Portál AbcLinuxu, 29. října 2025 15:20
Nedotacivy se odjakziva resi seslapnutim plynu az na podlahu (na predokolce)ROFL
tohle jsem si zkoušel jak u nás byl tuhle zimu první sníh a skončilo to lakem podřeným od stromu - fakt jsem si nemyslel, že to má tolik setrvačnosti aby to doklouzalo až tak daleko ...
testoval jsem při odbočení do pravýho úhlu, při jaký rychlosti se mi to utrhne - to jsem tipnul dobře, začalo to tak akorát klouzat, ale místo abych to nechal zpomalit a srovnal, nebo to zkusil dotočit přes ručku, měl jsem ten zvrhlej nápad vyzkoušet, jestli mě z toho předohrab vytáhne, když kola trošku zabíraj ... no tak v okamžiku přišlápnutí plynu přední kola přišly o poslední zbytky ovladatelnosti a auto vystřelilo naprosto rovně po tečně ven
s 4.4/V8 motorem ve výbavě executive.
Oba tyto modely byly bazarové, a díky tomu, že mám kamaráda v jednom bazaru tak jsem se mohl k nim dostat.
Ale to jsou modely nad možností dnešních lidí (cenově), a je dobré, že i do střední třídy se začíná montovat náhon na 4x4
při vyšlápnutí spojky auto ztratí část dopředné energie a trošku se zatíží na předek a kola se trošku víc "přitlačí" na vozovku.Tohle jsem vubec nepochopil, muzes to nejak rozvest? To by platilo jen pokud byly v zaberu ne?
Ve chvili, kdy sundas nohu z plynu totiz auto samovolne brzdi motorem a nic takoveho jako tah dopredu tam neni.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.