Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 18:20


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
25.9.2022 07:02 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tomáš Lukavec je nezávislný brandingový a marketingový specialista. Denně svým obsahem inspiruje komunitu čítající přes 167 978 fanoušků. Jenom za poslední 2 roky vytvořil 17 prodejních kampaní online a offline, které vydělaly dohromady 22 986 657 Kč. Je autorem 5 knih, 3 z nich se řadí mezi bestsellery. V roce 2018 jeho společnost vyprodukovala nejhranější YouTube video České republiky. Aktivně spolupracuje či spolupracoval na svých projektech s osobnostmi jako Aleš Kalina, Andy Winson, Petr Havlíček, Martin Hausenblas, Tatiana Dyková, Halina Pawlowská, Sisa Sklovská, Olga Šípková a dalšími…Školení či online programy pro manažery značek jako Marks Spencer, T-Mobile, Seznam.cz, Komerční banka, Microsoft a další...Přednášky na půdách UNIVERZIT jako VŠE, Palackého Univerzita v Olomouci, Univerzita Tomáše Baťi ve Zlíně, University of New York in Prague a další…

a vymazali mu účet,alebo zrušili stránku na FB či kde... :)... neviem, ako je to teraz v knižniciach, možno vyraďujú Puškina... ja mám vďaka "čistkám" v knižnici pár knižiek vtedy určených do spaľovne, ktoré vyšli v 68. a boli na indexe..komu ešte nedošlo, že toto, v čom tu žijete. nie je žiadna demokracia so západnými hodnotami, ale forma fašizmu?
25.9.2022 08:00 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Problém je generační.

Vem si, jaké procento lidí bylo za komančů schopno identifikovat v čem je zrůdnost tehdejší společnosti. 5%? Víc bych tomu nedal. Zbytek pokrytecky doma remcal, ale v práci držel hubu a krok.

Kolik z těch lidí je dnes naživu? A nezapomeň, že hodně jich také semlel polistopadový režim. Zkrátka, kdo nezažil, neuvěří a nepochopí, že tu společnost nerozložili naivní komunisté, co uvěřili utopistické ideologii, ale miliony pokrytců, co je volily a souběžně rozkrádaly co mohly.

Jen pro příklad. V roce 1987, jsem byl jako brigoš v Napajedlech. Měli jsme zvednout lávku pro pěší, přes Moravu, aby pod ní mohly projíždět lodě. Netrvalo ani týden a nějaký místní schránčlivý kretén ukradl hydraulické zvedáky, které mu byly se zdvihem 10 cm absolutně k hovnu. Takže jsem byl překvalifikován na nočního hlídače a termín dokončení se posunul o dva týdny, než dorazily zvedáky nové.

Víte co bylo 7 divů socialismu?

1. Všichni měli práci.

2. Přesto, že všichni měli práci, nikdo nic nedělal.

3. Třebaže nikdo nedělal, plán se plnil na 100%.

4. I když se plán plnil na 100%, ninde nic nebylo k sehmání.

5. I když nebylo nic k sehnání, všichni měli co potřebovali.

6. A přestože měli co potřebovali, stejně kradli i to co nepotřebovali.

7. A třešničkou na dortu bylo, že i když všichni kradli, oficiálně nikde nic nechybělo.

A takhle to jelo stále i na počátku 90 let. Když jsem byl na vojně. Nafasoval jsem do správy dvě vozidla. Oficiálně obě pojízdná. Ve skutečnosti pojízdné bylo jen jedno a druhé byl vrak. Bůh ví kolik let už to tak bylo. A bůh ví jak to nakonec zašolíchali, protože jsem z toho jejich koloběhu vypadnul bez vlastního přičinění tak rychle, že to ani na mě nemohli hodit.

Vždycky je to o lidech. A bohužel. Jsme nuceni žít ve společnosti kde je nemalé procento vychcánků a prizdisráčů, co ve své malosti dělají peklo nejenom jiným, ale i sami sobě, což ve své omezenosti nechápou.
25.9.2022 12:38 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Otázka je, jak zrůzný ten režim připadal těm remcajícím.

Znám člověka, který strávil sedm roků v Jáchymově, víceméně za dlouhé vlasy, protože mu nějaký náměstek chtěl dokázat kdo je tady pánem. Přišel o všechno včetně právě narozeného syna, kterého už pak nikdy neviděl. A tenhle člověk desítky roků po hadráku komunisty volil, protože tenhle režim mu připadá ještě zrůdnější než ten, který mu zničil život.

Ale připomněl jsi mi, jak jsme před dvaceti lety byli na kontrole v Žatci. Bojový útvar, samí profesionálové, uložená vozidla pro mobilizaci, papírově schopná do hodiny vyjet. Reálně jsme ze dvaceti po celodenní práci nastartovali dvě, zbytek měl takovou vrstvu bahna v nádržích, že by se muselo důkladně vypláchnout nebo vyměnit palivové potrubí a možná i vstřikovací čerpadla. Pod auty měli na paletách suché akumulátory s flaškami kyseliny, mělo stačit je zalít a namontovat. Baterky vypadaly jak vytažené ze hnoje, lampasák říkal ať si jich nevšímáme, že jsou jenom do počtu. Zbrojíři tam málem brečeli, když viděli hlavně rezavé zvenku i zevnitř, o dokurvených a nefunkčních mechanizmech nemluvě. Jeden kanón před naším příjezdem zkusili odrbat šmirglem, samozřejmě dostříbrna, profesionální imbecilové... Kompletně šrot.

Ten lampasák má dneska výsluhu minimálně padesát tisíc.
26.9.2022 20:01 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Cool příběhy, škoda, že to jsou smyšlenky a výmysly.
26.9.2022 21:10 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Pamatuješ, jak tenkrát ta ótéčka dovezli před federál na podvalech, protože jich tam půlka ani nedojela? Ty byly odjinud, ale teď už víš proč. V takovémhle stavu byla naše armáda, když jsme ještě nějakou armádu měli.
26.9.2022 22:46 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
V takovémhle stavu byla naše armáda, když jsme ještě nějakou armádu měli.
A presto jste na Ukrajinu zautocili! A soucasny stav je jeste desivejsi.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
27.9.2022 19:28 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
I jako troll stojíš za hovno. Mluvím o vybavení AČR, které derniér Fiala cpe na Ukrajinu. Danajský dar je slabé slovo. Ono se teda dost proslýchá že ve skutečnosti celá naše vláda dělá pro Putina :-D
27.9.2022 21:47 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Ono se teda dost proslýchá že ve skutečnosti celá naše vláda dělá pro Putina :-D
Nektera zasedani vasi vlady se stala naprosto legendardni.
Mluvím o vybavení AČR, které derniér Fiala cpe na Ukrajinu. Danajský dar je slabé slovo. Ono se teda dost proslýchá že ve skutečnosti celá naše vláda dělá pro Putina :-D
Bez ohledu na to, co jsme Ukrajincum poslali, tak je to zanedbatelne ve srovnani s tim, kolik vybaveni jim nechala Putinova armada.
Mluvím o vybavení AČR, které derniér Fiala cpe na Ukrajinu. Danajský dar je slabé slovo
Takze si taky myslis, ze by Ukrajina mela dostatat vic HIMARSu, at tato nesmyslna valka skonci co nejdriv?
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
27.9.2022 03:19 okbobcz | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
K tomu mám co říct, tehdy jsem byl částečně u toho. Sloužil jsem v Hodoníně, odkud tam ty vraky nedojely. Ta OT před FS sloužila jen jako mobilní zátaras. Nevím proč vybrali OT z Hodonína - asi protože jich tam bylo nejvíc, nicméně na několika málo kouscích probíhal výcvik řidičů, a zbytek čekal na prodej někam dál na východ. Ta auta roky neměla pořádnou údržbu, a musela se zlikvidovat v rámci snižování stavů. Já, jako záklaďák jsem vyplňoval nějaký složky pro prodej - v podstatě jsem fejkoval najetý kilometry a údržbu, která tam možná byla (spíš ne), ale nebyla v papírech. Hodonín nebyl bojový útvar - byl to školní útvar, který jen tak dožíval - byl jsem v poslední generaci záklaďáků. Ostatní uloženky (třeba nákladní auta) byly o něčem jiném.

27.9.2022 19:24 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To snižování stavů - raketomet z roku 1972, ojetý na sračku, u nás dávali dokupy, vyráběli do něj i novou podlahu, protože stará byla prorezlá tak, že skrz ní propadly sedačky. A několik dalších z roku 1982, které měly najeto padesát kilometrů, rozřezali do šrotu. Nařízení z ministerstva.

