abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | IT novinky

    CEO Twitteru Jack Dorsey odstoupil. S okamžitou platností se novým CEO stal Parag Agrawal.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:09 | IT novinky

    Dnes je Cyber Monday, kdy je možné u Codeweavers zakoupit CrossOver (komerční implementaci Wine) se slevou 25% (unlimited) nebo 75% (roční). Slevy jsou limitovány počtem kupujících.

    Max | Komentářů: 2
    28.11. 21:55 | Komunita

    Dne 26. 11. 2021 nás ve věku 49 let navždy opustil spoluzakladatel KERNEL ULTRAS a tvůrce mnoha projektů Mário Chorváth, alias Bedňa. Tato smutná zpráva byla bez dalších podrobností oznámena rodinou na jeho FB profilu.

    =^..^= AmigaPower® | Komentářů: 28
    28.11. 12:44 | Nová verze

    Vyšla verze 6.0 verzovacího systému Mercurial. Novinky jsou shrnuty v poznámkách k vydání. Jde o poslední verzi, která podporuje Python 2.x. Nejpodstatnější změnou je nová verze dirstate (vnitřních struktur), díky čemuž by se měly zrychlit některé operace (commit, diff apod.) a dále je možné ukládat k souborům víc metainformací.

    finn | Komentářů: 10
    27.11. 17:33 | Komunita

    O víkendu probíhá EmacsConf 2021, tj. online konference vývojářů a uživatelů editoru GNU Emacs. Sledovat lze na stránkách konference nebo také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    26.11. 23:55 | Nová verze

    Heimer je v Qt napsaná desktopová aplikace pro tvorbu myšlenkových map, diagramů a poznámek. Vydána byla verze 3.0.0. Videoukázka verze 1.9.0 na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    26.11. 17:11 | Zajímavý projekt

    Na stránkách LINux on MOBile je každou středu publikován týdenní přehled dění kolem Linuxu na mobilních zařízeních. V aktuálním přehledu je zmíněn například nový build 2021/11/21 Arch Linuxu ARM pro PinePhone a PineTab nebo NemoMobile 0.7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.11. 21:11 | Komunita

    Mozilla ukončí podporu aplikace Firefox Lockwise pro systémy Android a iOS s účinností od 13. prosince 2021. Aplikaci Firefox Lockwise již nebude možné nainstalovat ani přeinstalovat z obchodu App Store ani Google Play.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    25.11. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.1.0 skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení. Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.11. 08:00 | Nová verze

    Endless OS byl vydán ve verzi 4.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Nejnovější Endless OS vychází z Debianu Bullseye. Zdůrazněna je dlouhodobá podpora.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Který formát počítače (form factor) preferujete?
     (15%)
     (33%)
     (7%)
     (39%)
     (6%)
    Celkem 421 hlasů
     Komentářů: 46, poslední 24.11. 15:31
    Rozcestník

    Čeho bylo v ČR dosaženo represí

    25.11. 11:20 | Přečteno: 1059× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 25.11. 11:33

    Nepochybně jste zaregistrovali, že aktuální počet nakažených koronavirem překonal všechna stávající maxima a denní počty mrtvých, co natáhli perka s kovidem, jsou už na úrovni lednové špičky tohoto roku.

    Babiš a jeho pohůnci, místo toho aby po prohraných volbách zajistili bezproblémové předání agendy, jen dál a dál vyvolávají chaos. Zneužívá všechny prostředky k tomu, aby na poslední chvíli zatáhli tuhle zem do ještě větších sraček, než do jakých ji dostal svou populistickou politikou během uplynulých 8 let! V duchu hesla:„Po nás potopa.“

    Místo toho aby hledali řešení, které by bylo přijatelné pro všechny, jen dál rozdmýchávají nenávist mezi lidmi. Jen si připomeňte, jakým způsobem řešil situaci ten jeho panák Vojtěch loni a jaký byl výsledek. Místo aby jeho ministerstvo zajistilo mobilní odběrná místa, která by zajišťovala odběr vzorků u potenciálních nakažených přímo v jejich domácnostech, brnkali na emoce a vyzývali k šití roušek! A ty co skutečně mohli být nakažení posílali na testy do špitálů. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jen magoři si chodí dělat testovací odběr hromadně na jedno místo.

    Místo toho, aby soustředili kovidové pacienty do jednoho echt zabezpečeného specializovaného špitálu, pro který by zajistili veškeré dostupné ochranné prostředky, a zorganizovali pravidelné turnusy lékařů a sester, tak aby nepadali po dvou týdnech vyčerpáním na hubu. Nechali zamořit všechny nemocnice a už tak kritický nedostatek ochraných prostředků ještě víc zhoršili tím, že vyhlásili povinné nošení roušek.

    Zcela logicky vzali občané útokem veškeré e-shopy a krámy, takže na ty, u kterých by použití respirátoru skutečně dávalo smysl nezbylo nic.

    A co dělala vláda? Stejně jako dnes, jenom hledala viníky na které by mohla svalit důsledky vlastní neschopnosti. Nejdřív to byli lyžaři, pak turisti, a ted jsou to neočkovaní.

    Dokud bylo očkovaných málo, drželi zastánci povinného očkování hubu. Ale teď se cítí ma koni! Co na tom, že jde čistě o osobní záležitost, která žádným způsobem šíření virové nákazy nebrání?

    Cíl zastánců povinného očkovaní je jasný, až budou naočkovaní všichni, nebude prostor pro pochybovače o smyslupnosti tohoto kroku, protože se stane prioritou řešení následků očkování, nikoliv virové nákazy jako takové. A veškeré oběti se svalí na novou neznámou mutaci. Jenže viry mutují odjakživa a náš imunitní systém se vyvinul tak, aby se s tím pokud možno vypořádal.

    Představa, že to zvládne každý je naivní a hloupá! Je načase, aby si zastánci povinného očkování vytáhli rozum ze zadku a pochopili, že je to čistě osobní záležitost, která sama o sobě situaci neřeší. Je totiž jen otázkou času, kdy i očkované nějaká nemoc doběhne. A nemusí to být zrovna koronavirus, protože imunitní systém, který není průběžně vystaven působení virů a bakterií je mnohem náchylnější k tomu aby selhal.

    Totéž by měli udělat také ti, co se domnívají, že je nejlepší koronavirovou nákazu prodělat. Nejlepší totiž je, koronaviry nepotkat vůbec, nebo jenom v tak malé koncentraci aby si s nimi organismus dokázal poradit.

    Všichni víme, že se koronavirus vyskytuje po celém světě, ale připadá mi, že jenom v České republice se s občany se zachází, jak s nesvéprávnými blbečky.

    Před 30 lety jsem skončil na JIP v Olomouckém vojenském špitále. Na vedlejším lůžku chroptěla stará paní v posledním tažení a všichni se mohli přetrhnout, abych ji neviděl. Já se při tom cítil v životní formě a neměl nejmenší tušení proč mne tam vůbec dali. Druhý den měla ta paní své utrpení konečně za sebou. Kdyby se ji nesnažili za každou cenu držet při životě a nechali ji rovnou umřít, mohli jí toho ušetřit. Mne ale nejvíc štvalo to, že kolem mne všichni chodili po špičkách, jako bych měl během deseti minut klepat bačkorama, a na mé dotazy jen konejšivě říkali:„To bude dobrý”. Měl jsem tisíc chutí je za to kopnout do prdele. Až po týdnu, kdy jsem stále neumíral, z nich vylezlo oč jde. Podle jejich výsledků to mělo být akutní selhání ledvin. Podle mne následek toho, že jsem se napil hned první den ve špitále té jejich tyfové kohoutkové vody, která smrděla po krchovu. Cítil jsem, že na mě něco leze a dožadoval jsem se alespoň acylpyrinu, abych to vypotil. Nedali mi nic a do rána mi opuchnul krk. Od té doby jsem pil jen převařený čaj. Trvalo asi týden, než mi ten krk zase splasknul. Doktoři vůbec netušili o co jde. Přehazovali si mě jak horký brambor a nakonec se rozhodli do toho říznout a na tu JIP mne odvezli na základě výsledků z krve odebrané kvůli předoperačnímu vyšetření. Jenže to už mi ten krk splasknul, já se po týdnu konečně najedl a v době, kdy mne odvezli na tu JIP jsem byl z té otravy už očividně venku.

