Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 04:29

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
8.12.2007 14:15 Antoušek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechápeš, že někomu vadí Tomeš, ale vadí ti, když někdo kritizuje pravopis. Aha. Nechápeš, že někomu vadí, když většina diskuzí s ním končí nadáváním do blbečků, hlupáků nebo aspoň lhářů? Ani tenhle hloupý komentář by nebyl napsán, pokud by sem Tomeš nepřispíval. Ano, vadí mi tu pan Tomeš. A ještě víc diskuze o něm.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 14:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Nenapsal jsem že mi vadí když někdo kritizuje pravopis, je mi to jedno, myslíte si že jsem debil, že neumim ve třiceti pravopis? Tak si to klidně myslete, já vám to neberu. To že někomu vadí pan Tomeš nechápu asi proto, protože mně nevadí, to co napíše si vždy s chutí a rád přečtu. To že se s někým pohádá v diskuzi je čistě jeho věc a věřím, že kdyby jsme na sebe narazili s odlišným názorem, rozhodně si nadávat do blbců nebudem, někdo je holt víc, nekdo mín vznětlivý, nebo tolerantní...
8.12.2007 19:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Souhlasím. S většinou lidí není problém vyměnit si názory, a proto si třeba i s vámi nepamatuji, že bych měl někdy nějaký konflikt. Problém je s těmi, kteří jsou již dopředu zaujatí, útoční a často nejsou schopni se ani podepsat a snaží se mě vytočit. Jak bahno se mnou, tak já s bahnem.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 19:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Problém je s těmi, kteří jsou již dopředu zaujatí, útoční a často nejsou schopni se ani podepsat a snaží se mě vytočit.
Ano, přilévat vodu do ohně a vyhrotit situaci jenom proto že jste Tomeš ;-).
 

Vy jste zaujatý (produkt A je nejlepší), já jsem zaujatý (produkt B je lepší než produk A), každý máme svojí pravdu, tak si to vysvětlíme, oargumentujeme a o tom to je! Diskuze ze které si každý z nás odnese něco nového, na něco změní názor, na něco si ho upevní, ale nadávat si do blbců? Proč?
Nemam náladu hrabat se v diskuzích, kdo je vinen a kdo začal, protože vždycky za to můžou oba. Jen prostě nerozumim tomu, proč někdo v anketě zaškrtne "Vadí mi když do diskuze přispěje Petr Tomeš", když každý příspěvek do diskuze má smysl! On třeba ten nenáviděný Tomeš, může také napsat "ano, máte pravdu" nebo vám může poradit s problémem ze kterého se nemůžete vyhrabat, volíte aby nepsal nic? I když předem nevíte o čem to bude? Proč? To je směšný!
            
Shadow avatar 8.12.2007 14:40 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co se mne týče. Výstižný nadpis je určitě vhodný. Téma. Nemusí být všechno o GNU/Linuxu, zejména, pokud to bude zajímavé a dobře zpracované. Blogposty o majoritním systému... no, když je tu neuvidím, rozhodně se mi po nich stýskat nebude. Pokud mi přinesou nějakou zajímavou informaci, budu dokonce rád. Na druhou stranu, to se až tak často nestává...

Ohledně zpracování blogpostů. Očekával bych, že blogpost bude mít hlavu a patu, absence hrubek určitě potěší, diakritika taktéž, správné linkování také. Čeština i slovenština jsou OK.

To, co nemám rád, jsou odfláknuté blogposty. Příliš krátké (alespoň pár odstavců by neškodilo), bez diakritiky, špatně formátované (aneb jeden odstavec pro celý zápisek), s hromadou hrubek či nefunkčními odkazy, apod.

No a když je blogpost psán úmyslně tak, aby vyvolal flame, tak to skutečně nesnáším. Takového autora si rád zablokuji.

--

Nejsem pedant, co u každého blogpostu hlídkuje a kontroluje gramatiku a stylistiku. Ale zajímavý a dobře zpracovaný blogpost mě dokáže opravdu potěšit.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 14:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Dekuji za kvalitní názor, ta čeština mi vždy dělala problémy a dělá pořád i když si to po sobě několikrát opravuju, hafo toho stejně přehlédnu, s největší pravděpodobností jsem nějakej disněco, ale nikdy mně na něco takového netestovali, tak nevím, prostě ty hrubky nevidim :-(
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 16:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já třeba nechápu, co máte všichni s těmi standartami... Pravopis, lexikologie a podobně jsou důležité věci. Pokud jsou v pořádku, nehrozí řada nedorozumění jako v případě, že v pořádku nejsou. Nehledě k tomu, že pokud má někdo kultivovaný projev, působí (alespoň na mě) výrazně lepším dojmem, než je-li tomu opačně.

