Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 04:05


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
25.11.2021 11:41 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Není to utrpení všemu rozumět a znát řešení na většinu problémů, které ti druzí nevidí či záměrně ignorují? :-(
Člověk z Horní Dolní avatar 25.11.2021 11:54 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ne, utrpení je množství blogů, tweetů a zpráv o covidu. Je to hrozná nuda, měli by vytvořit nějakou novou kauzu. Třeba útok Číny na Taiwan, výpadky elektřiny kvůli slunečním erupcím, průlom ve výzkumu dlouhověkosti, atd.
25.11.2021 12:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Neboj. Dočkáš se.
Člověk z Horní Dolní avatar 25.11.2021 19:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Teď alespoň zajímavý zvrat, Zeman dostal covid.
25.11.2021 20:33 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Prý. Jsem zvědavý co z toho vyleze, třeba je to jen manévr aby zítra nejmenoval Fialu.
25.11.2021 12:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Není to utrpení všemu rozumět a znát řešení na většinu problémů, které ti druzí nevidí či záměrně ignorují? :-(
To ne. Protože je pouze otázkou času, než se k tomu také dohrabou.

Kromě toho, zdaleka nerozumím všemu. Především nerozumím tomu, proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob antigenními testy, které prokazatelně vedlo ke včasnému záchytu mnoha bezpříznakových nakažených dřív, než stihli někoho dalšího nakazit. Pochopil bych výhrady proti PCR testu, při kterém ti některá hovada šimrají šišinku. Ale tohle?
25.11.2021 13:57 bigBRAMBOR | skóre: 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob

neznam nikoho kdo by s tim mel problem, ano nedelaji to protoze nemuseji, ale ze by se zuby nehty branili, to jsi si zaprehanel. Ja jako ockovany jsem se dobrovolne po kontaktu s covidakem prihlasil i na PCR test. S plosnym testovanim nemam problem.
25.11.2021 14:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
… to jsi si zaprehanel
To teda ne, protože jsou mezi nimi i lidé co znám. A nedozvěděl jsem se to přímo od nich, ale zprostředkovaně od lidí co to rovněž nechápou. Řeč na to přišla v souvislosti s jejich angažmá v obecní samosprávě, kde řeší otázku testování dětí ve školách.

Leze z toho dojem, jako by očkovaní rodiče usoudili, že vlastním naočkováním již udělali pro obecné blaho dost. Vůbec si nepřipouští, že mohou chytit koronavirus, který si ze školy přitáhne jejich nezletilý potomek, který se netestuje. Ani to, že ji mohou distribuovat dál.
25.11.2021 14:36 bigBRAMBOR | skóre: 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
pausalizujes a vyklas duvody lidi ktere neznas. Z toho ale pak nevyleze nic jineho nez tvoje pocity.
25.11.2021 14:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ti co nastavují současná opatření dělají némlich to samé. Jenže to co píšu já, na rozdíl od toho co dělají oni, nikoho neomezuje. A každý kdo s tím nesouhlasí se k tomu může vyjádřit a vyložit svůj pohled na věc. Včetně tebe.
25.11.2021 19:34 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ještě bych doplnil, že ten potomek se nakazí od očkovaného učitele, který prská Covid na děcka bez jakékoliv kontroly a omezení. Viz Chodov minule.
25.11.2021 19:47 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Děcka jsou jednou z nejzasaženějších skupin. Nejspíš důsledek hoaxů o tom, že to nemůžou chytít, spolu se zuřivým odporem biomatek proti respirátorům a testům ve školách.
25.11.2021 20:31 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ideální stav pro nařízení povinného očkování učitelů. Nakonec budou Covid roznášet všichni a nebude nutné ty schopnější posílat do karantény. Heil Pfizer!
25.11.2021 20:41 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Hajlovat si di kam chceš, ale tady už prostě švejci nerozhodujou.
25.11.2021 20:45 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pravda, tady rozhodují feldkurát Katz a poručík Dub. Oba po lobotomii.
29.11.2021 09:22 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Tak nějak, já sám jsem, od druhé dávky (cca půl roku), měl cca 5 - 10 různých testů. Fakt už nevím přesně, už jenom proto, že pár z nich jsem si dělal sám doma. Sice to není kdovíjak inteznivní testování, ale do brání se zuby nehty to má dost daleko, ne?
30.11.2021 05:57 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jeden prqek jaro nedělá.
30.11.2021 08:41 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To máš pravdu, mám velmi malý a asi ne moc reprezentativní statistick7 soubor, ale takový přístup nemám jen já, ale celkem dost lidí v mém okolí. Nicméně pokud se někdo nechal očkovat proto, aby se vyhnul testování, tak se asi na testy nepohrne. Ovšem předpokládám, že takoví se budou snažit obcházet proticovidová omezení a opatření, ať už jsou jakákoli.
2.12.2021 13:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí

Tak teda šup zpátky do reality.

i na seznamu, ač neradi berou na vědomí, že kornavirus distribuují hlavně očkovaní. Mají chlapci sice měsíc a půl zpoždění, protože jsem na to upozorňoval už v polovině října, kdy ještě bylo reálné podniknout kroky, co by zabránily současnému boomu očkovaných. Ale budiž.

Ale ve školách se těmi jejich bludy setrvačností řídí dál, neb dle příkazu rektora č.21/2020 aktualizovaného ke 23. listopadu 2021, oddílu II. odstavce 5, se povinnost testování nevztahuje na osoby které:

  1. a) jsou očkované proti onemocnění covid-19 a uplynulo nejméně 14 dní od dokončeného očkovacího schématu podle souhrnu údajů o přípravku,
  2. b) prodělaly laboratorně potvrzené onemocnění covid-19, uplynula u nich doba nařízené izolace a od prvního pozitivního rychlého antigenního testu (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 180 dní,
  3. c) podstoupily v posledních 7 dnech RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem,
  4. d) podstoupily v posledních 7 dnech RAT na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2, který provedl zdravotnický pracovník, s negativním výsledkem.
U bodů c, a d, bych to chápal. Ovšem bod a, zcela jednoznačně dokládá, že skupina očkovaných doposud nepochopila jaký je smysl očkování, ani co má být cílem testování.
2.12.2021 14:57 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Už i na seznamu, ač neradi berou na vědomí, že kornavirus distribuují hlavně očkovaní.
Eh. Nic o tom, že by to šířili „hlavně očkovaní“, tam skutečně není. A SMIS je teda zdroj na pendrek s jednoznačně promořovací agendou, když píšou věci jako: „Ukáže-li se, že prodělání nemoci chrání stejně nebo lépe než vakcinace (přiznejme si, že lépe), lze platnost postinfekční imunity dále prodlužovat.“ (zvýraznění mé)

Viz také Jan Kulveit a Adam Obr.

Neočkovaní šíří covid třikrát víc než vakcinovaní, ukazují švýcarská data

Jsem očkovanej a už se těším na svoji třetí dávku. Nadále nosím respirátor mezi lidma (obchody, kino, do restaurací spíš nechodím, nebo se aspoň snažím sedět stranou) a testuju se, jak to jde / dává smysl (návštěva rizikových příbuzných). Očkovaná přítelkyně pracující ve školce (kde to mezi neočkovanými dětmi zejména s antivaxerskými rodiči frčí ostošest) se též každý týden testuje a nosí respirátor. Jelikož má astma a chytá jinak každou rýmičku, tak by pravděpodobně na ní COVID byl poznat snadno. Ve svém okolí vím o více takových, kteří dodržují opatření nad rámec povinnosti a stejně jako já podporují pravidelné povinné testování ve školách a zaměstnání. (Ale vím i o očkovaných i neočkovaných, kteří na všechno dlabou).

Nebreč, můžeš si za to sám. Překonej své ego, uznej, že se mýlíš, místo zamotávání se do dalších fantasmagorických kotrmelců, očkuj se a buď v klidu. :)
2.12.2021 15:07 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Zabedněná guma jako ty mě nemůže rozházet. Krom toho, hazarduješ se svým zdravím a ne s mým, takže mi je srdečně jedno čím se necháš opíchat. Ale přestaň si už jednou provždy nalhávat, že tímto krokem chráníš někoho jiného než sebe!
2.12.2021 16:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
No, je vcelku zjevné, kdo si něco nalhává. Asi coping mechanism. :)
2.12.2021 16:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
A teda i kdybych tím měl chránit pouze sebe… nevím, proč by mě to mělo nějak trápit, i vzhledem k tomu, že v mém okolí jsou všichni očkovaní. :) No a neočkovaní si to vesměs vybrali sami. :)
2.12.2021 17:16 __
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mě tenhle argument z výše odkazovaného článku přijde celkem smysluplný:

Zjištění o tom, jak moc chrání vakcína i proti přenosu nemoci, vyvrací jeden z nejrozšířenějších mýtů o viru, a sice že očkovaní i neočkovaní mají stejnou pravděpodobnost přenosu viru, a tedy i nákazy dalších osob.

Toto nepravdivé tvrzení bývá používáno jako důvod, proč jsou vakcíny neúčinné. Vychází ze starších studií, které se zabývaly pouze množstvím viru, který člověk vyměšuje. U varianty delta to opravdu může být podobné množství u očkovaného i neočkovaného. Jenže vakcinovaní mají jednak tento virus už mnohdy usmrcený, ale také ho vylučují mnohem kratší dobu.

Ano, blbý je, že očkovaní se nemusí testovat, což výše popsanému ubírá dost na efektivitě, ale nic to nemění na tom, že očkováním chráním nejen sebe.
2.12.2021 15:14 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí

Tak teda šup zpátky do reality.

Do jaké relaity? Já na těch testech byl, abych měl jistotu, že tu nemoc nemám. Reálný problém, reálné řešení.
Ovšem bod a, zcela jednoznačně dokládá, že skupina očkovaných doposud nepochopila jaký je smysl očkování, ani co má být cílem testování.
Do jaké skupiny tedy patřím já, když si uvědomuju, že i přes očkování můžu tu nemoc šířit, a proto chodím na testy? Ano, máš pravdu, pravdila, která považují očkované za bezinfeckční, jsou velmi nešťastná, což ale ani zdaleka neříká, že očkovaní se považují za bezinfekční. Za ty je považují ti, co ta pravidla vytvořili, ať sami jsou očkovaní nebo ne. Co ke stanovení těch pravidel vedlo toho rektora nevím, ale hádám, že jednoduše to, že podobně to platí jinde, protože to tak určila vláda. Což především ukazuje na to, že rektor je z velké části politická funkce (což není žádná novika).
2.12.2021 23:19 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Do jaké skupiny patříš? Tak řekl bych, že cca mezi 10% ze všech očkovaných, co si připouští že mohou být rovněž přenašeči viru a proto se alespoň občas nechají pro jistotu otestovat.

A právě to je ta smutná realita. Ten zbytek si totiž arogantně myslí, že se ho to víc netýká, protože uvěřil tomu ocasovi Vojtěchovi, že jde o epidemii neočkovaných. Jenže právě tihle očkovaní jsou viníky současného stavu.
3.12.2021 07:21 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jenže právě tihle očkovaní jsou viníky současného stavu.
Nope, nejsou, to je nějaká antivaxerská alternativní realita. Očkovaní chrání sebe a částečně své okolí. Na tom není nic arogantního, udělali víc, než ti neočkovaní. Naopak, arogantní chucpe je fňukat, že toho očkovaní nedělají dost. LOL

Tady je třeba vidět, jak jede „krásně“ promořovačka mezi dosud zcela neočkovanými dětmi a vůbec méně pročkovanými ročníky.