    Tuhle osobní vsuvku jsem považoval za nutné sem dát, aby ti co se ohánějí pacientama na JIP pochopili, že jsem tam svého času také byl a viděl jak se umírá na přístrojích. A také aby si uvědomili, že se lhát, ani mlžit nemá, byť je ta pravda sebekrutější. Takže si teď porovnejte aktuální situaci mezi Polskem a Českou republikou, jak o ní nezaujatě referuje Reuters. Uvědomte si při tom, že poláků je téměř 4x víc než obyvatel ČR a tohle jsou absolutní čísla. Je to důkaz, že i při nelehké situaci to jde bez všeobecné hysterie, štvaní a represí vůči neočkovaným taky. A lépe.

    Jenže naše vláda a její rádci očividně obdivují řešení, jaké volí státy s diktátorskou minulostí, jako Portugalsko, Rakousko, Německo, aj. A ty se vždy držely zásady že na občany platí v prvé řadě přísnost a je nutné aby setrvali v hloupé nevědomosti, aby nezačali pochybovat o těch co je obrali o svobodu. Takže jaké jsou skutečné celkové počty mrtvých u nás za uplynulý měsíc se bohužel nedozvíte. Poslední zveřejněný údaj je ze 40. týdne, kdy vše bylo růžově a optimisticky hrálo do karet zastáncům povinného očkování.

    Závěrem bych dodal jenom to, že ti co v krizové situaci zneužívají emoce a také jim sami podléhají, místo aby zachovali chladnou hlavu, nemají na svých místech co pohledávat!

           

    Hodnocení: 31 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.11. 11:41 PetebLazar | skóre: 28 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Není to utrpení všemu rozumět a znát řešení na většinu problémů, které ti druzí nevidí či záměrně ignorují? :-(
    Člověk z Horní Dolní avatar 25.11. 11:54 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ne, utrpení je množství blogů, tweetů a zpráv o covidu. Je to hrozná nuda, měli by vytvořit nějakou novou kauzu. Třeba útok Číny na Taiwan, výpadky elektřiny kvůli slunečním erupcím, průlom ve výzkumu dlouhověkosti, atd.
    Já už chci 3. dávku! Kde se dá sehnat?
    25.11. 12:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Neboj. Dočkáš se.
    Člověk z Horní Dolní avatar 25.11. 19:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Teď alespoň zajímavý zvrat, Zeman dostal covid.
    Já už chci 3. dávku! Kde se dá sehnat?
    25.11. 20:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Prý. Jsem zvědavý co z toho vyleze, třeba je to jen manévr aby zítra nejmenoval Fialu.
    25.11. 12:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Není to utrpení všemu rozumět a znát řešení na většinu problémů, které ti druzí nevidí či záměrně ignorují? :-(
    To ne. Protože je pouze otázkou času, než se k tomu také dohrabou.

    Kromě toho, zdaleka nerozumím všemu. Především nerozumím tomu, proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob antigenními testy, které prokazatelně vedlo ke včasnému záchytu mnoha bezpříznakových nakažených dřív, než stihli někoho dalšího nakazit. Pochopil bych výhrady proti PCR testu, při kterém ti některá hovada šimrají šišinku. Ale tohle?
    25.11. 13:57 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob

    neznam nikoho kdo by s tim mel problem, ano nedelaji to protoze nemuseji, ale ze by se zuby nehty branili, to jsi si zaprehanel. Ja jako ockovany jsem se dobrovolne po kontaktu s covidakem prihlasil i na PCR test. S plosnym testovanim nemam problem.
    25.11. 14:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    … to jsi si zaprehanel
    To teda ne, protože jsou mezi nimi i lidé co znám. A nedozvěděl jsem se to přímo od nich, ale zprostředkovaně od lidí co to rovněž nechápou. Řeč na to přišla v souvislosti s jejich angažmá v obecní samosprávě, kde řeší otázku testování dětí ve školách.

    Leze z toho dojem, jako by očkovaní rodiče usoudili, že vlastním naočkováním již udělali pro obecné blaho dost. Vůbec si nepřipouští, že mohou chytit koronavirus, který si ze školy přitáhne jejich nezletilý potomek, který se netestuje. Ani to, že ji mohou distribuovat dál.
    25.11. 14:36 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    pausalizujes a vyklas duvody lidi ktere neznas. Z toho ale pak nevyleze nic jineho nez tvoje pocity.
    25.11. 14:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ti co nastavují současná opatření dělají némlich to samé. Jenže to co píšu já, na rozdíl od toho co dělají oni, nikoho neomezuje. A každý kdo s tím nesouhlasí se k tomu může vyjádřit a vyložit svůj pohled na věc. Včetně tebe.
    25.11. 19:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ještě bych doplnil, že ten potomek se nakazí od očkovaného učitele, který prská Covid na děcka bez jakékoliv kontroly a omezení. Viz Chodov minule.
    25.11. 19:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Děcka jsou jednou z nejzasaženějších skupin. Nejspíš důsledek hoaxů o tom, že to nemůžou chytít, spolu se zuřivým odporem biomatek proti respirátorům a testům ve školách.
    25.11. 20:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ideální stav pro nařízení povinného očkování učitelů. Nakonec budou Covid roznášet všichni a nebude nutné ty schopnější posílat do karantény. Heil Pfizer!
    25.11. 20:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Hajlovat si di kam chceš, ale tady už prostě švejci nerozhodujou.
    25.11. 20:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Pravda, tady rozhodují feldkurát Katz a poručík Dub. Oba po lobotomii.
    včera 09:22 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Tak nějak, já sám jsem, od druhé dávky (cca půl roku), měl cca 5 - 10 různých testů. Fakt už nevím přesně, už jenom proto, že pár z nich jsem si dělal sám doma. Sice to není kdovíjak inteznivní testování, ale do brání se zuby nehty to má dost daleko, ne?
    dnes 05:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jeden prqek jaro nedělá.
    25.11. 16:26 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Především nerozumím tomu, proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob antigenními testy, které prokazatelně vedlo ke včasnému záchytu mnoha bezpříznakových nakažených dřív, než stihli někoho dalšího nakazit. Pochopil bych výhrady proti PCR testu, při kterém ti některá hovada šimrají šišinku. Ale tohle?
    Můj názor je takový, že očkování je pro lidi pod 50 zbytečné, ale přesto jsem se nechal očkovat hned jak to šlo a to z důvodů, že mám dost téhle buzerace a nesmyslných nařízení. Prostě to byla poslední věc, kterou jsem kvůli kovidu udělal a už se nehodlám jakkoliv omezovat (a v tom mi státní moc vychází vstříc). Kdyby to brali všichni jako já, tak je po problému, ale protože naše společnost neumí táhnout za jeden provaz, tak musíme obětovat ještě jedny Velikonoce.
    vencour avatar 25.11. 16:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jelikož je třeba se uočkovat k smrti, tak každej, kdo podlehne mediálním sra*kám, tak je ten, kdo nevyvíjí tlak na ty deme*ty nahoře, co znají to jediné správné (TM) řešení, jak z toho ven.
    Takže děkuju, že i předřečník bourá jednotu. Vlastně neděkuju.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.11. 17:45 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Nepochopil jsem co tím chceš říct a to jsem to přečetl aspoň 10x. Asi ta vakcína způsobuje i poškození mozku.
    vencour avatar 25.11. 18:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Vy jste se nechal očkovat jen tak a zbytečně? A říkáte něco o tom, že lidi neumí táhnout za jeden provaz? A myslíte, že to opravdu je poslední věc, co uděláte, že k další vás už nedonutí?
    Já vím, že vím málo. A snažím se vědět víc.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.11. 18:35 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Možná to nebude úplně poslední věc, ale přijde mi, že 1h věnovaná očkování (zhruba 1x za rok) je podstatně menší problém než každoroční lockdown na podzim a zimu, testy každých několik dnů případně potom karanténa, likvidace kultury atd.

    Jak je vidět z ostatních zemí, tak očkování opravdu funguje, takže to není zbytečně. Dobře, pro mladé je to zbytečně medicínsky, ale není to zbytečně společensky a proto píšu o táhnutí za jeden provaz (úplně stejně fungují třeba roušky, které najednou mají bojovníci za svobodu rádi). Sice očkování nezachrání všechny a někteří leží v nemocnici a umřou, ale hlavně dovoluje společnosti normálně fungovat jako dřív (nemocnice stíhají a mrtvý jsou zase jen statistika).

