Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 06:56

Dotaz: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily

23.2.2008 19:59 bleak
Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
Přečteno: 883×
Odpovědět | Admin
zdravím vás, sháním software pro helpdesk, který bude pracovat pouze s maily. Tedy někdo pošle dotaz na určitou adresu, tento mail bude doručen člověku, který na to bude odpovídat. Všechny maily se musí správně řadit v databázi do vláken, i když budou mít stejné předměty. V databázi je potom potřeba fulltextově hledat už přes nějaké přehledné webové rozhraní. Něco minimalistického, ale funkčního. Může být i placený, ale hlavně ať ten soft není nějaké monstrum.

Zkoušel jsem phpBB s mail2forum, ale toto řešení neumí rozlišit dva různé dotazy, které mají stejný předmět. Doporučíte něco?
Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

24.2.2008 01:34 milda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemuzu si ted rychle vzpomenout na home page, ale ten system se jmenoval RT, a umelo to fronty, trouble tickety, vyborne vyresena prava.
24.2.2008 01:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
request tracker
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
24.2.2008 19:31 bleak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
děkuji za tip, Request Tracker vypadá dobře. Ale pořád je dost velký a je tam asi nutný nějaký způsob řízení toku mailů speciálními přikazy v těle mailu. Nemůžu uživatele nutit, aby do předmětu mailu doplňoval cokoliv, byť i jen nějaké číslo. Pro všechny zúčastněné by to mělo vypadat jako běžná mailová komunikace. A ten perl... nevím. Mailman bych taky nerad.

Raději bych ještě něco menšího, pokud možno v PHP.
24.2.2008 21:42 puchy | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
Jen by mě zajímalo, jak je chceš správně řadit do vláken, když nebudou mít v sobě nic, podle čeho bys je mohl identifikovat? Zdá se mi, že ponechání čísla ticketu v předmětu není zas takový problém.
Rozdejte hesla chudým
25.2.2008 07:23 bleak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
podle čeho řadí mailman? Myslím, že podle předmětu ne...
25.2.2008 07:57 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
existuje také niečo ako "message id", keď dáš reply, tak sa v hlavičke nastavuje aj id pôvodnej správy.
25.2.2008 10:12 puchy | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
To sice funguje, ale pokud budes davat reply, tak klidne muze v predmetu zustat to cislo ticketu, ktere tam je a pak Request Tracker vyhovuje.
Rozdejte hesla chudým
p_a_l_o avatar 1.3.2008 21:14 p_a_l_o | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
"message id" je opravdu zajimava myslenka, ktera se mi u trouble ticket systemu zrovna hodi do kramu. znate nekdo reseni, ktere takto funguje?
1.3.2008 23:54 milda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
Nemusis uzivetele nic nutit, staci, kdyz si dobre nadefinujes fronty a pote co nekdo vytvori TT, tak do Subjectu se automaticky neco doplni a ostatni uzivatele davaji jenom "odpovedet"

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.