Profi firma tenkrát poblíž zavařovala techniku do fólie, včetně dlouhodobé konzervace. Měli tam dokonce průhledné okénko pro kontrolu, a za ním kousek plechu, aby se poznalo jestli se dovnitř náhodou nedostává vlhkost. Po pár letech se plechy stále blýskaly, ale pásáky byly oranžové kolem dokola. Tak velitel nechal jeden rozbalit, a co bys řekl? Ty plechy udělali z nerezu :-D

Kulomety. Pár tisíc beden, postahovaných od útvarů i ze skladů, nevyčištěné, se závadami, přetrhané nábojnice v komorách, chybějící vybavení... Perfektně se zrepasovaly, nakonzervovaly, zkompletovaly s veškerým příslušenstvím, a frčely válčit do Afriky. Samozřejmě potají, embargo OSN, znáš to.

Mohli bysme si dlouho povídat.
25.9.2022 21:57 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL

ja si to dobre pamätám, v 80. rokoch som prišla zo školy do "praxe" a v tej realite som zažila "kultúrny šok"... pre prvú mzdu som sa hanbila ísť do pokladne, museli po mňa prísť do kancelárie (a potom som v krátkom čase vystriedala niekoľko zamestnaní a nikde som sa nedokázala prispôsobiť, ale človek musel nejako existovať... tak som sa aspoň držala pravidla nepodieľať sa na tom, čo je proti môjmu svedomiu a robiť len to, v čom vidím nejaký zmysel... a niekoľkokrát som emigrovala na MD :)... ale po 89. sa mi chcelo v práci zvracať ešte neraz... prevracali sa kabáty, aj u nás sa privatizovalo, menili sa aj ideologické a politické tlaky... nebolo to o nič lepšie... a dnes už je to katastrofa, ale ja som - chvalabohu - z toho už vonku:-)

https://youtu.be/bNBy9o-bQlM poučné

25.9.2022 08:02 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Jde o to, že těm, co to nezažili chybí zkušenost, kterou jim jen těžko mohli předat ti, co ten ujetý systém udržovali v chodu.
25.9.2022 09:21 Fms
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
co to je za jazyk?
25.9.2022 12:40 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Jedno z nářečí západoslovanštiny. Tady v kráteru Bohemia se používá mírně odlišné.
26.9.2022 11:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
komu ešte nedošlo, že toto, v čom tu žijete. nie je žiadna demokracia so západnými hodnotami, ale forma fašizmu?
Pro úplnost kontextu: Toto píše paní, která v minulých diskusích dala na roveň SIS/NAKA s NKVD, schválila záměry Ruska budovat lágry a masové popravy na Ukrajině, schvaluje Rusku likvidaci národnostních menšin Burjatů, Tuvanů apod. na válečné frontě a podobné supr postoje.

A zatímco její oblíbený "moudrý vůdce" chystá násilnou anexi rozsáhlého území vedlejšího státu a nepokrytě vyhrožuje útoken jadernými zbraněni, jsme to prý my, kdo žijou ve fašistickém režimu, protože nějakýmu člověku smazali účet na sociálních sítích nebo co...

To jen tak pro perspektivu...
26.9.2022 18:26 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
NKVD nebyl dobrý příměr, vhodnější by bylo Gestapo.
27.9.2022 08:33 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
No, tak ona spíš tyhle věci popírá a relativizuje.

Co bych zase uvedl já je, že opakovaně popírá a relativizuje fašistickou podstatu Slovenského Štátu.

V obou případech platí, že ten režim tak nějak vychází té "národní duše" na rozdíl od té vnucené západní "demokracie".
29.9.2022 00:32 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
opakovaně popírá a relativizuje fašistickou podstatu Slovenského Štátu

tak to je opäť prekrúcanie... ak s niečím polemizujem, je to určite český pohľad na moderné slovenské dejiny... na I.ČSR, príčiny vzniku slovenského autonomizmu, resp. na z vášho pohľadu slovenský nacionalizmus, ktorý radi stotožňujete s fašizmom... pravda je , že o tom málo viete, o Slovákov a slovenský národ ste sa nikdy nezaujímali tak, ako my o český (a isté paralely so vzťahom Rusov k Ukrajincom tu sú, tí väčší a silnejší nechápu, že sa mladší brat chce emancipovať, keď sa o neho od malička tak starali:-))

ste citliví, keď vám Slováci pripomenú , že vyvyšovanie nad nich a áno, aj obetovanie Slovenska v pragocentrickej ČSR za povojnových kríz brali ako nespravodlivosť... a to bola jedna z príčin, prečo HSĽS (ešte pred sfašizovaním) získala na Slovensku takú podporu... potom už o všetkom rozhodli okolnosti... Tiso bol vodca umierneného krídla HSĽS a je fakt, že počas jeho prezidentovania nebol do potlačenia povstania vykonaný nijaký trest smrti a aj komunistických funkcionárov pustili z basy... po potlačení povstania to už mali v rukách Nemci...Tiso bol popravený lebo na neho padla celá zodpovednosť za transporty Židov a za represálie po povstaní... Slovensko ho však vnímalo ako toho, vďaka ktorému národ vojnové časy prežil bez ujmy a v blahobyte, ktorý sa nedal porovnať s veľkou biedou za ČSR... to nie je obhajoba fašizmu, len holé konštatovanie faktov... čítajte viac:-)

ja som z povstaleckého kraja, niekoľkí príbuzní boli účastníci, napr. aj redaktor povstaleckého časopisu bol medzi nimi... nikto nebol v HSĽS, ani gardista... len tak pre seba som si zisťovala osudy tých, ktorí z nášho mesta šli do transportov... mám to dodnes v počítači... nikdy som nepopierala, že ten režim bol fašistický... zároveň však po vojne a obnovení ČSR a potom po februári 48 nastali pomery ešte horšie, a to aj pre slovenských na židovských komunistov, ktorí prežili koncentráky... ako vravím, viac čítajte, aby ste porozumeli, čo vám človek chce povedať:)
29.9.2022 10:01 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Děkuji za názornou ukázku. Ano, už uznáte že režim jako tak nějak fašistický byl, ale můžeme za my češi, protože to bylo pořád lepší než ta ČSR.

Já naprosto jasně rozumím co chcete říct. Čtu dost na to, abych tomu nejenom rozuměl, ale abych to i prokouknul (asi čtu ty nesprávné věci, ale co naděláte).

Jistě, středoevropské (klero)fašismy (slovenský i rakouský) byly obecně taková selanka v porovnání s těmi jihoevropskými (Itálie, Španělsko) nebo dokonce s nacismem. Ale ten základ zůstává je jasně vidět, že právě ten vidíte sympaticky i mimo Slovensko. Ale chápu že je to hlavně zášť a nenávist k té "západní demokracii" obecně (což je ovšem jeden ze základních kamenů fašismu - víc čtěte, abyste porozuměla).

Pravda, ještě jsem nevydedukoval zda tady strašíte kvůli nenávisti k Čechům nebo "ajťákům" a nebo to prostě vidíte jako bonus.
28.9.2022 22:28 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
schválila záměry Ruska budovat lágry a masové popravy na Ukrajině,

to píše kralyk, ktorý sa tvári, že si vie vytvoriť samostatne nezávislý názor a objektívny pohľad na vec:)... kde si zobral tieto zaručené informácie o plánoch Ruska s Ukrajinou?

její oblíbený "moudrý vůdce"

zase mi vidíš do hlavy a bez môjho súhlasu vysvetľuješ moje mázory

nepokrytě vyhrožuje útoken jadernými zbraněni,

to robia niektorí americkí jastrabi, a ja som z Putinových prejavov vyrozumela, že na tie vyhrážky odpovedá, aby sa nespoliehali na to, že Rusko zničia a oni to prežijú...

jsme to prý my, kdo žijou ve fašistickém režimu, protože nějakýmu člověku smazali účet na sociálních sítích nebo co...

