Portál AbcLinuxu, 6. května 2024 19:31


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.7.2010 16:46 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
1.
Nobody can give you as much as I can promise you
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 17:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
2.

V Číně vznikla spousta skvělých filmů, vesměs ve spolupráci se zahraničními filmaři. Tygr a drak, Klan létajících dýk, Hrdina a několik podobných, nezřídka starších. Akorát si nepamatuji, jak se jmenují, a u nás moc k vidění nejsou.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 17:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ještě to o mandžuském císaři je výborné, jenže jsem viděl s čínským anglickým dabingem, ehm.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
11.7.2010 17:20 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
V Číně jsem si docela pobyl, je to zajímavá země ve všem. Neříkám lepší horší. U nás je pořád taková zjednodušená představa komunistů i moci, levných šmejdů na trhu, atd. A oni tam jsou i úplně jiné věci...
Nobody can give you as much as I can promise you
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 17:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Tak to souhlasím. Tamní režim je dost svérázný a vůbec ta struktura společnosti... Teda až na ty levné šmejdy, tam bych měl výhrady. Oni sice dokáží vyrobit kvalitní zboží, ale musí se na nich stát, to je jedna věc, ovšem to překvapivější je, že odtamtud pochází historicky spousta umění, spousta vynálezů, ale dneska spíš, než aby vytvořili něco vlastního, kopírují Západ. Dělají naprosto přesné kopie japonské/evropské/americké techniky (elektroniky, aut), místo aby přišli s něčím vlastním, ovšem kapacitu na to určitě mají.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 11.7.2010 17:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Tygr a drak, Klan létajících dýk
Obojí jsem viděl v televizi a obojí mě zaujalo asi natolik, že jsem do včerejšího dne, než jsem se podíval na Wikipedie na něco málo o čínské cinematografii ani netušil, že je to čínská produkce a že vůbec něco jako čínská kinematografie existuje, takže jsem Assembly považoval za první vlaštovku. Navíc jak už si řekl, jde o koprodukci Čínská lidová republika-Hong Kong-Čínská republika-Spojené státy (za distribuci jsou zodpovědní Sony Pictures Classics a Columbia Pictures ), kdežto Assembly je výhradně dílo kontinentální Číny (žádný Honk Ťonk ani Tchaj-wanci) se skromnou výpomocí rozpočtu od vlády. A pokud se dobře pamatuju, tak ani jedno dílo se nedotýká nijak státního zřízení, kdežto v Assembly je to přesně naopak.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 18:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Nevím, jak s tím souvisí ta distribuce apod. Natočil to vynikající čínský režisér s čínskými herci, což se mi pro film jeví podstatné. Kdo dodal prachy apod. je pro výsledný film samotný nepodstatné (jasně, jinak by nevznikl, ale o to tu nejde).

To o mandžuském císaři natočili ve spolupráci se Západem, přičemž velice úzce se to dotýká Čínské (lidové) republiky a je to asi starší než tohle.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 11.7.2010 18:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Nevím, jak s tím souvisí ta distribuce apod. Natočil to vynikající čínský režisér s čínskými herci, což se mi pro film jeví podstatné. Kdo dodal prachy apod. je pro výsledný film samotný nepodstatné
Nejde ani o to kdo dodal peníze, jako spíš o to kdo za tím stojí (a teď nemyslím země jako spíš partaje). Je to něco jako říkat, že Mission Impossible je český film. Ale samotnému mi moc nejde do hlavy jak to může být Čínsko-Tchajwanská koprodukce když dodnes jsou obě země oficiálně ve válečném stavu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 18:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Natočil to čínský režisér s čínskými herci a vůbec čínským produkčním týmem.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 11.7.2010 18:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Čeho vůbec? (Když už se teda o tom hádáme)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 11.7.2010 19:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ale pokud myslíš film Tygr a drak, tak ten byl natočen Tchajwanským režisérem, obsazení bylo jak z kontinentální Číny, tak z Hong Kongu, tak z Tchajwanu a produkce? (ale máš recht, jinak to byli všechno povětšinou Číňani) …
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jan Zahornadsky avatar 11.7.2010 19:09 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ale samotnému mi moc nejde do hlavy jak to může být Čínsko-Tchajwanská koprodukce když dodnes jsou obě země oficiálně ve válečném stavu.
Ty země nejsou ve válečném stavu, protože pro obě není ta druhá zemí, ale část jejich teritoria (i když Tchaj-wan má ústavní dodatek, který tento nesmysl na jejich straně ruší, ale stále nic neříká o tom, jak to teda je). V Číně se dodnes volí v tom jejich ústředním výboru zástupce Tchaj-wanu (což musí být supr pozice, protože ten člověk nic nedělá).