    A pokud jde o zdravotní rizika, tak kromě očkování dost piju, žiju v Praze s hnusnym vzduchem a nejím moc zdravě a to mi kupodivu nikdo z bojovníků za svobodu nevytýká.
    vencour avatar 25.11. 18:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ach jo.
    Opravdu je třeba se očkovat každý rok znova a znova?
    Nic lepšího se nevymýšlí a vypadá to tak, že je to skoro zakázáno vymýšlet?
    Ve světle toho, kolik svinstva nahoře a v politice lítá, viz díly "Tondy Blaníka" ...
    Čili to mně vadí, že se říká jen A, že je to "salámová metoda" nebo "vaření žáby".
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.11. 19:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    … táhnutí za jeden provaz (úplně stejně fungují třeba roušky, které najednou mají bojovníci za svobodu rádi)
    Co to meleš? Roušky jsou naprosté placebo. Smysl mají pouze respirátory a to ještě jen pro toho kdo je nosí. A ono „táhnutí za jeden provaz“ je to stejná iluze, jako ta, na které komunisti stavějí svůj ráj – že jsou všichni lidé stejní, mají stejná přání, stejné potřeby, stejné zdraví, stejné schopnosti.
    A pokud jde o zdravotní rizika, tak kromě očkování dost piju, žiju v Praze s hnusnym vzduchem a nejím moc zdravě a to mi kupodivu nikdo z bojovníků za svobodu nevytýká.
    Proč by ti to někdo vytýkal? Je to čistě tvůj problém. Stejně jako to, že ses nechal naočkovat. Je mi srdečně u prdele, jestli ti ztvrdnou játra, nebo si přivodíš rakovinu tlustého střeva. Jenže ode mne se, na rozdíl od zastánců očkování, nedočkáš hlasitého volání po tom, aby sis svoji léčbu platil sám, protože nejsem kokot a vím, že rakovina nebo cirhóza jater může postihnout i ty co žili zdravě a v životě nevypili ani hlt alkoholu. Stejně tak, jako může koronavirovou nákazu chytit i ten neočkovaný.

    A přijde mi krajně unfair, tady vykřikovat, aby si neočkovaní nakažení platili svou léčbu, když sami byli nuceni přispívat svými penězi na léčbu jiných nemocí, které se jim vyhnuly.

    Po pravdě, nestojím o žádnou léčbu na JIP, v případě že bych se koronavirem nakazil. Ta podle mě dává smysl jen tam, kde je šance, že se ten pacient uzdraví natolik, aby fungoval jako předtím. Děsím se toho, že bych po jejím ukončení měl být s 80% selháním orgánů závislý na pravidelných návštěvách ve špitálu a být přítěží svým blízkým. Takhle to buď moje tělo zvládne s tím co mám k dispozici, nebo ne. Omnia sponte fluant.
    25.11. 19:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Hele, já vím že tě nepřesvědčím, ale za přečtení to stojí: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-dobre-funguji-rousky-prvni-rozsahla-studie-z-realneho-zivota-to-ukazuje-178732

    Přinejmenším to jsou citelně relevantnější údaje než heydrichovština české vlády.
    25.11. 20:24 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Taky si nemyslím, že je dobře nechat umírat nebo platit neočkované. A proto bych je zavřel doma, než se uvolní místo v nemocnicích. Stejně si svým postojem vybrali lockdown, tak ať dostanou co chtějí.
    25.11. 17:03 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Az na to soudruhu, ze by po zadnym problemu nebylo ... je to 10 minut, co sem se bavil s zenskou, ktera se ockovat nechala, a ted zjistila, ze to cim byla ockovana ji prej uz nestaci, protoze proste trebas soudruzi v rakousku se usnesli, ze ockovaci latka XYZ neni dost dobra.

    Jinak receno, ses pripravenej na dalsich 150 davek co 3 mesice? (vic jich zcela jiste neprezijes).

    Jediny co by se zmenilo by bylo to, ze cil by nebyli neockovani, ale ockovani latkou X nebo ockovani mene nez 100x.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    25.11. 17:23 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Vy komouši jste prostě náchylní na konspirace, ale s tím pomoct nedokážu.
    25.11. 19:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Dokud nám Rusové ty data nedodaj, tak se ta jejich vakcína prostě uznávat nebude. Nehledě na to, že by se mělo mluvit spíš o Sputnicích. Když se tím nechala očkovat, ač to nebylo schválený, tak asi moc čte dezinformační weby a je to jen její problém.
    25.11. 19:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Takže bys také vstoupil do JZD, aby tě komunisti nebuzerovali, stejně jako ses o pár let dřív přihlásil ke svému německému původu po prababičce, aby tě nebuzerovali náckové?
    25.11. 20:22 kutr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Já nejsem debil, tak očkování neberu jako věc principu. Vstup do JZD je úplně něco jiného. Jen ještě použij argument o židovské hvězdě pro neočkované.
    25.11. 20:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    To už je pasé, teď se budou vydávat odznaky očkovaným. Doporučená podoba je bílý kotouč s červeným okrajem, a v něm osm stříkaček poskládaných do svastiky. Což je předpokládaný počet posilujících dávek na příští rok.
    25.11. 17:24 frufru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob -> není lepší formulace: proč politici brání plošnému testování očkovaných?? Odpověď bude asi jednoduchá a logická. Tajná smlouiva mezi výrobci očkovacích látek a státem zakazuje dělat plošné testování. I nová nastupijící vláda chce testovat očkované až po půl roce????? Proč??? Může se se očkovaný nakazit ? Ano. Může dál roznášet nemoc? Ano Chrání ostatní ostatní ať už očkované, nebo neočkované? ne. Očkování chrání poze očkovaného před těžkým průbehšm, ale ne vždy.
    25.11. 11:51 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Tak na seznamzpravy.cz rozjeli docela brutální mediální kampaň (štvanici???) proti neočkovaným. Takovouhle propagandu jsem dlouho neviděl. To určitě všem pomůže :-)
    25.11. 12:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    maji pravdu, ja bych vsem neockovanym naparil paragraf za umyslne sireni nebezpecne choroby

    ale az po vyhlaseni nouzoveho stavu, abyto meli vsichni za dvounasobnou palbu

    + zabavit majetek a pokryt tak naklady epidemie
    25.11. 12:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Promiň ale paragraf za organizované spolčení proti zájmům téhle republiky už čeká na Babiše, Vojtěcha & spol. Jen těžko totiž okecají fakt, že jimi stanovené podmínky karantény přispěly k dalšímu rozšíření nebezpečné choroby očkovanými přenašeči.
    25.11. 12:37 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Očkovaní lidé šíří covid také. Lidé s negativním testem covid nešíří.
    25.11. 12:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Na to jsi prisel jak, na tenhle blabol.

    Ockovani siri virus, ale vyrazne (asi 10x) mene.

    Lide s negativnim testem ho siri uplne normalne. Antigenni testy jsou u bezpriznakovych nefunkcni a PCR testy sice funguji, ale presne do okamziku, nez se nekde po testu nakazis. A to muze byt hned.
    25.11. 12:53 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ockovani siri virus, ale vyrazne (asi 10x) mene.
    Zdroj?
    25.11. 13:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    tohle pubertalni "zdroj?" v reakci na zakladni fakta, je fakt otravne. v noci je tma - zdroj? slunce je hvezda - zdroj? babis je zlodej - zdroj? driv umela tahle sorta blbu aspon pouzit google.

    vzdelani nelze kompenzovat frazi "zdroj"

    zacit muzes tady https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.10.14.21264959v1

    dalsi reserse 1000kc za zapocatou hodinu, od blbu co siri antivaxerske bludy chci dvojnásobek
    25.11. 13:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    v noci je tma? - je

    slunce je hvezda? - je

    babis je zlodej? - do ukončení vyšetřování ne

    1000 mi můžeš poslat klidně v sathosi

    dík
    25.11. 17:07 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Mas v tom ovsem chybu, o tom, jesli nekdo zlodej je nebo neni nerozdhoduje zadny vysetrovani ani soud. Ti rozhodujou maximalne o tom, jestli se mu to da dokazat. A Bures zcela jednoznacne zlodej je, vzdyt ukrad i ten Agrofert (pochopitelne za prispeni Zemana a Klause).