Věkové skupiny a podíl nakažených na 100 tisíc obyvatel po týdnech
3.12.2021 09:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
A ty si už laskavě vytáhni hlavu z prdele, protože kdyby byla pravda to co si myslíš, tak bychom současnou vlnu nakažených, která je dvojnásobná proti té loňské, vůbec neměli!
3.12.2021 09:03 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Proč teda pořád obviňuješ očkované, když problém je v tom co říkal Vojtěch (vláda)?
3.12.2021 09:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jedna věc je, co někdo říká a druhá co jiný dělá. Kdybych se měl řídit tím co ten ocas říká, tak bych byl už taky dávno nakažený.
3.12.2021 09:52 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
I tak není na místě kritizovat očkované. Nebo snad předpokládáš, že neočkovaní by se testovali v takové míře, kdyby to od nich nebylo požadováno? IMHO by na to kašlali podobně jako aktuálně nemalá část očkovaných.
3.12.2021 10:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
I tak není na místě kritizovat očkované.
Tak to si snad děláš srandu, ne?
3.12.2021 10:42 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Opravdu by mne zajímalo, co naopak tebe vede ke tvrzení, že neočkovaní na něco kašlou. Po současném nátlaku totiž podle mne mimo dětí zůstali neočkovaní jen ti, co si nehodlají nabourat imunitní systém tím, že by si nechali bodnout vakcínu která neprošla řádným testováním, u níž nemá nikdo nejmenší tušení jak se projeví do budoucna. A známá fakta v nich tuhle nedůvěru jen více a více prohlubují.
3.12.2021 10:47 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
neprošla řádným testováním
Prosím, z jakého zdroje pochází informace, že vakcíny neprošly řádným testováním. Děkuji.
3.12.2021 11:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Vrať se laskavě na začátek, Projdi si zdejší diskuze a pak se vrať. Nebudu ztrácet čas s týpkem co si není schopen ani projet zdejší diskuze na tohle téma.

Naopak ty bys měl doložit, jestli ty vakcíny prošly před nasazením řádným schvalovacím procesem a testy. Což nedoložíš, ani kdyby ses rozkrájel.
3.12.2021 13:05 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Znova tvoje myšlenkové vykloubení z reality pročítat nepotřebuju. Je vidět, že spíš nečteš ty. Kuk sem.

Důkazní břemeno je na tobě, jelikož tvrdíš něco, co je v rozporu s obecně přijímanou realitou.
3.12.2021 10:52 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Takže přepokládáš, že kdyby testy nebyly vyžadovány, tak by se neočkovaní testovali ve stejné míře jako teď?
3.12.2021 10:57 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Já si nemyslím, že neočkovaí na testy kašlou, ale že když je do testů nikdo nebude nutit, budou se testovat výrazně míň.
3.12.2021 11:22 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pokud si nebudou muset ty testy platit z vlastní kapsy, tak je nebudeš muset nutit.

Jenomže tak to není. Zdarma je mají paradoxně ti, co by je vůbec neměli – podle idotů jako Spike – vůbec potřebovat. A stejně, i když je mají zdarma se netestují. Tak kdo je tady ten nezodpovědný?!

Polož si otázku: „Jaký je smysl testování?”

Nejspíš se shodneme že to, aby byli včas podchyceni nakažení. Aby to tedy dávalo smysl, měli by se testovat bez rodílu všichni kdo mohou být nakažení. A to jak víme mohou být i očkovaní. Jenže testování je povinné pouze pro neočkované, a tím pádem se veškeré testování míjí účinkem, protože tu nákazu šíří dál a dál nakažení očkovaní co – podobně jako Spike – sobecky myslí jen na sebe. Ale když onemocní jejich blízcí házejí vinu na neznámé neočkované, které ti jejich blízcí, co skončili ve špitále nemohli potkat ani náhodou.

Jako Zeman, který si beztak tu nákazu přitáhl ze špitálu, nakazil tu babu a ještě pak na ni nechal hodit, že to byla ona, kdo ho nakazil.
3.12.2021 11:27 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Tedy předpokládáš nějakou větší míru zodpovědnosti a ohleduplnosti u neočkovaných?

Jinak ano - testovaní je tu pro to, aby byli podchyceni nakažení a je špatně, že je povinné jen pro neočkované.
3.12.2021 11:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Dám ti jednu radu: Nikdy nic u nikoho nepředpokládej.

Pokud chceš řešit problém, přistupuj k tomu tak, jako by zodpovědný nebyl nikdo.

Každý je schopen přetrpět krátkou jednorázovou akci, pokud to neznamená zásah do jeho integrity. Testování takový zásah neznamená. Očkování ano. Naflusat do zkumavky není totéž co nechat si něco píchnout.

Jak to dopadne s očkováním? Za chvíli na to začnou lidi srát. Nikdo nebude ochoten nechat si donekonečna píchat sračku s pochybným účinkem!

Všeobecné povinné testování by vedlo k odhalení těch co to šíří. Aby dávalo smysl, muselo se opakovat alespoň po dobu čtyř týdnů. A vůbec na to nejsou potřeba PCR testy! Antigeny i přes deklarovanou nižší spolehlivost by na to v pohodě stačily – silně pochybuji, že by v případě nakaženého antigenní test nevykázal ani na potřetí nic.

Mimochodem, u těch co vím že byli nakažení kovidem, měl naopak antogenní test lepší diagnostiku než PCR.
3.12.2021 11:45 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Kapicabot v plne sile:
Dám ti jednu radu: Nikdy nic u nikoho nepředpokládej.
vs.
Jak to dopadne s očkováním? Za chvíli na to začnou lidi srát. Nikdo nebude ochoten nechat si donekonečna píchat sračku s pochybným účinkem!
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
3.12.2021 11:56 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
No, v tomhle je zrovna celkem konzistentní, jen se nesmíš zastavit u první věty (Dám ti jednu radu: Nikdy nic u nikoho nepředpokládej.), ta sama o sobě je blbost, vždycky něco předpokládáš (i nepředpokládát je svým způsobem předpoklad). Když ale přidáš další větu (Dám ti jednu radu: Nikdy nic u nikoho nepředpokládej. Pokud chceš řešit problém, přistupuj k tomu tak, jako by zodpovědný nebyl nikdo. ), tak je to v souladu s Jak to dopadne s očkováním? Za chvíli na to začnou lidi srát. Nikdo nebude ochoten nechat si donekonečna píchat sračku s pochybným účinkem!. S tím by se skoro i dalo souhlasit - lidi ta nutnost opakovaných dávek začne štvát a budou na to kašlat.

Rozpor má jinde :)
3.12.2021 11:50 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Dám ti jednu radu: Nikdy nic u nikoho nepředpokládej.

Pokud chceš řešit problém, přistupuj k tomu tak, jako by zodpovědný nebyl nikdo.
Přesně tak, a z toho mi vychází, že když testy nebudou povinné bude se testovat minimálně. Očkovaní, neočkovaní, to je jedno. Tudíž mi přijde nesprávné tvrdit, že netestování očkovaných můžou očkovaní. Příčinou je to, že nemusí.
Každý je schopen přetrpět krátkou jednorázovou akci, pokud to neznamená zásah do jeho integrity. Testování takový zásah neznamená. Očkování ano. Naflusat do zkumavky není totéž co nechat si něco píchnout.
Kdyby ta akce opravdu byla jednorázová, tak bych s tebou souhlasil. Ale ona ani zdaleka není, je potřeba ji opakovat, často.
3.12.2021 13:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Dám ti jednu radu: Nikdy nic u nikoho nepředpokládej.

Pokud chceš řešit problém, přistupuj k tomu tak, jako by zodpovědný nebyl nikdo.
Přesně tak, a z toho mi vychází, že když testy nebudou povinné bude se testovat minimálně. Očkovaní, neočkovaní, to je jedno. Tudíž mi přijde nesprávné tvrdit, že netestování očkovaných můžou očkovaní. Příčinou je to, že nemusí.

Ano. Nemusí. A právě proto myslím, že je tedy na místě abys konečně uznal, že současná vlna nakažených není epidemií neočkovaných, ale neodhalených očkovaných přenašečů, co se nemusí testovat.

Každý je schopen přetrpět krátkou jednorázovou akci, pokud to neznamená zásah do jeho integrity. Testování takový zásah neznamená. Očkování ano. Naflusat do zkumavky není totéž co nechat si něco píchnout.
Kdyby ta akce opravdu byla jednorázová, tak bych s tebou souhlasil. Ale ona ani zdaleka není, je potřeba ji opakovat, často.

Ty jsi to nedočetl?

Podmínkou smysluplnosti testování je opakované testování do posledního záchytu. Rozhodně mi to teda přijde smysluplnější než opakované očkování.

Tady deda.jabko ze mě rád dělá blbce, protože sám, podobně jako ti netestovaní očkovaní, odmítá myslet a také akceptovat, že nejsem proti očkování jako takovému – jsem zastánce toho aby každý dostal to co chce.

Nejsem apriori proti očkování, takže to nálepkování vaxer, antivaxer je zcela absurdní. Nejsem očkovaný proto, že se touhle vakcínou očkovat nechci. Za sebe jsem totiž vyhodnotil, že možné komplikace, které sebou nese (zvýšená srážlivost krve) pro mne znamenají vyšší rizikový faktor, než případné koronavirové onemocnění.

U nás v rodině nikdy nikdo neumřel na zápal plic – ve všech případech byla příčinou smrti krevní sraženina. Buď v hlavě (mrtvice), nebo v srdečním svalu (infarkt).

3.12.2021 14:01 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
uznal, že současná vlna nakažených není epidemií neočkovaných,
To jsem nikdy netvrdil.

Ty jsi to nedočetl?

Podmínkou smysluplnosti testování je opakované testování do posledního záchytu. Rozhodně mi to teda přijde smysluplnější než opakované očkování.

Takže to není jednorázová záležitost. Navíc to stejně bude potřeba opakovat s každou vlnou.

Nejsem apriori proti očkování, takže to nálepkování vaxer, antivaxer je zcela absurdní. Nejsem očkovaný proto, že se touhle vakcínou očkovat nechci. Za sebe jsem totiž vyhodnotil, že možné komplikace, které sebou nese (zvýšená srážlivost krve) pro mne znamenají vyšší rizikový faktor, než případné koronavirové onemocnění.

Pokud vím, tak covid sám nese tohle riziko. Tedy neočkovat se kvůli tomuto, není řešení.
4.12.2021 10:15 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pokud vím, tak covid sám nese tohle riziko. Tedy neočkovat se kvůli tomuto, není řešení.
Ano, nese. Ovšem jen za předpokladu, že se nakazíš a léčíš blbě. Právě proto mne by mne zajímalo, jak se léčili (pokud se léčili) ti co skončili v těch špitálech. Protože já s nakaženými za ten rok a půl v kontaktu byl, ale neochořel. A to jsem se nijak extra nechránil. Prostě normální kontakt s nemocným - nelíbáš, neobjímáš, jen pomáháš.