A pokud ty vztahy nejsou politické, tak se tomu nikdo nebrání. Ani jedna strana si nemyslí, že má smysl se zbytečně izolovat a naopak aspoň můžou komunisti lépe řvát, jak je Tchaj-wan jejich.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
Grunt avatar 11.7.2010 19:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ty země nejsou ve válečném stavu
AFAIK, Občánská válka neskončila a obě paratje dodnes existují. Ale vážně. ČLR má na pevnině u Taiwanu naskládané rakety a armádu a jediný důvod proč tam dodnes nevpadli jsou čistě ekonomické. Nebýt toho, tak dnes něco jako Taiwan nebo Čínská republika neexistuje. (MHO)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jan Zahornadsky avatar 11.7.2010 19:42 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
ČLR má na pevnině u Taiwanu naskládané rakety a armádu a jediný důvod proč tam dodnes nevpadli jsou čistě ekonomické. Nebýt toho, tak dnes něco jako Taiwan nebo Čínská republika neexistuje. (MHO)
Nebýt toho a Taiwan Relations Act Spojených Států ;-) Když za tchajwanských demokratů (nebo i před prvními volbami tamtéž) chtěli Číňani řinčet zbraněmi, tak Američani vždy ukázali, že zbraně mají taky.

Tchaj-wan ČLR nepatří, ať se na to člověk dívá jak chce. Není to první a pravděpodobně ani poslední oblast, kterou si Číňani nárokují (kromě Tchaj-wanu třeba Spratleyho ostrovy, kusy Indie a Ruska a kdo ví kde by se zastavili).

Ono pokud by se někdo v historických dokumentech moc vrtal, tak by mohl dojít k závěru, že ten ostrov nepatří ani Čínské republice (to je to co se označuje jako nezávislost Tchaj-wanu, vyhlašovat nezávislost ČLR je totiž nesmysl).

Jo a co se týče konce občanské války, to je čistě záležitost dvou politických stran, ne těch dvou zemí.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
Grunt avatar 11.7.2010 20:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Nebýt toho a Taiwan Relations Act Spojených Států
Aha. O tom jsem nevěděl. Tak to dělá celou situaci ještě komičtější.
Jo a co se týče konce občanské války, to je čistě záležitost dvou politických stran, ne těch dvou zemí.
To sice jo, ale v případě ČLR není moc co řešit a v případě ČR a Tchaj-Wanu…no budiž.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
11.7.2010 23:03 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Vzhledem k současnému americkému prezidentovi by na Tchaj-wanu dopadli asi jako Polsko v 1939 - To bylo keců jak jim ostatní státy pomůžou a ... skutek utek. Jo, pardon, na pomoc jim přišel Sovětský svaz ... no pomoc ... oni si počínali možná hůř jak Německo.

Obama je jen žvanil, prospěchář a právník, fakt bych od něj nečekal, že by Tchaj-wanu, Izraeli nebo Jižní Korei pomohl.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Jan Zahornadsky avatar 12.7.2010 12:08 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
To není tak překvapivé, ve Státech jsou tradičně demokrati tak nějak pro-Čínští a republikáni pro-Tchajwanští (nebo aspoň tlačí na Čínu víc). I když Obama nedávno odsouhlasil (konečně) prodej aspoň nějakých defensivních zbraní Tchaj-wanu (se slepými náboji, hm) a jeho administrativa tlačí na Číňany jak kvůli měně, tak kvůli Severní Korei i Iránu... Asi se to už natolik vyostřuje, že i demokrati pomalu otáčejí.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
Grunt avatar 11.7.2010 20:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
To o mandžuském císaři natočili ve spolupráci se Západem, přičemž velice úzce se to dotýká Čínské (lidové) republiky a je to asi starší než tohle.
A jak se to jmenuje?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 20:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Nevím. UTFG. The Last Emperor.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 20:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Akorát je to z roku 1987 a netočil to Čínan, ale z hlediska politického je to docela zajímavé.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 11.7.2010 21:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ty jo. To už jsem asi někdy viděl. Nebo aspoň ten malý klučina mi něco říká. Mrknu na to, no. Ale už podle traileru to nevypadá, že dílo mělo mít problém projít cenzurou.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Já si tím nebyl tak docela jistý. Rok 1987, to je první věc. Je tam docela dlouhý výslech typickým hrošíkem, to je druhá věc. No a Západ, ani ten císař samotný (s rodinou) tam není ukázán zrovna negativně (bodejť, když to točili Zápaďáci), to jenom Japonci.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 18:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Húm hom, ja tieto nové filmy s lietajúcimi supermanmi a kopou efektov zas tak moc rád nemám (včera som napríklad videl Yip Man). Radšej si pozriem klasiku typu 36. komnata Shaolinu :-) Ono toho o bojových umeniach vzniklo strašne moc, hlavne v Hong Kongu, čo je posledných 50 rokov centrum juhočínskeho kungfu.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 19:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Je samozřejmě spousta brakových "kung-fu" filmů, ale ony mnou zmiňované obsahují mj. fantasticky udělané kulisy, atmosféru (např. březový háj letěli točit na Ukrajinu, pokud se nemýlím). A třeba v Tygru a drakovi se prakticky nemlátijou.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 19:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