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    25.11. 18:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    V demokracii je nutné potvrzení nějakých podezření soudem - nevím jak tobě, ale mě se to libi - nerad bych aby mě někdo soudil na základě nějakého pocitu…

    Dejte s tím guuglem dopice! - v tom se shodneme

    25.11. 13:33 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Tak já anglicky moc neumím, ale aspoň ti dám kontrolní otázku. Kolik je desetkrát méně než 100?
    25.11. 13:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    taky bych měl jednu - když do hospod smí jen očkovaní, proč je chtějí teda zavírat?
    25.11. 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    To by ses měl ale ptát v prvé řadě toho kdo s tím nápadem přišel, ne?
    25.11. 13:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    já to myslel na to druhé podrtžítko - když tak dobře všechno ví, tak jsem čekal, že mi to nějak vysvětlí
    25.11. 14:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    to byl zacatek dal studuj sam
    25.11. 14:32 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    a ty se nauč číst
    25.11. 16:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    dekuji, nemam s tim problem
    25.11. 18:07 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Žádný nemá. To, co říká je nesmysl z metodologicky vadné studie z Nizozemí. Putuje to i ve formě obrázku.
    25.11. 18:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    metodologicky jsi vadna ty :)
    25.11. 20:13 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    To jsou mi argumenty. Hele, v té tebou odkazované studii nemáš kontrolované podmínky a ten výzkumný vzorek ti prostě na tyhlé závěry nestačí, nehleďě na to, že na data požili zcela nevhodné statistické testy.
    25.11. 20:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Pro požadovaný výsledek to byly velmi vhodné statistické testy :-D
    26.11. 12:46 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Myslím, že už jsem někde žádal o nějakou konkrétnější informaci o té vadné metodologii. :)

    #301

    Pořád nic?
    26.11. 13:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ještě tu máme Community transmission and viral load kinetics of the SARS-CoV-2 delta (B.1.617.2) variant in vaccinated and unvaccinated individuals in the UK: a prospective, longitudinal, cohort study - The Lancet Infectious Diseases.
    Interpretation

    Vaccination reduces the risk of delta variant infection and accelerates viral clearance. Nonetheless, fully vaccinated individuals with breakthrough infections have peak viral load similar to unvaccinated cases and can efficiently transmit infection in household settings, including to fully vaccinated contacts. Host–virus interactions early in infection may shape the entire viral trajectory.
    GeoRW avatar 26.11. 13:18 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    a rozumies tej vete? "fully vaccinated individuals with breakthrough infections"
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    26.11. 13:25 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ano.
    26.11. 08:21 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Mas tady asi 6M ockovanych, kteri nejsou testovani. Prenaseji asi 10x mene, nez neockovani. Tak to mas jako 600 000 neockovanych netestovanych. Navic tihle lide vedou celkem aktivni zivot, protoze vetsina lidi se ockovala prave kvuli tomu, aby mohla vest "normalni" zivot, ne kvuli obavam o sve zdravi.
    Jendа avatar 26.11. 17:20 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    A testují se neočkovaní dostatečně na to, aby přenášeli jen tak, jako očkovaní s malým testováním?
    25.11. 12:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    a netestovaným a nekontrolovaným očkovaným šiřitelům bys udělal co?
    25.11. 12:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    nic, šíří výrazně méně a nezatěžují nemocnice
    25.11. 12:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    25.11. 13:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    A víš že i na tebe pamatuje trestní zákoník? § 405 Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidy. Cituji: „Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické, komunistické nebo jiné genocidium nebo nacistické, komunistické nebo jiné zločiny proti lidskosti nebo válečné zločiny nebo zločiny proti míru, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

    Protože tvrzení, že: „[neočkovaní] šíří [koronavirus] výrazně méně” je zpochybněním veškerých známých informací. Očkovaný šíří onemocnění úplně stejně jako neočkovaný, a protože nemá povinnost se testovat je mnohem nebezpečnějším přenašečem, než nakažený neočkovaný, kterého silnější průběh nákazy obvykle nejpozději do třech dnů upozorní na to, že se něco děje. Každý, u koho je testem potvrzena koronavirová nákaza obvykle, informuje všechny s nimiž se během uplynulých dní setkal o možném riziku. Nakažený očkovaný, který o své nákaze obvykle ani netuší neinformuje nikoho a naopak přenáší nákazu dál a dál, dokud nenakazí někoho natolik, že skončí ve špitálu (což je obvykle ten neočkovaný).

    Zodpovědný očkovaný se testuje stejně jako neočkovaný, ale bohužel. Většina očkovaných zodpovědná není. Hlavně ti, co se nechali naočkovat právě a jen proto, aby se nemuseli opakovaně testovat a unikli represím vůči neočkovaným. Teď pomstychtivě schvalují povinné očkování, a to jen proto aby do stejného hnoje spadli i ti ostatní, kdyby se ukázalo, že ta vakcína skutečně poškozuje zdraví.
    25.11. 14:17 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ja furt nevim, proc by se clovek (at uz ockovany nebo neockovany), mel zajimat o nejakyho Kapicu. Proste v ramci sve analyzy rizika dospel k nazoru, ze covid nechyti nebo nebude mit tezky prubeh, tak se proste nestara.

    Celej rok kecy o tom, jak se maji o sebe postarat stari, tlusti, nemocni, ohrozeni nebo bojacni. Zadny rousky, zadny lockdowny. Tak se holt o sebe budes muset taky postarat sam.
    25.11. 14:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ja furt nevim, proc by se clovek (at uz ockovany nebo neockovany), mel zajimat o nejakyho Kapicu.
    Konečně jsme narazili na bod, u kterého bychom mohli najít shodu. Až mě přestanou stavět do pozice druhořadého občana a přestanou se zajímat o to jestli jsem očkovaný, neočkovaný, testovaný či netestovaný, nebudu mít důvod ukazovat prstem na to jak to dělají blbě.
    Tak se holt o sebe budes muset taky postarat sam.
    Můžeš být bez obav. O nic jiného mi totiž ani nejde. Nestojím o to aby se o mě a moje zdraví staral někdo jiný, aniž bych o to stál.
    25.11. 14:37 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    No podle predchoziho komentare to vypada, ze tvoje nejvetsi starost je to, ze se netestujou ockovani.

    A co se tyka druhoradych obcanu. Kdyz si nekdo udela risk/benefit analyzu s vysledek, ze se nechce potkavat s neockovanejma/netestovanejma, tak pro nej holt budes druhorady obcan.
    25.11. 14:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Nejde o moji starost. Jde o to, že to bylo jediné skutečně efektivní opatření, které mohlo mít efekt. Ale tím, jak nastavili podmínky karantény a stanovili na koho se vztahuje a na koho ne, dosáhli pravého opaku.
    A co se tyka druhoradych obcanu. Kdyz si nekdo udela risk/benefit analyzu s vysledek, ze se nechce potkavat s neockovanejma/netestovanejma, tak pro nej holt budes druhorady obcan.
    V takovém případě by se pak ale neměl divit, až někomu rupnou nervy a napálí ho rovnou do palice.

    Hrotit v takové situaci napětí ve společnosti a vyvolávat nenávist vůči skupině obyvatel která má své vlastní důvody proč se očkovat nechce, může jenom dement.
    25.11. 14:59 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Hrotit v takové situaci napětí ve společnosti a vyvolávat nenávist vůči skupině obyvatel která má své vlastní důvody proč se očkovat nechce, může jenom dement.
    Rysem vladnouci struktury totality je snaha vyvolat rozdeleni spolecnosti podle nejakeho klice (ockovani, rasa, majetek, atd.). Proc? Odvede se pozornost od vedouciho aparatu a lze konat totalitni zlo ve jmenu dobra "spravne skupiny" obyvatelstva (eg: zavirani neockovanych do kriminalu)..
    25.11. 15:04 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Pricemz dotycny s ruplymy nervy by se nemel divit, ze bude nasledne odstranen taktez, protoze s lidmi co strili na pockani se nikdo moc kamaradit nechce.
    25.11. 15:35 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Nedočetl jsem se, že by ho popravili. Ty jo?

