Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 17:41

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
28.6.2011 08:50 wk
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Predpokladam ze je vsetko rozbehane na karte s cryptoworks, aka je funkcnost noveho systemu Irdeto, nahravanie apod. diky
Luboš Doležel (Doli) avatar 28.6.2011 11:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Je to na kartě ICE v režimu cryptoworks. Poslední oscam sice režim Irdeto u Skylinku umí, ale pro funkčnost je třeba znát camkey a camdata. Ty už sice byly vylámány, nikoliv však zveřejněny.
29.6.2011 11:14 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
na dreamboxe irdeto funguje so scam. ale netusim kde hladat zdrojaky k nemu ani k inemu *cam
Oskar avatar 28.6.2011 12:34 Oskar | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkný článek, díky za něj. Nikdy jsem neměl odvahu do celého VDR proniknout...

Rozhodně se takové on-demand přelaďování vyplatí u satelitních karet. Kanálů je na orbitě milion a podchytit každý transpondér jednou kartou je nemyslitelné :)
svido avatar 28.6.2011 15:00 svido | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super článek. Zrovinka se trefil do mého gusta. Aktuálně řesím problém se SkyLink, kdy se mi nedekodují šifrované kanály. Kartu mám Mystique SaTiX-S2 Dual a CI modul, SkyLink kartu v systému Irdedo (v podstatě tuto sadu). Přijde mi to, že není v Lunuxu podpora pro HW dekódery. Už si s tím hraji dva týdny a satelit vlastně stále nefunguje.

Nevíte jak na tom je podpora CI modulu v Linuxu - mám vůbec šanci to rozjet? Děkuji.
30.6.2011 19:23 Baf
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Peníze za CI jsou jako peníze vyhozené oknem. Lepší řešení je jako čtečka Phoenix.
Luboš Doležel (Doli) avatar 30.6.2011 20:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
A ještě lepší než Phoenix je koupit si na netu levnou USB čtečku za stovku.
svido avatar 1.7.2011 09:46 svido | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Dobre, kdyz investuji do USB ctecky, jsem schopen rozjet sifrovane kanaly, tak abych mohl jeden nahravat a na druhy se divat? Prave, ze jsem myslel, ze HW CI bude lepsi vzhledem, ze se jedna o HW vrstvu a tudiz bude vykonejsi nez SW vrstva
Luboš Doležel (Doli) avatar 1.7.2011 10:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Ano, ale pokud budete mít jen jeden tuner, tak jste omezen na jeden naladěný transpondér.

Nejen, že HW vrstva není výkonnější. CI moduly jsou drahé a naopak bývají často omezeny na příjem jednoho kanálu. Prostě CI = sloužit poskytovatelům, SoftCAM = sloužit lidem.
svido avatar 1.7.2011 11:25 svido | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Aha, mam Mystique SaTiX-S2 Dual, takze jsou dva tunery a twin LNB. Predpokladam, ze by to tedy jit, ano? Jakou USB ctecku by jste mi poradil?
Luboš Doležel (Doli) avatar 1.7.2011 14:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Dřív jsem kupoval čtečku SCR001, ale ta už nějak není k sehnání, všude je out of stock. Tak jsem posledně koupil tohle.
28.6.2011 20:48 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chtěl bych jen doplnit, že pokud by chtěl někdo instalovat VDR v Debianu nebo v Ubuntu, kde je konfigurace trochu odlišná, může se mrknout do mého blogu sem a sem. Momentálně provozuji VDR v Archlinuxu, kde je konfigurace opět trochu jiná, hlavně co se týče spouštění coby daemona. V případě potřeby rád poradím.

Pokud sledujete vysílání přes streamdev-server a chcete přepnout njiný multiplex, je potřeba mít v konfiguračním souboru řádky
streamdev-server.AllowSuspend = 1
streamdev-server.SuspendMode = 1
Možná je to v Gentoo nastaveno automaticky, v Debianu jsem je musel přidávat ručně.

Osobně se mi místo pluginu vdr-live líbí víc vdradmin-am, ale má problémy s češtinou.

A jinak dík za článek. Snad se rozšíří rodina uživatelů VDR, mám pocit, že z něj mají lidi trochu obavy.

JIrka
Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
Luboš Doležel (Doli) avatar 29.6.2011 00:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Tak tohle jsem ručně nenastavoval ani na Debianu.
29.6.2011 20:56 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Jo, to je možné, já jsem to řešil někdy před třemi roky kdoví u které verze. Nějak jsem si neuvědomil, jak ten čas a vývoj software letí.

Jirka
Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
29.6.2011 15:30 Kju | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Omlouvam se, je-li to evidentni, ale ja na to neprisel - jak se prepina program na klientovi? Primo z vdr? A nebo pres web?

Tj, je-li mozne prepinat stanice primo z vdr na klientskem pc?

Dik

/Honza
29.6.2011 21:03 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Jestli myslíte VDR klienta, tak stačí číslo programu podle channels.conf nebo by mohla fungovat i šipka nahoru. Případně to můžete mít nadefinováno jinak.

Když se prvně spustí VDR klient, tak se definuje ovládání z klávesnice, případně i dálkové ovládání. Aspoň dřív to tak bylo, VDR klienta už nepoužívám, přešel jsem na XBMC.

Jirka
Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
30.6.2011 01:54 Kju | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Takze mate VDR se streamdev na strane serveru (tj, tam kde jsou DVB karty) a na klientskych PC mate XBMC? XBMC umi streamdev a nebo se streamuje pres HTTP?