A rovnako tak samozrejme je veľa nebrakových kungfu filmov (bez uvodzoviek) ;-) Tvoje zmieňované sú predovšetkým založené na tých efektoch, vizuále a hudbe. Ale keď si odmyslíš to pozlátko, tak toho už zas tak moc nezostane.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Hrdina? Fakt? Tygr a drak? Fakt? To s tím císařem? Fakt? ...? Fakt?

To jsou především krásně udělané filmy. Přitom ani náhodou nejsou tak blbé jako Trója, Alexandr a podobné výkvěty západní kinematografie. Pokud filmy hodnotíš podle toho, jak málo na ně chodí lidí (tzn. různé ty (typicky polské) intelektuálské... EHM), pak je to samozřejmě jiná, ačkoliv minimálně v Hrdinovi by se nějaké přehluboké myšlenky hledat i najít daly.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 11.7.2010 20:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Přitom ani náhodou nejsou tak blbé jako Trója, Alexandr a podobné výkvěty západní kinematografie
Ty, nechci ti do toho kecat, ale:
In 2000, the multi-national production Crouching Tiger, Hidden Dragon achieved massive success at the Western box office despite being dismissed by some Chinese cinema-goers for pandering to Western tastes.
Ale jinak mám v oblibě tyto filmy stejně jako Marek, takže můžu těžko hodnotit.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 20:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
O tom vím, jenže tam šlo hlavně o způsob, jakým byl ten snímek natočen, kdežto u těch trháků ze Svatého lesíka se přímo ohýbá historie (potažmo předloha) děsuplným způsobem.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 20:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Navíc pokud bys na té Wikipedii pokračoval, byly tam citace hlavně ohledně nepřirozeného přízvuku (v čínštině "trošku" podstatnější věc než u nás).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Úplne rovnako sú na tom tie čínske filmy. Rozdiel je len v tom, že Homéra tu každý pozná (a niekto aj čítal), kdežto tradičné čínske legendy asi ťažko ;-) Stačí sa pozrieť na Yip Mana (vyberám ho, lebo ho mám ešte v živej pamäti a tiež preto, že je založený na efektoch). To bol človek, ktorý rozšíril Wing Chun a zomrel ani nie pred 40 rokmi. Ten film sa hrá na biografiu, ale je prakticky od základu vymyslený, zostalo len meno. Keď takto dopadne reálna postava, ani nechcem vedieť, jak pokurvili tie legendy, na ktorých sú založené tebou vychvalované filmy...

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
[citation needed] (Kdybych o něčem věděl, netajil bych to.)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:27 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

A ja chcem zas od teba dôkaz, že tie čínske filmy sú hodnoverné, lebo ty si začal s tým, že západné sa predlohy nedržia ;-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Já nikde netvrdím, že jsou věrohodné (proč to máte ve slovenštině opačně?), jen nemám důkaz o opaku. Naopak o těch Holywoodských velkofilmech se ty důkazy válí na každém rohu. Pokud tvrdíš, že ty čínské jsou na tom stejně, dokazuj ty.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Mal som za to, že tá kritika západných filmov mala byť kontrastom. Že hollywoodske filmy sú zlé, lebo sa nedržia predlohy, kdežto čínske sú v tomto ok. Ak si to takto nemyslel, tak vôbec netuším dôvod pre zaťahovanie hollywoodskych filmov do diskusie o filmoch čínskych. A ak si to tak myslel, tak chcem dôkaz, že čínske sa tej predlohy držia, lebo inak to má nulovú výpovednú hodnotu.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
11.7.2010 22:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
No však to taky není zápis z přednášky Komplexní analýza II ;-)
Marek Bernát avatar 11.7.2010 22:38 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Ja som tu s volaním po dôkazoch nezačal :-P

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 23:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Na Klanu létajících dýk není co zkazit, ty nepokoje probíhaly a příběh ve filmu je historka okresního formátu, to se stát mohlo a nemuselo. U Hrdiny jde o dobu dávnou -- AFAIK relativně málo zdokumentovanou (příliš mnoho legend), reálného vládce (Čchin Š'Chuang[-ti]) a pouze odkaz na jednoho z vrahů, kteří usilovali o jeho život. To jen tak namátkou.