Jenže tohle očkování obchází imunitní systém. Můžeš namítat, že procento těch co mají ten problém se sraženinami je nízké. Jenže je stejně nízké jako procento těch, co mají geneticky podmíněnou zvýšenou srážlivost krve v populaci.

Z hlediska vývoje zvýšená srážlivost zvýhodňuje jedince v tom aby se dožili vyššího věku. Povrchové rány se rychleji zacelují a hojí, což snižuje riziko infekce. Také si nepamatuji že by někdy někdo měl v naší rodině zlomenou nějakou končetinu. První zlomeninu měla až moje máti předloni, kdy v noci zakopla o rotoped a zlomila si nárazem na řidítka tři žebra. Jenže ta už má 80 pryč.
4.12.2021 20:10 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ty víš, jak se s jistotou nenakazit vysoce nakažlivou respirační chorobou, která se za pár měsíců rozšířila po celém světě? Se pochlub, to je na nobelovku :)

Riziku krevnich sraženin při očkování se dá celkem dobře bránit. Takže když vynecháme tvoje neobvyklé schopnosti, tak srovnáváš celkem dobře kontrolovatelné a minimalizovatelné riziko při očkování s nepředvídatelným a nevypočitatelným rizikem pri nemoci.
5.12.2021 14:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Už jsem se chlubil. Žádná raketová věda. Základem je přiměřený odstup a soudnost. A pokud to nepomůže a přeci jenom nějaká ta choroba zaútočí, důvěřuji osvědčeným metodám. Vystačili si s nimi během uplynulého roku a půl i mnohem starší lidé než jsem já.
5.12.2021 19:38 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
No, asi by se tam našlo něco, jak snížit pravděpodobnost nakažení, ale nějak jsem tam nenašel postup, který by to zajistil s jistotou. Tudíž tvrdit, že nejlepší je se nenazit se zůstává knížecí radou ve stylu, že je lepší být zdravý a bohatý než chudý a nemocný. Takže pořád vychází líp kontrolovatlené riziko při očkování, alespoň pokud se té krevní srážlivosti týká.
5.12.2021 19:49 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Tak jsem ten elaborát přečet celý ještě jednou a nenašel jsem tam nic ani o tom, jak snížit pravděpodobnost nákazy.
5.12.2021 20:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Máš to přeci v příspěvku na který jsi reagoval.
5.12.2021 20:34 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Myslíš tohle: Prostě normální kontakt s nemocným - nelíbáš, neobjímáš, jen pomáháš. ? Tomu říkáš postup, jak se s jistotou nenakazit?
6.12.2021 08:43 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Kor když třeba první dva tři dny ten nemocný ani nemusí tušit, že je nemocný, resp. infekční, což je právě ten zásadní faktor u nákazy SARS-CoV-2.

Jako v zásadě mi taky nějaká rozumná obezřetnost a dodržování základních opatření zatím stačily, ale párkrát to bylo blíž, než by se mi líbilo. Když se v práci objevila nakažená kolegyně (donesla si to od manžela, ten zase od své kolegyně, která šla i s příznaky do práce) z vedlejší kanceláře popř. kolega z mojí kanceláře (který to donesl z fitka), ale naštěstí jsem se zrovna náhodou zdržoval jinde a tak jsem s nimi nepřišel do kontaktu popř. jenom letmého a měl jsem respirátor.

Párkrát mi taky kontakt hlásila eRouška, ale když to bylo třeba s týdenním zpožděním a nevím pořádně ani místo (z důvodu ochrany soukromí), tak to je tak na pokrčení rameny (a jasně, preventivní test).
6.12.2021 09:23 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jako v zásadě mi taky nějaká rozumná obezřetnost a dodržování základních opatření zatím stačily
To mě taky (teda pokud vím a jsem schopen posoudit), ale že bych na základě toho dospěl k závěru, že nejlepší je nenakazit se, to ani náhodou.
6.12.2021 11:12 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Beru v tomhle přítelkyni jako takového kanárka. :D Já obecně málokdy trpím na nějaké infekce / rýmičky. Ona před pár lety prodělala černý kašel (než jsme se poznali) a ze školky teď pořád nosí kdejakou rýmičku a virózu, testuje se určitě častěji než já, ale antigenní i PCR testy jí pořád vycházejí negativní. Kdyby měla COVID, tak by jí to nejspíš dalo pořádnej klepec, ale zatím nic, takže si nemyslím, že bychom to i nějak skrytě prodělali.

Samozřejmě, jsme oba očkovaní hned, jak to šlo.
6.12.2021 11:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
100% jistotu nemáš nikdy a v ničem. Život spočívá v tom, že dnes a denně vyhodnocuješ rizika.
6.12.2021 11:20 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Takže nenakazit se je jen knížecí rada ...
6.12.2021 17:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Stejně jako rada: „nech se naočkovat”. Rozdíl je pouze v tom, že já to rozhodnutí nechávám na tobě, a nemám nejmenší zájem tě šikanovat a už bude tvoje volba jakákoliv.
6.12.2021 19:40 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Očkování na to má moc velkou účinnost. Já ti něco nutím? Jen poukazju na nelogičnost tvého rozhodnutí a naopak jsem nakloněn ti to nelogické rozhodnutí umožnit, byť svoje důvody k tomu považuji za tak trochu iracionální a bezohledné.
7.12.2021 07:54 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
byť svoje důvody k tomu považuji za tak trochu iracionální a bezohledné.

Na základě čeho, smím-li se zeptat?

Já ti něco nutím?

Pokud mlčíš a přikyvuješ probíhající segregaci, tak i ty.

7.12.2021 09:13 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
byť svoje důvody k tomu považuji za tak trochu iracionální a bezohledné.

Na základě čeho, smím-li se zeptat?

No nevím, jestli jsem se vyjádřil nejlépe. Na základě počtu lidí v nemocnicích a toho, že očkování snižuje pravděpodobnost nákazy (to samozřejmě kazí to, že očkovaní nemají povinnost se testovat, ale s funkcí očkování nesouvisí) mi přijde zjevné, že maximální proočkovanost (tedy povinné očkování) by znamenala slušný posun v boji s pandemií. Spoustě lidí se to ale nelíbí a vytváří to nehezké napětí ve společnosti. Tak se přikláním k variantě neočkovat povinně. Jen z toho mám pocit, jako když pustím dítěti televize jen proto, že děsně řve, že to chce. Proto iracionální. Bezohledné proto, že by to dost lidem mohlo pomoct, přičemž já osobně se pandemií nijak zásadně ohrožen necítím.

Pokud mlčíš a přikyvuješ probíhající segregaci, tak i ty.

Přesunout se ze skupiny neočkovaných do skupiny očkovaných je triviální, tudíž použití slova segregace je zbytečně manipulativní a emotivní. To, co se dějě je zoufalá a nedomyšlená snaha omezit pandemii. Proti tomu nijak aktivně nevystupuju, to máš pravdu, ale nemám pocit, že bych tím někomu něco nutil, právě naopak.
7.12.2021 07:51 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Stejně jako rada: „nech se naočkovat”.
Nikoli. Očkování je opatření s prokazatelně preventivními účinky.
7.12.2021 08:05 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
(„Nenechat se nakazit“ naproti tomu není opatření, ale toužebné myšlení.)
7.12.2021 08:10 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Na nějaké závěry je příliš brzy.

A bez sociologického průzkumu těch co skončili ve špitálech se pravdu nedozvíš nikdy. Neočkovaní co skončili ve špitálech, by v nich skončili pravděpodobně i kdyby byli očkovaní. A o tom, jaký by měli průběh můžeme leda spekulovat. V téhle společnosti se totiž nahromadilo vysoké procento lidí s poškozeným zdravím a také lidí přestárlých, co by byli o dvacet let dříve už nejspíš terminováni. Umožnil jim to pokrok v lékařství. A teď nastal čas, kdy za ten čas navíc musí zaplatit, ať chtějí nebo ne. Jediný skutečně validní údaj je celková úmrtnost, kterou nám ale soustavně tají.
7.12.2021 17:47 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Neočkovaní co skončili ve špitálech, by v nich skončili pravděpodobně i kdyby byli očkovaní.
To je zase nějaké popírání reality? Zcela zjevný nesmysl, vzhledem k tomu, kolik končí ve špitálech očkovaných vs. neočkovaných (s ohledem na zastoupení v populaci).
8.12.2021 00:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Nesmysl? Ani bych neřekl, protože jinak by ti lidé skončili ve špitálech a následně na márách už minulou zimu!
12.12.2021 13:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Doporučuji ti zopakovat si základy pravděpodobnosti. Především pojem podmíněná pravděpodobnost. Možná pak přestaneš plkat takové nesmysly o vlivu očkování na úmrtnost. Minulou zimu narozdíl od letošní lidi museli sedět doma (před Vánocemi se zavřely obchody a od března jsi nemohl za hranici obce). Letos při obdobných číslech vytíženosti JIP se akorát nemůžeš opíjet v hospodě po 22. hodině. Selektivita paměti na špatné zážitky je mrcha.
Jendа avatar 12.12.2021 18:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
při obdobných číslech vytíženosti JIP
Při nižších. Je tam ani ne 1100, víc bylo loni týden na obou prvních špičkách a pak nepřetržitě od 13.2. do 12.4.
8.12.2021 15:51 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Tak se nech vykastrovat. Kastrace je také opatření s prokazatelně preventivními účinky.
8.12.2021 17:12 __
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Proti covidu?
3.12.2021 13:23 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Hele a co se opakovaně infikovat virem s neznámým dlouhodobým účinkem? To je cajk, jo?

Lidé, kteří přežili těžký covid, mají dvakrát vyšší šanci, že příští rok zemřou, tvrdí studie | EuroZprávy.cz

Tady zajímavá spekulace: Andrew Noymer na Twitteru
Thread on why mRNA vaccines may be giving better immunity vs. SARS-CoV-2 than surviving natural infection. disclaimer: we still don't understand the long-term correctness of the claim that vaccines are better protection than natural infection. TL;DR: it's different kind of vax
Přehled toho, co zatím víme o omíkronu: Jorge A. Caballero, MD na Twitteru

How vaccines reduce transmission

Úroveň protilátek po 3. dávce očkování vyšší než po očkování 2 dávkami + prodělání covidu: Antibody titers before and after booster doses of SARS-CoV-2 mRNA vaccines in healthy adults | medRxiv

Dopady na zdravotnictví: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky na Facebooku

3.12.2021 14:18 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Antivax je ve skutečnosti variací náboženské víry. Racionálními argumenty ho porazit nelze Petr Honzejk, komentátor HN
Za masovým odporem k očkování není racionální argumentace, ale směsice prastarých ezoterických představ, touhy po společenství souvěrců a po potvrzení vlastní výjimečnosti. Je to vlastně parareligiozní jev, se kterým nic nehne. Máme proto větší problém, než jsme si dosud mysleli.
3.12.2021 14:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí

Poskoč si. Zřejmě si stojíš na vedení, když ti nedochází, že nejlepší je neochořet vůbec.

