Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 22:14

Dotaz: Poškozený update balíčků

9.5.2013 11:24 alfredix
Poškozený update balíčků
Přečteno: 310×
Odpovědět | Admin
Ahoj, mám F17 a právě jsem updatoval. Byl aktualizován kernel, proto jsem restaroval...

Po restartu se mi nepovedl boot - několikrát. Někdy selhal na WPA_supplicant, jindy na Bluetooth. Zkusil jsem tedy bootovat do staršího kernelu, což se povedlo, ale subjektivně mi to připadalo líné a navíc procesor víc pracuje (jako by byl špatný ovladač graf. karty)...

Po bootu jsem vyzkoušel update, což dopadlo chybou:

1:kmod-nvidia-3.8.8-100.fc17.x86_64-304.88-1.fc17.3.x86_64 requires kernel-uname-r = 3.8.8-100.fc17.x86_64 : Success - empty transaction

Díky za pomoc!

P. S.: Používám RPM Fusion.
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

9.5.2013 11:29 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ještě dodám, že F17 = Fedora 17.

No a nyní mám na glxgears jen 60 FPS (dříve několik tisíc), takže se používá nějaký špatný ovladač graf. karty... :-(
9.5.2013 16:09 hermitek | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Glxgears nemůžeš používat jako benchmark… Protože pak se dějí kiksy jako teď, kdy software zjistí, že monitor má refresh rate 60 Hz a tudíž běží jen s 60 fps, protože víc není potřeba.
9.5.2013 16:15 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Neříkám, že je to benchmark, ale dříve glxgears dával o tři (!) řády jiné výsledky... Tak mě zajímá, co se změnilo.
9.5.2013 16:33 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Kde se ta synchronizace s monitorem dá vypnout? Jde mi jen o to, abych se podíval, jestli ty hodnoty jsou stejné jako dříve (při vypnuté synchronizaci)...
9.5.2013 11:50 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podle logu se mi instaloval "kernel" a odstanil "kmod-nvidia-3.7.9-104.fc17.x86_64" - to bude asi ten problém.

Mně je jedno, jaký budu mít kernel, ale chtěl bych, aby fungovala nVidia - teď mám FPS asi 60, dříve několik tisíc. Stačí mi tedy spravit graf. kartu...
Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:01 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím si, že vzniklo toto:

kernel se upgradoval na verzi 3.8.11, ale v rpmfusion ještě není balík s kmod-nvidia pro tento kernel, takže nezbývá než počkat, nebo si ho nainstalovat z testing http://download1.rpmfusion.org/nonfree/fedora/updates/testing/17/x86_64/repoview/kmod-nvidia-3.8.11-100.fc17.x86_64.html . Nicméně se divím, že by to se starším kernelem (3.8.8) nejelo, pokud byl nainstalován kmod-nvidia-3.8.8
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
9.5.2013 12:06 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků

V současné době na update čekají ještě tyto balíky:

kmod-nvidia.x86_64                                                                                                    1:304.88-1.fc17.3                                                                              rpmfusion-nonfree-updates
kmod-nvidia-3.8.4-102.fc17.x86_64.x86_64                                                                              1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
xorg-x11-drv-nvidia.x86_64                                                                                            1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
xorg-x11-drv-nvidia-libs.i686                                                                                         1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
xorg-x11-drv-nvidia-libs.x86_64

Updatovat to nelze z důvodu, který jsem popsal v původním příspěvku.

Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:15 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co vypíše příkaz yum list installed | grep kernel ?
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
9.5.2013 12:17 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
kernel.x86_64                    3.8.3-103.fc17     @updates                    
kernel.x86_64                    3.8.4-102.fc17     @updates                    
kernel.x86_64                    3.8.11-100.fc17    @updates                    
libreport-plugin-kerneloops.x86_64
Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:27 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
No, tak updatovat to nejde, protože kernel-3.8.8 není nainstalován a balík kmod-nvidia-3.8.11 ještě není v RPMfusion (zatím je v testing), poslední ve stable sekci je kmod-nvidia-3.8.8. Pokud ale máš nainstalovaný kmod-nvidia-3.8.4 měla by ta Xka jet normálně. Ještě můžeš zkusit

yum reinstall xorg-x11-drv-nvidia xorg-x11-drv-nvidia-libs

a poté zkusit nabootovat s tím kernelem 3.8.4
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
9.5.2013 12:34 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Do 3.8.4 normálně nabootuju (do X), ale mám pochyby o ovladači graf. karty, který se načte (malé FPS).

Kdy se tak nový balík kmod-nvidia dostane z testingu do stable? Dá se to nějak odhadnout? Kdyby to bylo brzy, nerad bych něco riskoval s yum reinstallem...