Jo a pak jsem si vzpomněl ještě na jeden film -- o palácových intrikách, ale ani náhodou si nemůžu vzpomenout, jak se jmenoval. Jo, Kletba zlatého květu. Prý není tak dobrý (ale to tvrdí kritici a filmomolové), ale mně se líbil, protože je to zase ta poezie (viz níže) a ve většině ohledů (až na šatičky s výstřihem a skoro vystrčenýma kozama) docela věrná reprezentace doby.

Jinak mrkni na hodnocení těch filmů na ČSFD, třeba o Klanu létajících dýk je tam přesně to, co jsem myslel -- že jde vlastně o vizuální poezii.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 12.7.2010 01:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
"umřel jako vrah a byl pochován jako HRDINA" ... včera(tedy SOBOTA sakra již je zase hodně po půlnoci)ČT1
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Marek Bernát avatar 12.7.2010 09:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

V tom prípade ale nevidím už vôbec žiadny dôvod porovnávať to s hollywoodskymi filmami natočenými podľa nejakej predlohy :-) A btw, čo Tiger a Drak? Hlavne toho som mal na mysli. Ak sa nemýlim, tam boli legendárne kungfu postavy.

Vizuálna poézia -> to by sedelo. Asi som od tých filmov čakal niečo trochu iné, preto to sklamanie.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 10:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Naopak přesně to naplňuje má očekávání. ^_~

U Tygra a draka nevím, resp. nikdy jsem nic nenašel. A to jsem hledal. Může to být dostatečným důkazem v porovnání s filmy, jejichž stránky na Wikipedii se negativní historickou kritikou jen hemží?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 10:47 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

No, dôkaz to nie je, ale vzhľadom k tomu, že sám nič neviem nájsť, tak by som to asi nechal tak :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 14:58 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
kletba zlateho kvetu byla good
USE="-gnome -kde";turris
Marek Bernát avatar 12.7.2010 15:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ja som pri tom zaspal, tak neviem :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 18:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
+1 To bylo ještě horší než Klan létajících dýk...
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:02 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Eh, sorry, ale porovnávať hovná so sračkami fakt nehodlám :-D Nejde mi o nič intelektuálne. Čo sa týka atmosféry a tak, tak som si tie filmy tiež užil. Ale nič úžasné to po scenáristickej a hereckej stránke nie je. Ako hovoríš, nejaké myšlienky sa v tom nájsť dajú, ale tie môžeš nájsť všade, ani na to nepotrebuješ film. Tie filmy sú proste do jedného postavené na efektoch. Príbeh je na vedľajšej koľaji.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Tvůj názor. Já jsem názoru, že podstatný je Duch, totiž ponoření se do Fantazie (nebo třeba i Historie). Tzn. tvoří to konzistentní svět, do nějž je konzument umístěn tak, aby to prožil. Jinými slovy: "Be epic!" A to tohle IMHO splňuje.

Jsou také lidé, kteří v Tolkienově díle hledají alegorie, nebo ho naopak negativně kritizují za to, že tam ty alegorie a další hluboké záležitosti nejsou. Já to beru (zřejmě tak, jak to autor myslel) jako vnitřně konzistentní obdobu britské pohádkové Fairyland, svět sám o sobě, který je krásný a který lze objevovat.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:29 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Rozumiem tomu správne, že porovnávaš komplexný Tolkienov svet, ktorý pracne vytvoril v desiatkach publikovaných a nepublikovaných dielach s takouto sračkou, kde ten scenár zrejme napísali za týždeň pri pive?

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Mohl jsem si vybrat něco jiného, akorát tohle zrovna trochu víc čtu. Stejně bych mohl zmínit Tolkienovy "pohádky", potažmo rovnou historickou literaturu a původ (tamních) pohádek. To jsem četl předtím. Nebo něco úplně jiného, ale ještě předtím jsem dlouho nic nečetl mimo učebnic literatury a tutoriálů k C#.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 22:01 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

No tak ok. Sú to síce jednoduché svety, ale ak ti to stačí ku šťastiu :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 22:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Radši jdu dělat něco užitečného, než abych se s tebou hádal i o tomhle. (Roverandom jsi četl? To, co vyšlo česky jako Pohádky, taky?)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 22:35 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

He? O čom si sa chcel ešte hádať? Som mal za to, že toto vlákno skončilo :-)

Myslím, že som nečítal ani jedno. Prečo?

