Portál AbcLinuxu, 4. prosince 2025 15:19
Ekiga did not manage to configure your network settings automatically. You can still use it, but you need to configure your network settings manually. Please see http://wiki.ekiga.org/index.php/Enable_port_forwarding_manually for instructionsPřes to, že žádný router nemám a firewall mám vypnutý. Používám opensuse 12.2 a ekigu 3.9.90
Takže nefunguje žádný VoIP klient (SIP)? Jaké máte připojení a jak je nastaveno? Jste na nějaké "veřejné" síti? Tj. váš poskytovatel má někde nějaký přístupový bod (patrně AP?) a obsluhuje své klienty v rámci jediné IP adresy? Pak to má patrně špatně nastavené on. Obraťte se na něj, něco blokuje, něco má špatně nastaveno apod. Kdyby jste měl IP privátní a veřejnou s jediným klientem (počítačem), pak nevím, proč by to nemělo fungovat. Osobně jsem i já na sdílené IP adrese (z vnější strany), přesto mi na takových dvou místech normálně VoIP funguje (jak softwarově -- LinPhone--, tak i hardwarově -- Cisco SPA telefon). Jsem i za vlastním NATem (router) a vše jede. Zkuste se prostě zeptat ISP.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.