tak to si zbagatelizoval, lebo dnes sú už ľudia s nevhodnými postojmi prepúšťaní z práce, dehonestovaní a ostrakizovaní

kralyk, keby si sa narodil o pár desaťročí skôr, bol by z teba vynikajúci ideologický tajomník nejakého straníckeho výboru
29.9.2022 00:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
to píše kralyk, ktorý sa tvári, že si vie vytvoriť samostatne nezávislý názor a objektívny pohľad na vec:)... kde si zobral tieto zaručené informácie o plánoch Ruska s Ukrajinou?
RIA Novosti. Linkoval jsem ti to.
to robia niektorí americkí jastrabi
Kdo a kde? Nech mě hádat, to zas bude nějakej pošahanec na okraji politického dění typu Osucký, ne?
kralyk, keby si sa narodil o pár desaťročí skôr, bol by z teba vynikajúci ideologický tajomník nejakého straníckeho výboru
Ne ne, to byli tvoji, já tímto směrem neinklinuju. Však jsi tady napsala, že jsi k nim ztratila po 89. antipatie. Tajemníci stranických výborů dnes u vás v Rusku pořádají hony na civilisty, aby je zatáhli do tý jejich speciální operace...
29.9.2022 08:29 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL

fakt už neviem, čo si mi linkoval, ja ti nalinkujem stovky opačných dôkazov... priamo v ukrajinských TV odzneli názory, že treba Rusov - etnických- zabíjať, od starcov po deti, prvý raz už pred 8 rokmi od toho ukrajinského novinára o ľuďoch na Donbase a teraz v takých vyjadreniach pokračujú ďalší, to je závideniahodná sloboda slova, čo?... Donbas k občianskej vojne so západnou podporou dohnali takíto ukrajinskí vlastenci - dediči herojov, ktorí poriadali volyňskú masakru ... a nemusíš mi dokazovať, že aj na druhej strane to bolo všelijako, že tam v priebehu udalostí ovládli a zneužili zločinci a čudné existencie (čo nie je v občianskych vojnách najmä na UA nič nové) a odstraňovali tých. ktorí im v ich obchodných záujmoch bránili ... ja ti naopak môžem linkovať dôkazy o mučení, lágroch a vraždení civilov na Donbase ukrajinskými náckami... a neverím, že so svojou znalosťou angličtiny by si prehliadol vyjadrenia amerických vojenských expertov, ktorí sa pohrávajú s myšlienkou na atómový úder ma Rusko

https://youtu.be/OS4O8rGRLf8 a aj toto si asi prehliadol... a Biden to ozaj zvládol:)

 

tímto směrem neinklinuju. Však jsi tady napsala, že jsi k nim ztratila po 89. antipatie inklinuješ, si presne ten typ ideológa:)... nestratila som antipatie voči podobným typom fanatických zástancom tých jedine správnych názorov a večných právd... ako ani voči oportunistom, ktorí plávajú vždy s hlavným prúdom, lebo tak je to IN... dnešní komunisti u nás aj u vás mi nijako nevadia, ničím sa voči nikomu neprevinili a s mnohými ich postojmi a názormi na aktuálne dianie súhlasím... prečo nie?... lebo sa volajú "komunisti"?
29.9.2022 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
fakt už neviem, čo si mi linkoval
Ano, koukám. Připomínám to už podruhé. Na to, že prý sleduješ denně ruská média, si některých věcí nevšimeš nebo je zapomeneš s pozoruhodnou spolehlivostí :-D
ja ti nalinkujem stovky opačných dôkazov... priamo v ukrajinských TV odzneli názory, že treba Rusov - etnických- zabíjať
Tenhle agument prostě nefunguje - Rusko už dávno a daleko překročilo za meze, které by se daly považovat za ochranu ruské menšiny. Od února t.r. už se prostě jen snaží - nepříliš úspěšně - dobývat. Právě teď vyhlašuje ta tvá oblíbená kremelská parta Anschluss ukrajinských území včetně těch, kde z většiny žijí (žili) Ukrajinci (Záporoží).
nestratila som antipatie voči podobným typom fanatických zástancom tých jedine správnych názorov a večných právd... ako ani voči oportunistom, ktorí plávajú vždy s hlavným prúdom, lebo tak je to IN...
... proč mi tedy cpeš věčné pravdy od oportunistů z ruského mainstreamu?
dnešní komunisti u nás aj u vás mi nijako nevadia, ničím sa voči nikomu neprevinili a s mnohými ich postojmi a názormi na aktuálne dianie súhlasím... prečo nie?... lebo sa volajú "komunisti"?
Ne, název je buřt, stejně nikdy nebyl pravdivý. Problém je v tom, že to je pořád ta stejná zločinecká organizace jako dříve, žádná změna nenastala. Ta změna nastala u tebe, soudružko.
25.9.2022 09:12 Trubadoor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vsichni tady resite jen buzny, putina ci politiku. Nevidite ale ze nejvetsi hrozba pro lidstvo a predevsim pro ajtaky je GNU software a taky software sireny pod satanskou licenci GPL. Zbavte se ho cim drive tim lepe! Nebudte otroky GNU a nenechte se zvazat okovy GPL!
25.9.2022 17:22 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Buzna tu seš ty s tím tapetářem.
25.9.2022 21:17 Gandhí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To že ti šlápl na kuří oko ještě neznamená že to zahraješ do autu. Hezky zmaž vše GNU/GPL z počítačů a uvidíš že se staneš lepším člověkem!
25.9.2022 21:23 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Abych dělal otroka jako ty? Jdi se bodnout tupým nožem.
25.9.2022 22:05 Al Eska Pica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Kdybys jedl vitamíny I a Q tak bys už dávno pochopil, že otroctví přináší GPL licence. Tak vytáhni hlavu z hajzlu a poslouchej inteligentnější bytosti.
25.9.2022 22:51 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To jak se zdá už na tomto serveru nehrozí.
26.9.2022 07:21 ztuha jde duha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Hrozi. Jsi zatvrzelej. Otevri sva okna vnimani a dej si bobrika - kazdy den odinstalujes jeden program zacinajici na G.
26.9.2022 09:01 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Dobrý nápad, až na to, že na úřadě už 14 let nedělám. Tam bych měl vhodného kandidáta na tuhle operaci ihned.
26.9.2022 15:04 lacidar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
S uradem to nesouvisi. Zacni u sebe. Pekne v /usr/bin a /usr/local/bin vymazuj vse co zacina na g. Pozor nektere jsou maskovany a nezacinaji na g, na to jdi radikalne: "sudo dpkg -P coreutils --force-all" a zbavis se tolik GNU balastu najednou az ti srdce pookreje. Kdyby ti neco z toho balastu schazelo tak nahod skutecne svobodnou alternativu, treba busybox.
26.9.2022 20:07 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Zajdi si k lékaři. Vypadá to, že máš v kebuli amébu.
26.9.2022 21:47 Al Eska Pica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Zase se snazis odvadet pozornost mimo tema, treba osobnim utokem. Tak hezky zpatky. Ktery zrudny GNU/GPL program jsi si dnes vymazal a jak se citis?
26.9.2022 21:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Mně bohatě stačí, že jsi vymazaný ty.
26.9.2022 22:51 Ale Skap Ica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To ja delat nemusim protoze jsem je ani nemel jelikoz na BSD a Macy nesmi az na par kousku. Jedina GPL zruda co pouzivam je kernel co tepe v Alpine linuxu v dockeru. GNU je vendor lock jak prase, navic obeti ziji v iluzi ze jim to prineslo svobodu haha. Tak at si to smazou kdyz jsou svobodni, ouha nejde to tak lehce co? GNU otroci.
27.9.2022 07:12 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
No jo. To může napsat fakt jen tukan co neví nic o minulosti BSD, kterému nedochází ze si bez fy. Apple ani neprdne. A pak kdo že je tu otrokem.

Jo a mimochodem, nenávist k oken source je toxická, tak si dej bacha ať nedopadneš jak Steve Jobs, jehož mediální mumii lakují na růžovo už víc jak 10 let.
27.9.2022 08:02 A Lez Kap Ica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Ja open source miluju! Ale prudim GNU/GPL lhare :-D Obtiraji si hubu o svobodu a pritom provozuji otroctvi z ktereho neni uniku. Jak Putin a jeho mafianskej stat!
27.9.2022 09:01 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To, co je podle tebe otroctví, je pouze pojistka před vykuky jako Jobs, Gates aj. Vydělávat máš na tom, co máš v hlavě ty.
27.9.2022 10:52 A Lezka Pica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Tak si to promujte jako pojistky a nereste svobodu kdyz ji nemate a nedavate!
27.9.2022 11:12 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Asi ti to uniklo, ale jediný kdo tu něco řeší jsi ty. Takže je to tvůj problém a ze svého otroctví by ses měl vymanit v prvé řadě ty.
27.9.2022 12:59 Ale Skap Ica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
My svobodne pouzivame open source jak se nam zlibi. Na rozdil od GPL kde se vyuziva otrocka prace :-)
27.9.2022 16:16 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Máš to pomýlené. Nebýt BSD, je Apple dávno v loji.
27.9.2022 18:51 Aleskapi CA
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To je nepodlozene tvrzeni ktere jsi si vycucal z prstu. A ani nechci psat v kterem telesnem otvoru jsi ten prst mel pred tim cucanim... BSD je dnes nositelem ducha unixu. Na rozdil od te Not Unix bezduche kopie, ktera byla od pocatku kradezi a aby ji to proslo tak to zazdila GPL otroctvim.
27.9.2022 19:38 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Vykradli co se dalo. A sklerózou zatím ke tvé smůle netrpím. Jedno vím ale jistě. Monokultura je cestou do pekel, kde hoří Steve Jobs.
27.9.2022 20:59 4l3$ K4p|(4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Co to meles? "vykradani" je to co udelali Linux a GNU. Slohli co se dalo z Unixu a protoze to nemohli prodat protoze by shnili v base tak to zacali obkecavat, ze slo o reverz, navic je to otevrene a zadarmo. Kdyby tehda SCO nezatlacilo a nehnalo Linux k soudu tak je tam ten ukradeny kod snad dodnes. Intelektualni vlastnictvi a'la Cina.