Kdyby ses obtěžoval přemýšlet nad tím co píšu a projel si zpětně ty moje blogy, tak bys věděl, že jsem byl proti proti povinným rouškám z několika důvodů:

  1. Především proto, že díky tomuto nařízení byly vyčerpané již tak nedostatečné zásoby respirátorů, protože kdo jenom trochu myslel, sáhnul raději po nich.
  2. A pak proto, že vyvolávaly v lidech falešný pocit bezpečí. Což vedlo k tomu, že podceňovali riziko nákazy.

V květnu jsem zde také zmínil, jak se léčím. Věř mi, fakt by mne velice zajímalo, jakým způsobem a čím se léčili ti, co skončili v těch špitálech. A vsadil bych boty na to, že se to bez výjimky pokoušeli rozhánět paracetamolem, než je odvezli.

Pokud jde o šíření nákazy. Již od září jsem vyjadřoval doma silné pochybnosti o správnosti postupu vlády a obzvláště ministerstva školství v této věci. Což jsem zde také publikoval již loni v říjnu. A dole v diskuzi (skoč si na příspěvěk č. 25) jsem uvedl také, jak bych to řešil na jejich místě. Mimo jiné jsem tam zmínil, že by testovací odběry neměly dělat ve špitálech (kde se tím pádem logicky koncetrovali nakažení), ale že by je měly zajišťovat mobilní sanity. Nehledě na to že pokud jsou služby typu rohlik.cz doručovat lidem žrádlo, nevidím důvod proč by jim nebyly schopny dodávat i sady antigenních testů. Přečti si to.

A taky by ses měl pozastavit nad tím, proč jsou dnes mezi ty, co zemřeli na covid zpětně automaticky zahrnují i ti, co na kovid prokazatelně nezemřeli!? Monitoroval jsem ta čísla od listopadu do ledna, takže moc dobře vím kolik lidí zemřelo s tím, že jim byl diagnostikován kovid a kolik ne.

Také současné vlně se dalo zabránit, kdyby v září ministerstvo školství nezrušilo povinné testování ve školách. A ministerstvo zdravotnicí pro zvýšení nátlaku na neočkované nenastavilo tak idiotsky pravidla, že daly očkovaným generální pardon.

Nebo snad chceš pořád tvrdit, tak jako jiní diskutéři, že jsem mimo?

4.12.2021 05:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Zřejmě si stojíš na vedení, když ti nedochází, že nejlepší je neochořet vůbec.
No tak jistě. Nebo na silnici je nejlepší nenechat se nabourat. To máš taky vždycky zcela pod kontrolou. A taky je hezký vyhrát v Eurojackpotu. :)

Jak jsem psal, znovu ty mentální kotrmelce číst nepotřebuju.
5.12.2021 14:28 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mentální kotrmelec máš místo mozku.
3.12.2021 13:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jenže testování je povinné pouze pro neočkované, a tím pádem se veškeré testování míjí účinkem, protože tu nákazu šíří dál a dál nakažení očkovaní co – podobně jako Spike – sobecky myslí jen na sebe.
Ech, to je zcela nepodložené obvinění a zbytečný útok ad hominem. Nebo prostě další ukázka toho, že v žiješ v nějaké alternativní, pokroucené realitě. Jak jsem již nekolikrát psal, testuju se, nosím respirátor, jsem i pro povinné testování a karantény očkovaných (zejména/alespoň v průběhu vlny) atd.
3.12.2021 21:53 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Útok "ad hominem" je tvrdit, že za šíření koronaviru mohou neočkovaní, protože to není pravda, nýbrž účelová lež.
4.12.2021 04:15 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
LOL. Ne.
4.12.2021 05:44 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
ROFL. Jo.
25.11.2021 16:26 kutr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Především nerozumím tomu, proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob antigenními testy, které prokazatelně vedlo ke včasnému záchytu mnoha bezpříznakových nakažených dřív, než stihli někoho dalšího nakazit. Pochopil bych výhrady proti PCR testu, při kterém ti některá hovada šimrají šišinku. Ale tohle?
Můj názor je takový, že očkování je pro lidi pod 50 zbytečné, ale přesto jsem se nechal očkovat hned jak to šlo a to z důvodů, že mám dost téhle buzerace a nesmyslných nařízení. Prostě to byla poslední věc, kterou jsem kvůli kovidu udělal a už se nehodlám jakkoliv omezovat (a v tom mi státní moc vychází vstříc). Kdyby to brali všichni jako já, tak je po problému, ale protože naše společnost neumí táhnout za jeden provaz, tak musíme obětovat ještě jedny Velikonoce.
vencour avatar 25.11.2021 16:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jelikož je třeba se uočkovat k smrti, tak každej, kdo podlehne mediálním sra*kám, tak je ten, kdo nevyvíjí tlak na ty deme*ty nahoře, co znají to jediné správné (TM) řešení, jak z toho ven.
Takže děkuju, že i předřečník bourá jednotu. Vlastně neděkuju.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.11.2021 17:45 kutr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Nepochopil jsem co tím chceš říct a to jsem to přečetl aspoň 10x. Asi ta vakcína způsobuje i poškození mozku.
vencour avatar 25.11.2021 18:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Vy jste se nechal očkovat jen tak a zbytečně? A říkáte něco o tom, že lidi neumí táhnout za jeden provaz? A myslíte, že to opravdu je poslední věc, co uděláte, že k další vás už nedonutí?
Já vím, že vím málo. A snažím se vědět víc.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.11.2021 18:35 kutr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Možná to nebude úplně poslední věc, ale přijde mi, že 1h věnovaná očkování (zhruba 1x za rok) je podstatně menší problém než každoroční lockdown na podzim a zimu, testy každých několik dnů případně potom karanténa, likvidace kultury atd.

Jak je vidět z ostatních zemí, tak očkování opravdu funguje, takže to není zbytečně. Dobře, pro mladé je to zbytečně medicínsky, ale není to zbytečně společensky a proto píšu o táhnutí za jeden provaz (úplně stejně fungují třeba roušky, které najednou mají bojovníci za svobodu rádi). Sice očkování nezachrání všechny a někteří leží v nemocnici a umřou, ale hlavně dovoluje společnosti normálně fungovat jako dřív (nemocnice stíhají a mrtvý jsou zase jen statistika).

A pokud jde o zdravotní rizika, tak kromě očkování dost piju, žiju v Praze s hnusnym vzduchem a nejím moc zdravě a to mi kupodivu nikdo z bojovníků za svobodu nevytýká.
vencour avatar 25.11.2021 18:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ach jo.
Opravdu je třeba se očkovat každý rok znova a znova?
Nic lepšího se nevymýšlí a vypadá to tak, že je to skoro zakázáno vymýšlet?
Ve světle toho, kolik svinstva nahoře a v politice lítá, viz díly "Tondy Blaníka" ...
Čili to mně vadí, že se říká jen A, že je to "salámová metoda" nebo "vaření žáby".
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.11.2021 19:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
… táhnutí za jeden provaz (úplně stejně fungují třeba roušky, které najednou mají bojovníci za svobodu rádi)
Co to meleš? Roušky jsou naprosté placebo. Smysl mají pouze respirátory a to ještě jen pro toho kdo je nosí. A ono „táhnutí za jeden provaz“ je to stejná iluze, jako ta, na které komunisti stavějí svůj ráj – že jsou všichni lidé stejní, mají stejná přání, stejné potřeby, stejné zdraví, stejné schopnosti.
A pokud jde o zdravotní rizika, tak kromě očkování dost piju, žiju v Praze s hnusnym vzduchem a nejím moc zdravě a to mi kupodivu nikdo z bojovníků za svobodu nevytýká.
Proč by ti to někdo vytýkal? Je to čistě tvůj problém. Stejně jako to, že ses nechal naočkovat. Je mi srdečně u prdele, jestli ti ztvrdnou játra, nebo si přivodíš rakovinu tlustého střeva. Jenže ode mne se, na rozdíl od zastánců očkování, nedočkáš hlasitého volání po tom, aby sis svoji léčbu platil sám, protože nejsem kokot a vím, že rakovina nebo cirhóza jater může postihnout i ty co žili zdravě a v životě nevypili ani hlt alkoholu. Stejně tak, jako může koronavirovou nákazu chytit i ten neočkovaný.

A přijde mi krajně unfair, tady vykřikovat, aby si neočkovaní nakažení platili svou léčbu, když sami byli nuceni přispívat svými penězi na léčbu jiných nemocí, které se jim vyhnuly.

Po pravdě, nestojím o žádnou léčbu na JIP, v případě že bych se koronavirem nakazil. Ta podle mě dává smysl jen tam, kde je šance, že se ten pacient uzdraví natolik, aby fungoval jako předtím. Děsím se toho, že bych po jejím ukončení měl být s 80% selháním orgánů závislý na pravidelných návštěvách ve špitálu a být přítěží svým blízkým. Takhle to buď moje tělo zvládne s tím co mám k dispozici, nebo ne. Omnia sponte fluant.
25.11.2021 19:41 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Hele, já vím že tě nepřesvědčím, ale za přečtení to stojí: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-dobre-funguji-rousky-prvni-rozsahla-studie-z-realneho-zivota-to-ukazuje-178732

Přinejmenším to jsou citelně relevantnější údaje než heydrichovština české vlády.
25.11.2021 20:24 kutr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Taky si nemyslím, že je dobře nechat umírat nebo platit neočkované. A proto bych je zavřel doma, než se uvolní místo v nemocnicích. Stejně si svým postojem vybrali lockdown, tak ať dostanou co chtějí.
25.11.2021 17:03 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Az na to soudruhu, ze by po zadnym problemu nebylo ... je to 10 minut, co sem se bavil s zenskou, ktera se ockovat nechala, a ted zjistila, ze to cim byla ockovana ji prej uz nestaci, protoze proste trebas soudruzi v rakousku se usnesli, ze ockovaci latka XYZ neni dost dobra.

Jinak receno, ses pripravenej na dalsich 150 davek co 3 mesice? (vic jich zcela jiste neprezijes).

Jediny co by se zmenilo by bylo to, ze cil by nebyli neockovani, ale ockovani latkou X nebo ockovani mene nez 100x.

