Portál AbcLinuxu, 16. dubna 2024 21:50


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
17.8.2006 01:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Původní logický zápis je SuSE (úplně původní je AFAIK S.u.S.E., ale to už je hodně dávno), současný zjednodušený SUSE. Zápis SuSe nedává smysl.
17.8.2006 01:38 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Ano, to byl (na jednom místě) překlep. Opraveno - díky! :-)
17.8.2006 01:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Asi jste měl smůlu, že to bylo jediné místo, kde je ta zkratka tučně, takže mi to hned padlo do oka. :-)
17.8.2006 01:49 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
To vůbec nevadí, rád jsem to opravil. Děkuju :-)
17.8.2006 09:42 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Vcera jsem musel SUSE zapsat s malym u, protoze SUSE porusovalo politiku Google AdWords (prilis mnoho velkych pismen). Takze bych opravil, ze zapis SuSE _vetsinou_ nedava smysl :-) Mozna, ze se s tim dalo poprat i jinak, ale v rychlosti jsem na to neprisel.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
17.8.2006 11:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Zápis SuSE smysl dává, smysl nedává SuSe (což tam bylo původně) - u odpovídá spojce und, zatímco E podstatnému jménu Entwicklung.
17.8.2006 15:42 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Ach tak, mel jsem za to, ze to male e na konci byl preklep. Ale diky, ani jsem nemel tuseni, ze S.u.S.E bylo 'Gesellschaft für Software- und System-Entwicklung' (viz. Wikipedia).
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
17.8.2006 15:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
On to asi ví málokdo, proto tam většina lidí ta malá a velká písmenka píše, jak je zrovna napadne - a nejspíš proto to také Novell zjednodušil na SUSE… :-)
17.8.2006 23:34 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Obavam se, ze narazis i se SUSE, je to registrovana ochranna znamka, me takle zrusili po dvou dnech reklamu na certifikaty Thawte s tim, ze musim dolozit opravneni od Thawte na pouzivani jejich ochranne znamky, coz Thawte nechce dat, resp. dalo by, ale je se tim ochotno zabyvat az tak u nejakeho premium parnera s 1000 vydanymi certifikaty. Jejich obecna pravidla pro pouzivani jejich loga pro partnery se na adwords aplikovat nedaji.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
17.8.2006 01:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Docela by mne zajímalo, zda Red Hat přijde s něčím, jako je SLED. Možná jen čekají, jak se SLED ujme… :-)
17.8.2006 01:45 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Jo, to já ale už budu rozhodnutý... :-D
17.8.2006 01:51 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
No, vypadá to, že něco jako "RHED" asi bude.
17.8.2006 01:56 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Pak by mne tedy zajímalo, jestli bude také něco jako COSED (= CetntOS Enterprise Desktop). že bych to hned otestoval... :-D
17.8.2006 04:42 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Arch Linux - stale aktualne
*** Jabber (XMPP): fogo@jabber.cz ***
17.8.2006 08:24 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Arch je super...ale do firemneho prostredia snad az prisli rychlo sa vyvyjajuce. Osobne by som siel do trojky Ubuntu, Suse, Fedora (nie nutne v tomto poradi).
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
17.8.2006 08:49 usama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Na Fedoru, ubuntu zapomen. Pokud chceš provozovat ne GPL software na svým linuchu tak si musis porídit komerční distribuci kterou tyto Komerční dodavatele softwaru podporují... :-)
17.8.2006 22:42 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Ale nikto cloveka nenuti to aktualizovat denne, dokonca ak vsetko slape, netreba vo firme vobec. Ja mam zatial s archom len dobre skusenosti a problem ze nieco niekde nejde sa vyskytne v kazdom distre, hlavne v tych zivych ako arch a gentoo. Ale ma to zasa vyhodu aktualnosti a nemusis stale cakat na dalsiu verziu Fedora, Suse ci Ubuntu.