Apple se pouzivanim Machu, NextStepu a BSD nikdy netajil, vsude to priznava a svoje patche hezky zverejnuje byt to dle BSD licence nemusi! To je laska k open source a prava svoboda. Ne to vynucene GPL otroctvi, sach mat ha!
Gréta avatar 25.9.2022 18:26 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

tamten hašek toje iirc ňákej fotbalista/hokejista žejo :O :D :D ;D

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
Glee avatar 26.9.2022 00:49 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Hehe, velice dobry tip. Presne 50:50 jako CHD na Invazi. :-)

No ale srandicky stranou. Hasek se chtel uz pul roku blysknout (mozna zvazuje politiku) a NHL ho poslala do prdele.

To jsou jinak tri odkazy z prvni stranky Googlu.
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
26.9.2022 15:59 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kde je Radovan, když ho jeden potřebuje?

(Kdyby se Ti Ráďo nechtělo koukat na celé video, tak rovnou skoč na 0:20)
26.9.2022 18:31 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Obdivovatel AZOVa?

Co říkáš na toho ukrajinského teroristu, který měl provést bombový útok během referenda, a po naverbování SBU dostal výcvik v Čechách od expertů s českými vlaječkami na uniformách...
26.9.2022 18:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Obdivovatel AZOVa?
No, těžko říct, ruští úředníci samozřejmě rychle přišli s tím, že to byl prý nácek a ruská média tuto informaci rychle otiskla jako hotovou věc, ale fotku s cédéčky Sims 3 jako posledně zatím nedodali, takže to ještě úplně nemá ten punc té ryzí ruské pravdy.
28.9.2022 22:43 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
vidíš, kralyk, aká je výhoda rozumieť rusky?... pozerám denne ruské TV, takže ťa môžem informovať, že chlapec bol absolventom tej školy, kde strieľal, býval oproti nej, inšpiroval sa podobným nedávnym incidentom v USA, hral sa na nácka, počarbal pripravené náradie na zabíjanie slovom nenávisť, ozdobil sa svastikou... ale veľmi rýchlo o ňom médiá informovali, že mal dlhodobo psychické problémy, bol to mešuge a hlavné otázky v médiách vzbudila skutočnosť, že sa mohol vo svojom psychickom stave dostať k zbraniam...
29.9.2022 00:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
vidíš, kralyk, aká je výhoda rozumieť rusky?... pozerám denne ruské TV, takže ťa môžem informovať (...)
No vidíš to, a přitom posledně, když jsem napsal, že jen papouškuješ Kreml, tak ses hrozně rozčilovala, že to není pravda...
29.9.2022 08:56 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
nie, nepapouškujem, overujem si to, čo píšu tvoje vojnoštváčske a rusonenávistné médiá rovno zo zdroja... a tak viem, že Putin nepovedal to, čo údajne povedal podľa Denníka N, že v tej Solovjovej propagandistickej relácii to nebolo tak, ako nám tvrdia... porovnávam jednu aj druhú propagandu a nežeriem ani jednu... schopnosť čítať podtexty, na rozdiel od nás, ktorí sme sa to naučili do 89., ste stratili... my sme počúvali Slobodnú Európu a Hlas Ameriky ako protiváhu tej našej propagandy a aj na nej sme sa učili, že netreba všetkému veriť na prvú dobrú;-), bola pre nás hlavne zdrojom informácií, ktoré sa u nás zamlčiavali... ale konečný záver bol na nás
29.9.2022 10:16 odlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
nie, nepapouškujem, overujem si to, čo píšu tvoje vojnoštváčske a rusonenávistné médiá rovno zo zdroja...
Jistě, a je zcela náhoda že cokoliv zde sama od sebe napíšete je přesně totéž co už proběhlo "západními" (ale ne českými) sociálními médii jako "srandovní ukázka ruské propagandy".

Vemte si příklad z Radovana - ten si alespoň dá práci. I když, je pravda že je slabší v reakci na cizí příspěvky - neumí tak dobře překrucovat, vykrucovat a odvádění tématu mu vyloženě nejde (neumí to tak pěkně zavalit slovy). A samozřejmě, bez té žlučovité zášti a osobních útoků to prostě není ono :-)
29.9.2022 14:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
nie, nepapouškujem
Vždyť jsi mi jenom o komentář výše přepsala oficiální ruské vysvětlení k těm školním útokům z jejich TV. "inšpiroval sa podobným nedávnym incidentom v USA, hral sa na nácka, počarbal pripravené náradie na zabíjanie slovom nenávisť, ozdobil sa svastikou" - a tomu ty věříš? Jako možné to sice je, ale v podstatě nemáme způsob, jak si to ověřit, a po tom posledním fiasku s těmi amatérsky naaranžovanými věcmi údajného nácka jsem k tomu silně skeptický. Úplně stejně dobře zatim mohla být špatná ekonomická situace a strach z mohylizace. Ale to by se samozřejmě silně nehodilo do ruské TV. To tebou ocitované vysvětlení se hodí až moc dobře.
xxxs avatar 29.9.2022 14:15 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
to nie je fiasko, ale drza a uspesna sabotaz. ten kto to zrealizoval je frajer. alebo bol.
29.9.2022 15:03 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
No tak zrovna v tomhle případě je dost pravděpodobné že to byl nazi cosplayer. Určitě je to pravděpodobnější než "ekonomická situace a strach z mobilizace" - to nejsou důvody pro to vystřílet školu. A autetičnosti IMHO přidá, že chybí ty záběry na neonacistické "suvenýry" z domovní prohlídky. Oficiální ruská média nikdy, za žádných okolností, ani nenaznačí že v Rusku existuje rasismus proti Rusijanům (Rosssijanům?). Kdepak. Rasismus je čistě zahraniční, západní záležitost.
26.9.2022 18:53 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Obdivovatel AZOVa?
Máš na to důkaz?

Ohledně toho tvého teroristy -nejdřív dořešíme tohle a pak půjdeme dal. Co Ty na to? Zvládneš to?
26.9.2022 20:58 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Mám mít důkaz na otázku?

A co na tu hlavu bereš? ;-)
26.9.2022 21:18 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
no vidíš jak umíš hezky reagovat když chceš - hlavně aby Ti to vydrželo
26.9.2022 21:55 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Všiml sis kolik takovýchhle případů se v poslední době vyrojilo?

https://echo24.cz/a/SrN2A/praha-policie-umrti-vysetrovani

Už jich bude pomalu víc než zasebevražděných ruských oligarchů, na pidizemičku v srdci žumpy dost slušný masakr...
27.9.2022 00:56 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Nesmysl a další pokus normalizovat Rusko. V ČR z okna státní aparát nikoho nevyhazuje a jedna rodinná tragédie je jedna rodinná tragédie.
27.9.2022 18:58 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Právě že nebyla zdaleka jen jedna :-/
27.9.2022 20:20 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Co to je proti Rusku, ktere v nasledujicich dnech ceka 300 tis. rodinnych tragedii?
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
28.9.2022 10:06 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Víš kdo se teď nejvíc bojí ruské armády? Rusové ve věku 18-65 let...
27.9.2022 07:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Všiml jsem si, ze Ti nějak uniká téma vlákna

Bylo o ruském nackovi co postřílel 15 nebo kolik lidí a ty mermomocí měníš téma

Máš k tomu nějaký důvod?
26.9.2022 16:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Další Putinův úspěch: rozšíření LGBT kultury v Rusku...
What Big Oil knew about climate change
JiK avatar 27.9.2022 06:27 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Moderni rusky protestsong Není to špatné, asi proto, ze melodie je ukradená, jak je v Rusku zvykem.
Jirka Cech
Glee avatar 28.9.2022 04:38 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Neni to uz davno Public Domain? A je fuk, ze prvni audio zaznam Wellermana byl z 1971, nebo tak neco (mozna proto tento rok)? Btw. ten song "ukradl" Nathan a rozjel na kratkou cvhili kult. Ale kdo by rekl, ze Skotak bude skrz trans-casovou osu "krast" hudbu svym novozelandskym peasants off the shore.