---

Dete s tim guuglem dopice!
25.11.2021 17:23 kutr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Vy komouši jste prostě náchylní na konspirace, ale s tím pomoct nedokážu.
25.11.2021 19:34 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Dokud nám Rusové ty data nedodaj, tak se ta jejich vakcína prostě uznávat nebude. Nehledě na to, že by se mělo mluvit spíš o Sputnicích. Když se tím nechala očkovat, ač to nebylo schválený, tak asi moc čte dezinformační weby a je to jen její problém.
25.11.2021 19:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Takže bys také vstoupil do JZD, aby tě komunisti nebuzerovali, stejně jako ses o pár let dřív přihlásil ke svému německému původu po prababičce, aby tě nebuzerovali náckové?
25.11.2021 20:22 kutr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Já nejsem debil, tak očkování neberu jako věc principu. Vstup do JZD je úplně něco jiného. Jen ještě použij argument o židovské hvězdě pro neočkované.
25.11.2021 20:27 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To už je pasé, teď se budou vydávat odznaky očkovaným. Doporučená podoba je bílý kotouč s červeným okrajem, a v něm osm stříkaček poskládaných do svastiky. Což je předpokládaný počet posilujících dávek na příští rok.
25.11.2021 17:24 frufru
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
proč se očkování zuby nehty brání plošnému testování všech osob -> není lepší formulace: proč politici brání plošnému testování očkovaných?? Odpověď bude asi jednoduchá a logická. Tajná smlouiva mezi výrobci očkovacích látek a státem zakazuje dělat plošné testování. I nová nastupijící vláda chce testovat očkované až po půl roce????? Proč??? Může se se očkovaný nakazit ? Ano. Může dál roznášet nemoc? Ano Chrání ostatní ostatní ať už očkované, nebo neočkované? ne. Očkování chrání poze očkovaného před těžkým průbehšm, ale ne vždy.
25.11.2021 11:51 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak na seznamzpravy.cz rozjeli docela brutální mediální kampaň (štvanici???) proti neočkovaným. Takovouhle propagandu jsem dlouho neviděl. To určitě všem pomůže :-)
25.11.2021 12:28 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
maji pravdu, ja bych vsem neockovanym naparil paragraf za umyslne sireni nebezpecne choroby

ale az po vyhlaseni nouzoveho stavu, abyto meli vsichni za dvounasobnou palbu

+ zabavit majetek a pokryt tak naklady epidemie
25.11.2021 12:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Promiň ale paragraf za organizované spolčení proti zájmům téhle republiky už čeká na Babiše, Vojtěcha & spol. Jen těžko totiž okecají fakt, že jimi stanovené podmínky karantény přispěly k dalšímu rozšíření nebezpečné choroby očkovanými přenašeči.
25.11.2021 12:37 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Očkovaní lidé šíří covid také. Lidé s negativním testem covid nešíří.
25.11.2021 12:43 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Na to jsi prisel jak, na tenhle blabol.

Ockovani siri virus, ale vyrazne (asi 10x) mene.

Lide s negativnim testem ho siri uplne normalne. Antigenni testy jsou u bezpriznakovych nefunkcni a PCR testy sice funguji, ale presne do okamziku, nez se nekde po testu nakazis. A to muze byt hned.
25.11.2021 12:53 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ockovani siri virus, ale vyrazne (asi 10x) mene.
Zdroj?
25.11.2021 13:08 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
tohle pubertalni "zdroj?" v reakci na zakladni fakta, je fakt otravne. v noci je tma - zdroj? slunce je hvezda - zdroj? babis je zlodej - zdroj? driv umela tahle sorta blbu aspon pouzit google.

vzdelani nelze kompenzovat frazi "zdroj"

zacit muzes tady https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.10.14.21264959v1

dalsi reserse 1000kc za zapocatou hodinu, od blbu co siri antivaxerske bludy chci dvojnásobek
25.11.2021 13:14 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
v noci je tma? - je

slunce je hvezda? - je

babis je zlodej? - do ukončení vyšetřování ne

1000 mi můžeš poslat klidně v sathosi

dík
25.11.2021 17:07 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mas v tom ovsem chybu, o tom, jesli nekdo zlodej je nebo neni nerozdhoduje zadny vysetrovani ani soud. Ti rozhodujou maximalne o tom, jestli se mu to da dokazat. A Bures zcela jednoznacne zlodej je, vzdyt ukrad i ten Agrofert (pochopitelne za prispeni Zemana a Klause).

---

Dete s tim guuglem dopice!
25.11.2021 18:21 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
V demokracii je nutné potvrzení nějakých podezření soudem - nevím jak tobě, ale mě se to libi - nerad bych aby mě někdo soudil na základě nějakého pocitu…

Dejte s tím guuglem dopice! - v tom se shodneme

25.11.2021 13:33 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Tak já anglicky moc neumím, ale aspoň ti dám kontrolní otázku. Kolik je desetkrát méně než 100?
25.11.2021 13:37 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
taky bych měl jednu - když do hospod smí jen očkovaní, proč je chtějí teda zavírat?
25.11.2021 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To by ses měl ale ptát v prvé řadě toho kdo s tím nápadem přišel, ne?
25.11.2021 13:48 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
já to myslel na to druhé podrtžítko - když tak dobře všechno ví, tak jsem čekal, že mi to nějak vysvětlí
25.11.2021 14:17 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
to byl zacatek dal studuj sam
25.11.2021 14:32 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
a ty se nauč číst
25.11.2021 16:36 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
dekuji, nemam s tim problem
25.11.2021 18:07 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Žádný nemá. To, co říká je nesmysl z metodologicky vadné studie z Nizozemí. Putuje to i ve formě obrázku.
25.11.2021 18:46 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
metodologicky jsi vadna ty :)
25.11.2021 20:13 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To jsou mi argumenty. Hele, v té tebou odkazované studii nemáš kontrolované podmínky a ten výzkumný vzorek ti prostě na tyhlé závěry nestačí, nehleďě na to, že na data požili zcela nevhodné statistické testy.
25.11.2021 20:24 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pro požadovaný výsledek to byly velmi vhodné statistické testy :-D
26.11.2021 12:46 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Myslím, že už jsem někde žádal o nějakou konkrétnější informaci o té vadné metodologii. :)

#301

Pořád nic?
26.11.2021 13:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ještě tu máme Community transmission and viral load kinetics of the SARS-CoV-2 delta (B.1.617.2) variant in vaccinated and unvaccinated individuals in the UK: a prospective, longitudinal, cohort study - The Lancet Infectious Diseases.
Interpretation

Vaccination reduces the risk of delta variant infection and accelerates viral clearance. Nonetheless, fully vaccinated individuals with breakthrough infections have peak viral load similar to unvaccinated cases and can efficiently transmit infection in household settings, including to fully vaccinated contacts. Host–virus interactions early in infection may shape the entire viral trajectory.
GeoRW avatar 26.11.2021 13:18 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
a rozumies tej vete? "fully vaccinated individuals with breakthrough infections"
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
26.11.2021 13:25 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ano.
26.11.2021 08:21 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mas tady asi 6M ockovanych, kteri nejsou testovani. Prenaseji asi 10x mene, nez neockovani. Tak to mas jako 600 000 neockovanych netestovanych. Navic tihle lide vedou celkem aktivni zivot, protoze vetsina lidi se ockovala prave kvuli tomu, aby mohla vest "normalni" zivot, ne kvuli obavam o sve zdravi.
Jendа avatar 26.11.2021 17:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
A testují se neočkovaní dostatečně na to, aby přenášeli jen tak, jako očkovaní s malým testováním?
25.11.2021 12:46 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
a netestovaným a nekontrolovaným očkovaným šiřitelům bys udělal co?
25.11.2021 12:52 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
nic, šíří výrazně méně a nezatěžují nemocnice
25.11.2021 12:55 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
25.11.2021 13:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
A víš že i na tebe pamatuje trestní zákoník? § 405 Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidy. Cituji: „Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické, komunistické nebo jiné genocidium nebo nacistické, komunistické nebo jiné zločiny proti lidskosti nebo válečné zločiny nebo zločiny proti míru, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

Protože tvrzení, že: „[neočkovaní] šíří [koronavirus] výrazně méně” je zpochybněním veškerých známých informací. Očkovaný šíří onemocnění úplně stejně jako neočkovaný, a protože nemá povinnost se testovat je mnohem nebezpečnějším přenašečem, než nakažený neočkovaný, kterého silnější průběh nákazy obvykle nejpozději do třech dnů upozorní na to, že se něco děje. Každý, u koho je testem potvrzena koronavirová nákaza obvykle, informuje všechny s nimiž se během uplynulých dní setkal o možném riziku. Nakažený očkovaný, který o své nákaze obvykle ani netuší neinformuje nikoho a naopak přenáší nákazu dál a dál, dokud nenakazí někoho natolik, že skončí ve špitálu (což je obvykle ten neočkovaný).

Zodpovědný očkovaný se testuje stejně jako neočkovaný, ale bohužel. Většina očkovaných zodpovědná není. Hlavně ti, co se nechali naočkovat právě a jen proto, aby se nemuseli opakovaně testovat a unikli represím vůči neočkovaným. Teď pomstychtivě schvalují povinné očkování, a to jen proto aby do stejného hnoje spadli i ti ostatní, kdyby se ukázalo, že ta vakcína skutečně poškozuje zdraví.
25.11.2021 14:17 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ja furt nevim, proc by se clovek (at uz ockovany nebo neockovany), mel zajimat o nejakyho Kapicu. Proste v ramci sve analyzy rizika dospel k nazoru, ze covid nechyti nebo nebude mit tezky prubeh, tak se proste nestara.

Celej rok kecy o tom, jak se maji o sebe postarat stari, tlusti, nemocni, ohrozeni nebo bojacni. Zadny rousky, zadny lockdowny. Tak se holt o sebe budes muset taky postarat sam.
25.11.2021 14:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ja furt nevim, proc by se clovek (at uz ockovany nebo neockovany), mel zajimat o nejakyho Kapicu.
Konečně jsme narazili na bod, u kterého bychom mohli najít shodu. Až mě přestanou stavět do pozice druhořadého občana a přestanou se zajímat o to jestli jsem očkovaný, neočkovaný, testovaný či netestovaný, nebudu mít důvod ukazovat prstem na to jak to dělají blbě.
Tak se holt o sebe budes muset taky postarat sam.
Můžeš být bez obav. O nic jiného mi totiž ani nejde. Nestojím o to aby se o mě a moje zdraví staral někdo jiný, aniž bych o to stál.
25.11.2021 14:37 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
No podle predchoziho komentare to vypada, ze tvoje nejvetsi starost je to, ze se netestujou ockovani.

A co se tyka druhoradych obcanu. Kdyz si nekdo udela risk/benefit analyzu s vysledek, ze se nechce potkavat s neockovanejma/netestovanejma, tak pro nej holt budes druhorady obcan.
25.11.2021 14:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Nejde o moji starost. Jde o to, že to bylo jediné skutečně efektivní opatření, které mohlo mít efekt. Ale tím, jak nastavili podmínky karantény a stanovili na koho se vztahuje a na koho ne, dosáhli pravého opaku.
A co se tyka druhoradych obcanu. Kdyz si nekdo udela risk/benefit analyzu s vysledek, ze se nechce potkavat s neockovanejma/netestovanejma, tak pro nej holt budes druhorady obcan.
V takovém případě by se pak ale neměl divit, až někomu rupnou nervy a napálí ho rovnou do palice.

Hrotit v takové situaci napětí ve společnosti a vyvolávat nenávist vůči skupině obyvatel která má své vlastní důvody proč se očkovat nechce, může jenom dement.
25.11.2021 14:59 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Hrotit v takové situaci napětí ve společnosti a vyvolávat nenávist vůči skupině obyvatel která má své vlastní důvody proč se očkovat nechce, může jenom dement.
Rysem vladnouci struktury totality je snaha vyvolat rozdeleni spolecnosti podle nejakeho klice (ockovani, rasa, majetek, atd.). Proc? Odvede se pozornost od vedouciho aparatu a lze konat totalitni zlo ve jmenu dobra "spravne skupiny" obyvatelstva (eg: zavirani neockovanych do kriminalu)..
25.11.2021 15:04 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pricemz dotycny s ruplymy nervy by se nemel divit, ze bude nasledne odstranen taktez, protoze s lidmi co strili na pockani se nikdo moc kamaradit nechce.
25.11.2021 15:35 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Nedočetl jsem se, že by ho popravili. Ty jo?