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 20:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Kung fu or gongfu or gung fu (功夫, Pinyin: gōngfu) is a Chinese term often used by speakers of the English language to refer to Chinese martial arts. Its original meaning is somewhat different, referring to one's expertise in any skill achieved through hard work and practice, not necessarily martial.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

So what? Btw, aby si bol trochu v obraze, ja už vyše roka kungfu (Lam Ga Hung Kyun) aktívne trénujem a nejakú predstavu o ňom mám ;-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Proto ty uvozovky v onom mém komentáři. Když mluvím/píšu o kung-fu jako o bojovém umění já, přidávám k tomu školu, aby to mělo smysl vůči původnímu významu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 21:34 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Pôvodný význam je tu úplne irelevantný. Vždy je úplne jasné, či hovoríš o abstraktnom koncepte nejakej schopnosti, alebo o bojovom umení. Navyše, na Západe sa iný význam než bojové umenie nikdy nepoužíval a v Číne je to dnes podobne. Nevidím dôvod liezť do archaickej etymológie toho slova. Ak teda na to nechceš zbaliť nejakú slečnu :-P

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
11.7.2010 21:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
...a v Číne je to dnes podobne.
To je minimálně částečně způsobeno státní propagandou. Snaží se vytlačit tradiční Kung-fu a tradiční zvyky/umění/školy s ním spojené a nastolit státem posvěcené a moderní sportovní formy Wushu.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 21:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Asi tak, plus kontext s reformou písma apod.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 22:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

To nie je úplne pravda. Tradičné kungfu mizne proste preto, lebo je veľmi náročné. Hodiny sa stojí v nízkych postojoch, trénuje sa posilovanie celého tela a tak. Môj sifu o tom hovoril, len pred pár dňami, keď spomínal zážitky z Číny. Dnes ide každý na efekt, nie funkčnosť, preto to Wushu (btw, keď už sme pri etymológii, tak wushu znamená bojové umenie a pôvodne znamenalo to, čo dnes u nás znamená kungfu. Ale dnes to tak už skoro nikto nepoužíva). Úplne rovnako je to u nás na demokratickom západe. Ľudí nezaujíma ako byť zdravý a silný, stačí im ísť do posilky a mať čo najväčšie svaly. Čo na tom, že si odkurvia kĺby a každým cvikom izolujú svalové skupiny, takže v reále sú na tom ešte horšie, než priemerný človek, ktorý nerobí nič. Hlavné je mať svaly jak hovado. A pokiaľ možno čo najrýchlejšie a s čo najmenšou námahou. Takže steroidy, etc.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 22:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Pak by mě teda zajímalo, proč třeba u nás lidi dělají aikidžucu (au, to bolí). Ono tchaj-ti je taky dost populární.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 22:30 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Hm, aikijitsu nepoznám, takže netuším, kde v spektre náročnosti leží. Chvíľu som chodil na aikidou. To je vcelku odpočinkové bojové umenie oproti hard-core kungfu. Rovnako tak tchai ti (zvlášť ak sa cvičí čisto pre fitness, ako je dnes moderné). Obidvoje sú mäkké bojové umenia. Ja osobne ich moc neuznávam, lebo tam chýba útok. Môj sifu hovorí, že sa nemôžeš rozumne brániť, ak nevieš udrieť. Viem síce, že veľmajstri napr. v aikidou sú veľmi schopní, ale keď si človek pozrie ich životopis, tak obvykle cvičili desiatky rokov nejaké poriadne bojové umenie, preto im to funguje.

Btw, ten úpadok sa týkal hlavne Číny. Ide o to, že na západ sa bojové umenia dostali len pred pár rokmi a ešte tu skoro nikto necvičí, takže nemá moc čo upadať. V Číne cvičí obrovské množstvo ľudí, je to v podstate národný rys, podobne ako ryža, čaj, znakové písmo a šikmé oči. Takže tam je ten úpadok citeľný. Ale netýka sa to len kungfu. Upadajú aj v stravovaní (fast food), prichádza obezita a alergie a ďalšie výdobytky západnej civilizácie 20. storočia :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
11.7.2010 22:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Obidvoje sú mäkké bojové umenia. Ja osobne ich moc neuznávam, lebo tam chýba útok.
Tchaj-ťi není kategorie "měkké", ale "vnitřní", a útok v něm rozhodně nechybí.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 22:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
U něj je taky návaznost na čuan-fa... řekl bych, že veškerá žádná.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 23:02 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

V aikidou je tiež zopár akože útokov, ale o nich to umenie nie je, je hlavne v kontrole a prijímaní protivníka. Btw, pri Tchai ti veľmi záleží, ktorý konkrétne štýl máš na mysli. Sú napr. štýly, kde sa cvičí len pre zdravie (v podstate len dychové cvičenia).

