Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 10:49
proč jsou v ní desítky obrázků instalátoru nebo několik obrázků menuVadí ti, že je ve screenshotovém článku hodně screenshotů?
to fakt nechápu...
Vadí ti, že je ve screenshotovém článku hodně screenshotů?Ale vůbec ne. Mně by nevadilo ani kdyby v této recenzi nebyl screenshot žádný. Nebo kdyby jich bylo 5 gigabajtů. Já se jen divím, proč je tam tolik screenshotů stejné věci.
instalaci dokumentuje 10 nebo 1000, nemá nijaký vliv na čitelnost článku, ptž jsou vodorovně scrollované v jednom pásu.A nenapadlo tě, že právě to nekonečné scrollování snižuje přehlednost?
Já vím, že máš x86_64 CPUTy si jasnovidec?
Mám 3 GB paměti, takže 32 bitů stačí.Ne že bych se Jardíka chtěl zastávat, …
Nebyl by v tom asi nijak zásadní rozdíl.Např. při zpracování videa, obrazu či zvuku byl. A klidně až o několik desítek procent. A to jak měřitelně, tak subjektivně.
Větší problém je, že Fedora nenechá procesor odpočinout, narozdíl od WindowsA nebude to spíš tím, že není známé rozhraní k ovládání otáček větráku? Aspoň v mém případě to tak bylo.
Já používám nějakých 10 let (tj od doby, co jsem dostal první PC) písmo 8ptAno Jardíku, si holt prostě king.
té doběV jaké? Já bych zas řekl, že Epic a DE (bavíme-li se o '97). Nedávno jsem spustil Unreala a čuměl s otevřenou hubou čeho je ten engine v módu softwarového renderu schopný. A toho stejného byl schopný i na 100Mhz Pentiu s MMX. Pak jsem si to porovnal se SW renderem Mesy a jen si povzdechl. Ale je pravda, že SS2 je generace ještě trošičku starší (po nástupu HW akcelerace).
Tím, že Quake jako první použil polygonové charaktery, jež do té doby byly čistě spritové (dvourozměrné), se uzavřel kruh technického vývoje 3D akčních her.Takže tak nějak jsem to do teď držel v hlavě.
... a vypelichaných koček ...
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.