Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 14:02
Podpora u Lenova tragedia isto nie je. Vcera mi dosla nova klavesnica, kedze ta stara zadrhavala. Sme prerabali dom a zrejme dostal az prilis velku davku prachu a ostatneho bordelu. :) Kazdopadne som vyplnil poziadavku na ich supporte niekedy o polnoci, na druhy den 13:02 mi volali, ale som si zabudol mobil, takze sa nedovolali. Na dalsi den o 9 rano mi volal kurier, ze je u mna za cca 15 minut a kedze som nic neobjednaval, tak som uz dako tusil, co to asi bude. Nova klavesnica uz caka len na namontovanie. A toto je uz druhykrat, bo prvy raz som to oblial kolou a ta dost lepila. :D Prvykrat preslo menej nez 24 hodin od mojej poziadavky az pokial dosla klavesnica ku mne. Ja s nimi mam maximalnu spokojnost. Avsak musim priznat, ze tu rychlost ma na svedomi aj NBD ( dalsi pracovny den) zaruka, ale zase si nemyslim, ze okrem casu, ako dlho clovek caka, su tam oproti mne nejake nevyhody.
Nainstaloval jsem binární blob pro WiFi kartu Broadcom a za chvíli bum, kernel panic, trocha smradu a WiFi už nebyla vidět První reklamace nic, všechno je v pořádku a chyba je v sedmičkovym driveru (na Debianu? WTF?!). Se známým ajťákem jsme ověřili že je chyba opravdu v HW a zničili BIOS (poprvý v jeho životě se nepovedlo flashovat, Google našel hromady chudáků s podobným problémem, záruka se na to vztahuje). Takže druhá reklamace, vyměněna celá deska, WiFi funguje! Ale asi jen pět minut, potom zase kernel panic a smrad. Třetí reklamace, od nich slušný náznak že si z nich nemám dělat prdel že je všechno OK.
Protože jsem měl zrovna šest měsíců od koupě netbooku a na reklamaci strávil víc času jak u mě doma, tak jsem koupil USB WiFi (nedávno upgrade na abgn) a je klid. Později jsem zjistil, že WiFi modul Broadcom je v pořádku, takže se na desce musela vypařit cesta.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.