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 08:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Moc to rozlišuješ ;-) Ono to cvičení pro boj a pro zdraví se zas až tak neliší ve své podstatě (pohyby,...) jako spíš ve způsobu použití. Ano, jistě, jsou různé styly jako Chen, Jang, Wu atd., ale říkat jednomu "zdravotní" a druhému "bojové" je silné zjednodušení, protože každé z nich se dá použít tak i tak...
Marek Bernát avatar 12.7.2010 10:03 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Huh? Jak nelíši? Keď v tom nie sú tie útočné prvky (a ideálne aj sparing a voľný boj na poriadne precvičenie), tak je to len tanec. Pekné, elegantné, zdravé, ale je to len umenie. Slovíčko "bojové" v tom chýba ;-)

A že sa to dá použiť tak i tak? Silno pochybujem, že tie ženušky, čo som videl mávať ručičkami hore dole, by boli schopné niekomu dať poriadne do držky :-D

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 18:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Huh? Jak nelíši? Keď v tom nie sú tie útočné prvky (a ideálne aj sparing a voľný boj na poriadne precvičenie), tak je to len tanec. Pekné, elegantné, zdravé, ale je to len umenie. Slovíčko "bojové" v tom chýba ;-)
Ale ty prvky v tom jsou. A to i v té "taneční" formě. Akorát že v té taneční formě jsou jaksi hodně nevýrazné, čili to, co v bojové formě je výpadem (třeba i na několik stran rychle po sobě), tak v té taneční formě vypadá jako pouhý náznak výpadu, provedený ležérně, pomalu a nedotažený do konce.
Pokud vezmeš nějaké jiné bojové umění a ty útočný prvky provedeš podobně ležérně a nedotaženě, bude to vypadat velmi podobně jako "taneční" Tchaj-ťi.
Marek Bernát avatar 12.7.2010 20:08 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Ok, nechcem sa hadat (aj ked som uz zacal :-) ), o Tchai ti toho moc neviem. Len som proste zatial videl vzdy len ten tanec, nikdy ani naznak boja, that's all.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 20:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Já na to taky nejsem žádnej odborník, výcviku mám za sebou méně než bych rád, ale pro nějaké další info se dá kouknout sem a taky mám tady někde na to téma knihu z téhle série, akorát maličko jinačí (asi jinej díl)...
Marek Bernát avatar 12.7.2010 20:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Tak to video vyzera prinajmensom podivne :-) Ale navnadil si ma, zistim si o tom trosku viac, aby som nabuduce uz nebol za uplneho ignoranta :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Marek Bernát avatar 11.7.2010 23:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Btw, to s tými kategóriami si trochu zamotal. Je vnútorné a zároveň soft/hard (podľa wiki). Som nevedel, že sú tam aj tie hard prvky. Zatiaľ som videl len ukážky, ktoré boli čisto ezoterické, žiadny boj :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 08:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Asi protože pro boj to cvičí relativně dost málo lidí...
Marek Bernát avatar 12.7.2010 10:05 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Tak čo je na tom potom bojové umenie?

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 19:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Nevím, jak tu otázku myslíš.
"Soft" prvky != nutně obrané, "hard" prvky != nutně útočné. Jako přirovnání můžeme použít třeba šerm - tam se taky používá minimum síly (i.e. je soft-bojovím uměním) a přitom obsahuje spoustu útočných prvků a může zabíjet.
Marek Bernát avatar 12.7.2010 20:11 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

S tym sice suhlasim, ale jak to suvisi s predchadzajucou diskusiou? :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 20:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 22:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Je to takový velice hezký mix tvrdé a měkké cesty (velice specifická forma džiudžicu (jau!)), ostatně (toho času) hlava aikidžucu byla hlavou i jisté populární školy kung-fu, je si to velice podobné (akorát chybí kudlanka a místo toho jsou pěsti ^_^).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 11.7.2010 23:04 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Zaujímavé, skúsim si nájsť nejaké videá, aby som bol v obraze :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 23:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Hup.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 10:17 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Zaujímavé, nevyzerá to zle. Ale čo som tak zbežne pozeral údery a kopy, tak mi pripadajú trochu nestabilné (často sa stojí na špičkách). Ale nechcem kritizovať, musel by som to vidieť naživo. A ideálne si aj dať ľahký sparing :-) Inak, veľmi pekné stránky. Asi najlepšie o bojovom umení, čo som mal zatiaľ česť vidieť :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 10:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Co ti na tom vadí? Bojovník umí chodit na špičkách aniž by ztrácel stabilitu, naopak paty zpomalují a ztěžkopádňují, na to není čas.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 10:38 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Tomu neverím. Jednak je to fyzikálne blbosť (malá plocha pre kontakt so zemou), jednak skúsenosti hovoria opak. A päty síce spomaľujú, ale to v boji nie je podstatné. Nebežíš šprint na 100 metrov. Podstatné je mať rýchle postoje a prácu tela. A navyše ti to dáva stabilitu a silu. Napr. u nás sa sila pri údere generuje práve z bokov a zadná noha sa poriadne zarazí do zeme celým chodidlom. Na špičke to moc nefunguje a úder je potom slabší. Ale hovorím, musel by som to tvoje aikijutsu vidieť naživo, nechcem to kritizovať len podľa obrázkov a pár videí.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 10:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Tady je nezanedbatelná část (pominu-li ki) síly taky z pohybu celého těla. Jenže než se stabilně usadíš, je po boji. Aspoň u těch nejlepších.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 11:08 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Možno sme si úplne nerozumeli. Stabilný neznamená zakorenený do zeme, že sa nemôžeš pohnúť :-) V boji má človek postoj vcelku vysoký (trochu tej stability sa na úkor rýchlosti a flexibility obetuje).