    Mimochodem na tohle téma jsem dost přemýšlel. V minulosti Evropa podobné situace zažila a není vyloučeno, že pokud v okolních zemích procento dementů co to chtějí hnát na hranu jako tady překročí únosnou mez, není vyloučeno, že by mohla zažít něco podobného zas. Což by bylo dost nechutné. Násilí se mi příčí, ale pokud by šlo o kejhák asi bych se překonal.
    25.11. 17:24 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Odstranili ze spolecnosti. Tak daleko, aby ho rovnou popravili, jeste nejsme, ale ty se na to ocividne uz dost tesis.
    25.11. 19:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Očkování povinně a testovat všechny.
    25.11. 19:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ne. Šíření nakažlivé choroby je, když člověk přijde s příznakama do práce a vyjde mu pozitivní test. Nebo když je pozitivní a jede v tramvaji s blbě nasazeným respirátorem.
    25.11. 20:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Nebo když je očkovaný a netestuje se.
    25.11. 19:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Švejci by si měli uvědomit, že právě oni můžou za to, že nám nezbývá nic jiného než očkování.
    Takže nezájem, moje peněženka nebude trpět kvůli pitomcům, kteří nekontrolují testy svých hostů, nosí respirátor pod nosem a pak chtějí nemocenské a odškodnění.
    Kdo se nenaočkuje, ať je doma za 30% platu a platí škody zaměstnavateli. (nižší nemocenská je fér, protože rozpočet na nemocenskou už jsme přešvihli a to že škody platí on je férovější než když to budu platit já)
    25.11. 20:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Kdo je naočkovaný a chytí Covid, měl by být doma zadarmo a ještě si hradit léčení. Už jsem těm šmejdům zaplatil očkování, tak co by ještě chtěli?
    25.11. 20:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Souhlas. Konečně by lidi začali víc přemejšlet, jestli se budou chovat zodpovědně a jaká ochranná opatření budou od té hospody požadovat. Tím se pak konečně dostaneme k systému osobní zodpovědnosti.
    GeoRW avatar 26.11. 13:24 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Vakcina stoji par eur a liecba v nemocnici par tisic eur. A nemocnice su preplnene hlavne neockovanymi, koli ktorym nedostanu zdravotnu starostlivost ostatni. Ale naco to tupcom dokokola vysvetlovat?
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    26.11. 13:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Radovan je tupy rusky troll.
    26.11. 13:28 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Vakcina stoji par eur a liecba v nemocnici par tisic eur.
    Asi 4 tisíce EUR denně na JIP. A ty lidi si tam nějaký ten týden dva pobudou.
    27.11. 11:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Očkovaní dostali vakcínu, tak proč zabírají místo na JIP neočkovaným?
    27.11. 12:22 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Naopak, neočkovaní sa v nemocniciach rozťahujú aj do tej časti, ktorá podľa podielu v populácií patrí očkovaným.
    27.11. 13:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Co v nemocnicích. I na hřbitovech. To je zajímavé, že v tomto směru očkovaní nepindají, že jim neočkovaní vytěžují kremačky a pohřební služby.
    27.11. 13:28 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    :-D Dobrej stěr Aleši :-D
    Člověk z Horní Dolní avatar 25.11. 11:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Já už chci 3. dávku! Kde se dá sehnat?
    Člověk z Horní Dolní avatar 25.11. 11:56 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Pardon, tohle měla být odpověď na:
    Tak na seznamzpravy.cz rozjeli docela brutální mediální kampaň (štvanici???) proti neočkovaným. Takovouhle propagandu jsem dlouho neviděl. To určitě všem pomůže :-)
    Já už chci 3. dávku! Kde se dá sehnat?
    25.11. 16:24 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    A tohle tweetuje jejich majitel: https://twitter.com/ilblog/status/1463034065263763463
    To se celkem trefil do abíčka... eee teda do černýho :/
    Gréta avatar 25.11. 12:21 Gréta | skóre: 34 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Současné perverzní chápání svobody a demokracie naší společností je smrtící a nesmírně škodlivé. Svoboda a fungování demokracie vyžadují osobní odpovědnost každého, ohleduplnost k druhým a altruismus. Bez altruismu se svoboda a demokracie stávají alibistickou pseudodemokratickou břečkou a vedou k marasmu
    - prof. šebo

    hele :D :D

    25.11. 19:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Svobodu s anarchií skutečně zaměňovat nelze. Teď je na čase hájit zase moje práva.
    25.11. 14:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ceho bylo dosazeno? Bilion dluhu, likvidace svobod, likvidace ekonomiky, likvidace lidske dustojnosti. Moralni skody v podobe vymyti mozku obyvatelstva, ktere se dozaduje lockdownu a davek misto toho, aby se kazdy staral o sve zdravi a obzivu!

    25.11. 17:23 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Predevsim je srandovni, ze kdyz to vockovani tak uzasne funguje, ze mame vic pozitivnich, nez kdyz zadny nebylo (a nejen tu, izrael a dalsi dtto). A to se pritom programove ti vockovani netestujou, takze vlastne nezbyva nikdo, kdo by to moh sirit ze?

    Ja, cisty matematicky imbecil, bych tak nejak cekal, ze pokud teda to vockovani funguje, a pokud je navockovano byt 50% obyvatelstva, tak ze proste bude mit virus jen 50% sanci se sirit, a tudiz tech lidi bude vyrazne mene, a jejich pripadny narusty budou vyrazne pomalejsi.

    Z toho je tutiz i matematickemu imbecilovi zjevne, ze proti sireni nakazy to vockovani jakoze vubec ale ani trochu nefunguje. A naopak, vlada svyma debilnima napadama sireni dokonce podporuje.

    Mame tu tedy jeste tu vec s tema co skonci na jipkach. Tech bylo ve skutecnosti par i loni a je jich par i ted. Bavime se o stovkach, ve spicce to pokud vim prelezlo lehce tisicovku. Vsichni ostatni v nemocnicich nemaji co pohledavat - jsou ve stavu, v jakym vas kazdej obvodak necha doma.

    Mno a na tech jipkach lezi ovsem opet 30-50% ockovanych, coz +- odpovida jejich pomeru ve spolecnosti. Tudiz ani proti tomu vakcina nijak nechrani.

    Takze bych byl rad, aby me, naprostemu imbecilovi, nekdo vysvetlil, proc bych k tomu riziku (protoze stat se to samozrejme muze) mel pribirat dalsi, a tim ta rizika pekne nikoli secist, ale vynasobit*, ze budu mit potazmo i trvale nasledky ockovani?

    *Pro ty co to nechapou, tak rizika se scitaji v pripade, ze se vzajemne neovlivnuji, zatimco v tomto pripade ockovani samo o sobe muze organismus rozhodit natolik, ze onemocni i ti, kteri by jinak vubec nemocni nebyli.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    25.11. 19:16 Ovoce | skóre: 15 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Predevsim je srandovni, ze kdyz to vockovani tak uzasne funguje, ze mame vic pozitivnich, nez kdyz zadny nebylo (a nejen tu, izrael a dalsi dtto). A to se pritom programove ti vockovani netestujou, takze vlastne nezbyva nikdo, kdo by to moh sirit ze?

    Ty vole ty si mentál (nebo schválně děláš blbce?)

    Nevíš, že epidemie roste exponenciálně a prostě jde dál, dokud všichni nenonemocní? Předchozí vlana se zarazila tam, kde se zarazila, protože přišly opatření, lockdown. Dnešní vlna dosáhla výš, protože opatření nepřišly a blbci jako ty nedodržovali ani základní bezbolestná opatření jako respirátory.

    Každej doktor co teď pracuje v nemocnici ti řekne, že 70-80% pacošů na JIPkách a mrtvejch, co z nich bohužel odhcázejí, jsou neočkovaní, ačkoliv jich v populaci je už jenom asi 40 %.

    Očkování funguje, akorát čuráci co neumí přiznat, že se mýlili, to nechtějí uznat. Nebo si vymýšlí tyhle bludy, protože by tak moc chtěli, aby ta krušná realita neexistovala. Ale strkání halvy do písku ti prdel co zůstala venku nezachrání, i když soudě podle stavu společnosti si to spousta lidí má pořád problém zapamatovat.

    Sorry že na tebe vyjíždím, ale holt lidem totálně jebe.

    25.11. 20:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí

    Každej doktor co teď pracuje v nemocnici ti řekne, že 70-80% pacošů na JIPkách a mrtvejch, co z nich bohužel odhcázejí, jsou neočkovaní, ačkoliv jich v populaci je už jenom asi 40 %.

