Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 10:42

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 21:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
:-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 21:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
...tak to sem si fakt vyčíh! :-D

první !!!

Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 22:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Mohl jsem být první byl sice já, ale počkal jsem. Dal jsem šanci někomu jinému :-)
Ale čte se to pěkně.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Jasný, já vám to žeru... :-D
kotyz avatar 31.5.2010 22:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dejavu? blog se stejnym titulkem tu byl relativne nedavno ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
31.5.2010 22:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Jo? Pokud jo smažu ho
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 31.5.2010 22:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
nejde smazat blog pod kterym jsou komentare. blog bez komentaru jde smazat, ale kdyz uz tam nekdo neco pod to napise, tak to nejde. maximalne vymazat text blogu, jako to treba udelala svezi mys a nekolik dalsich ...

no co, i mistr tesar se nekdy utne ... ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 31.5.2010 22:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
a fakt ze jo, sedi i obsah. je to stejnej blog jako tenhle ze dne 18.4. 2010, 22:20.

chyba nebo zamer? ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
31.5.2010 22:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Chyba, ale dal jsem jiný:-). Občas dělám chyby.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 31.5.2010 22:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Vsak jste jen clovek ;-) Ikdyz vas maji nekteri (a vubec nenaznacuju ze to jsou zaroven clenove jisteho spolku sdruzeneho kolem nejmenovaneho chovatele kocek) tady za boha (no az tak moc mozna ne, ale za poloboha urcite) :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Nebal ho vole, je to trapný... :-D
kotyz avatar 31.5.2010 23:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
lol, ty ses asi vazne nakej ten homofob, nejdriv mas utkvelou predstavu ze te balim (naposled nekdy vloni) a ted zas ze balim tvuj vzor JJ :-D

to ja si ho jen predchazim, az od nej budeme neco potrebovat ... ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 23:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Já myslim, že ty jeho profesionální pomoc potřebuješ už teď... ;-)
31.5.2010 23:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
hele Jeníku sem se chtěl zeptat, ty kočky máš na chov a prodej?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Heron avatar 31.5.2010 23:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Na jídlo.
31.5.2010 23:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To je ale Herone divný. Von je žere? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Heron avatar 31.5.2010 23:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Všechny ne, jen ty co nevyhrají na soutěžích.
31.5.2010 23:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No jo, já myslel, kdybych vnukovi chtěl pořídit kočičku, tak nějakou degenerovanou domácí. :-) Hodně exoticky vypadající.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
31.5.2010 23:44 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No, Jane, já bych to nejdřív probrala, jako starat se o jakýkoliv zvíře je opravdu zodpovědnost, mimino zabalí a na týden s ním odjede, ale kdo se bude o kočku starat? Ty? Vím jaký byl problém se želvou, byť na dva dny, ten nenáročnej prďola se vždycky někde v terárku zašprajcoval nebo spadl na krunýř a pokoušel se otočit až do naprostýho vyčerpání.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
31.5.2010 23:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Tak já bych si ke Katce nedovolil kočičku dotáhnout jen tak, by mě hnala svinským krokem.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
31.5.2010 23:54 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
no právě, a bojím se, aby pak neskončila u nás :-) :-) :-)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 23:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To já vozím svého kokršpaněla denně do práce v zavazadlovém prostoru :-) (v kombíku, samozřejmě)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
31.5.2010 23:59 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
když jsem měla psa, tak jsem ho taky brávávala do práce, když to šlo, vždycky to skončilo vysypáním odpadkového koše ve vteřinkové nepozornosti, ale jinak byl zlatej.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Kecá, jezdí polskim maluchem s tim malinkim kufírkem vepředu, ten pes je placatej jak chrt! :-D
1.6.2010 00:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No jo, von ti Dalibore napovídá při práci, co by sis bez něj počal? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 00:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No, ona je to fenka a žárlivě odhání všechny nápadnice :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 23:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
+1 Jako eventuelní zájemce o kočku byste po tomhle u mně měla plus. Takhle (zodpovědně) se na to kouká tak 5-10% lidí co mi píše.
1.6.2010 00:16 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Gratuluju ke koťátkům, zvíře je opravdu zodpovědnost, kupodivu náročnější na chov než lecjakej chlap.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
A finančně je to taky bomba, za rok 2008 byl střídmej odhad 140 000,- bez veterinářů a žrádla, jen výstavy, hotely a nafta... Pokud ale máte i jen jednu kočku, žrádlo je litr měsíčně, pětikilo písek a to nemluvim o kosmetice a minimálně pětitisícový rezervě na případnýho veterináře...
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Jinak, krmim timhle. Vyjde mně to sice trochu dráž, ale zas to vykompenzuju houskou a gothajem, takže na to pivo porád zbude... :-D
1.6.2010 00:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Je to věda, no asi jsem zvyklý na jiný druh koček.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 01:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Zas to ale berte že já jsem do toho magor, vždycky jsem kočky bral jako prioritu č.1.
1.6.2010 01:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To já chápu, taky nacpu co můžu do knížek, letenek, muziky a filmů. Jen si mi neřek, jestli je taková kočka na prodej.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 01:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No jak se to vezme, třeba volný bílý kočičky budou až tak od konce roku 2013, pokud se narodí ty rezervovaný... :-D
Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 01:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Mám kamarádku na venkově, ta mi nabídla pět mourovatých koťátek okamžitě, jen za to, že jsem jí odvirova notebook :-)
Koťátka by se asi s mým psem nechtěla kamarádit ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 01:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
S tim chrtem z kufru malucha? :-D
1.6.2010 06:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Když už budu chtít dát dárek, tak at pořádně ta kočka slyší. Ty amigovi ty musej slyšet trávu růst. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 13:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
S bílejma je trochu potíž, je třeba to potvrdit BEAR testem.
1.6.2010 14:05 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Chudák kočka.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 14:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
A jak byste jinak určila že zvíře slyší, když mají DRX "spastic gen"? Narkóza na bázi ketaminu, je životu nebezpečná, imalgen, clorketam a zoletil taky, dokonce i plynný halotan. :-(
1.6.2010 18:39 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
jak byste jinak určila že zvíře slyší