Mimochodem na tohle téma jsem dost přemýšlel. V minulosti Evropa podobné situace zažila a není vyloučeno, že pokud v okolních zemích procento dementů co to chtějí hnát na hranu jako tady překročí únosnou mez, není vyloučeno, že by mohla zažít něco podobného zas. Což by bylo dost nechutné. Násilí se mi příčí, ale pokud by šlo o kejhák asi bych se překonal.
25.11.2021 17:24 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odstranili ze spolecnosti. Tak daleko, aby ho rovnou popravili, jeste nejsme, ale ty se na to ocividne uz dost tesis.
25.11.2021 19:37 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Očkování povinně a testovat všechny.
25.11.2021 19:36 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ne. Šíření nakažlivé choroby je, když člověk přijde s příznakama do práce a vyjde mu pozitivní test. Nebo když je pozitivní a jede v tramvaji s blbě nasazeným respirátorem.
25.11.2021 20:29 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Nebo když je očkovaný a netestuje se.
25.11.2021 19:30 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Švejci by si měli uvědomit, že právě oni můžou za to, že nám nezbývá nic jiného než očkování.
Takže nezájem, moje peněženka nebude trpět kvůli pitomcům, kteří nekontrolují testy svých hostů, nosí respirátor pod nosem a pak chtějí nemocenské a odškodnění.
Kdo se nenaočkuje, ať je doma za 30% platu a platí škody zaměstnavateli. (nižší nemocenská je fér, protože rozpočet na nemocenskou už jsme přešvihli a to že škody platí on je férovější než když to budu platit já)
25.11.2021 20:12 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Kdo je naočkovaný a chytí Covid, měl by být doma zadarmo a ještě si hradit léčení. Už jsem těm šmejdům zaplatil očkování, tak co by ještě chtěli?
25.11.2021 20:15 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Souhlas. Konečně by lidi začali víc přemejšlet, jestli se budou chovat zodpovědně a jaká ochranná opatření budou od té hospody požadovat. Tím se pak konečně dostaneme k systému osobní zodpovědnosti.
GeoRW avatar 26.11.2021 13:24 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Vakcina stoji par eur a liecba v nemocnici par tisic eur. A nemocnice su preplnene hlavne neockovanymi, koli ktorym nedostanu zdravotnu starostlivost ostatni. Ale naco to tupcom dokokola vysvetlovat?
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
26.11.2021 13:27 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Radovan je tupy rusky troll.
26.11.2021 13:28 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Vakcina stoji par eur a liecba v nemocnici par tisic eur.
Asi 4 tisíce EUR denně na JIP. A ty lidi si tam nějaký ten týden dva pobudou.
27.11.2021 11:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Očkovaní dostali vakcínu, tak proč zabírají místo na JIP neočkovaným?
27.11.2021 12:22 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Naopak, neočkovaní sa v nemocniciach rozťahujú aj do tej časti, ktorá podľa podielu v populácií patrí očkovaným.
27.11.2021 13:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Co v nemocnicích. I na hřbitovech. To je zajímavé, že v tomto směru očkovaní nepindají, že jim neočkovaní vytěžují kremačky a pohřební služby.
27.11.2021 13:28 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
:-D Dobrej stěr Aleši :-D
Člověk z Horní Dolní avatar 25.11.2021 11:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A tohle tweetuje jejich majitel: https://twitter.com/ilblog/status/1463034065263763463
Člověk z Horní Dolní avatar 25.11.2021 11:56 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pardon, tohle měla být odpověď na:
Tak na seznamzpravy.cz rozjeli docela brutální mediální kampaň (štvanici???) proti neočkovaným. Takovouhle propagandu jsem dlouho neviděl. To určitě všem pomůže :-)
25.11.2021 16:24 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
A tohle tweetuje jejich majitel: https://twitter.com/ilblog/status/1463034065263763463
To se celkem trefil do abíčka... eee teda do černýho :/
Gréta avatar 25.11.2021 12:21 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Současné perverzní chápání svobody a demokracie naší společností je smrtící a nesmírně škodlivé. Svoboda a fungování demokracie vyžadují osobní odpovědnost každého, ohleduplnost k druhým a altruismus. Bez altruismu se svoboda a demokracie stávají alibistickou pseudodemokratickou břečkou a vedou k marasmu
- prof. šebo

hele :D :D

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
25.11.2021 19:38 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Svobodu s anarchií skutečně zaměňovat nelze. Teď je na čase hájit zase moje práva.
25.11.2021 14:56 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ceho bylo dosazeno? Bilion dluhu, likvidace svobod, likvidace ekonomiky, likvidace lidske dustojnosti. Moralni skody v podobe vymyti mozku obyvatelstva, ktere se dozaduje lockdownu a davek misto toho, aby se kazdy staral o sve zdravi a obzivu!

25.11.2021 17:23 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Predevsim je srandovni, ze kdyz to vockovani tak uzasne funguje, ze mame vic pozitivnich, nez kdyz zadny nebylo (a nejen tu, izrael a dalsi dtto). A to se pritom programove ti vockovani netestujou, takze vlastne nezbyva nikdo, kdo by to moh sirit ze?

Ja, cisty matematicky imbecil, bych tak nejak cekal, ze pokud teda to vockovani funguje, a pokud je navockovano byt 50% obyvatelstva, tak ze proste bude mit virus jen 50% sanci se sirit, a tudiz tech lidi bude vyrazne mene, a jejich pripadny narusty budou vyrazne pomalejsi.

Z toho je tutiz i matematickemu imbecilovi zjevne, ze proti sireni nakazy to vockovani jakoze vubec ale ani trochu nefunguje. A naopak, vlada svyma debilnima napadama sireni dokonce podporuje.

Mame tu tedy jeste tu vec s tema co skonci na jipkach. Tech bylo ve skutecnosti par i loni a je jich par i ted. Bavime se o stovkach, ve spicce to pokud vim prelezlo lehce tisicovku. Vsichni ostatni v nemocnicich nemaji co pohledavat - jsou ve stavu, v jakym vas kazdej obvodak necha doma.

Mno a na tech jipkach lezi ovsem opet 30-50% ockovanych, coz +- odpovida jejich pomeru ve spolecnosti. Tudiz ani proti tomu vakcina nijak nechrani.

Takze bych byl rad, aby me, naprostemu imbecilovi, nekdo vysvetlil, proc bych k tomu riziku (protoze stat se to samozrejme muze) mel pribirat dalsi, a tim ta rizika pekne nikoli secist, ale vynasobit*, ze budu mit potazmo i trvale nasledky ockovani?

*Pro ty co to nechapou, tak rizika se scitaji v pripade, ze se vzajemne neovlivnuji, zatimco v tomto pripade ockovani samo o sobe muze organismus rozhodit natolik, ze onemocni i ti, kteri by jinak vubec nemocni nebyli.

---

Dete s tim guuglem dopice!
25.11.2021 19:16 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Predevsim je srandovni, ze kdyz to vockovani tak uzasne funguje, ze mame vic pozitivnich, nez kdyz zadny nebylo (a nejen tu, izrael a dalsi dtto). A to se pritom programove ti vockovani netestujou, takze vlastne nezbyva nikdo, kdo by to moh sirit ze?

Ty vole ty si mentál (nebo schválně děláš blbce?)

Nevíš, že epidemie roste exponenciálně a prostě jde dál, dokud všichni nenonemocní? Předchozí vlana se zarazila tam, kde se zarazila, protože přišly opatření, lockdown. Dnešní vlna dosáhla výš, protože opatření nepřišly a blbci jako ty nedodržovali ani základní bezbolestná opatření jako respirátory.

Každej doktor co teď pracuje v nemocnici ti řekne, že 70-80% pacošů na JIPkách a mrtvejch, co z nich bohužel odhcázejí, jsou neočkovaní, ačkoliv jich v populaci je už jenom asi 40 %.

Očkování funguje, akorát čuráci co neumí přiznat, že se mýlili, to nechtějí uznat. Nebo si vymýšlí tyhle bludy, protože by tak moc chtěli, aby ta krušná realita neexistovala. Ale strkání halvy do písku ti prdel co zůstala venku nezachrání, i když soudě podle stavu společnosti si to spousta lidí má pořád problém zapamatovat.

Sorry že na tebe vyjíždím, ale holt lidem totálně jebe.

25.11.2021 20:08 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí

Každej doktor co teď pracuje v nemocnici ti řekne, že 70-80% pacošů na JIPkách a mrtvejch, co z nich bohužel odhcázejí, jsou neočkovaní, ačkoliv jich v populaci je už jenom asi 40 %.

Bohužel k tomu tají, zda to jsou neočkovaní pacienti s komorbiditami nebo ve špatném zdravotním stavu nebo jestli těch 70-80% jsou jinak (kromě COVIDu) jinak zcela zdravý jedinci a v jakém věku.
25.11.2021 20:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Věk nikdo netají. Jsou to důchodci. Problém je spíš tahle nesmyslná snaha zakecat nějakejma důchodcema to, že tady statisíce lidí sedí doma za cizí peníze a nedělají nic a jejich zaměstnavatelé pak ještě žádaj o odškodný.
25.11.2021 20:10 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mezi věkovejma skupinama co na jipkách umíraj je proočkovanejch 80-85%.
25.11.2021 20:19 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mental ses leda ty, proto na tech jipkach dle oficielnich cisel stataku lezi 50% vockovany ze? A izrael kterej ma navocovano 98% populace neexistuje.

Dvojitej proto, ze leda mentalove nemaj ani paru, jak fungujou a pouzivaji se ochrane prostredky vseho druhu, takze tu blabolej neco o zcela nefunkncich rouskach. Ta rouska ty demente funguje 30 minut a NESMIS na ni SAHAT, protoze tim si kontaminujes uplne vsechno. Spravny pouziti je ty kokote takovy, ze po tech 30 minutach ji capnes za tu snuru pres ucho a hodis do k tomu urceny nadoby, protoze do normalniho kose nebo popelnice to taky dat nesmis. Takhle to nepouzivaj ani ti, co na to jsou specielne skoleni a maj to tudiz v popisu prace. A presne proto se taky nakazej (jak je mozny, ze zdaleka nejvic nakazenych v praci je hasicu, vopicajtu a doktoru? Zeby proto, ze nedodrzujou spravny postupy?).

A jestli ses tak posranej strachy, tak se klidne nekde nech zalejt do betonu, to je me uplne urite.

BTW: Kdepa ze nam to nakazili soudruha prezidenta? Jo aha, zeby v ty nemocnici, kde by prece k necemu takovymu naprosto nemelo dojit?

---

Dete s tim guuglem dopice!

GeoRW avatar 26.11.2021 13:30 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Treba zapocitat aj to, ze Delta je variant je omnoho infekcnejsi ako povodny virus. Niektore odhady udavaju az potrebu 98% preockovanosti/premorenosti na kolektivnu imunitu. Pozitivum je, ze tato vlna by uz mala byt snad posledna*, kedze sa tomu uz asi nikto nevyhne.

* ak neprijde nejaka dalsia varianta, kde zaciname s ockovanim/premorovanim odznova :-)
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
26.11.2021 13:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Petr Tomášek avatar 26.11.2021 15:28 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Pozitivum je, ze tato vlna by uz mala byt snad posledna*, kedze sa tomu uz asi nikto nevyhne.

