Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 02:18

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
29.4. 16:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to spor single-god vs. multo-gods. Obě země mají cca 250 milionů obyvatel. Čína to sice není, ale i tak si země jenom odfrkne.
29.4. 16:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Do pr.. chybička se vloudí. Dohromady dají skoro 2 miliardy. Prostě je jich moc a tak jim z toho jebe.
29.4. 22:20 majales | skóre: 29 | blog: Majales
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
A to píše člověk, který se tu holedbal, že vystudoval politické vědy. Ten diplom jste koupil, nebo jste už od základky nedával na hodinách zeměpisu a dějepisu pozor? Je k smíchu jak se někdo s takovou zásadní neznalostí vůbec dovoluje k něčemu ohledně politiky vyjadřovat.
29.4. 22:35 běž pryž turku
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Kapice nevystudoval nic. Jenom toho spoustu studoval.
včera 06:49 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Jo. Mimo jiné paralelně s tou politologií i religionistiku. Což je věda O náboženství, a ne teologie, s níž si religionistiku většina lidí plete.
včera 11:59 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
To nam chces nabulikovat, ze religionistiku studuji i ateiste nebo co?
včera 12:12 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
A já jsem podle tebe nějaký pánbíčkář nebo co?
včera 13:18 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Religionistika je věda o náboženstvích, ve většině případů studovaná nezávisle na osobní víře. Například budou existovat religionisté vyznávající islám, kteří studují jednotlivé křesťanské denominace.

Nepletete si religionistiku s teologií?
Glee avatar včera 03:19 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Je k smíchu jak se někdo s takovou zásadní neznalostí vůbec dovoluje k něčemu ohledně politiky vyjadřovat.

Of all the people, tvl...

Ale ano, vyznat se v mistnich pomerech Slovanu (klidne rozporuj, sance byla a je) je jedna vec, splest si Indii s Indonesii (taky muslim jak Pakosi btw + rupee vs rupiah) je znameni, ze to chce mozna na chvilku pohov. ;-)
You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
včera 06:46 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
O variantě, že se díky nepozornosti odeslal nedopsaný text nikdo z vás očividně neuvažoval, co? Nebo máte snad jiné vysvětlení pro to, proč jsem vzápětí přidal ještě jeden post?
včera 07:07 Faleš Opica
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Moje vysvětlení je, že jsi blb.
včera 12:00 Rock & troll
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Ten post byl pod registrovanym uzivatelem a tedy jej muzes smazat nebo prepsat. Jenze tys to nechal protoze jsi troll.
včera 12:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Kdybys tu byl zaregistrován jako user, tak bys věděl že editaci ex-post může udělat pouze nějaký admin. Což nejsem, protože kdybych byl, tak máte dávno po prdeli.
včera 04:57 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Co chceš, tady v Čečensku (pamatuješ, CNN?).
29.4. 17:35 OW
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
schází: Budeme fandit Indii a otevřeme náruč prchajícím Pákistáncům
29.4. 17:46 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Tak to je hororový scénář, na ten jsem ani nepomyslel.
Heron avatar 29.4. 19:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Proč? Syřani mě běžně operují v nemocnici, umí anglicky stejně jako já, s černým Egypťanem si chodím povídat anglicky o životě v ČR (je tady happy a má vedlejšák jako potápěč v Egyptě, tak učí Česky plavat a potápět se v moři). Pakystánci jsou také lidé stejně jako kdokoliv. Ať se naučí anglicky a já je budu učit PostgreSQL, MINio a Golang a budou z nich skvělí kolegové, lepší než z Indie, proti kterým nic nemám. Takže ať jich sem 500tis přijede, já si vezmu 5 na starosti, zařídím jim kursy angličtiny a budu je učit Evropské IT, stavět disková pole a programovat.
29.4. 23:00 karkar | skóre: 7 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Já nejsem úplně příznivec integrace africkejch chirurgů,pokud projdou stejnou atestací jako češi a uměj česky tak asi ok, ale jinak mě stačí rusák na zubním a uk sestra u obvoďáka co neumí pořádně česky, nabrat krev nebo nandat přísavky na ekg a ještě s tebou jedná jako s hovnem, jak je zvyklá ze svý země, kde pacoši co nemal milijony sou hovna. Mě je jedno kdo tady loví ryby, nebo produkuje hnusný responzivní weby, ale u doktora kuva chci aby mě ten dotyčnej/á rozumněl, měl základní dovednosti a choval se ke mě jako ke člověku co ho platí. Jo a s indem jsem rok bydlel na bytě a musel jsem ho donutit používat hajzlpapír, protože pokaždý když šel srát, tak zesral kromě hajzlu i vanu. A to to byl indickej msc relokovanej na čas do us. Myslim že mě neměl rád. A dle mých informací, pakoši jako chlapi sou možná nejlínější národ na světě a k tomu ještě mlátěj voslíky. Voslíkem v pakistánu bys fakt nechtěl bejt. To je prej horší i než bejt tam ženská...
včera 04:13 RealJ | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Ja zazil spoustu indu a spoustu pakistancu a je to stejna pakarna. Hajzlpapir pouzivat neumi, ruce si nemejou, tedy oni se vubec nejak moc nemejou, chcat budou klidne z terasy korporatu nad hlavnim vchodem, videt je zrat je jako videt je srat, furt maji rozum za pul osla, jejich reseni stoji za to co vyserou,… clovek by rekl ze je nemam rad, ale nastesti s nim jiz nemusim prichazet do kontaktu. Jednou jsem se vezl korporatni limuzinou s indickym solution architektem, furt se skrabal v kalhotach na prdely, bylo mi to blby… no a pak vytahl ruku z kalhot a to hovno na prstech utrel do stropu toho hezkeho dlouheho mb s. Jsem se malem poblil. Tak na zaklade me stiznosti dostal nejake interni kulturneobohacujici skoleni a fungoval ve firme dal… idealni stav by byl remiza, vypalej vsechny svy dve atomovky a budou zit tak jako doted v mori odpadu a hoven.
Heron avatar včera 05:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Já si teda na černé zdravotníky nemusím stěžovat. Krev umí odebrat perfektně, protože pod bílou kůží krásně vidí žíly. To na jejich černé ruce vidět není a oni sami mi říkají, že s tím mají problém odebrat si krev. Takže o barvu vůbec nejde. Já mluvím anglicky 8h v práci, takže anglicky si popovídat s lékařem mi nedělá problém. Já mám daleko větší problém mluvit a psát česky.
včera 07:59 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Lidi co couraj (cestujou/migrujou) jak kobylky maj i podobnou mentalitu. Nažrat se, posrat co se dá a přestěhovat se za lepším. Bohužel pro lidi, pokud se nenaučíme hospodařit, nebude za chvíli kam se přestěhovat.
xxxs avatar 29.4. 18:50 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
blog som sice necital, ale dal som pozitivne hodnotenie vdaka checkboxom. ich popisky som tiez necital, ale hlasovalo sa mi prijemne a preto som pouzil vsetky.
29.4. 22:38 koroptev
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
souhlas, ale zaškrtal jsem jen ty s malými sloupečky. Jsem uživatel applu, tak mám všechno malé.
včera 06:55 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
My víme. Ale nic si z toho nedělej. Jak by ti řekl Matěj Kopecký: "I s malým kašpárkem lze hrát dobré divadlo".
29.4. 19:53 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tam se to nejak vyhrotilo?
Glee avatar 29.4. 20:32 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Tam se to nejak vyhrotilo?