Btw. stejne to znas velmi kratce woe. A ze ta parodie odkazuje na Separatistickeho Wellermana pouhym jedinym zaberem (letici foto/vid snad), kterou pouzili (zneuzili) Zetkari z tech soon-to-be-Russia regionu, tak vlastne ani nevim co jsi chtel rict?

Soon, may the Wellerman come on yar ass!
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
28.9.2022 08:26 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Copak audiozáznam (mimochodem, Irish Rovers to nazpívali skvěle), ale ta písnička je ještě o sto let starší! Tudíž zcela free, protože její autor, novozélandský velrybář, je bezpečně mnohem víc než sedmdesát let po smrti.
Brzy připluje Wellerman, přiveze nám cukr, čaj a rum...
Velrybářské lodě se plavily dlouhé měsíce po moři, a pomalu se plnily velrybím tukem z povražděných kytovců. Bratři Wellermanové měli flotilu zásobovacích lodí, které jim vozily vše potřebné pro dlouhé plavby, aby se velrybáři nemuseli zdržovat zastávkami v přístavech.

Ale to JiK nemůže vědět, stejně jako netuší co jsou námořnické šanty, je to jen ufňukaná suchozemská krysa :-D

Jo, všiml sis že z toho ten kluk udělal ukázkovou ruskou častušku? Některé věci prostě fungují pořád.
28.9.2022 10:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Ale to JiK nemůže vědět, stejně jako netuší co jsou námořnické šanty
Taky netušim, co to je. Myslíš šantu?

Jo ahá, ty asi myslíš shanties. To se ale píše i vyslovuje jinak.

Vrať se radši k azbuce, to ti jde lépe...
28.9.2022 20:53 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Šanta je polsky, anglicky shanty. Jenže ty ani tu angličtinu neovládáš v dostatečné šíři, zvlášť pokud jde o převod francouzských výrazů do české terminologie, kterou neznáš vůbec :-D

Copak azbuku, ale dokážeš ty přečíst český text?
28.9.2022 21:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Wellerman není ani polsky ani česky ani francouzsky, ale anglicky. Jestli chceš řešit etymologii, ultimátně to vychází z latiny (cantare).

Pokud to nutně potřebuješ do češtiny, asi nejlépe popěvek, ale ono to nikdy nebude ono, v naší kultuře zkrátka sea shanties (logicky) nejsou...
29.9.2022 17:33 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
V naší kultuře je celá řada námořnických šantů, a pochopitelně existuje i české názvosloví.

"Popěvek", který má přes 200 slok :-D
29.9.2022 18:10 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Nojo, picoviny by Ti šly, ale rusky fašisti, těch se bojíš jak rus pravdy
Glee avatar 28.9.2022 23:18 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
(mimochodem, Irish Rovers to nazpívali skvěle)
Sem ani netusil, ze to dali taky. Jinak mel jsem pocit, ze dali i Come Out Ye' Black And Tans, ale nemuzu ted narychlo najit. Nevis nahodou?

ale ta písnička je ještě o sto let starší! Tudíž zcela free, protože její autor, novozélandský velrybář, je bezpečně mnohem víc než sedmdesát let po smrti.
Jj, proto pisu, ze to musi bejt uz davno PD v reakci na ten JiKuv blabol o "kradeni".

Jo, všiml sis že z toho ten kluk udělal ukázkovou ruskou častušku? Některé věci prostě fungují pořád.
Jj, skoro prvni vec co me napadla. Proste do toho klasicky oprel "ruskou dusi" :-), coz ale v hudbe proste funguje, jak rikas.

Jo a ti Zetkari jsou vlastne ty sestricky, na kery jakoze cumi v zaveru klipu v mobilu.

Ale za me celkem fajn pocin... co jinyho mnohym zbejva? A trebas dostane viza i v Pobalti. :-)
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
29.9.2022 11:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Sem ani netusil, ze to dali taky. Jinak mel jsem pocit, ze dali i Come Out Ye' Black And Tans, ale nemuzu ted narychlo najit. Nevis nahodou?
Já znám tuhle verzi a to myslimže jsou asi oni (ale nejsem si jistej).

Kažopádně ale to už je poněkud jinej žánr. A častuška je taky poněkud jinej žánr. Z toho tady trochu děláte takovej multi-kulti guláš kluci... Ale když vás to baví...
Glee avatar 30.9.2022 02:39 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Já znám tuhle verzi a to myslimže jsou asi oni (ale nejsem si jistej).
Dik, ale taky nejsem schopnej rict. Ale jedna z mnoha dobrejch. Zato diskuze si nezada se zdejsi briliantovou zumpou. :-)

peterbilt 377 3 weeks ago If there’s any justice, the queen shall hear this for eternity now 2.2K Reply

43 REPLIES Mr Werauchimmer Mr Werauchimmer 3 weeks ago I think Hava Naquila is the only tune played in hell.
... atd.

Kažopádně ale to už je poněkud jinej žánr. A častuška je taky poněkud jinej žánr.
A z tohodle si presne pletes nazorovy svetr. Tyhle vsechny songy jsou si vice nez pribuzne.

Jedni vedou valku s kolonizatorama (priznacne, ze?), druzi s kytovcema a treti se vsim moznym (utlak, chudoba, samota pac jsou to velke zeme, Nohavicama, atd.). A vsechny jsou puvodem evropske, kze maj viceme tu samou mol strukturu obcas prolozenou durem, pak uz zalezi kdo s kym se mlati a na cem frci, a taky jestli maj obcas i protiofenzivu. ;-)

Z toho tady trochu děláte takovej multi-kulti guláš kluci...
Cece, tak zrovna u takovyho Eurohujera, jako jsem ja bych tohle fakt necekal.

A me to teda bavi. A Radovan ma evidentne hudebni znalosti, ktery ted Svazarm asi sprta (nebo ceka na noty).

Je to jen hudebni okenko do valky ve 47:00.
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
29.9.2022 17:55 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Tu si nevzpomínám, ale trochu bych odbočil, když jsme u té hudby:

https://www.youtube.com/watch?v=9TTtgyahVao
Glee avatar 30.9.2022 03:11 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
V tomto vlakne mi slo o to, abych JiKovi sundal ukazovacek ze spouste, kdyz uz je rec o hudbe. ;-)

Dekuji a posilam moderni klicenku.
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
28.9.2022 07:01 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
ty protestsongy jim začaly dost jít - vím, že už jsem to sem dával, ale tohle si zaslouží nezapadnout :)
27.9.2022 22:17 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

https://youtu.be/iPvLVFjH9bU MNÍCHOV II

neodolala som... ten váš premiér či čo je sa tam tvári ako na koberci u Adolfa

27.9.2022 22:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Teď se mu říká derniér.

Jsem zvědavý na zítřejší fotky z Prahy.
27.9.2022 23:43 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Je fajn, ze jsi pochopil jaci jsou Rusaci zmrdi, a dokonce ted i souznis s postoji Verhofstadata, ze je proti nim potreba postupovat mnohem razneji.
28.9.2022 17:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Zdejší kremrole by mohlo zajímat, že Verhofstadt např. byl proti US invazi do Iráku.

Jinak počítám, že jim vadí, že on je euro-federalista. Nemůžu říct, že bych s nim ve všem souhlasil, není mi kdovíjak symtpatikej, ale IMO v jednom má pravdu: aktuálně to vypadá, že budoucnost nepatří národním státům. A nemůže za to EU, můžou za to imperialistické státy jako USA, Rusko, Čína, Indie. Žádný z těchto států už dávno není národní stát. Všechno to jsou nějaké federace, včetně násilných.

Kremrole se tady neustále snaží hrát na tu národní strunu, ale mezitim na Ukrajině za Rusko bojují bídou (a brzo mohylizací) na frontu dohnaní Burjati a další menšiny, a dále se zapojují třeba islamisti z Čečny. A dokonce i u etnických Rusů je ta společná národní identita hodně s otazníkem, když člověk porovná třeba obyvatele Petrohradu a dálného východu...