    Bohužel k tomu tají, zda to jsou neočkovaní pacienti s komorbiditami nebo ve špatném zdravotním stavu nebo jestli těch 70-80% jsou jinak (kromě COVIDu) jinak zcela zdravý jedinci a v jakém věku.
    25.11. 20:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Věk nikdo netají. Jsou to důchodci. Problém je spíš tahle nesmyslná snaha zakecat nějakejma důchodcema to, že tady statisíce lidí sedí doma za cizí peníze a nedělají nic a jejich zaměstnavatelé pak ještě žádaj o odškodný.
    25.11. 20:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Mezi věkovejma skupinama co na jipkách umíraj je proočkovanejch 80-85%.
    25.11. 20:19 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Mental ses leda ty, proto na tech jipkach dle oficielnich cisel stataku lezi 50% vockovany ze? A izrael kterej ma navocovano 98% populace neexistuje.

    Dvojitej proto, ze leda mentalove nemaj ani paru, jak fungujou a pouzivaji se ochrane prostredky vseho druhu, takze tu blabolej neco o zcela nefunkncich rouskach. Ta rouska ty demente funguje 30 minut a NESMIS na ni SAHAT, protoze tim si kontaminujes uplne vsechno. Spravny pouziti je ty kokote takovy, ze po tech 30 minutach ji capnes za tu snuru pres ucho a hodis do k tomu urceny nadoby, protoze do normalniho kose nebo popelnice to taky dat nesmis. Takhle to nepouzivaj ani ti, co na to jsou specielne skoleni a maj to tudiz v popisu prace. A presne proto se taky nakazej (jak je mozny, ze zdaleka nejvic nakazenych v praci je hasicu, vopicajtu a doktoru? Zeby proto, ze nedodrzujou spravny postupy?).

    A jestli ses tak posranej strachy, tak se klidne nekde nech zalejt do betonu, to je me uplne urite.

    BTW: Kdepa ze nam to nakazili soudruha prezidenta? Jo aha, zeby v ty nemocnici, kde by prece k necemu takovymu naprosto nemelo dojit?

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!

    GeoRW avatar 26.11. 13:30 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Treba zapocitat aj to, ze Delta je variant je omnoho infekcnejsi ako povodny virus. Niektore odhady udavaju az potrebu 98% preockovanosti/premorenosti na kolektivnu imunitu. Pozitivum je, ze tato vlna by uz mala byt snad posledna*, kedze sa tomu uz asi nikto nevyhne.

    * ak neprijde nejaka dalsia varianta, kde zaciname s ockovanim/premorovanim odznova :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    26.11. 13:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Petr Tomášek avatar 26.11. 15:28 Petr Tomášek | skóre: 38 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Pozitivum je, ze tato vlna by uz mala byt snad posledna*, kedze sa tomu uz asi nikto nevyhne.

    Fake news a hádání z křišťálové koule...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    25.11. 20:33 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Mno a na tech jipkach lezi ovsem opet 30-50% ockovanych, coz +- odpovida jejich pomeru ve spolecnosti. Tudiz ani proti tomu vakcina nijak nechrani.

    Myslím že tam promlouvá i to jak pracují ostatní okolnosti. Z těch čísel je třeba vidět že když je ti přes 70, očkování není v podstatě k ničemu a nejspíš jen přispěje k pocitu neohroženosti (typu jsem očkovaný, jdu teda mezi lidi a neřeším hygienu) která člověka dostane ja JIP rychleji. A nebo (možná) jde o to že lidi přes 70 prostě na ten covid umřou bez ohledu na to co udělají protože tak to prostě je. U člověka přes 50 je to potom o něco lepší, ale zase - pokud si člověk řekne (možná i pod vlivem propagandy) že dostal očkování a teda udělal tu tečku a virus pro něj přestal existovat, je v tomhle věku velká chyba.

    No a u čtyřicátníků už je to jen 16% a třicátníků jen 7% na JIP. To je o něco lepší ne? Ohledně vedlejších účinků očkování vs účinků té choroby těžko polemizovat. Ale pokud ti mladší nejsou opravdu chytřejší ohledně vnímání důležitosti hygienických opatření a vůbec (než ti starší), tak už zbývá jen připustit že, možná, teoreticky, to očkování na tu pravděpodobnost cesty na JIP nějak působí.

    Z těch čísel mi přijde že se dá vzdáleně usoudit že ze dvou třicátníků co vnímají covid jako průměrně stejně nebezpečný (dodržují opatření stejně) má ten neočkovaný 14x větší šanci že skončí na JIP. Možná je to vytržené z kontextu, možná zanedbávám hromadu důležitých věcí jako třeba komorbidity a rychlost šíření toho viru mezi bezstarostnými dětmi ve školách, ale takhle to zní celkem přesvědčivě. Nebo máš pocit že se na to koukám špatně?
    25.11. 20:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    To zní docela rozumně. Teď je ještě otázka, když bude na JIP pět neočkovaných třicátníků a dva očkovaní sedmdesátníci, kolik z nich vyletí komínem. Já bych si tipnul že z těch třicátníků jeden a sedmdesátníci oba.
    25.11. 21:28 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Příloha:
    Tos fakt vycet z toho odkazu? Ja tam teda vidim asi jinou tabulku, a asi tak nulovy prostor ke spekulacim. Ve vekove skupine 70 - 79 (kdyz je ti pres 70), je sance na jip 5.7x vetsi pro neockovaneho. Spekulovat se da akorat o tom, jestli je to malo nebo moc.

    Trochu mi unikaji tvoje kreativni postupy. To, ze si j zase vycucal neco z prstu, me neprekvapuje.
    26.11. 15:51 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jo, vyčetl. Je tam vidět že na JIP je 86 neočkovaných a 98 očkovaných sedmdesátníků (takže očkovaných je tam víc). To číslo 5.7 mi do toho nějak nezapadá, nevím kde se vzalo.

    Jo a díky za ten screenshot, pozdě mi došlo že ta stránka za chvilku bude ukazovat jiná čísla a k diskusi je ten "snapshot" stavu celkem důležitý.
    26.11. 16:57 yyy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Takže sis z tabulky vytáhl slepě dva sloupečky a hotovo? Tak to potom jo.
    26.11. 17:25 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Přesně tak. Však jsem taky Matlák. A možná bys mi mohl vysvětlit jak ten poměr funguje. Je tam napsaný že je to přepočet na stejně velké skupiny. Skupiny koho? Vztahuje se to k nějakým číslům které v té tabulce nejsou?
    Jendа avatar 26.11. 17:24 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Teda od tebe bych to nečekal, pokud ti někdo neukradl neregistrovaný nick.

    Je tam 86 neočkovaných a neočkovaných je v populaci (sedmdesátníků) 100-86.1 = 13.9%. Pokud by byli všichni neočkovaní, bylo by tam dalších 86/0.139 = 619. Ale je jich tam jenom 98. A 619/98 = 6.3, což je skoro jako to jejich 5.7, nejspíš to počítají nějak trochu jinak ale zhruba to sedí.
    26.11. 17:26 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    OK, nick mi asi nikdo neukradl, možná jsem jenom časem zblbnul. Díky za vysvětlení.
    26.11. 14:26 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jenze misto abysme zavreli ty 70+, tak zavirame doma deti - nejspis proto, aby mohly nakazit ty babicky a dedecky, kteri je budou hlidat.

    Ten neockovany se s pradepodobnsti atakujici 100% s covidem uz setkal, mozna byl dokonce nakazen, ani o tom nevi.

    Jestli by neco davalo smysl, tak zjistovat kdo ma a kolik protilatek. Ve velkym pochopitelne. Ono by se totiz pak nejspis zjistilo, ze ty protilatky nemaji prave ti duchodci, protoze se jim proste uz kvuli veku bud nevytvori nebo v minimalnim mnoztvi. A pak par mladsich jednotlivcu, u kterych by se nejspis opratem zjistila nejaka porucha imunity o ktery ani netusej.