/Honza
30.6.2011 10:52 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Jo, na serveru mám VDR se streamdev serverem, na straně klientů (ArchLinux) mám XBMC z balíčku xbmc-pvr-testing, kde je plugin VDR Streamdev Client. Našel jsem ho v "Installed Add-ons", pak "PVR Clients". Myslím, že stačilo nastavit IP adresu serveru.

Nahrávání řeším přes http pomocí vdradmin-am na serveru.

V případě potřeby upřesním.

Jirka
Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
petka avatar 2.7.2011 11:01 petka | skóre: 25 | blog: heydax | Klasterec N/O
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Ja taky pouzivam tohle reseni , asi mozna dosud nejlepsi . Ctecku USB karet phoenix , po presnejsim prozkoumani jsem zjistil ze se da i vyrobit . Jeden IO prevodnik USB na seriove rozhranni a dva xtaly , Jednoduzsi zapojeni jsem nevidel :-) Takze ono to s tema cteckama tak horke nebude .Nenasel jsem zadny programovatelny IO jen ten jiz zmineny prevodnik . Na cteni karty jsem pak pouzil newcs . Na dekodovani je SC plugin , ktery pak komunikuje po TCP/IP s newcs serverem . U newcs se da zapnout webove rozhranni , pres ktere se nastavuji ucty , hesla , popripade reset karty . Cele to posilam do XBMC , jelikoz vdr jako klient je dost neohrabany a graficky uz nekde jinde .
Ubuntu server - Asus E35M1​-M ​- AMD Hudson M1 , 2x Technisat Skystar2 , 2x 1GB Lan , WiFi mod AP ,vdr,mysql,apache2...
3.7.2011 12:33 juriad | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Snažím se rozběhat kombinaci xbmc-pvr (klienti) a vdr (na serveru) vdr se zdá funguje: backend:3000 se ohlásí, přehrávat stanice lze v mplayeru i vlc. vdr je z debianího testingu (1.7.18-2), stejně tak i streamdev; sc jsem ještě neinstaloval. Live plugin se nepodřilo rozběhat, ale vdradmin-am funguje nádherně.

Verzí xbmc jsem na archu zkoušel několik, jak aur/xbmc-dharma-pvr-git, tak i aur/xbmc-pvr-testing, ale žádná se nedokázala na vdr připojit (No PVR addon could be enabled u jedne verze, u jine se addon aktivuje, ale v úvodní obrazovce po otevření LiveTV se objeví dialog s něčím jako PVR Not found, už si přesně nepamatuji)

Pokud přehrávání streamu v mplayeru funguje, znamená to, že celá část vdr funguje a problém je na straně xbmc? Je streamdev jediná část vdr, se kterou xbmc komunikuje? Jaké přesně xbmc používáte, případně i revizi?

Díky

11.7.2011 23:02 Vtipnéř | skóre: 39 | blog: Vtipnéřův blog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Příloha:
Ohledně pluginu live se mrkněte na tuhle diskusi, třeba to pomůže.

Používám pvr-testing, zkoušel jsem i dharma-pvr-git, ale něco nefungovalo, mám dojem, že při ukončování program zatuhnul.

Ohledně konfigurace pvr klienta připojuji 4 obrázky mého nastavení v menu System->Add-ons->Instaled Add-ons

Jirka
Opening Windows is better than washing them. Clearing Windows (e.g. erasing or deleting) is even much better.
14.9.2011 10:18 i6
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mno.. vdr funguje fajn jako správce tunerů a streamer..

Bohužel se mi nepodařilo dohledat moc anglické dokumentace.

A můj af9015-based usb dvbt tuner se šprajcne když ho vdr přestane využívat nastavení UpdateChannels na 2 nebo 0 výrazně dobu mezi koncem přehrávání a lockupem zkrátilo. Tak bacha
6.11.2011 11:25 zenza
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobre odpoledne,

- muzete mi prosim pomoci s HW jaky pouzivate na domacim PC/serveru pro stremovani TV ? - kolik PC soucasne muze sledovat kupr jeden transponder (vykon site/HW) ? - pouzivate vicero tuneru nebo pouze jeden dual ?

Dekuji, Zdravi, Z@
petka avatar 6.11.2011 22:41 petka | skóre: 25 | blog: heydax | Klasterec N/O
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV

Jako server pouzivam

Asus E35M1​-M ​- AMD Hudson M1 , karty Technisat Skystar 2 , k tomu navic jeste jednu 1GB Lan a WiFi v modu AP .

K tomu si vystacim s 1G RAM .

Server bezi v pohode uz nekolik dni , umi krasne streamovat HD . Zatizeni CPU se vysplha podle toho kolik programu se dekoduje SC pluginem ve VDR 1.7 serveru . Load se nikdy nevysplhal na 1 . Server slouzi jako domaci IPTV . Streamuju jak po lanu tak i wifi .

Ubuntu server - Asus E35M1​-M ​- AMD Hudson M1 , 2x Technisat Skystar2 , 2x 1GB Lan , WiFi mod AP ,vdr,mysql,apache2...
29.1.2014 18:18 Kaacz
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro mezikus mezi DVB kartou a klienty mi přijde mnohem jednodušší TVheadend. :)
29.1.2014 23:42 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ach jo, W_scan vypisuje nejen seznam pro vdr, ale i konfigurační seznamy pro xine, mplayer či vlc. Od čeho jsou options?
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
29.1.2014 23:49 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: VDR, aneb domácí IPTV
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ostatně mi uniká, proč jednoduše nenaskanovat pomocí w_scan příslušný channels.conf a rovnou jej nedat do konfiguráku video prohlížeče a proč tyto klopotnosti s vdr. Nerad se drbu pravou rukou za levým uchem...
Archlinux for your comps, faster running guaranted!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.