Portál AbcLinuxu, 11. května 2025 02:25
Přeji pěkný den, prosím, poraďte. Potřeboval bych nasadit na náš městský úřad nějakou service deskovou aplikaci. Nejlepší by bylo aby to bylo OSS, běželo to jako web služba na LAMP. Ano, mohu si to napsat, ale jsem dost vytížený. Provozujete někdo něco takového ? Děkuji za reakce.
Co si predstavujes pod pojmem service desk, co presne to ma delat? Mas na mysli nejaky seznam bugu / ticketu pro reseni problemu? Pak treba bugzilla, mantis, flyspray ..
Omlouvám se, že to bylo tak nekonkrétní.
Zkrátka potřebuji servicedeskovou (helpdesk) aplikaci, která mi umožní evidenci požadavků uživatelů. Uživatel má nějakou potřebu (samozřejmě co se týče ICT) a zadá ji do Helpdesku . Já mohu na jeho požadavek reagovat.
Příklad Uživatel : Potřebuji toner do tiskárny XYZ. Já: Ano seženu, ale protože je to atyp, bude to do tří dnů.
Uživatel již v tu chvíli : Kdy to dostane, jeho problém se řeší, jak se řeší a je to někde zaevidované....
Pak pravděpodobně hledáte Request Tracker. Stručné info v češtině najdete i na ROOTu
Zdravím, přehled issue tracking systémů najdete např. tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_issue_tracking_systems
hmm, díky. to je vyčerpávající odpověď. :oD
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.