Je naprostá retardace, že z degradace národních států je obvňována EU, která přitom v porovnání s těmi výše zmíněnými zeměmi respektuje národní zájmy zdaleka nejvíce.
28.9.2022 17:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Jsem zvědavý na zítřejší fotky z Prahy.
No bylo tam rudo-hnědo. Jak jinak :-D
28.9.2022 10:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
ten váš premiér či čo je sa tam tvári ako na koberci u Adolfa
Adolf aktuálně opět vyhrožuje jaderným útokem.
28.9.2022 11:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
... nemluvě o připravovaném Anschlussu ...
28.9.2022 23:36 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
trpíš stihomamom...tomu Putinovi ide hlavne o to, aby sa NATO nesťahovalo k hraniciam RF... o ČR a SR by sa vôbec nezaujímal, keby sme neboli iniciatívni blbci, ozlomkrky sa nehnali do americkej rite, neposielali zbrane na UA a nenechali si na svojom území rozmiestniť americké raketové základne... a najnovšie už i Smer, ktorý by som so zaťatými zubami bola volila, odhlasoval súhlas so vstupom Fínska a Švédska do NATO, takže o môj hlas prišli;-)... a ak tým Anschlussom myslíš pripojenie východu k RF, nuž, nebolo treba pred rokmi zablokovať Minské dohovory, vrabce čvirikali, že to Kyjevu zakázali z VB/USA

celkom verím "konšpirácii", že jedným z cieľov USA bolo zničiť EU (Nemecko) a urobiť si z Európy kolóniu... Briti samozrejme ba tom spolupracujú... pravdepodobne spolupracovali aj na tom zničení Nord Streamu...

a pokiaľ ide o tú "anexiu" Donbasu, skús niekedy aj iné zdroje informácií, než sú tie, ktoré sa ti páčia..ty papáš túto propagandu https://youtu.be/n6_4dNPNOec https://youtu.be/syrjrn7DK4c aj s chlpami

a toto je podľa teba ruská lživá propaganda https://youtu.be/OOOfosL6KqQ https://youtu.be/V5bNRXuRE7U

Glee avatar 28.9.2022 23:57 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Smer, ktorý by som so zaťatými zubami bola volila, odhlasoval súhlas so vstupom Fínska a Švédska do NATO, takže o môj hlas prišli;-)
Proc ti tohle vadi? Zrovna tyhle dve zeme jsou pro NATO skoro pozehnanim.

A dle reakci Kremlu (samo, ze na CT/Babislandu) je tohle zrovna Putinovi u prdele.
The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
29.9.2022 06:54 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
je tohle zrovna Putinovi u prdele
a co s tím mohl asi tak udělat? maximálně tak mlátit botou do stolu (nebo do Šojgu...)
29.9.2022 09:24 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
pretože som proti vojne a za mierové dohovory, nie za vyhrážanie sa zbraňami... na gympli som urobila iniciatívne nástenku o mierovom hnutí v USA (lebo k VOSR by sa mi robiť nástenku nechcelo) za vojny vo Vietname, dala som do koláže aj Angelu Davis, čo bola americká komunistka a mierová aktivistka, Woodstock a aj Kinga, bojovníka proti americkému rasizmu... a direktor, stranícky funkcionár, zúril, nástenku dal zlikvidovať a mne sa vyhrážal po x-tý raz vylúčením zo školy;-)... vtedy som to vôbec nepochopila... potom prišli Helsinky a nás počas pracovnej doby (ešte za pretrvávajúceho normalizačného režimu, ktorý nevítal Gorbačova), nahnali na akýsi pochod... cestou sme zistili, že ide o "mierovú demonštráciu"... skupina mladých ľudí v takých hipíckych outfitoch spontánne tancovala pred Slovanom (hotel v KE) a spievali pieseň Johna Lennona- a ja som sa celkom nadchla, že konečne niekto môže slobodne vyjadriť názor na nenormálnosť Železnej opony... o niečo starší kolegovia ma vysmiali, tancujúci boli herci z Thálie s nacvičeným programom... a odvtedy mám obľúbený výrok jednej postavy zo severského románu: Všetko sú kozie kosti! a dávam si pozor na podvodníkov s ostatkami svätých:-)
xxxs avatar 29.9.2022 09:30 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
"pretože som proti vojne a za mierové dohovory" -pricom utocna vojna zo strany ruska vadi menej ako obranna zo strany ukrajiny. uhadol som?
29.9.2022 10:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
pretože som proti vojne a za mierové dohovory
Přeloženo do češtiny: Jsi pro, aby Rusko ukouslo Ukrajině území a my máme mlčet.
a direktor, stranícky funkcionár, zúril, nástenku dal zlikvidovať a mne sa vyhrážal po x-tý raz vylúčením zo školy;-)
No vidiš, a dnes na stará kolena ses úplně zbláznila a jsi s těmahle lidma jedna ruka. Přitom to jsou furt úplně ti samí lidé s těmi stejnými metodami - viz Skála...
29.9.2022 00:02 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Ja vim, ze toho asi budu litovat, ale presto se zeptam, protoze me to opravdu zajima.
Putinovi ide hlavne o to, aby sa NATO nesťahovalo k hraniciam RF...

Putin zautocil na Ukrajinu, aniz by o nejakem rozsirovani NATO k hranicim RF vubec byla rec. Vedle toho tu mame Finsko, s velmi dobre vyzbrojenou a vycvicenou armadou, kde proces vstupu do NATO jiz zacal, a Putina to nechava evidentne klidnym, a dokonce od Petrohradu stahuje protivzdusnou obranu. Muzes to nejak vysvetlit?
Putinovi ide hlavne o to, aby sa NATO nesťahovalo k hraniciam RF...
Dejme tomu, ze by Ukrajina vstoupila do NATO. Jakym zpusobem by to mohlo Rusko realne ohrozit? Jak by takovy utok NATO na Rusko, diky tomuto rozsireni, mohl probihat?

Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
xxxs avatar 29.9.2022 05:32 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
"Jak by takovy utok NATO na Rusko, diky tomuto rozsireni, mohl probihat?" -skratenie reakcnej doby. tactical nukes.
29.9.2022 06:57 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
v době ponorek bych řekl, že tohle je už jedno.

Podle mě mu jde/šlo o ztrátu vilu na ua - a pokud by ho znovu získal, tak o postupné vytváření něčeho jako byl SSSR a obnovu jeho "slávy a síly"
xxxs avatar 29.9.2022 08:58 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
nie je to jedno. to uzemie je velke, raketovych sil tam bude pozehnane. pre uspesny utok je potrebne byt co najblizsie a z viacerych smerov, aby si toho zachytil co najviac.
29.9.2022 09:37 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Jo, to je fakt, na tom něco bude
29.9.2022 15:05 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
"Jak by takovy utok NATO na Rusko, diky tomuto rozsireni, mohl probihat?" -skratenie reakcnej doby. tactical nukes.
To ale neni odpoved na otazku: Jak by takovy utok NATO na Rusko, diky tomuto rozsireni, mohl probihat?

To je klasicky tribodovy plan.

1. zkratime reakcni dobu, pouzijeme takticke jaderne zbrane.

2. ???

3. profit

V tvem vysvetleni mi chybi, co by mely byt body 2. a 3.

A hlavne bych chtel slyset odpovedi na sve otazky od te pani ze Slovenska, ktera tvrdi, cituji: nepapouškujem, overujem si to, čo píšu tvoje vojnoštváčske a rusonenávistné médiá rovno zo zdroja...
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
xxxs avatar 29.9.2022 19:23 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
branis sa pochopit? pokial nastane potreba zlikvidovat rusko, jednu z 2(3?) skutocnych jadrovych mocnosti, tak to potrebujes urobit tak, aby odveta velmi nebolela. takze narusis komunikaciu a odpalis naraz takticke strely na vsetky pevne sila a zname mobilky. zvysok dobuchas podla potreby jadrom, alebo konvencne. zrazu mas vela nerastneho bohatstva a ani sa velmi nebrani. tazit to budu prezivsi domaci. profit je v tom, ze zmizol niekto otravny a mas dalsie zdroje. vela.

netvrdim, ze sa to stane, alebo to k tomu smeruje, ale ak podobny scenarik amici nemaju, zozeriem kefku.

pani zo slovenska sa hadam vyjadri, ja jej nevelim. mozno ani radovan.
29.9.2022 21:48 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
branis sa pochopit?
Ne, ja se to prave snazim pochopit. Ale odpoved, ktera plati jen pro sfericke rusko ve vakuu, mne neprijde jakkoliv relevantni.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
29.9.2022 22:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
zrazu mas vela nerastneho bohatstva a ani sa velmi nebrani. tazit to budu prezivsi domaci. profit je v tom, ze zmizol niekto otravny a mas dalsie zdroje. vela.
Nevěřim, že by to bylo takhle jednoduchý. Minimálně Čína by k tomu zcela jsitě chtěla něco říct...
xxxs avatar 30.9.2022 03:28 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
preto sa ocitujem: "netvrdim, ze sa to stane, alebo to k tomu smeruje, ale ak podobny scenarik amici nemaju, zozeriem kefku."

jabko sa pytal ako sa da ukrajina pouzit a co by z toho mohlo byt. tak dostal odpoved.
30.9.2022 11:23 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
jabko sa pytal ako sa da ukrajina pouzit a co by z toho mohlo byt. tak dostal odpoved.
A dostal klasicky tribodovy plan.

