Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 05:51

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Max avatar 20.2.2007 22:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To vypadá hodně dobře :). Jak si na tom stojí hry jako Flatout2, co šly, pak zase nešly atd. ? Teď jsem zkoušel pod wine-0.9.30 nfsu a flatout2 a obojí jde tak nějak do kytek :(. Teď mi doběhl ./configure -- .... na 0.9.22 a jak to tak vypadá, možná místo 0.9.22 nahodím cvs verzi :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
20.2.2007 23:00 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Všechno chodí, jen je nutné reverznout ten patch co jsem psal.
20.2.2007 23:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Skvělé, všiml sem si s wine 31 nějakého pokroku, ale tohle je mazec. Škoda že s mou grafárnou si moc neškrtnu (i ve windows sem rad), btw ten zvukový patch sem už rozchodil (stačila novější verze pamu).
Baník pyčo!
pushkin avatar 21.2.2007 08:04 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ach jo, jak bych si pral, aby mi ve Wine sly me oblibene NFS: Porsche ... asi se bude kompilovat...
🇺🇦 Pomoc pro obranu Ukrajiny | SOS Ukrajina | Web4Ukrajina | Web4Ukraine 🇺🇦
21.2.2007 09:10 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No ten Oblivion vypada pekne. Zrovna vcera jsem skousel taky Wine z CVS, ale porad bida. Textury se tak nejak "lesknou" a zvuk sice jde, ale hrozne sumi...... . A co cestina? Nainstaloval jsem ji, ale nejde zapnout. No zkusim to znova zkompilovat, treba uz tam ten patch bude.
21.2.2007 09:18 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Zvuk šumí, musí se vypnout jeden typ zvuků, myslím že efekty, ostatní zvuky mimo hudby jdou. Češtinu jsem nezkoušel, nevím jestli se textury lesknou, mě určitě ne, možná bez GLSL a bez PS a VS 2.0 to vypadá hůř, ale pokud použiju GLSL a VS s PS 2.0 tak tam nevidím zásadní problémy, je fakt že je nutné některé grafické efekty vypnout.
21.2.2007 09:42 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
ve Winecfg mam:
Vertex Shader Support : Hardware
Pixel Shader          : zapnuto

A regedit:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\Direct3d

OffscreenRenderingMode : fbo
UseGLSL                : enable
VideoMemorySize        : 128

A ovladace:
OpenGL version string: 2.1.0 NVIDIA 97.46

GF-6600GT 128MB, Gentoo.

Ted koukam, ze wine --version hlasi wine-0.9.31 ale nainstalovano je wine-9999, coz by mel byt wine-cvs z gentoo portage. No jdu nad tim jeste laborovat.....
21.2.2007 14:35 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Fbo je velmi pomale a v Oblivionu mi nikdy neprislo lepsi, nezapomen reverznout ten patch co jsem psal, jinak ti Oblivion nepujde. Dulezite je taky nekde v konfiguracnim souboru odstranit videa pri spusteni, ale o asi vis, staci jen ty pri spousteni kde jich je na jednom radku asi 5.
21.2.2007 19:07 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
muzes mi prosim te jeste upresnit co znamena "reverznout ten patch" ? Kde ho najdu? Zatim jsem pridal ten na CoD2 a 3Dmark a ted kompiluju.....
21.2.2007 20:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Jasně: odstranit z aktuálního CVS stromu ten patch o kterém jsem mluvil v blogu: odkaz, stahneš ho a místo
patch -p 1 <blabla.diff
napíšeš
patch -p 1 -R <blabla.diff
21.2.2007 21:22 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Jinak dnešním CVS končí chvíle kdy rozchodit Obliviona bylo snadné, přišly další patche, takže reverznout jen jeden nestačí...
21.2.2007 21:46 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
hmm, kaslu na to :-( zustanu u testing vetve, zas tam moc nehraju a Hidden&Dangerous1 funguje :-) Ale diky.
Luboš Doležel (Doli) avatar 21.2.2007 22:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Bože můj, je tohle normální? Mám pocit, že až to bude nejhorší, tak udělají cvak a bude to Wine 0.9.32.
21.2.2007 22:38 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Neboj do té doby je snad donutím to opravit :) Jo ve wine tohle je normální, opraví něco někde a něco někde jinde zase nechodí, v průměru jednou za 14 dní jim hlásím nové problémy :)
Luboš Doležel (Doli) avatar 22.2.2007 00:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Hlavně by to chtělo polít studenou vodou "release managera". Mám totiž vážné obavy, že budoucí verze 1.0 už ani nepůjde zkompilovat, protože si nikdo nevzpomene, že by se software měl před vydáním otestovat.

Vývojáři Wine odvádí dobrou a užitečnou práci, ale málo testují kód :-(
Max avatar 22.2.2007 18:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Mno, to už skončila včerejší večerní cvs :(, už jsem to s tím reverznutým patchem nezkompiloval ... Takže 0.9.22, nic jiného nezbývá ...
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
21.2.2007 09:41 laurel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mám otázku.Jak vám funguje multiplayer v Call of duty 2 ?
21.2.2007 13:20 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Nevim, ale single player sem hral asi pul hodiny a nesetkal sem se s jedinym problemem.
22.2.2007 08:52 mil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
chci se zeptat nevite nekdo o nejakem navodu v cestine o wine
22.2.2007 20:23 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Můžete prosím jen pro zajímavost uvést, kolik máte v tom 3DMarku pod Wine bodů a kolik jich máte normálně pod Windows?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.