Tak pokud na něj zavolám a zvíře přiběhne, tak zřejmě slyšet bude :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Hmmm, tak tohle ale bohužel nestačí, jak víte že slyší na obě dvě uši?
2.6.2010 13:17 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Jedno ucho zašpuntovat :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
frEon avatar 1.6.2010 19:14 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
ketamin je nebezpecnej? Co vím, tak fetky to do sebe ladujou celkem bezne... Ale vlastne, mozna je to tim druhym (kdybych si tak pamatoval, jak se to jmenuje),co se do ty narkozy primichava...
Talking about music is like dancing to architecture.
1.6.2010 07:29 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Amigo, kocky jsou chytrejsi nez jim davame kredit. Misto krabice s piskem a zapachu je nauc chodit na toaletu. Mela jsem kocourka, ten strasil navstevy splachovanim zachodu. Naucil se na toaletu chodit sam, splachoval nekdy pro zabavu vickrat. Taky se strasne rad koupal. Zavrenyma dverma do koupelny cloumal dokud se neotevrely, hupnul za mnou do vany celej zpocenej. Na prochazce byl senzacni bodyguard.
1.6.2010 07:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Milado, už sem taky toho viděl hodně a hodně zažil, ale zpocenou kočku sem ještě neviděl. Možná jsem se jen dobře nedíval. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 13:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To není vidět a hlavně to není přímo pot, jedná se o látku, která je příčinou asi 25-30% alergií na kočku (drtivá většina je na tzv. "krycí vrstvu srsti" [ty moje jí nemaji]).
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 15:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Amigo, kocky jsou chytrejsi nez jim davame kredit.
Žiju s nima v harmonii, navzájem se respektujeme a v žádnym případě je nepodceňuju.
Misto krabice s piskem a zapachu je nauc chodit na toaletu. Mela jsem kocourka, ten strasil navstevy splachovanim zachodu. Naucil se na toaletu chodit sam, splachoval nekdy pro zabavu vickrat.
A za jak dlouho vám poškrábal prkýnko? :-D Učil jsem to naše první dva kocoury domácí - posraný prkýnko, posraná podlaha (sedali špatným směrem), nemluvim o tý pasece co udělali, když bylo náhodou dole víko.
Taky se strasne rad koupal.
Greebo se se mnou taky koupal, musel jsem kvůli němu přestat používat pěnu. Bohužel nemůžu najít fotku ani po fakt dlouhym záseku... :-(

GIC Greebo van Di-Anthés

...tak dávám aspoň EC Donu, jak se sprchuje.