1. zkratit dobu letu taktickych jadernych zbrani

2. ???

3. profit (vytezit ruske zdroje)

Takovych scenaru ti vytvorim, kolik budes chtit. Me zajima, co by mel(y) byt ten krok(y) uprostred. Pouziti jadernych zbrani nemuze byt bez odezvy. Kdyz zlikvidujes sila, zbydou rusku jeste bombardery a ponorky na protiutok. Mimochodem klicove oblasti USA jsou na vychodnim a zapadnim pobrezi. Takze paralyzujes Rusko a na oplatku prijdes o par milionu lidi v NYC a LA. To je hodne smysluplny krok. Dejme tomu, ze jsi strateg hodny putina, kteremu nevadi, kolik jeho lidi zemre a obetujes NYC a LA. Kdo bude ty nerostne suroviny tezit, kdo bude okupovat uzemi Ruska? Jak narocne je okupovat zemi, kde kompletne zlikvidovali armadu, si vyzkouseli americani v Iraku.
"netvrdim, ze sa to stane, alebo to k tomu smeruje, ale ak podobny scenarik amici nemaju, zozeriem kefku."
No, ale ta pani ze Slovenska to bere jako fakt a argument, proc Rusko napadlo Ukrajinu.

Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
xxxs avatar 30.9.2022 11:48 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
ked zacnes s masivnym jadrovym utokom, tak s bombarderom si poradis. tona casu. mozno nejaka ponorka prelezie. zavisi od toho, co je na stole.

pisal som, kto bude tazit. v iraku tiez tazia domaci. predneseny scenar je pre extremne situacie, nie pre sucasny stav.

fakt s pani zo slovenska nemam nic spolocne. mozno coutry of origin, ale kto vie?

30.9.2022 12:02 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
mozno nejaka ponorka prelezie.
Jaké možná? 100%

Jinak abych to shrnul: celý argument stojí na tom, že těch 700km z Chełmu do Šostky je naprosto zásadní rozdíl který naprosto neguje reakční dobu ruské jaderné odvety.
Jako... možné to je. Ale připadne mi to tak nepravděpodobné, že bych rád slyšel nějaký pádný argument že by tomu tak skutečně mělo být. IMHO je sovětský (a potažmo ruský) systém včasného varování navržen tak, aby se takový rozdíl vešel do parametrů. Pokud ne, tak je to šlendrián.
xxxs avatar 30.9.2022 13:56 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
tvarite sa tu akoby nebola strategicka vyhoda mat rusko obkolesene z co najblizsej vzdialenosti. pritom to zrejma vyhoda je.

"celý argument stojí na tom, že těch 700km z Chełmu do Šostky je naprosto zásadní rozdíl který naprosto neguje reakční dobu ruské jaderné odvety." -to som kde pisal? je to kamienok na vahe. to vazne treba uplne explicitne pred kazdym prispevkom vyvesit vlajku, aby bolo jasne, ze nekopem za ru?
30.9.2022 18:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Já myslim že máš pravdu, zcela určitě by to byla určitá strategická výhoda.

Nemyslim si ale, že by to pro Rusko reálně znamenalo bezpečnostní ohrožení. Pro Putina a Kreml by to především byla politická prohra - ztráta vlivu v regionu, ztráta moci, ztráta prestiže.
xxxs avatar 30.9.2022 19:23 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
jj. ja si to nemyslim tiez. pokial nehrozi nejaka drsna vec ako trvale zaladnenie a potreba nasyslit co najviac, tak sa taketo veci diat asi nebudu.
30.9.2022 22:38 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
No, já bych to řekl takhle: Dlouhodobá pozice Ruska (see also: Multipolar World) je ta, že se svět má vrátit do éry Velké Hry z konce devatenáctého století, kdy se velmoci přetlačovaly přes své kolonie a sféry vlivu. Což samozřejmě znamená, že právě takovéto "syslení" je naprosto klíčové.

Průser je, že takové uspořádání je ze své podstaty nestabilní a dvě světové války nevznikly jen tak náhodou.
30.9.2022 22:33 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
tvarite sa tu akoby nebola strategicka vyhoda mat rusko obkolesene z co najblizsej vzdialenosti. pritom to zrejma vyhoda je.
No tak výhoda to je, ale diskuse se (podle mého a zřejmě i králikova názoru) vedla o tom že je to naprosto zásadní výhoda která mění situaci.

"celý argument stojí na tom, že těch 700km z Chełmu do Šostky je naprosto zásadní rozdíl který naprosto neguje reakční dobu ruské jaderné odvety." -to som kde pisal? je to kamienok na vahe. to vazne treba uplne explicitne pred kazdym prispevkom vyvesit vlajku, aby bolo jasne, ze nekopem za ru?
Ehm, tam žádné takové obvinění není ani náznakem. Jak jsem řekl výše - diskuse je to strategické situaci, ne o tom kdo za koho kope.
1.10.2022 11:44 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
ked zacnes s masivnym jadrovym utokom, tak s bombarderom si poradis. tona casu. mozno nejaka ponorka prelezie. zavisi od toho, co je na stole.
Jak uz ti tu nekdo psal, ponorky ti bez problemu projdou obranou. Ony vlastne ani obranou prochazet nemusi, protoze z principu nemusi byt u toho pobrezi, ale mohou byt kdekoliv uprostred more. Vedle toho mas sila uprostred sibire, mobilni platformy pro odpalovani balistickych strel, se kterymi ti takticke strely u hranic moc nepomuzou.

v iraku tiez tazia domaci
A ze to byla opravdu uspesna a levna okupace. A to se v Iraku tak nechlasta.
fakt s pani zo slovenska nemam nic spolocne. mozno coutry of origin, ale kto vie?
Ale jo. Mate spolecne to, ze neodpovidate na to, na co jsem se ptal. Ja se ptal na, zopakuji:
Jakym zpusobem by to mohlo Rusko realne ohrozit?
Pani ze Slovenska mlci a ty popisujes situaci, ze by to bylo vyhodne v situaci, kdyby USA chtely spustit armagedon. Byl by to realny argument, kdybys byl schopen uvest realne podminky, kdy by davalo smysl. Takto je to jen prazdne filozofovani s nulovou informacni hodnotou.

Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
xxxs avatar 1.10.2022 13:30 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
ked to zgeneralizujem z vrtulnika, tak tvrdis, ze rusko to ohrozit nemoze, ja tvrdim, ze ano a prave skratenim reakcnej doby. to, ze je to problem, si podla vsetkeho myslia aj americania a posielaju pozdrav z doby kubanskej krizy. ze jadrova vojna nie je v planoch? ale iste je, sice v tych extremnych, ale je. ak by nebola, NIKTO by nemal jadrove zbrane. takto jednoduche to je.

co sa tyka ponoriek, tak ich mozes odsledovat vopred a priesit s prvou vlnou, predsa nebudes cakat ako dement na kinder surprise. mobilky detto.

1.10.2022 15:03 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
ked to zgeneralizujem z vrtulnika, tak tvrdis, ze rusko to ohrozit nemoze, ja tvrdim, ze ano a prave skratenim reakcnej doby.

Ja se ptal na realne moznosti ohrozit Rusko, ne na extremni situaci, ktera by patrne znamenala konec pro celou planetu v soucasne podobe. Nehlede na to, ze jsi se neobtezoval uvest, za jakych podminek by k takovemu utoku mohlo dojit. Pokud ty podminky nemohou nastat, neni to pro me realny problem.
to, ze je to problem, si podla vsetkeho myslia aj americania a posielaju pozdrav z doby kubanskej krizy. z
Jenomze se pise rok 2022 ne 1962, kdy byl jaderny arzenal a hlavne jeho nosice uplne na jine urovni, takze bylo nutne mit rakety umistene co nejbliz cili.
ale iste je, sice v tych extremnych, ale je. ak by nebola, NIKTO by nemal jadrove zbrane. takto jednoduche to je.
A co, kdyby smyslem jadernych zbrani bylo to, ze nebudou nikdy pouzity?