Fake news a hádání z křišťálové koule...

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
25.11.2021 20:33 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mno a na tech jipkach lezi ovsem opet 30-50% ockovanych, coz +- odpovida jejich pomeru ve spolecnosti. Tudiz ani proti tomu vakcina nijak nechrani.

Myslím že tam promlouvá i to jak pracují ostatní okolnosti. Z těch čísel je třeba vidět že když je ti přes 70, očkování není v podstatě k ničemu a nejspíš jen přispěje k pocitu neohroženosti (typu jsem očkovaný, jdu teda mezi lidi a neřeším hygienu) která člověka dostane ja JIP rychleji. A nebo (možná) jde o to že lidi přes 70 prostě na ten covid umřou bez ohledu na to co udělají protože tak to prostě je. U člověka přes 50 je to potom o něco lepší, ale zase - pokud si člověk řekne (možná i pod vlivem propagandy) že dostal očkování a teda udělal tu tečku a virus pro něj přestal existovat, je v tomhle věku velká chyba.

No a u čtyřicátníků už je to jen 16% a třicátníků jen 7% na JIP. To je o něco lepší ne? Ohledně vedlejších účinků očkování vs účinků té choroby těžko polemizovat. Ale pokud ti mladší nejsou opravdu chytřejší ohledně vnímání důležitosti hygienických opatření a vůbec (než ti starší), tak už zbývá jen připustit že, možná, teoreticky, to očkování na tu pravděpodobnost cesty na JIP nějak působí.

Z těch čísel mi přijde že se dá vzdáleně usoudit že ze dvou třicátníků co vnímají covid jako průměrně stejně nebezpečný (dodržují opatření stejně) má ten neočkovaný 14x větší šanci že skončí na JIP. Možná je to vytržené z kontextu, možná zanedbávám hromadu důležitých věcí jako třeba komorbidity a rychlost šíření toho viru mezi bezstarostnými dětmi ve školách, ale takhle to zní celkem přesvědčivě. Nebo máš pocit že se na to koukám špatně?
25.11.2021 20:37 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To zní docela rozumně. Teď je ještě otázka, když bude na JIP pět neočkovaných třicátníků a dva očkovaní sedmdesátníci, kolik z nich vyletí komínem. Já bych si tipnul že z těch třicátníků jeden a sedmdesátníci oba.
25.11.2021 21:28 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Příloha:
Tos fakt vycet z toho odkazu? Ja tam teda vidim asi jinou tabulku, a asi tak nulovy prostor ke spekulacim. Ve vekove skupine 70 - 79 (kdyz je ti pres 70), je sance na jip 5.7x vetsi pro neockovaneho. Spekulovat se da akorat o tom, jestli je to malo nebo moc.

Trochu mi unikaji tvoje kreativni postupy. To, ze si j zase vycucal neco z prstu, me neprekvapuje.
26.11.2021 15:51 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jo, vyčetl. Je tam vidět že na JIP je 86 neočkovaných a 98 očkovaných sedmdesátníků (takže očkovaných je tam víc). To číslo 5.7 mi do toho nějak nezapadá, nevím kde se vzalo.

Jo a díky za ten screenshot, pozdě mi došlo že ta stránka za chvilku bude ukazovat jiná čísla a k diskusi je ten "snapshot" stavu celkem důležitý.
26.11.2021 16:57 yyy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Takže sis z tabulky vytáhl slepě dva sloupečky a hotovo? Tak to potom jo.
26.11.2021 17:25 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Přesně tak. Však jsem taky Matlák. A možná bys mi mohl vysvětlit jak ten poměr funguje. Je tam napsaný že je to přepočet na stejně velké skupiny. Skupiny koho? Vztahuje se to k nějakým číslům které v té tabulce nejsou?
Jendа avatar 26.11.2021 17:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Teda od tebe bych to nečekal, pokud ti někdo neukradl neregistrovaný nick.

Je tam 86 neočkovaných a neočkovaných je v populaci (sedmdesátníků) 100-86.1 = 13.9%. Pokud by byli všichni neočkovaní, bylo by tam dalších 86/0.139 = 619. Ale je jich tam jenom 98. A 619/98 = 6.3, což je skoro jako to jejich 5.7, nejspíš to počítají nějak trochu jinak ale zhruba to sedí.
26.11.2021 17:26 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
OK, nick mi asi nikdo neukradl, možná jsem jenom časem zblbnul. Díky za vysvětlení.
26.11.2021 14:26 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jenze misto abysme zavreli ty 70+, tak zavirame doma deti - nejspis proto, aby mohly nakazit ty babicky a dedecky, kteri je budou hlidat.

Ten neockovany se s pradepodobnsti atakujici 100% s covidem uz setkal, mozna byl dokonce nakazen, ani o tom nevi.

Jestli by neco davalo smysl, tak zjistovat kdo ma a kolik protilatek. Ve velkym pochopitelne. Ono by se totiz pak nejspis zjistilo, ze ty protilatky nemaji prave ti duchodci, protoze se jim proste uz kvuli veku bud nevytvori nebo v minimalnim mnoztvi. A pak par mladsich jednotlivcu, u kterych by se nejspis opratem zjistila nejaka porucha imunity o ktery ani netusej.

V tuhle chvili opet zachranujeme ty 80+ a nechame chcipnout ty mladsi, kteri by trebas potrebovali nejakou transplantaci, ale protoze nemaji covid, tak maji smulu, at chcipnou.

---

Dete s tim guuglem dopice!
Jendа avatar 26.11.2021 17:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ten neockovany se s pradepodobnsti atakujici 100% s covidem uz setkal, mozna byl dokonce nakazen, ani o tom nevi.
V minulé diskuzi jsem upozorňoval, že tohle je v rozporu s tím, že oficiální průkaz nakažení extrémně dobře předpovídá (ne)hospitalizaci, oproti náhodnému vzorku / oficiálně nenakaženým. Neodpověděl jsi a teď tu tohle tvrzení píšeš znovu.
26.11.2021 14:51 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Mno a na tech jipkach lezi ovsem opet 30-50% ockovanych, coz +- odpovida jejich pomeru ve spolecnosti. Tudiz ani proti tomu vakcina nijak nechrani.
Z těch čísel je třeba vidět že když je ti přes 70, očkování není v podstatě k ničemu
Statistiky | COVID očkování

COVID-19 v Česku dle věku - CoVdata
25.11.2021 19:26 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Přesně. Měli jsme to udělat jako Čína. V součtu by došlo k menšímu omezení svobod a možná bychom se obešli bez povinného očkování.
25.11.2021 15:14 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
u jaké hranice se očkovaní začnou cítit bud jako podvedení nebo jako blbci?:

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/rada-vlady-chce-zkratit-platnost-ockovani-40379166
25.11.2021 17:38 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/covidpasy-maji-platit-9-mesicu-navrhuje-evropska-komise-40379188

Hlavne je treba aby to bylo za kazdym rohem jinak ;D ...

---

Dete s tim guuglem dopice!
25.11.2021 15:15 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vaccines reduce Covid transmission by 40%: WHO
25.11.2021 18:17 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Podle WHO se nešířil covid z člověka na člověka. Lžou v jednom kuse.
Agent avatar 25.11.2021 15:43 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dokáže mi někdo vysvětlit, proč se tu buzerují prodavači, kadeřníci, hospodští, když podle statistik jsou tyto profese na chvostu statistiky v počtu nakažení?

https://www.echo24.cz/g/SiJtt/prehled-kdo-nejcasteji-chytil-covid-v-praci-nakazeni-podle-profesi/1
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
25.11.2021 15:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
A do jaké kolonky asi tak strkají důchodce?
25.11.2021 15:55 mln
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Lebo vymýšlali sofistikované dovody prečo oni nemožu kontrolovať/skutočne overovať QR kody zákazníkov či sú zaočkovaní/majú testy.

A ked príde lockdown, budú ťahať peniaze zo štátu.

25.11.2021 19:24 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Bojkotovali opatření tak dlouho, až to dotáhli k lockdownu.
Jinak v podnikání jim nikdo nebrání. Platí pro ně stejné podmínky jako pro všechny ostatní. Programátoři taky nemůžou najednou začít zvát desítky lidí denně.
26.11.2021 09:59 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Je to zajímavý graf, díky. Není to v případě těch hostinských a kadeřníků kvůli tomu, že v inkriminované době (data jsou z ledna 2021) seděla většina z nich v té době už docela dlouho v zavřené provozovně? Jinak bych čekal podobná čísla jako u profesí, které "pracují s lidmi". Viz vítězné pozice (policie, zdravotnictví, soc. služby).
25.11.2021 15:58 MP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Babiš a jeho pohůnci, místo toho aby po prohraných volbách zajistili bezproblémové předání agendy, jen dál a dál vyvolávají chaos. Zneužívá všechny prostředky k tomu, aby na poslední chvíli zatáhli tuhle zem do ještě větších sraček, než do jakých ji dostal svou populistickou politikou během uplynulých 8 let! V duchu hesla:„Po nás potopa.“

Druhy odstavec a prvni lzi. Babisova vlada JE v demisi, nova vlada NENI jeste jmenovana. To NENI problem Babise, ale budouci nove vlady a Zemana.

Netreba tedy cist zbytek.
25.11.2021 17:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Měl by sis prošlehnout oči kopřivou, abys měl ostřejší zrak. Zeman dělá jako obvykle cavyky a Babiš akorát alibisticky zval členy budoucí vlády, aby mu udělali fíkový list.

Kdyby mu skutečně záleželo na řešení, přijala by jeho vláda v demisi opatření která by byla v souladu s tím co chce realizovat budoucí vláda a ne s tím co mu našeptává jeho větrný kohout Kamil. Eh. Adam.

Vtipné je, jak si dnes na novinkách uřízli ostudu s tím Polskem. Evidentně podcenili matematické znalosti svých čtenářů.
25.11.2021 19:23 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Když se dělá propaganda, musí jít rozum stranou :-)
25.11.2021 17:32 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak tu mame (neustavni a nelegalni - v souladu s predchozim rozhodnutim soudu) stav nouze. Sem zvedav, jestli ho soudruzi posranci teda obratem zrusej, nebo jestli ho tentokrat obratem a bez dalsiho zrusi ten soud.

Proc neustavni a nelegalni - nenastala zadna mimoradna situace, vyvoj je stejny jako loni a tudiz se dal stavajici stav predpokladat, vlada neudelala naprosto nic, aby se na nej pripravila, tudiz neni ani zadnej duvod vyhlasovat nejake nouzove stavy. A kdyby ten soud byl co k cemu, jako predbezne opatreni naridi vsechny cleny vlady poslat do vazby.

---

Dete s tim guuglem dopice!

25.11.2021 19:21 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Však ať se pánové soudci zvednou a jdou si to řídit.
Osobně navrhuji A/B testování opatření na jednotlivých okresech. (spolu s uzávěrou pohybu mezi okresy)
25.11.2021 20:05 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Vláda po předchozích dobrých zkušenostech opět vyhlásila diktaturu. Když předevčírem lhali že to není třeba, říkal jsem si jestli to vydrží aspoň týden. Nevydrželo.