    V tuhle chvili opet zachranujeme ty 80+ a nechame chcipnout ty mladsi, kteri by trebas potrebovali nejakou transplantaci, ale protoze nemaji covid, tak maji smulu, at chcipnou.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    Jendа avatar 26.11. 17:26 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ten neockovany se s pradepodobnsti atakujici 100% s covidem uz setkal, mozna byl dokonce nakazen, ani o tom nevi.
    V minulé diskuzi jsem upozorňoval, že tohle je v rozporu s tím, že oficiální průkaz nakažení extrémně dobře předpovídá (ne)hospitalizaci, oproti náhodnému vzorku / oficiálně nenakaženým. Neodpověděl jsi a teď tu tohle tvrzení píšeš znovu.
    26.11. 14:51 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Mno a na tech jipkach lezi ovsem opet 30-50% ockovanych, coz +- odpovida jejich pomeru ve spolecnosti. Tudiz ani proti tomu vakcina nijak nechrani.
    Z těch čísel je třeba vidět že když je ti přes 70, očkování není v podstatě k ničemu
    Statistiky | COVID očkování

    COVID-19 v Česku dle věku - CoVdata
    25.11. 19:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Přesně. Měli jsme to udělat jako Čína. V součtu by došlo k menšímu omezení svobod a možná bychom se obešli bez povinného očkování.
    25.11. 15:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    u jaké hranice se očkovaní začnou cítit bud jako podvedení nebo jako blbci?:

    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/rada-vlady-chce-zkratit-platnost-ockovani-40379166
    25.11. 17:38 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/covidpasy-maji-platit-9-mesicu-navrhuje-evropska-komise-40379188

    Hlavne je treba aby to bylo za kazdym rohem jinak ;D ...

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    25.11. 15:15 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    25.11. 18:17 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Podle WHO se nešířil covid z člověka na člověka. Lžou v jednom kuse.
    Agent avatar 25.11. 15:43 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Dokáže mi někdo vysvětlit, proč se tu buzerují prodavači, kadeřníci, hospodští, když podle statistik jsou tyto profese na chvostu statistiky v počtu nakažení?

    https://www.echo24.cz/g/SiJtt/prehled-kdo-nejcasteji-chytil-covid-v-praci-nakazeni-podle-profesi/1
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.11. 15:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    A do jaké kolonky asi tak strkají důchodce?
    25.11. 15:55 mln
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Lebo vymýšlali sofistikované dovody prečo oni nemožu kontrolovať/skutočne overovať QR kody zákazníkov či sú zaočkovaní/majú testy.

    A ked príde lockdown, budú ťahať peniaze zo štátu.

    25.11. 19:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Bojkotovali opatření tak dlouho, až to dotáhli k lockdownu.
    Jinak v podnikání jim nikdo nebrání. Platí pro ně stejné podmínky jako pro všechny ostatní. Programátoři taky nemůžou najednou začít zvát desítky lidí denně.
    26.11. 09:59 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Je to zajímavý graf, díky. Není to v případě těch hostinských a kadeřníků kvůli tomu, že v inkriminované době (data jsou z ledna 2021) seděla většina z nich v té době už docela dlouho v zavřené provozovně? Jinak bych čekal podobná čísla jako u profesí, které "pracují s lidmi". Viz vítězné pozice (policie, zdravotnictví, soc. služby).
    25.11. 15:58 MP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Babiš a jeho pohůnci, místo toho aby po prohraných volbách zajistili bezproblémové předání agendy, jen dál a dál vyvolávají chaos. Zneužívá všechny prostředky k tomu, aby na poslední chvíli zatáhli tuhle zem do ještě větších sraček, než do jakých ji dostal svou populistickou politikou během uplynulých 8 let! V duchu hesla:„Po nás potopa.“

    Druhy odstavec a prvni lzi. Babisova vlada JE v demisi, nova vlada NENI jeste jmenovana. To NENI problem Babise, ale budouci nove vlady a Zemana.

    Netreba tedy cist zbytek.
    25.11. 17:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Měl by sis prošlehnout oči kopřivou, abys měl ostřejší zrak. Zeman dělá jako obvykle cavyky a Babiš akorát alibisticky zval členy budoucí vlády, aby mu udělali fíkový list.

    Kdyby mu skutečně záleželo na řešení, přijala by jeho vláda v demisi opatření která by byla v souladu s tím co chce realizovat budoucí vláda a ne s tím co mu našeptává jeho větrný kohout Kamil. Eh. Adam.

    Vtipné je, jak si dnes na novinkách uřízli ostudu s tím Polskem. Evidentně podcenili matematické znalosti svých čtenářů.
    25.11. 19:23 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Když se dělá propaganda, musí jít rozum stranou :-)
    25.11. 17:32 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Tak tu mame (neustavni a nelegalni - v souladu s predchozim rozhodnutim soudu) stav nouze. Sem zvedav, jestli ho soudruzi posranci teda obratem zrusej, nebo jestli ho tentokrat obratem a bez dalsiho zrusi ten soud.

    Proc neustavni a nelegalni - nenastala zadna mimoradna situace, vyvoj je stejny jako loni a tudiz se dal stavajici stav predpokladat, vlada neudelala naprosto nic, aby se na nej pripravila, tudiz neni ani zadnej duvod vyhlasovat nejake nouzove stavy. A kdyby ten soud byl co k cemu, jako predbezne opatreni naridi vsechny cleny vlady poslat do vazby.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!

    25.11. 19:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Však ať se pánové soudci zvednou a jdou si to řídit.
    Osobně navrhuji A/B testování opatření na jednotlivých okresech. (spolu s uzávěrou pohybu mezi okresy)
    25.11. 20:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Vláda po předchozích dobrých zkušenostech opět vyhlásila diktaturu. Když předevčírem lhali že to není třeba, říkal jsem si jestli to vydrží aspoň týden. Nevydrželo.

    Taková historická asociace - fašistická kobyla také kopala nejvíc těsně před tím, než zdechla. A to co přišlo potom bylo zlepšení jen částečné, republiku ovládla hrabivost, korupce a pletichaření. No uvidíme co z toho bude dál.

    Jo a naše zdravotnictví je teda už úplně v hajzlu, když se hroutí pod náporem necelých šesti stovek pacientů vyžadujících větší péči než dvakrát denně vynesení bažanta. Co by dělali třeba při skutečně velké srážce vlaků? Nechali by ty lidi vykrvácet v pangejtu? Pochopitelně by někdo mohl tvrdit že do vlaků sedli dobrovolně, a mají si tak léčení platit sami.
    25.11. 20:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Táhni. Od lidí jako seš ty už si tady prostě nikdo život kazit nenechá, tak se s tím smiř.
    Myslel jsi 6000 lidí? :)
    25.11. 20:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ne, na JIP opravdu není 6000 lidí s Covidem. Tihle si poleží pár dní a půjdou domů, na jejich "ošetřování" stačí poučená jeptiška - když už i černoprdelník může píchat injekce.

    Mluvím o pár stovkách lidí, kteří jsou opravdu před šipkou do penálu, protože mají sbírku nemocí která je tam brzy pošle stejně, ale Covid to dokáže popohnat.
    25.11. 20:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Aha. Která čísla čerpáš?
    To tvrzení o lidech na umření je vyvrácený. Excess mortality nám udělala krásný peaky, ale pokles úmrtnosti, do kterého by se vsákly, v těch datech není vidět. Tj drtivá většina z těch lidí před sebou měla víc než rok života
    25.11. 20:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Víc než rok života s víc než pěti pilulkami denně. Bez nich by pokapali před úplňkem.
    25.11. 21:17 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Uvažujem, či si taký zmrd aj reálne, alebo len klávesnicový hrdina ako Mayhem.
    25.11. 19:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Represí nebylo dosaženo ničeho, protože lidem s respirátorem pod nosem nikdo pokuty nedával.
    Ale ono všeho do času. Nepřizpůsobiví najednou zjišťují, že se prošvejkovali do stavu, kdy na půlku z nich dopadne povinné očkování.
    25.11. 19:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Represí nebylo dosaženo ničeho, protože lidem s respirátorem pod nosem nikdo pokuty nedával.
    Ale ono všeho do času.
    Čekám na to jak na smilování, až do MHD konečně vleze dvojice policistů a začnou důchodcům dávat pokuty za to, že mají respirátory a nebo roušky (které stále nosí místo respirátorů) pod nosem. Každý den to samé. Pod nosem má respirátor nebo roušku vždy důchodce nebo teenager a i těch jen minimum. Lidi odhadem 30 - 50 let jsem bez respirátoru nebo pod nosem ještě neviděl (nepočítám bezďáky, polofetky apod.)
    25.11. 19:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Nezájem. Nedodržuješ? Flastr.
    Všechny tydle hovada můžou za to, že se to tu opět všechno zavírá a z mejch daní se tu bude další parta nezodpovědnejch hovad dotovat.
    25.11. 19:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ano souhlas. Nasolit důchodcům pokuty a nepárat se s nimi. Všichni jsme pro.

