Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 23:03
Napadlo mě, že bych se podělil o zkušenosti s nákupem v obchodě www.kytary.cz. Ačkoliv toto může pro někoho vypadat jako jasný PR článek, není tomu tak. Motiv k sepsání tohoto textu je jednoduchý – vždy když tam nakupuji, dokáží mě něčím překvapit. Navíc mám právě výpadek internetu, cítím se zcela bezradně. Od rána programuji, což bez internetu teď nejde. Psát text je asi jediná offline činnost kterou mohu vykonávat.
Takže k věci – bydlím v Praze, Podolí. Když vyběhnu asi kilometrový kopec směrem k Pražského Povstání, narazím na prodejnu Kytary.cz. O obchodu vím již dlouho, nicméně název „kytary“ je pro mě zcela zavádějící. Nehraji na žádný nástroj a tak mě nikdy ani nenapadlo do tohoto obchodu zajít. Jednoho dne, kdy jsme dali dohromady koncept našeho hudebního tábora ale bylo rázem důvod se tam zajít podívat. Tenkrát jsem sháněl první XLR kabely, sháněli jsme levnou baskytaru, mikrofony.
První dojem z prodejny byl úžasný. Sice zde bylo hodně kytar, nicméně nemalá část prodejny byla věnována ozvučení – mohl jsem si osahat různé aktivní i pasivní repro bedny, mixážní pulty, mikrofony. Na tomto druhu techniky totiž lehce ujíždím a můj cíl již od dětství je mít co „nejhlasitější“ ozvučovací aparát. Cítil jsem se jako prase v žitě!
Netrvalo dlouho a začal jsem v tomto obchodu nakupovat ve velkém, dal jsem na radu personálu a domu jsem si odvlekl dvě velké pasivní reprobedny Yorkwille, mixážní pult Yamaha, řadu aktivních beden Mackie, desítky mikrofonů, stojanů, kabelů. Utracená částka brzo získala víc jak šest nul na konci.
Nemá smysl dále rozepisovat mé nákupy, za zmínku ale stojí systém, kterým zde řeší reklamace. Včerejší reklamace mikrofonního stojanu mě pozitivně šokovala.
Kamarádovi jsem půjčil stojan, který zápůjčku nepřežil. Vrátil se mi rozdělený na dvě části, stržený závit utahovacího šrobku. Samozřejmě už nemám doklad, ale zkusil jsem zajet do reklamací. Vše jsem nahlásil v reklamačním oddělení, behěm 5 minut jsem měl stojan nový! Bez dotazů! Pán konstatoval, že si mě pamatuje a obratem vše vyřešil
Další případ se udál loni. Těsně před táborem jsem zakoupil aktivní reprobedny Mackie, dělají se ve dvou velikostech – menší TH12 a větší TH15. Co nás zarazilo, menší reprobedny se neskutečně hřejí. I když zrovna nehrají, nejde na chladiči udržet ruku! Hned během prvního použití přestala jedna bedna fungovat. Toho času jsem byl na táboře, 180 kilometrů od Prahy. Stačil jeden telefonát do kytar.cz a pro bednu přijel PPL svoz. Současně dovezl bednu zcela novou! Neuvěřitelné, bez papírování. . Po asi 4 dnech se situace opakovala s druhou bednou byla mrtvá. Zase přijelo PPL, vzalo si chybnou a vyložilo nám novou. Takový servis bych opravdu nečekal. Nebylo třeba dokladu, nebylo třeba dohadů.
Rovnou jsem si s druhým svozem objednal velký aktivní subwoofer.
Od té doby se opakovalo hned několik podobných situací. Nikde se nestalo, že by reklamace nešla řešit. Když řeknu že spěchám, vždy se reklamace řeší stylem kus za kus. Pokud naopak nespěchám, stane se že přesáhnou 30 dní.
Aby toto nebylo těžce jednostranné, občas je trochu problém dovolat se do prodejny, na druhou stranu, třeba z reklamací volají na zmeškaná volání zpět!
Pokud tedy někdo sháníte hudební nástroj nebo ozvučovací aparát, mohu jednoznačně doporučit.
Tiskni
Sdílej:
On by to také udělal jen blb, kupovat nástroj přes net. Normálního muzikanta tohle nenapdne
Za blog díky, užitečný.
Utracená částka brzo získala víc jak šest nul na konci.tedy nejméně desitky miliónů? to je docela mazec :) ne že by tedy nebyly obchody s podobnými kravinami, kde bych takové částky neuměl utratit (kdybych je měl)
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.