Samozrejme, reálny boj na ulici vyzerá úplne inak a tam sa obvykle už na žiadne postoje nehrá a často sa končí na zemi. Ale o tomto boji sa dúfam nebavíme :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 11:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Existují stabilnější a naopak méně stabilní varianty některých záležitostí. Jenže mrkni na ta videa a fotky, na nichž je Soke.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 11:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Toho som práve nikde nevidel. Všade bol nejaký tučko :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 11:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Huh? Vždyť je skoro všude na tom webu ve videotéce a na Picasse taky na skoro polovině fotek (hlavně ze soustředění).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 12:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Pozeral som si hlavne zoznam techník -- postoje, prísuny, údery, kopy, bloky. Tam je výhradne ten tučko.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 12:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Někdo s tím metrákem taky umí pracovat... a pak to stojí za to.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 14:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
No neviem. Ešte som nepočul ani o jednom prípade, kedy by nadváha bola užitočná. Ale viac sa k tomu vyjadrovať nebudem, lebo sám ešte potrebujem nejaké to kilečko zhodiť :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 15:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Užitečná... Když se s hmotností umí pracovat, nejde o překážku.

Já bych zase potřeboval tak deset kilo přibrat.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 15:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Nadváha je choroba. Škodí to prakticky celému telu. Nielen v tom, že si kurvíš kĺby, ktoré nie su stavané na nosenie väčšej váhy, ale zaťažuješ aj srdce, obehový systém, vnútorné orgány, atď. Nehovoriac o praktických dopadoch, že budeš pochopiteľne pomalší a slabší.

Chceš vyzerať ako Budha? :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 16:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Nikoliv -- na lyže, abych byl rychlejší a stabilnější.

Obávám se, že je rozdíl mezi sádelnatostí a větší hustotou kostí, případně masivnější svalovou hmotou. Znám člověka, který je vysoký jako já, není tlustší a ani svalnatější, ale má o patnáct kilo víc -- a sádlo na něm nenajdeš. Klouby na to můžou být u konkrétního jedince přímo stavěné. U toho na fotkách taky zrovna zdaleka nejde o měkký pupek (wobbling bits). A klouby se nám poserou všem bez ohledu na hmotnost.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 16:40 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Lyže nie sú veľmi prirodzený nástroj (jedna z najhorších vecí na kolená). Ostatne skoro žiadny nástroj nie je. Telo správne funguje, len keď sa pohybuje samé o sebe. Tak ako to robia skoro všetky zvieratá :-)

Čo to sem zas pletieš? Bavili sme sa predsa o nadváhe (predsa sme začali túto časť diskusie o tom tučkovi. Dúfam, že mi nechceš tvrdiť, že aj on má len ťažké kosti :-D ). Každý človek má nejakú svoju ideálnu hmotnosť v rozmedzí pár kilo. Nemá zmysel sa porovnávať s niekým iným, ale práve s tým vlastným ideálom.

Všetko sa nám časom poserie. Otázka je, či to bude v tridsiatke, alebo v sedemdesiatke. Neviem jak ty, ale ja chcem byť funkčný tak dlho, jak to len pôjde ;-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Fluttershy, yay! avatar 12.7.2010 16:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Tys' jeho břuch nepotkal. Já jo. To je jak kamenná zeď. Možná s tím za patnáct let bude mít potíže, nevím.

Já je budu mít z důvodů genetických dispozic každou chvíli. Už se ozývá nespavost, občas nízký tlak, taky myslím, že bych měl být impotentní, a moje vlastní mandle mě každou chvíli zadusí. Vlastně už jsem mrtvý člověk. No a? Tak si to aspoň pořádně užiju.

Lyže nejsou o moc nepřirozenější než třeba auto, vlastně nejspíš o nic. No a? Zpět na stromy?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 12.7.2010 16:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Kamenná zeď = svaly + spevnenie rôznymi cvikmi. Na to nepotrebuješ tuk, ten ti neprinesie nič pozitívne. Zato kopu negatívnych vecí áno...