    Hlavně jim už sebrat ty slevy na jízdné aby už do MHD jen tak nelezli a nejezdili si nakupovat 20 km daleko, když mají obchod za rohem.
    25.11. 19:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Odmítám nést finanční náklady na to, že někdo považuje ježdění bez respirátoru za základní lidské právo.
    Takže ne, nedávat jim pokuty není férovější možnost.
    25.11. 19:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Takže ne, nedávat jim pokuty není férovější možnost.
    Za to, že jezdí bez respirátoru bys jim nedával pokuty a tím bys je trestal? Nemáš tam překlep?
    25.11. 20:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    "nedávat pokuty NENÍ férovější možnost"
    25.11. 20:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Souhlas, ti očkovaní zmrdi bez respirátorů by měli platit jak mourovatí.
    25.11. 20:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Ano, všichni bez respirátorů by měli platit jak mourovatí.
    25.11. 19:45 (_._)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jiné opatření by mělo být, když bude v nemocnici většina seniorů jinak zdravých, jiné opatření bude, když bude v nemocnici většina seniorů s jinými nemocemi, jiné opatření bude, když bude v nemocnici většina dětí...

    To lze vyčíst ze statistik, které mají k dispozici.

    Jenže drtivá většina lidí umí statistiky tvořit, ale nedokáže v nich číst a pracovat s nimi a potom tu máme chaos.

    Naočkovat dítě, abych ochránil seniora, který nechce, je zatím asi top politické rozhodnutí.
    25.11. 19:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Další co neumí počítat. Problém je nárůst lidí co za moje peníze sedí doma na nemocenský a nedělaj nic. Na to konto jejich zaměstnavatelé odvedou míň na daních a ještě ke všemu už zase škemraj o nějakej antivirus.
    Nic bych jim nedal a pak ať si dělaj co chcou.
    25.11. 19:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Problém je nárůst lidí co za moje peníze sedí doma na nemocenský a nedělaj nic.
    Kolik je to denně peněz? Jak si to mám spočítat? Samotného by mě zajímalo, kolik to bere z mojí mzdy.
    25.11. 20:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Kvůli covidu je schodek 300 miliard navíc. Při 5 milionech pracujících to vychází 60 tisíc na jednoho, až na to, že průměrný informatik platí ví na daních 3x víc než člověk s mediánovou mzdou, nehledě na to, že na dražším víně odvede víc na DPH, takže m"j podíl na splácení reálně bude spíš na 120-180 tisíc.
    A to už je důvod bejt nasranej.
    25.11. 20:06 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    To je prece easy, chces prumer nebo podil? Vydelavajicich pracujicich je tu cca 2M5. Zbytek zije na jejich ucet. Takze ten bilion, co nas to uz stalo vychazi 400k na kazdyho. Ve skutecnosti to bude vic, protoze uroky a taky se v tom dal pokracuje, takze to budou bilony dva (nejmin) takze si prisel o +- 1MKc.

    Pokud chces ten realnej podil, tak si spocitej jaky % dani odvadis ty (pokud ses statni zamestnanec, nic nevydelavas, naopak vysavas === tvuj dil plati nekdo jinej)

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    25.11. 20:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Proto bych očkovaným žádnou nemocenskou nedal. Už dostali svojí dávku a ještě by chtěli vysávat peníze na léčení lidí, které nakazili!
    25.11. 20:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Opakuješ se¨

    https://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2021/11/ceho-bylo-v-cr-dosazeno-represi/diskuse#98
    25.11. 20:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Všichni se tu opakujeme. A klidně ti to zopakuji.
    26.11. 11:27 nadtržítko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    lolwut, vždyť tady úplně každý mele už tři roky ta svá stejná hovna dokolečka před stejným publikem.
    Jendа avatar 26.11. 17:27 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    To není pravda, mnohá tvrzení byla událostmi vyvrácena.
    25.11. 21:46 jako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    jako třetí dávka v těle, všichni okolo dělají co můžou a jsou úplně moc zodpovědní a ještě jsou potřeba protilátky?

    podle mě jednoznačně vina neočkovaných líných samolibých jedinců - nebo jaké máte vysvětlení? já tomu pořád nerozumím :-/
    vencour avatar 25.11. 21:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    By mne zajímalo, jak tohle vlákno je věrné ... cituji:
    jedná se o aktuální statistiky k 22.11.21 z jedné (mě známé) nemocnice ve středočeském kraji cituji: COVID ostatní oddělní standard i JIP - nechce se mi vše hledat a vypisovat takže jenom očkování/měsíc, rozsah pneumonie na vstupním CT v % a výstup
    N- neočkován
    O - očkován /měsíc
    
    90let N 80% exitus
    91let N 50% exitus
    88Let O/3 0% domů
    63let N xx exitus (umřel během 2 hodin)
    50let N 50% domů
    45let N 50% domů
    74let O/6 25% domů (dostala protilátky)
    73let N 25% DD (domov důchodců)
    62let N 50% domů
    75let O/3 25% domů
    87let O/3 25% LDN
    76let O/3 25% domů
    74let O/4 25% domů
    86let O/3 15% DD
    44 let N 50% domů
    80let O/3 25% LDN
    80let O/3 50% exitus
    41let N 75% domů
    74let O/4 25% domů
    66let N 50% leží
    48let N 25% domů
    75let O/6 50% leží
    49let N 50% domů
    60let O/7 25% leží
    81let O/2 25% domů
    77let O/5 0% leží
    48let N 25% leží
    50let N 15% leží
    71let O/7 (Johnson) 50% leží
    73let N 50% leží
    79let N 25% leží
    55let N 15% leží
    73let O/4 15% leží
    74let O/8 (astra) 70% leží
    60let O/7 (astra) 75% leží
    70let N 25% domů
    95let N 80% exitus
    73let O/4 15% domů
    88let O/3 0% domů
    82let N 25% domů
    49let N 50% domů
    50let N 50% domů
    92let O/3 50% domů
    64let N 50% domů
    87letN 0% (dostala proilátky, poté co byla nakažena na ortopedii) leží
    45let N 50% domů
    75let O/3 25% domů
    83let O/6 10% leží
    46let N 10% domů
    18let N 25% domů
    74let O/4 50% domů
    63let N 25% domů
    63let N 15% domů
    83let N 25% domů
    62let N 15% leží
    52let N 15% domů
    83let O/3 30% domů
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.11. 23:06 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Zajímavé. Napadlo mě u toho jediné slovo: loterie.

    Víc by mě ale zajímala jiná věc - okolnosti co je přivedly do špitálu. Jestli a jak se nějak zkoušeli nejdřív kurýrovat sami, jestli věděli alespoň přibližně kde se mohli nakazit, atp.
    Bystroushaak avatar 26.11. 21:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jendа avatar 27.11. 00:59 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Proč selhala izolace Austrálie a Nového Zélandu, ale tohle by mělo fungovat?
    27.11. 15:59 Meh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Proc myslis, ze selhala? Australie ma ~1,500 nakazenych denne, to je as jako u nas ~600, New Zealand ~200 denne, to je asi jako u nas ~400, mrtvych na milion maji 40x mene nez CR. Mezi tim minimalne Australie dost naocovala.
    Treba je tam jeste pozabiji nejaka mimoradne smrtici mutace, ale zatim to u nich vypada velmi dobre, zejmena tedy pri pohledu z ceske morove kotliny.
    Jendа avatar 27.11. 16:24 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Jakmile máš pár nakažených, tak nejsi „čistý“ a musíš to furt řešit. Myslel jsem, že předřečníkovi jde o plnou eradikaci oblast po oblasti. Ale to naočkování je brutální, myslel jsem, že jsem nedávno četl zprávy, jak jsou strašně pozadu.
    27.11. 19:48 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
    Austrálie je stát s totalitářskými rysy, tam jde všechno rychleji. Ovšem výsledky s bojem s koronavirem jim musím uznat, narozdíl od našich ad hoc zbytečných totalitářských opatření zachránili ekonomiku.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.