Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 22:29

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
10.2.2014 16:10 chomout
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No určitě lepší než alkohol a zápalky
10.2.2014 16:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímavé. Umožňuje to také nějaký export např. do animovaného gifu?
Drum Bass avatar 10.2.2014 16:42 Drum Bass | skóre: 7 | blog: drum_bass
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Technicky to není nerealizovatelné. Gif by se dal "smontovat" na serveru. I když teda to by bylo asi hodně obrovské. Flash by na toto byl zajímavý, ale dneska prej "nebrat" :D Možná to naflákat do PNG a nechat nad tou sadou obrázků ffmpeg zapracovat. Veškeré pozice i transparence všech bodů v libovolném čase jsou známy. Flash se dá stále řídit na straně prohlížeče. S gifem ani mpegem se pak už nehne. Ale jinak už mě i toto napadlo :) Nacpat to do videa a podobné vylomeniny :)
Josef Kufner avatar 10.2.2014 18:26 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Zamysli se nad těmito scénáři:
  1. Máš webovou stránku, která popisuje nějaký produkt. Jak do této stránky vložíš animaci vytvořenou v PathEditoru?
  2. Máš prezentaci (slajdy). Jak do ní vložíš animaci vytvořenou v PathEditoru? Asi to nepůjde přímo vložit do PDF, ale jak ji otevřeš na jakémkoliv počítači a zcela offline?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Drum Bass avatar 10.2.2014 18:41 Drum Bass | skóre: 7 | blog: drum_bass
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Celé to je v javascriptu + HTML + manipulace s DOM = i s obrázkama se to dá v extrému narvat do jednoho jediného velkého HTML offline souboru. Server to pro animaci jako takovou v podstatě vůbec k ničemu nepotřebuje, pokud se animace nemá řídit odněkud odjinud a má jen prostě animovat to co má zadáno. A nebo jak to myslíte s tím offline?
Bedňa avatar 10.2.2014 19:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Jj to vidím v pohode a pokiaľ by chcel niekto animovaný súbor, použije recordmydesktop. Inak vyzerá to fakt dosť dobre.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Josef Kufner avatar 10.2.2014 20:53 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Přesně tak to myslím. Prostě distribuovatelný player (bez editoru) + všechna data v jednom soboru, který se na kliknutí kdekoliv otevře.

Je tam na vytvoření takového souboru čudlík?

Pokud by takový export byl přiměřeně malý, dejme tomu do 50KB bez obrázků, klidně by to mohl být výchozí formát dat pro uložení (*.mpp.html).
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Drum Bass avatar 10.2.2014 21:22 Drum Bass | skóre: 7 | blog: drum_bass
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Je tam na vytvoření takového souboru čudlík?
Přidám. jj .. nebude to ani nic velice komplikovaného tuhle věc implementovat. Je to užitečná funkce. Poznačím do příští verze :) Samotnému by se mi to teď pravda i hodilo, na jistou prezentaci :)

11.2.2014 10:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Držím palce. Vypadá to opravdu pěkně. Teď mě napadá, že by se k tomu hodila i možnost nastavení časování plus zpožděné spouštění. Jako na např. Cestu A animuj 2s, a po těch dvou sekundách spusť animaci B.
Drum Bass avatar 11.2.2014 14:07 Drum Bass | skóre: 7 | blog: drum_bass
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
ano ano ano .. :) tady se vyloženě nabízí něco jako eventy. Možnost na různé zajímavé akce, například onPathAnimationTick, onPathAnimationBegin, onPathAnimationEnd ... přímo v uživatelském rozhraní PathEditoru umožnit vložit krátký JS kód, který udělá to co bude udělat potřeba, třeba odstartuje (klidně i se zpožděním) třeba jeden animovaný "sprite" z libovolné cesty, nebo udělá úplně jinou akci. Toto právě taky vidím jako vysoce užitečné :) Dva dny teď není čas, ale hned pak jdu na to :D Třeba pustit vodu do boileru znamená, že cesta pro teplou vodu musí běžet taky. Někama ta voda musí zas vytékat. Nebo taky by se tohle dalo řešit tak, že na onPathAnimationTick by se sledovalo až je bod za boilerem, tak by změnil barvu na červenou a je vymalováno :)

.... actionscript jako ve flash animacích.
xkucf03 avatar 11.2.2014 11:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.

Šlo by to udělat jako podkladový obrázek (PNG) + GIF, ve kterém budou jen ty tečky a kterým se podklad překryje.

Další (a lepší) možnost je SVG/SMIL animace.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.2.2014 17:24 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
FFmpeg v prohlížeči je taky experimentálně.

videoconverter.js
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
10.2.2014 18:55 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to hezké, ale dokud výtvor nebudu moci vzít jako soubor a přehrát ho kdekoli jinde, tak to má velice omezenou použitelnost.
Josef Kufner avatar 10.2.2014 20:55 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč máš v tom MPP souboru vnořené objekty znovu a znovu serializované do JSON?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Drum Bass avatar 10.2.2014 21:45 Drum Bass | skóre: 7 | blog: drum_bass
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Ano, je to jedna z věcí, kterou musím pořešit. Tak nějak postupným vývojem došlo k vícenásobnému JSONu... Jakmile jsem začal řešit soubory, tak se na to mrknul a zjistil jak to začalo escapovat pořád dokola.. tak si řekl .. aha .. vlastně :) No narychlo to v souborech "zamaskovala" komprese, i když při těchto velikostech je to vcelku fuk.

Ale ano .. jsem si této nepěknosti vědom a mám ji taky v TODO.
Josef Kufner avatar 11.2.2014 01:05 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: PathEditor - kdo si hraje, nezlobí.
Tak až se v tom budeš hrabat, přidej si tam číslo verze formátu souboru a při načítání kontroluj, zda je dostatečně vysoké. V budoucnu ti to umožní bezbolestný upgrade na novější verze (ať už vytvořením konverzního nástroje nebo přímo podporou starších verzí).
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.