Taková historická asociace - fašistická kobyla také kopala nejvíc těsně před tím, než zdechla. A to co přišlo potom bylo zlepšení jen částečné, republiku ovládla hrabivost, korupce a pletichaření. No uvidíme co z toho bude dál.

Jo a naše zdravotnictví je teda už úplně v hajzlu, když se hroutí pod náporem necelých šesti stovek pacientů vyžadujících větší péči než dvakrát denně vynesení bažanta. Co by dělali třeba při skutečně velké srážce vlaků? Nechali by ty lidi vykrvácet v pangejtu? Pochopitelně by někdo mohl tvrdit že do vlaků sedli dobrovolně, a mají si tak léčení platit sami.
25.11.2021 20:06 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Táhni. Od lidí jako seš ty už si tady prostě nikdo život kazit nenechá, tak se s tím smiř.
Myslel jsi 6000 lidí? :)
25.11.2021 20:20 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ne, na JIP opravdu není 6000 lidí s Covidem. Tihle si poleží pár dní a půjdou domů, na jejich "ošetřování" stačí poučená jeptiška - když už i černoprdelník může píchat injekce.

Mluvím o pár stovkách lidí, kteří jsou opravdu před šipkou do penálu, protože mají sbírku nemocí která je tam brzy pošle stejně, ale Covid to dokáže popohnat.
25.11.2021 20:39 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Aha. Která čísla čerpáš?
To tvrzení o lidech na umření je vyvrácený. Excess mortality nám udělala krásný peaky, ale pokles úmrtnosti, do kterého by se vsákly, v těch datech není vidět. Tj drtivá většina z těch lidí před sebou měla víc než rok života
25.11.2021 20:48 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Víc než rok života s víc než pěti pilulkami denně. Bez nich by pokapali před úplňkem.
25.11.2021 21:17 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Uvažujem, či si taký zmrd aj reálne, alebo len klávesnicový hrdina ako Mayhem.
25.11.2021 19:19 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Represí nebylo dosaženo ničeho, protože lidem s respirátorem pod nosem nikdo pokuty nedával.
Ale ono všeho do času. Nepřizpůsobiví najednou zjišťují, že se prošvejkovali do stavu, kdy na půlku z nich dopadne povinné očkování.
25.11.2021 19:36 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Represí nebylo dosaženo ničeho, protože lidem s respirátorem pod nosem nikdo pokuty nedával.
Ale ono všeho do času.
Čekám na to jak na smilování, až do MHD konečně vleze dvojice policistů a začnou důchodcům dávat pokuty za to, že mají respirátory a nebo roušky (které stále nosí místo respirátorů) pod nosem. Každý den to samé. Pod nosem má respirátor nebo roušku vždy důchodce nebo teenager a i těch jen minimum. Lidi odhadem 30 - 50 let jsem bez respirátoru nebo pod nosem ještě neviděl (nepočítám bezďáky, polofetky apod.)
25.11.2021 19:44 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Nezájem. Nedodržuješ? Flastr.
Všechny tydle hovada můžou za to, že se to tu opět všechno zavírá a z mejch daní se tu bude další parta nezodpovědnejch hovad dotovat.
25.11.2021 19:48 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ano souhlas. Nasolit důchodcům pokuty a nepárat se s nimi. Všichni jsme pro.

Hlavně jim už sebrat ty slevy na jízdné aby už do MHD jen tak nelezli a nejezdili si nakupovat 20 km daleko, když mají obchod za rohem.
25.11.2021 19:52 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odmítám nést finanční náklady na to, že někdo považuje ježdění bez respirátoru za základní lidské právo.
Takže ne, nedávat jim pokuty není férovější možnost.
25.11.2021 19:55 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Takže ne, nedávat jim pokuty není férovější možnost.
Za to, že jezdí bez respirátoru bys jim nedával pokuty a tím bys je trestal? Nemáš tam překlep?
25.11.2021 20:02 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
"nedávat pokuty NENÍ férovější možnost"
25.11.2021 20:38 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Souhlas, ti očkovaní zmrdi bez respirátorů by měli platit jak mourovatí.
25.11.2021 20:39 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Ano, všichni bez respirátorů by měli platit jak mourovatí.
25.11.2021 19:45 (_._)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jiné opatření by mělo být, když bude v nemocnici většina seniorů jinak zdravých, jiné opatření bude, když bude v nemocnici většina seniorů s jinými nemocemi, jiné opatření bude, když bude v nemocnici většina dětí...

To lze vyčíst ze statistik, které mají k dispozici.

Jenže drtivá většina lidí umí statistiky tvořit, ale nedokáže v nich číst a pracovat s nimi a potom tu máme chaos.

Naočkovat dítě, abych ochránil seniora, který nechce, je zatím asi top politické rozhodnutí.
25.11.2021 19:49 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Další co neumí počítat. Problém je nárůst lidí co za moje peníze sedí doma na nemocenský a nedělaj nic. Na to konto jejich zaměstnavatelé odvedou míň na daních a ještě ke všemu už zase škemraj o nějakej antivirus.
Nic bych jim nedal a pak ať si dělaj co chcou.
25.11.2021 19:53 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Problém je nárůst lidí co za moje peníze sedí doma na nemocenský a nedělaj nic.
Kolik je to denně peněz? Jak si to mám spočítat? Samotného by mě zajímalo, kolik to bere z mojí mzdy.
25.11.2021 20:00 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Kvůli covidu je schodek 300 miliard navíc. Při 5 milionech pracujících to vychází 60 tisíc na jednoho, až na to, že průměrný informatik platí ví na daních 3x víc než člověk s mediánovou mzdou, nehledě na to, že na dražším víně odvede víc na DPH, takže m"j podíl na splácení reálně bude spíš na 120-180 tisíc.
A to už je důvod bejt nasranej.
25.11.2021 20:06 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To je prece easy, chces prumer nebo podil? Vydelavajicich pracujicich je tu cca 2M5. Zbytek zije na jejich ucet. Takze ten bilion, co nas to uz stalo vychazi 400k na kazdyho. Ve skutecnosti to bude vic, protoze uroky a taky se v tom dal pokracuje, takze to budou bilony dva (nejmin) takze si prisel o +- 1MKc.

Pokud chces ten realnej podil, tak si spocitej jaky % dani odvadis ty (pokud ses statni zamestnanec, nic nevydelavas, naopak vysavas === tvuj dil plati nekdo jinej)

---

Dete s tim guuglem dopice!
25.11.2021 20:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Proto bych očkovaným žádnou nemocenskou nedal. Už dostali svojí dávku a ještě by chtěli vysávat peníze na léčení lidí, které nakazili!
25.11.2021 20:48 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Opakuješ se¨

https://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2021/11/ceho-bylo-v-cr-dosazeno-represi/diskuse#98
25.11.2021 20:50 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Všichni se tu opakujeme. A klidně ti to zopakuji.
26.11.2021 11:27 nadtržítko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
lolwut, vždyť tady úplně každý mele už tři roky ta svá stejná hovna dokolečka před stejným publikem.
Jendа avatar 26.11.2021 17:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
To není pravda, mnohá tvrzení byla událostmi vyvrácena.
25.11.2021 21:46 jako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jako třetí dávka v těle, všichni okolo dělají co můžou a jsou úplně moc zodpovědní a ještě jsou potřeba protilátky?

podle mě jednoznačně vina neočkovaných líných samolibých jedinců - nebo jaké máte vysvětlení? já tomu pořád nerozumím :-/
vencour avatar 25.11.2021 21:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
By mne zajímalo, jak tohle vlákno je věrné ... cituji:
jedná se o aktuální statistiky k 22.11.21 z jedné (mě známé) nemocnice ve středočeském kraji cituji: COVID ostatní oddělní standard i JIP - nechce se mi vše hledat a vypisovat takže jenom očkování/měsíc, rozsah pneumonie na vstupním CT v % a výstup
N- neočkován
O - očkován /měsíc

90let N 80% exitus
91let N 50% exitus
88Let O/3 0% domů
63let N xx exitus (umřel během 2 hodin)
50let N 50% domů
45let N 50% domů
74let O/6 25% domů (dostala protilátky)
73let N 25% DD (domov důchodců)
62let N 50% domů
75let O/3 25% domů
87let O/3 25% LDN
76let O/3 25% domů
74let O/4 25% domů
86let O/3 15% DD
44 let N 50% domů
80let O/3 25% LDN
80let O/3 50% exitus
41let N 75% domů
74let O/4 25% domů
66let N 50% leží
48let N 25% domů
75let O/6 50% leží
49let N 50% domů
60let O/7 25% leží
81let O/2 25% domů
77let O/5 0% leží
48let N 25% leží
50let N 15% leží
71let O/7 (Johnson) 50% leží
73let N 50% leží
79let N 25% leží
55let N 15% leží
73let O/4 15% leží
74let O/8 (astra) 70% leží
60let O/7 (astra) 75% leží
70let N 25% domů
95let N 80% exitus
73let O/4 15% domů
88let O/3 0% domů
82let N 25% domů
49let N 50% domů
50let N 50% domů
92let O/3 50% domů
64let N 50% domů
87letN 0% (dostala proilátky, poté co byla nakažena na ortopedii) leží
45let N 50% domů
75let O/3 25% domů
83let O/6 10% leží
46let N 10% domů
18let N 25% domů
74let O/4 50% domů
63let N 25% domů
63let N 15% domů
83let N 25% domů
62let N 15% leží
52let N 15% domů
83let O/3 30% domů
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.11.2021 23:06 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Zajímavé. Napadlo mě u toho jediné slovo: loterie.

Víc by mě ale zajímala jiná věc - okolnosti co je přivedly do špitálu. Jestli a jak se nějak zkoušeli nejdřív kurýrovat sami, jestli věděli alespoň přibližně kde se mohli nakazit, atp.
Bystroushaak avatar 26.11.2021 21:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hm https://twitter.com/Plinz/status/1464321673092468737
blog.rfox.eu
Jendа avatar 27.11.2021 00:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Proč selhala izolace Austrálie a Nového Zélandu, ale tohle by mělo fungovat?
27.11.2021 15:59 Meh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Proc myslis, ze selhala? Australie ma ~1,500 nakazenych denne, to je as jako u nas ~600, New Zealand ~200 denne, to je asi jako u nas ~400, mrtvych na milion maji 40x mene nez CR. Mezi tim minimalne Australie dost naocovala.
Treba je tam jeste pozabiji nejaka mimoradne smrtici mutace, ale zatim to u nich vypada velmi dobre, zejmena tedy pri pohledu z ceske morove kotliny.
Jendа avatar 27.11.2021 16:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Jakmile máš pár nakažených, tak nejsi „čistý“ a musíš to furt řešit. Myslel jsem, že předřečníkovi jde o plnou eradikaci oblast po oblasti. Ale to naočkování je brutální, myslel jsem, že jsem nedávno četl zprávy, jak jsou strašně pozadu.
27.11.2021 19:48 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho bylo v ČR dosaženo represí
Austrálie je stát s totalitářskými rysy, tam jde všechno rychleji. Ovšem výsledky s bojem s koronavirem jim musím uznat, narozdíl od našich ad hoc zbytečných totalitářských opatření zachránili ekonomiku.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.