To, ze nejsi schopen vymyslet nic chytrejsiho nez nejextremnejsi scenar, pani ze slovenska mlci, mi jenom ukazuje, ze ohrozeni ze strany NATO je nejspis nesmysl. Nehlede na to, ze to nejak neodpovida na otazku, proc Rusko nechava klidnym vstup Finska do NATO, kdyz je to z nej do Petrohradu co by granatem dohodil.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
xxxs avatar 1.10.2022 18:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
samozrejme som sa obtazoval, ale ty si sa neobtazoval precitat. v 1962 uz nosice boli na pouzitelnej urovni. pokial to zvladne vyniest modul s kozmonautom na obeznu drahu, tak to zvladne aj iny velky naklad. jj, jadrove zbrane nikto nechce pouzit a preto na oboch stranach zeleznej opony obaja spinavci mali prepracovane doktriny ako druheho rozdrvit na prach. k poslednemu rantu - evidentne potvrdeny bias. ja neospravedlnujem invaziu, iba som odpovedal na tvoju otazku. nemyslim si ze jadrova hrozba bola dovodom pre utok.
JiK avatar 1.10.2022 22:08 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Zkoušel sis změřit pravítkem nebo na google Maps jak daleko je do Mosky z Charkova a jak daleko z Pobaltí, což jsou regulérní členové NATO? Celá tahle debata vůbec nedává smysl.
xxxs avatar 2.10.2022 08:44 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
kvizova otazka pre teba. myslim si, ze jadrova hrozba z uzemia ukrajiny je dovodom na invaziu?
JiK avatar 2.10.2022 13:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
1.10.2022 22:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
To, ze nejsi schopen vymyslet nic chytrejsiho nez nejextremnejsi scenar, pani ze slovenska mlci, mi jenom ukazuje, ze ohrozeni ze strany NATO je nejspis nesmysl.
Je to nesmysl.

Rusko neohrožuje NATO, Rusko - respektive především moc té mafie z Kremlu - ohrožuje především eventualita liberalizace a/nebo barevné revoluce s podporou Západu. Z takové představy se Putin (ale i třeba takový Xi) budí v noci zpocený strachy až na p*deli, to je jeho noční můra. Nikoli vojenský vpád NATO a "oblkličovaní základnami" - to je pouze PR pro jednodušší jedince.
1.10.2022 22:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
... ještě jsem chtěl dodat, že z tohoto důvodu byl v roce 2012 Medvěděv odsunut na okraj politického spektra, kde se teď pokouší přesvědčit okolí a hlavně sám sebe, že je děsnej jestřáb (a moc mu to nejde).

Mědvědev tehdy začal pěstovat relativně slušné vztahy se Západem - a to Putin nehodlal dopustit.
29.9.2022 00:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
trpíš stihomamom
Doslova jsem jenom napsal fakta. Že Putin vyhrožuje jaderným útokem je fakt. Že se snaží anektovat území Ukrajiny je také fakt - deklarovali to jako cíl invaze. Pokud to chceš rozporovat, nejsi ve sporu se mnou, ale s realitou.
Putinovi ide hlavne o to, aby sa NATO nesťahovalo k hraniciam RF
Putin nemá sousedním zemím co kecat do toho, jestli můžou nebo nemůžou být v NATO, to je jejich věc.
29.9.2022 09:56 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL

naše země chceli byť v NATO?... nebolo nááááhodou uprostred nežnorevolučnej eufórie sľubované, že už nikdy nebudeme súčasťou nijakého militantného paktu?... pýtal sa nás niekto, či tam vstúpiť chceme?... a odpoveď aj pre účastníka diskusie, ktorý sa ma na to pýtal: za Varšavskej zmluvy sme na západnej hranici mali rozmiestnené rakety a zase naopak (aj môj brat tam slúžil a radšej podpísal "kontrakt" s baníkmi v Ostrave)... ako to vnímali v západnej Európe?...asi ich tiež strašili v škole tými čiernobielymi filmami o výbuchu atómovej bomby ako nás na brannej výchove... potom prišlo toto: http://studena.valka.cz/helsinsky_proces_a_kbse.htm - ale to ešte žila generácia, ktorá si vojnu pamätala a ktorú vojna zasiahla (ten popis KBSE z odkazu  je - pravdaže - poznačený ideologickou interpretáciu dejín z pozície "mierotvorcov" z NATO pod líderstvom USA)

29.9.2022 10:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
naše země chceli byť v NATO?
Ano. Resp. nevim jak u vás, ale u nás členství v NATO dlouhodobě má podporu většiny lidí.
nebolo nááááhodou uprostred nežnorevolučnej eufórie sľubované, že už nikdy nebudeme súčasťou nijakého militantného paktu?
Naprosto nevěřim, že pro zemi jako ČR nebo SR existuje možnost nebýt součástí nějakého militantného paktu. Ty jsi v tomhle buďto strašně naivní, nebo nepřiznáš, že bys ráda byla v militantném paktu s Ruskem.

Alternativu k NATO by možná mohlo představovat PESCO, ale to by se Evropa musela trochu víc snažit...
29.9.2022 14:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Že Putin vyhrožuje jaderným útokem je fakt.
Takovejch po svete existuje...
29.9.2022 19:56 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Co se to snazis za nazor nenapadne podstrkovat...

Proste kazdy zapadni politk musi rict, ze odpovedi na pouziti jadernych zbrani bude pouziti jadernych zbrani. Jako totalni zniceni neni uplne lakave, ale existence ve svete, ktery je posrany z diktatora, co na kazdy problem vyhrozuje onou likvidaci stejne neni reseni.
30.9.2022 08:38 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Ale tam nic o odpovedi na jaderny utok nebylo... kdopak nam tu co podstrkuje?
30.9.2022 12:40 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Prosimte, precti si ty odkazovane clanky. Neni tak tezke z nich pochopit, za jakych okolnosti by k mackani cerveneho tlacitka z jeji strany mohlo dojit.
3.10.2022 09:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
A budeme resit i kontext tech prohlaseni z druhe strany?
3.10.2022 11:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Tím myslíš ten kontext "napadli jsme sousední stát, přecenili jsme síly, podcenili reakci západu, teď jsme v prdeli, takže zbývá už jen vyhrožovat jádrem"?
30.9.2022 13:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Že Putin vyhrožuje jaderným útokem je fakt.
Takovejch po svete existuje...
Zhruba takovou nějakou výmluvu jsem čekal. Aktuálně Putin prohlásil za území Ruska části Ukrajiny, včetně takových, které nemá pod kontrolou a kde nikdy ani nežila ruská většina (i kdyby to byl validní argument, jakože není), a v podstatě teď bude celej svět trnout, jestli hodí nějakou menší jadernou hlavici na území cizího státu, kde žijí cizí civilisté, protože doktrína mu to aktuálně "umožňuje".

Tohle mi přijde naprosto nesrovnaltený s nějakým obecným prohlášením Trussové, že v nějaké hypotetické situaci by zmáčkla tlačítko - to se musí víceméně automaticky předpokládat od každého šéfa jaderné země.

Ale kremrole zjevně zrelativizují úplně cokoli.
29.9.2022 10:16 ZV
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
post scriptum pre kralyka - citát z Putinovho prejavu o použití jadrových zbraní:

„Do hry vstúpilo aj jadrové vydieranie. Hovoríme nielen o západom podporovanom ostreľovaní záporožskej jadrovej elektrárne, ktoré hrozí jadrovou katastrofou, ale aj o vyjadreniach niektorých vysokých predstaviteľov popredných štátov NATO o možnosti a prípustnosti použitia zbraní hromadného ničenia, jadrových zbraní proti Rusku. Tým, ktorí si dovoľujú takéto vyjadrenia proti Rusku, chcem pripomenúť, že aj naša krajina disponuje rôznymi ničivými prostriedkami a v niektorých komponentoch modernejšími ako krajiny NATO. A ak bude ohrozená územná celistvosť našej krajiny, bezpodmienečne využijeme všetky prostriedky, ktoré máme k dispozícii, na ochranu Ruska a našich ľudí. Toto nie je bluf.“
29.9.2022 10:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
A tys mu to o té reakci na západ sežrala, viď? Copak nevidíš, že tímhle Putler "ospravedlňuje" úplně všechno? Tvrdíš, že si ověřuješ informace - tak kdo a kde teda vyhrožoval Rusku jádrem a byl to někdo, kdo se dá aspoň trošku jakž-takž srovnávat s pozicí Putina? Osuckého neberu.
29.9.2022 11:58 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Kde ses tady vlastně zase vzala (jak jsem psal - už mi docela chybělo luštění těch osmismerek co sem davas)?

Většinou se ukazuješ když ru někde spáchá nějaký extra svinstvo (třeba mh17), nebo dostává na prdel

Co to bude teď?
12.3. 15:16 UFAAUTO789
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ursula vs. FDL .. Hasek vs. NHL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ufa789bet เว็บพนันครบวงจร แทงบอล บาคาร่า สล็อต ครบจบที่เดียว

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.