Portál AbcLinuxu, 27. dubna 2024 22:19


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
28.7.2010 21:48 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jestli tu tabulku dobře luštím tak ten předstih by se měl nastavovat při odpojené podtlakové regulaci a ještě cosi o podtlaku tam je. V tom se často dělá chyba, někde se půjčí strobo a hurá na to a ono to pak je ještě horší. Ta hodnota předstihu se u takovýchhle motorů většinou nastavovala při stojícím motoru, tedy bez vlivu podtlaku. Taky v tom předstihu dělává chaos unavený přerušovač. Kontakt nestíhá kmitat, obzvlášť ve vyšších otáčkách. Co to nadělalo za patálie na škodovkách, to byla někdy hrůza. Máme v práci starý vysokozdvižný vozík Datsun. Celé roky, od té doby co ho dovezli z Holandska jezdil jak kdyby měl umřít a vydával zvuky jak kdyby se vracel z náletu na Berlin. Až jednou umřel a já zjistil že prasklo perko v přerušovači. Po výměně jezdí jako vítr a motor jen ševelí. Nejspíš to bylo načaté už dávno, jen to u toho starého křápu nebylo nikomu divné.
29.7.2010 11:47 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
JJ v servisnim manualu je to pekne popsano - odpojit podtlak a zacpat jej. Btw je na tebe nejaky kontakt? (jabber, icq, mail?)
29.7.2010 12:39 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
kontakt na mě je ale moc ho nešířím, což se ukazuje jako nejlepší protispamové opatření. Ale tady jsem skoro denně, potřebuješ něco? Jeepy sice nejsou zrovna to co bych nějak detailně znal ale tyhle staré motory nemají moderní kurvítka takže platí obecné věci. Mám trochu zkušeností se starýma škodovkama, na vojně jsem si trošku sáhl na nějaké ty ruské stroje, taky trabanta jsem pár let měl a dnes mám to potěšení být členem autoklubu www.italiancars.org
29.7.2010 18:18 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
No, protoze jsi mi zatim vzdycky dobre poradil pod prispevky v blogu, obcas bych se rad na neco zeptal nebo se poradil. :-)
30.7.2010 19:34 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ty uvolněné trubičky byly taky kultovní záležitost u škodovek. Představ si že by se ti uvolnila ne sací ale výtlačná. Nebo dokonce přívod na karburátoru, což u škodovek bylo zajímavější protože karburátor byl nad motorem. Taky benzinové hadice co se rozpouštěly v benzinu byly bezva.Škodovácká pumpa taky dávala málo benzinu, na normální provoz to stačilo ale když to mělo načerpat vyschlý karburátor tak se muselo děsně dlouho točit nebo to napumpovat ručně. Problém byl, díky karbu nad motorem že to vyschlo i při krátké zastávce s přehřátým motorem. Dokonce to popisuje i pan Hrdlička, jeden z konstruktérů škodovek, ve skvělé knize V soukolí okřídleného šípu. Ptala se ho na to manželka velvyslance ve Švýcarsku, že jí škodovka občas nechce naskočit. Když jí řekl že má otevřít kapotu a zapumpovat páčkou tak se zhrozila že to by na ni někdo asi zavolal policajta. Že to se ve Švýcarsku vůbec nesmí, hrabat se v motoru jen tak před barákem.
1.8.2010 13:06 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
včera jsem jezdil po Valašsku a u vesnice s malebným názvem Držková jsem narazil na sraz amerik. Tak jsem si říkal jestli se tam nevyskytne jeden zelený Jeep a kupodivu ne.
1.8.2010 20:25 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - motor a další
Jeep stal ve stodole, protoze byl na sobotu jinej program.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.