Tradicne se postuchuji.
You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
29.4. 21:52 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vzhledem k tomu, jak se brusselská lejna kamarádí se syrským islamistickým režimem, včetně financování vraždění drúzů a alávitů, bych to viděl na ničím nevyprovokovanou agresi Indie :-D
Glee avatar včera 04:06 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Vzhledem k tomu, jak se brusselská lejna kamarádí se syrským islamistickým režimem, včetně financování vraždění drúzů a alávitů, bych to viděl na ničím nevyprovokovanou agresi Indie :-D

Amici dlouhodobe sazeli na Pakose svoji discount-pow-kartou (mozna i necim vic?), zatimco Indiani v poslednich dekadach jeli i raketovej (a predpokladam, ze i na tom navazanej kosmirskej) program, a tam si mileradi nechali pomoct od Ruaku (nefunguje S, pouzivano az prilis).

Trump ted bude dalsich 3.5 roku cenit brovi na Cinu, sem tam vyhodi nejaky to ruky policko tam ci nekde jinde a pak se uvidi. HarmonyOS se mozna uz sprchuje a hleda ruzne mazlave gely. Ale na Indii nesahne. ;-)

Shalom!
You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
včera 07:31 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Kdyby si zas nějaký, českou televizí neinformovaný, mentální impotent neuměl najít odkaz sám:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropska-unie-zavira-oci-pred-masakry-v-syrii-novy-rezim-stedre-podporuje-40519115
včera 08:02 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
a to ti vadí nebo ne? Já jen že ty sám před určitou realitou zdrháš jak o život - víš, tak jestli ti teda tohohle zavírání očí před něčím vadí, nebo ne
včera 21:16 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Svého času ČT vysílala pořad Cestománie, kde v dílu o Sýrii vychvalovali tamní režim, ve kterém vedle sebe žila všechny náboženství v míru.

Potom západ začal podporovat umírněné povstalce, uřezávající hlavy i dětem, aby svrhl zlého syrského diktátora.