EC Dona Skarabeusz*PL
Na prochazce byl senzacni bodyguard.
Jj, procházky s kočkama jsou super, jen to chce vhodný místa a těch moc neni.

GIC (EC) Dona Skarabeusz*PL & (GIC) Greebo van Di-Anthés - 7/2008

1.6.2010 19:51 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Amigo, sprchu nemel kocourek rad. Usi a cumacek mel rad suchy. To tu tvoji kocku obdivuju, ten muj nemel moc rad ani vetsi vlnky za prilivu, ale vana byla jeho. Meli jsme dve toalety, kdyz jsme zjistili ze je bedna sucha, chodi na misu, dali jsme tam plasticke prkenko. Byl cistotnej, vzdycky se strefil, predved nam to. Na spacir chodil bez voditka, a zapomela jsem dodat ze byl vyborna chuva, z baby nespustil oci.
1.6.2010 00:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
hele já měl psů a koček víc než ty milionů.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
♥ Litter D ♥ day 29 ♥ white boy (72) 338g ♥ red girl1 (80) 348g ♥ red girl2 (62) 339g ♥
1.6.2010 11:23 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No, Jane, já bych to nejdřív probrala, jako starat se o jakýkoliv zvíře je opravdu zodpovědnost, mimino zabalí a na týden s ním odjede, ale kdo se bude o kočku starat? Ty?

Naprosto s tebou Rito souhlasím.

Hodně lidí obdarovává děti a lidi domácími mazlíčky. A pak především po Vánocích útulky praskají ve švech. Chce to důkladně zvážit. Nejlíp zkusit si na nějaký čas starat se o zvíře. I z toho hlediska, zda dítě není alergické /což se může projevit i za čas/. Navíc, pokud by se mladá maminka rozhodla mít třeba ještě dítě, tak k těhotným se kočka vůbec nedoporučuje...

Máme doma morče a i takové malé nenáročné zvířátko vyžaduje každodenní starost a strava a podestýlka taky něco stojí.

Mimochodem, nedával tu někdo před časem odkaz na svůj kritický blog o chovatelích pejsků a kočiček? :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 13:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
tak k těhotným se kočka vůbec nedoporučuje...
...stejná fáma, jakože na některý kotě/štěně se "nedostal" rodokmen a že po Praze jezdí sanitka co sbírá lidi na orgány. :-D

Toxoplasmózu třetina populace stejně prodělala a ani si jejího průběhu nevšimla. Navíc jakmile váš ginekolog zjistí těhotenství, test na protilátky dělá automaticky spolu s ostatními vyšetřeními. Když protilátky nemáte, je potom nutné dodržovat nějaká pravidla, ale rozhodně né (jen) kvůli kočkám, 80% žen se nakazí nedostatečnou tepelnou přípravou masa, případně díky špatné higieně. Nakonec dodám, že toxoplasmézou se stejnětak dobře jako od kočky, můžete nakazit od psa, pana Jílka, odemně, nebo od slona.

Autor je aspirantem na poradce chovu pro skupinu III.
1.6.2010 14:03 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Pro chovatele koček možná fáma, mně to však řeklo několik lékařů - porodníků. Že je sice onemocnění parazitem toxoplazmózou poměrně vzácné, ale nestojí za to riskovat a jít do kontaktu s kočkou při těhotenství.

Pak z těch nejznámějších nemocí kočky ještě přenášejí boreliózu a plísně.

Mimochodem, poznáte, co je tohle za zvířátko?

Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 14:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Není to fáma. Moje známá tu toxoplazmózu dostala a nemohla mít děti. Naštěstí předtím jedno dítě ještě stihla.
To zvířátkko je roztoč? :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 14:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Není to fáma. Moje známá tu toxoplazmózu dostala a nemohla mít děti.
Je to fáma, vysvětloval jsem to, toxoplasmoza neni "nemoc specifická pro kočky". Mimochodem, z toho co vim (ne, hledat to v netu nebudu), tak toxoplasmoza poškozuje plod, jeho mozek či co, o nějaký sterilitě info nemám (což ale samozřejmě neznamená, že to popírám).
Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 20:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Ano, toxoplasmoza je nemoc králíků a zajíců především ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To je taky fáma, je to nemoc jako každá jiná, nemoc je nemoc, nevybírá si, takovýmu viru je úplně jedno, jestli jste Dalibor Smolík, nebo EC Dona Skarabeusz*PL. :-D
Dalibor Smolík avatar 2.6.2010 17:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No, přiznám se, že po některých diskuzích nevím ani, jak se jmenuju :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
1.6.2010 18:20 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To zvířátkko je roztoč?

Ano, zvířátko je svrabový roztoč :-). Vyfocené v reálu pod mikroskopem vypadá trošku strašidelně...

Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 14:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
mně to však řeklo několik lékařů - porodníků.
O.K. jsem připravenej na názorovou konfrpntaci s kterimkoliv s těch pánů. Předpokládám, že k jejich metodám patří klistýr a pouštění žilou...
nestojí za to riskovat a jít do kontaktu s kočkou při těhotenství.
Proč to svádíte na kočky?! Třeba vaši přátelé jsou daleko rizikovější než jakákoliv z domu nevycházející kočka!
Pak z těch nejznámějších nemocí kočky ještě přenášejí boreliózu a plísně.
LOL! :-D Tohle pokrývá očkování. BTW: na ten blábol s boreliozou mi najděte nějakej odkaz, nelíp s fotkama jak se vykrucuje z těla nasátá kočka. :-D

kotyz avatar 1.6.2010 16:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
jedine tak ze z kocky na tebe preleze jeste neprisaty kliste ...

boreliozu sem mel a nebyla to zadna prdel. ale z kocky to fakt nebylo :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 16:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
kotyz avatar 2.6.2010 12:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
ma-sa-kr! :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
1.6.2010 18:36 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
jsem připravenej na názorovou konfrpntaci s kterimkoliv s těch pánů

Můžete se zkusit informovat v Porodnici v Podolí /ÚPMD/, Podolské nábřeží 157 :-)

Tohle pokrývá očkování

To jsou mi novinky. Ono už existuje očkování proti borelioze? V to případě je veterinární věda dál než lidská medicína :-)

jak se vykrucuje z těla nasátá kočka

Tam je spíš možná nákaza při manipulaci s klíšťaty, když se kočce odstraňují. I když možnost, že některé přeleze z kočky na člověka asi taky není vyloučená. Pokud nejsou i další možnosti nákazy...
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 12:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Očkování pokrývá plísně + samozřejmě protiparazitní látky, aby na ně ty klíšťata a blechy nešly, nepřesně jsem se vyjádřil. ;-)
2.6.2010 13:16 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Očkování pokrývá plísně + samozřejmě protiparazitní látky, aby na ně ty klíšťata a blechy nešly,

Tak takové očkování bych si taky nechala líbit, aby na mě ty potvory nešly! :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
1.6.2010 20:14 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Alergie na ptaky, zejmena papousky, je 70% vyssi nez na kocky.
kotyz avatar 31.5.2010 23:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
kus, provokatere! :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Heron avatar 31.5.2010 23:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Nejsem provokatér. Vytvořil jsem hypotézu a na panelu jsem ji drtivou většinu 100% hlasů potvrdil hlasováním.
31.5.2010 23:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Máte pěkný stránky.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
To ne vy, to Alzhemer... :-D
31.5.2010 22:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Myslíš toho Alzhaimra? Toho už si moc nepamatuju. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Jo jasně to je on, nemohl jsem si na to jméno vzpomenout... :-D
Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 23:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
Kdo to je? Jo už vím, to je ten Němec, co mi doma stále schovává věci .. a co mi pořád šifruje rootovské heslo :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
31.5.2010 23:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
No a pak si nemám plýst blogy, von mi vlastně zašifroval heslo
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
31.5.2010 22:48 Bender
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední loď
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten pribeh o tech kalhotach byl hodne poucnej, ale taky dojemnej. Ma to proste silnou vypoved. Takhle uz dneska nikdo neumi psat.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.