Na Petru Tomešovi třeba mně vadí, že jednak překrucuje a jednak na mě působí některé jeho názory za prvé jako demagogie a za druhé mají specifickou vlastnost --- jsou proti něčemu nebo fanaticky pro něco.

Jinak +1. Oblíbená to reakce. ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 18:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Jestliže si pan Tomeš začne s někým nadávat do blbců, řekl bych že je ten dotyčný stejný "fanatik" nebo "demagog", jen prostě na věc kouká z druhé strany a drží se svého názoru úplně stejně jako on, v tom případě si nemají co vyčítat ;-) Jestli něco překrucuje nevím, s toho co jsem od něho četl se mi nic překrouceného nezdálo a já na tom člověku prostě nic negativního nevidim, ba naopak ;-) Touhle větou jsem asi některý lidi nasral, co?! :-D
8.12.2007 19:12 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
vsak raz sa mozno dockas, ze ti skrizi cestu, to potom pochopis... (ja som tuto skusenost zazil az pred 4 mesiacmi prvykrat, dovtedy som uspesne ignoroval)
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 19:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Možná...
 Ale chápete, proč proti němu nic nemám? Píše špatě? Píše nezajímavé věci? To že se s někým pohádá v diskuzi jde mimo mně...
            
8.12.2007 20:14 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
mozno to chapem, ale kebyze to sem napisem, tak sa do mna pusti :)
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 20:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Mám spoustu známých se kterými jsem se nenáviděl a teď jsme nejlepší přátele, nepustí se do vás, nemá důvod ;-)
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Podle jiných situací na tomto webu bych si tím nebyl tak jist.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.12.2007 06:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
To tak sebejistě vykládejte, až to napíše.
Fluttershy, yay! avatar 9.12.2007 06:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Teď bys ale natruc nereagoval!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2007 20:38 Antoušek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Ano, je to vyloženě nekonfliktní typ - http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/v-kde-4-bude-i-jednoduche-k-menu#56

BTW kavol (ten člověk, co ho v diskuzi napadá) se výrazně zasloužil o to, že ta zprávička vůbec mohla být napsána (reportoval bug a pak argumentoval v diskuzi)
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 20:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Tak komentáře u zpráviček většinou nečtu, ale tohle vážně maso.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 20:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Co dodat? Že já bych se "vyprovokovat" nenechal? Já ho nechci bránit, je mi v celku jedno, s kim se hádá, jako autor je fajn a o nic jiného mi v podstatě nešlo, jsem takovej člověk, který by chtěl všechny usmířit a se všema bejt v klidu, možná je to špatně, nevim.
 Smutný je hlavně to, že z diskuze o KDE, se stala diskuze o psaní písmenek...
            
9.12.2007 06:15 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Ano, jednodušší lidé vašeho typu si nejsou schopni uvědomit kontext, který předcházel z minulosti.
Fluttershy, yay! avatar 9.12.2007 06:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Jaký kontext? Pokud jste se o tom bavili někde v hospodě, nemohu o tom vědět. V dané diskusi jsem na žádný kontext nenarazil, ač jsem hledal usilovně.

Mimochodem, už se zase odsouváš do úrovně nadávek. Na tvou úroveň se nesnížím --- neřeknu ti, co jsi zač.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.12.2007 14:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
jednodušší lidé vašeho typu
Bylo tohle nutné? To je evidentní urážka :-( Nevím, co jste spolu měli před tím a nezajímá mně to, ale řekl bych, že teď třeba pícháte do vosího hnízda vy...
PS: V hospoďě tohle raději nedělejte, tam to většinou nekončí jen nadáváním. ;-)
            
8.12.2007 19:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Na Petru Tomešovi třeba mně vadí, že jednak překrucuje
A jste schopen být konkrétní nebo jen obviňovat?
a jednak na mě působí některé jeho názory za prvé jako demagogie a za druhé mají specifickou vlastnost --- jsou proti něčemu nebo fanaticky pro něco.
Ale to je tak trochu další zbytečná a nesmyslná manipulace z vaší strany. Každý má nějaký názor - to znamená, že s něčím souhlasí nebo nesouhlasí, jiná možnost neexistuje. Pak už snad jedině to, že žádný názor ani nemá... Označovat podporu něčeho za fanatismus je moc jednoduché a laciné - už proto, že nemůžete být konkrétní. Jsem velmi zvědav, zda/jak se z toho vykroutíte.
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 20:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co očekávám, když čtu něčí zápisek v blogu? + anketa
Teď nemám čas to dále hledat. První, co jsem našel, obsahuje hned na začátku z tvé strany několik nekorektních komentářů.

Viz poslední texty publikované ve tvém blogu. Co nadšené pobíhání a tleskání ručičkama kolem pofidérních statistik?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.