Před čím z toho zavíráš oči ty?
včera 23:18 RealJ | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
No… zapad… pokud myslis francouzsky, britsky a nemecky chalifat tak mas pravdu… ale od doby co se tyhle puvodni staty transformovali na chalifat bych je k zapadu moc neradil…
včera 11:01 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za mne je potreba zrusit statni socialni vydaje (vcetne duchodu) a dane a odvody, kterymi je to financovano. Take je treba zrusit zakonik prace a ruzne pomoci migrantum financovane statnim rozpoctem. Potom je treba to nechat absolutne volne s tim, ze je jedno, kdo sem prijde, a je jedno, kdo a koho zamestna a jak. Pomoc samozrejme zalozena pouze na dobrovolne solidarite.
včera 11:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Buď v klidu. Na destrukci tohoto státu se intenzivně pracuje. Ještě na něj budeš s láskou vzpomínat.
včera 12:14 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Zde se tedy vubec neshodujeme. Na zadny stat nelze vzpominat s laskou. A tim spise ne na lockdownovou socialistickou republiku.
včera 12:41 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?

Vzpomínky jsou značně selektivní. I v koncentráku byly chvíle, kdy se lidi radovali.

Období „lockdownové socialistické republiky” mělo několik fází. Začalo vítanou pauzou, která umožnila hned zkraje realizovat věci, co by musely počkat až do léta, protože všichni seděli vyklepaní doma – to bylo období držhubek a naivní víry, že něčemu pomůžou. Pak následovalo období čekání na vakcínu. Po něm přišly hony na neočkované. A skončilo to obdobím rozpačitého škrábání se za uchem těch očkovaných, když zjistili, že jsou navzdory opakovanému očkování opět pozitivní. Teď čekáme na období hledání viníků. Ale to už nás budou buzerovat kvůli jiným věcem.

Ale ta má poznámka chtěla spíš poukázat na to jak se utahují šrouby a všude kolem staví nové ploty.

včera 13:09 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Vzpomínky jsou značně selektivní. I v koncentráku byly chvíle, kdy se lidi radovali.
To jiste. Ale rozhodne to neni duvod vzpominat po letech s laskou na koncentrak.
Začalo vítanou pauzou
Pro tebe vitanou. Pro jineho bezprecedentnim omezenim svobody, ekonomiky a poruseni pravniho prostredi.
protože všichni seděli vyklepaní doma – to bylo období držhubek a naivní víry, že něčemu pomůžou
Podle me zkusenosti spousta lidi v prvni vlne opatreni schvalovala, ale ve vlnach nasledujicich jiz byla proti nim. Tito lide jsou nejnebezpecnejsi (nebo nejvetsi kreteni). :-D A ano, bylo to naivni, az to bolelo. :-D
Teď čekáme na období hledání viníků
Ja doufam v tribunal a souzeni vsech zmrdu, kteri zvedli ruku nouzove stavy, zadluzeni zeme, likvidaci ekonomiky a obcanskych prav. Doufam, ze cerveny svetr, blatny, babis, prymula, aspol. pujdou do teplaku, nebo alespon pozbydou obcanskych prav a cti. Nejlepe by bylo je vyhostit.
včera 13:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
Pro jineho bezprecedentnim omezenim svobody, ekonomiky a poruseni pravniho prostredi.

Pokud jsi sledoval mé blogy v oné době, tak ti nemohlo uniknout, že právě v tehdy se do mne začali navážet místní anonymní aktivisté, protože jsem na to upozorňoval.

Podle me zkusenosti spousta lidi v prvni vlne opatreni schvalovala, ale ve vlnach nasledujicich jiz byla proti nim. Tito lide jsou nejnebezpecnejsi (nebo nejvetsi kreteni). :-D A ano, bylo to naivni, az to bolelo. :-D

Mám stejnou zkušenost. Nezapomínám, ale protože s těmi lidmi musím vycházet, také nepřipomínám. A jsem přesvědčen, že se v hloubi duše za ten svůj aktivismus zpětně stydí.

Ja doufam v tribunal a souzeni vsech zmrdu,..

Doufáš marně, protože se ten zmrd letos opět dostane k veslu.

včera 14:02 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?

Mimochodem. Pokud si přečteš ten můj blogpost z 25. listopadu 2021 a rozklikneš i odkazované grafy, tak se dozvíš, že tehdy u nás i v Polsku vrcholila podzimní školní vlna. Absolutní počet nakažených byl u nás i u nich stejný, jenže Poláků je 4x víc než nás. Ale úplně největší počty infikovaných byly až na přelomu ledna a února 2023. Podle mne je způsobila bezohlednost očkovaných.

Já si to odbyl bez větších potíží mezi 1. a 9. dubnem 2022. To letošek byl mnohem horší.

včera 19:00 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
nechybí tam věta o zcela privátním zdravotním pojištění?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.