Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 09:49
In Search of Stupidity: Over 20 Years of High-Tech Marketing Disasters autor: Merrill R. Chapman ISBN:1590591046 vydavatel: Apress 2003Tato kniha pojednava o historii velkych chyb v IT. Autor pracoval pro nekolik velkych spolecnosti, takze ma dobre informace. Par kapitol: IBM PC Junior, uvedeni DOSu, kterak IBM pohrbila OS/2, Borland, arogance a stupidita Netscapu... Tuhle knizku doporucuji k precteni.
Tiskni
Sdílej:
Konečně dobrý čtení na dovolenou
Zní to zajímavě. Ale i malá recenze by mohla mít víc než tři věty. Chtělo by to víc rozebrat a napsat třeba kousek nějakého příběhu…
Hm, co takhle neautorizovaný opis obsahu ...
Chapter One - Introduction
Chapter Two - First Movers, First Mistakes—IBM, Digital Research, Apple, and Microsoft
Chapter Three - A Rather Nutty Tale—IBM and the PC Junior
Chapter Four - Positioning Puzzlers—MicroPro and Microsoft
Chapter Five - We Hate You, We Really Hate You—Ed Esber and Ashton-Tate
Chapter Six - The Idiot Piper—OS/2 and IBM
Chapter Seven - Frenchman Eats Frog, Chokes To Death—Borland and Philippe Kahn
Chapter Eight - Brands for the Burning—Intel and Motorola
Chapter Nine - From Godzilla to Gecko—The Long, Slow Decline of Novell
Chapter Ten - Ripping PR Yarns—Microsoft and Netscape
Chapter Eleven - Purple Haze All Through My Brain—The Internet and ASP Busts
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.