Každý má nejaké genetické predispozície. S tým nič nespravíš. Ale má zmysel robiť niečo aspoň vecami, ktoré človek zmeniť môže. Samozrejme, je to na tebe. Uži si to a umri mladý. Aj tak sa dá žiť :-)

To si zas vedľa jak tá jedľa :-) Auto neničí žiadnu časť ľudského tela (aspoň som o tom nepočul). Lyže ale ničia kolená úplne brutálne pri náklonoch, lebo to je pohyb, na ktorý naše nohy fyziologicky absolútne neboli určené. Ja kritizujem len nástroje, ktoré telo ničia. Podobne teda napr. činky. Človek si vystačí s vlastnou váhou -- kliky, zhyby, mosty, drepy. A to sú všetko pohyby, na ktoré sme evolučne určení. Nič neničia, ale práve naopak rozvíjajú silu, pružnosť, koordináciu celého tela, atď.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
12.7.2010 19:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Já bych zase potřeboval tak deset kilo přibrat.
+1 :-D
11.7.2010 22:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Jj, v tom máš určitš pravdu, však taky jsem napsal "minimálně částečně"...
Marek Bernát avatar 11.7.2010 23:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly

Uf, tak to spojenie som si v tom texte nevšimol, inak by som asi nereagoval. Slepota/Dyslexia? Holt, už nie som najmladší :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
11.7.2010 19:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Tygr a drak, Klan létajících dýk, Hrdina a několik podobných, nezřídka starších.
Tan zrovna Klan létajících dýk byl imho naprostý propadák, ale s těmi ostatními souhlasím.
Fluttershy, yay! avatar 11.7.2010 19:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Bych se hádal.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 12.7.2010 01:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Jak jsem psal někde dole #53, Hrdina byl včera na ČT1. Skvěle natočený film.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
11.7.2010 19:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud hledá někdo něco alternativního - i.e. ne hollywood, ne Evropa, tak doporučuju thajskej snímek "Mekhong full moon party" [imdb], ano vím, místy může působit "amatérsky" a tak, ale imho celkově pěknej snímek nejen o konfliktu moderního světa a tradičních kultur/hodnot.
What Big Oil knew about climate change
Jan Zahornadsky avatar 11.7.2010 19:16 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hned po shlédnutí díla jsem si musel vygooglit na Wikipedii, jestli náhodou jsem nezaspal nějaký převrat režimu v kontinentální Číně a mimo jiné je to také důvod, proč jsem o tom vůbec založil zápisek.
Film jsem (zatím) neviděl, takže nevím, co přesně by v něm mohlo být cenzory považováno za rozvracení státu. Ale mírná kritika, obzvláště některých extrémních nelidskostí, co se tam děly, patří k současné agendě čínské komunistické strany (třeba se přímo ve školách učí fráze "Mao měl 70% pravdu a 30% se mýlil"). Pokud na to lidi skočí, lehce získají obraz téměř demokratického, funkčního a osvíceného systému, což je přesně jejich záměr.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
Grunt avatar 11.7.2010 19:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
co přesně by v něm mohlo být cenzory považováno za rozvracení státu
Těžko říct. Musím uznat, že čas od času je to dost na hraně a je tam toho víc, ale nemyslím si, že by u nás před 89 posílání aparátčíků do prdele a házení po nich židlí prošlo jen tak (zvláště když je to určeno jak vnitrostátnímu, tak mezinárodnímu obecenstvu). Jestli se ti na to nechce dívat, tak tu scénu klidně vystřihnu.
Pokud na to lidi skočí, lehce získají obraz téměř demokratického, funkčního a osvíceného systému, což je přesně jejich záměr.
Je to klidně možné.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jan Zahornadsky avatar 11.7.2010 20:27 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Sestřihem nebude potřeba, ten film zní zajímavě a rád se na něj výhledově kouknu (díky za tip :-)) Jen je škoda, že se k nám dostane ne úplně vyvážená směs z této části světa a někdy mám taky problém některý snímek sehnat.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
Grunt avatar 11.7.2010 21:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Jen je škoda, že se k nám dostane ne úplně vyvážená směs
Je otázkou zda-li by si toho vůbec někdo na západě všiml, nebýt to plné velkolepých efektů. Takže malé plus za ně (jinak bych na to asi těžko natrefil).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
11.7.2010 21:38 Bystroushaak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajimavy je i film Nanking Nanking.
Grunt avatar 11.7.2010 23:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Ty jo, ti se nějak rozjeli. Jeden lepší než druhý.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
gtz avatar 11.7.2010 22:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Včera jsem náhodou přepnul DVB a v televizi byl právě film na podobné téma : hrdina, Škoda ,že jsem neviděl první kousek, ale i tak je to jeden z filmů na které se dá dívat.

Předpokládám, že jste jej viděl.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
danaketh avatar 12.7.2010 10:06 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Assembly
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hollywood má monopol na trháky? Od kdy? Možná na ty kasovní ale to je tak všechno. O kvalitě se nedá moc mluvit v posledních letech - jenom recyklace toho, co už tu několikrát bylo.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.