Ale vo firm eje dobre cokolvek stabilne.
*** Jabber (XMPP): fogo@jabber.cz ***
17.8.2006 10:03 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Stále aktuálně, to zní velmi dobře. Podíval jsem se sem a zarazilo mne toto:
Bohužel dojem zkazily občas některé balíčky z currentu, které nebyly správně připravené a po aktualizaci některé aplikace přestaly fungovat, jednou dokonce i celý systém. Vždycky se to podařilo nakonec zprovoznit, ale byly to IMHO zbytečné problémy a navíc jsem zvyklý na spolehlivější distra.
17.8.2006 12:41 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Arch jsem odpiskal pote, co mi z niceho nic zacalo segfaultovat pppd. Dodnes jsem nepochopil proc se tomu tak stalo a docela to otraslo moji duverou k linuxu...

Jinak SuSE je velmi kvalitni a pohodlna distribuce. Doporucuji.
18.8.2006 13:13 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Díky za povzbuzení. Mám trochu problém s tím, že mi SuSE právě nepřijde moc pohodlné. Zkusil jsem to cvičně aplikovat na jeden počítač a než jsem si zvykl na "klikací" konfigurace, docela jsem se v tom ztrácel.. Ale to je asi tím, že se v tom (zatím) moc nevyznám.:-(
17.8.2006 10:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevím, jestli jsi o tom už psal - které WM/DE jsi zvolil? KDE, Gnome, nebo něco menšího?
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
17.8.2006 10:22 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Protože bych chtěl, aby bylo to bylo pro přecházející uživatele ze začátku ovládáním co nejvíc podobné tomu, co doposud znali (a nepřecházejí z Maců) připadá mi KDE pro tento případ (XP -> KDE] jako lepší varianta (i když já osobně používám Gnome na Fedoře a jsem s ním spokojený). Uvažuju ale o tom, že na slabší počítače nasadím Gnome nebo IceWM..
17.8.2006 11:54 Orrorin | blog: orr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Na slabší počítače GNOME? V tom nevidím logiku :-)
17.8.2006 17:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Ona si pořád ještě spousta lidí myslí, že je GNOME méně náročné, než KDE (podle mě jsou zhruba na stejno) ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
kotyz avatar 17.8.2006 22:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mandriva je u me cislo jedna. stary balicky je trochuproblem. holt se musi hledat na netu novejsi a instalovat rucne. ale da se to.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
12.10.2006 12:05 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Díval jsem se na Mandrivu One 2007 a zdá se mi pro desktop opravdu povedená.
17.8.2006 23:40 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jen tak na okraj, ceske SUSE delalo minimalne do doby nez je koupil Novell komercni podporu na Debian. Takze az tak uplne neplati, ze by se nedal nasadit Debian kvuli chybejici velke firme stojici za nim. SLED kazdopadne ma nakroceno dobrym smerem a az Novell naportuje do SLEDu pouzitelnym zpusobem ten svuj Zenworks, tak to bude velmi stabilni a centralne spravovatelne prostredi. Mandriva ma zase lepsi moznosti dat do distribuce veci, ktere se novell boji pouzit, protoze by mohl byt v USA zazalovan pro porusovani patentu. Takze Mandriva muze byt uzivatelsky mnohem prijatelnejsi, prece jen desktop, kde nejde pustit video a prehrat mp3 nema sanci byt oblibeny beznym uzivatelem.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
17.8.2006 23:42 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
hm mam nejakej aktivni firefox, ze se mu to povedlo poslat na jedno kliknuti dvakrat. Kdyztak to nekdo, prosim, smazte.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
18.8.2006 08:42 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Tady mi nejak unika, proc proste distributori neumozni jednoduchym zpusobem non-US uzivatelum tyhle veci doinstalovat?
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
18.8.2006 10:08 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr Linuxu pro firemní desktop - u mne vítězí SuSE
Navadeni ci napomahani k trestnemu cinu je trestne jak u nas tak v USA. Tvrzeni, ze to delaji pro zakazniky, ktere nepodlehaji americke jurisdicki a tak mohou legalne pouzivat patentovane algoritmy by jim asi nijak moc nepomohlo.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.