Portál AbcLinuxu, 15. listopadu 2025 22:47
Už jsem se dlouho nepodělil o zážitky s naší úžasnou ADSL linkou, tak je na čase to napravit
. Minulý týden jsme většinou strávili bez internetu, vyměnili nám další modem, dali nám testovací přístup, jestli nemáme špatné heslo a pořád nic. V Nextře tvrdili, že ani nevidí pokusy o přihlašování modemu.
Včera dorazil technik Telecomu a „náhodou“ se pokusy o přihlášení začaly objevovat v době kdy tu byl, přestože prý nic nenastavil. No i zázraky se dějí. Od toho technika jsme se také dozvěděli, že testovací přístup, který nám dala Nextra většinou nefunguje, tak zkusil jiný a ten jel. Ovšem náš přístup stále ne. Pak už stačilo jenom zavolat na Nextru a tam nám oznámili, že nám změnili heslo, akorát nám to jaksi zapomněli říct.
Přes den spojení celkem vydrželo, ale v noci to zase chcíplo a dnes pomohl reset modemu. Lepší služby si opravdu nedovedu představit…
Tiskni
Sdílej:
. Jestli to řešíte už tři neděle, to máte pěknou trpělivost.
. I když teď už Telecom slíbil, že to proměří, ale už jim nevěřím ani slovo.
. Ale ztrátovost 30-100% mi normální opravdu nepřipadá.
.
Agregace se snad proboha nemůže projevovat při nevytížené lince a normálním pingání.

.
Tenhle má čtyři testy, kde se buď rozsvítí zelený PASSED, nebo červený FAILED. První dva jsou na ADSL, třetí na PPPoA a poslední na ping na gateway. Že by se z toho dalo něco moc poznat se říct nedá.
.
.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.