Ale díky moc za pomoc!
Pavel Stárek avatar 9.5.2013 13:07 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Přesný termín nevím :) Nicméně, obvykle to funguje tak, že to co je v testing pak za nějakou chvilku propluje do stable beze změny :) Takže klidně bych si ten balík nainstaloval. Ještě by mne zajímal výpis příkazu glxinfo (balíček glx-utils) po nabootování do kernelu 3.8.4.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
9.5.2013 13:13 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Výpis glxinfo (ale upozorňuju, že jsem NEprovedl yum reinstall):
name of display: :0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
    GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
    GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_create_context_es2_profile, 
    GLX_EXT_create_context_es_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
    GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_swap_control_tear, 
    GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
    GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_SGIX_fbconfig, 
    GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
    GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, 
    GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_fbconfig_packed_float, 
    GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_swap_control, 
    GLX_EXT_swap_control_tear, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_NV_copy_image, 
    GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_NV_present_video, 
    GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_capture, GLX_NV_video_out, 
    GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, 
    GLX_SGI_video_sync
GLX version: 1.4
GLX extensions:
    GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
    GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, 
    GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
    GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_swap_control_tear, 
    GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
    GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_SGIX_fbconfig, 
    GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string: GeForce GTS 450/PCIe/SSE2
OpenGL core profile version string: 4.2.0 NVIDIA 304.64
OpenGL core profile shading language version string: 4.20 NVIDIA via Cg compiler
OpenGL core profile context flags: (none)
OpenGL core profile profile mask: core profile
OpenGL core profile extensions:
    GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_ARB_ES2_compatibility, 
    GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended, 
    GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, 
    GL_ARB_conservative_depth, GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, 
    GL_ARB_depth_clamp, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, 
    GL_ARB_draw_buffers_blend, GL_ARB_draw_elements_base_vertex, 
    GL_ARB_draw_indirect, GL_ARB_draw_instanced, 
    GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_fragment_coord_conventions, 
    GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, 
    GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_framebuffer_object, 
    GL_ARB_framebuffer_sRGB, GL_ARB_geometry_shader4, 
    GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5, GL_ARB_gpu_shader_fp64, 
    GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_imaging, 
    GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query, 
    GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, 
    GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2, 
    GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 
    GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, 
    GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map, 
    GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters, 
    GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store, 
    GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision, GL_ARB_shader_subroutine, 
    GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_100, 
    GL_ARB_shading_language_420pack, GL_ARB_shading_language_include, 
    GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync, 
    GL_ARB_tessellation_shader, GL_ARB_texture_border_clamp, 
    GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, 
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc, 
    GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map, 
    GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add, 
    GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather, 
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_multisample, 
    GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_query_lod, 
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui, 
    GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, 
    GL_ARB_transform_feedback2, GL_ARB_transform_feedback3, 
    GL_ARB_transform_feedback_instanced, GL_ARB_transpose_matrix, 
    GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra, 
    GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_64bit, 
    GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
    GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_ARB_viewport_array, 
    GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, 
    GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_bindable_uniform, 
    GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, 
    GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, 
    GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_depth_bounds_test, 
    GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, 
    GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, 
    GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, 
    GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, 
    GL_EXT_import_sync_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
    GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, 
    GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 
    GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 
    GL_EXT_separate_shader_objects, GL_EXT_separate_specular_color, 
    GL_EXT_shader_image_load_store, GL_EXT_shadow_funcs, 
    GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 
    GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, 
    GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_latc, 
    GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, 
    GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
    GL_EXT_texture_format_BGRA8888, GL_EXT_texture_integer, 
    GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 
    GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode, 
    GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_storage, 
    GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV, 
    GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback2, GL_EXT_vertex_array, 
    GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_EXT_vertex_attrib_64bit, 
    GL_EXT_x11_sync_object, GL_IBM_rasterpos_clip, 
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, 
    GL_NVX_conditional_render, GL_NVX_gpu_memory_info, 
    GL_NV_ES1_1_compatibility, GL_NV_alpha_test, GL_NV_blend_minmax, 
    GL_NV_blend_square, GL_NV_complex_primitives, GL_NV_conditional_render, 
    GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float, 
    GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, 
    GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, 
    GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragdepth, GL_NV_fragment_program, 
    GL_NV_fragment_program2, GL_NV_fragment_program_option, 
    GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, 
    GL_NV_gpu_program4, GL_NV_gpu_program4_1, GL_NV_gpu_program5, 
    GL_NV_gpu_program_fp64, GL_NV_gpu_shader5, GL_NV_half_float, 
    GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, 
    GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, 
    GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, 
    GL_NV_parameter_buffer_object2, GL_NV_path_rendering, 
    GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, 
    GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, 
    GL_NV_shader_atomic_counters, GL_NV_shader_atomic_float, 
    GL_NV_shader_buffer_load, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier, 
    GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 
    GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_lod_clamp, 
    GL_NV_texture_multisample, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, 
    GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, 
    GL_NV_transform_feedback2, GL_NV_vdpau_interop, GL_NV_vertex_array_range, 
    GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit, 
    GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_vertex_program, 
    GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 
    GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 
    GL_OES_compressed_paletted_texture, GL_OES_depth24, GL_OES_depth32, 
    GL_OES_depth_texture, GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap, 
    GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil, 
    GL_OES_point_size_array, GL_OES_point_sprite, GL_OES_read_format, 
    GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_texture_3D, 
    GL_OES_texture_float, GL_OES_texture_float_linear, 
    GL_OES_texture_half_float, GL_OES_texture_half_float_linear, 
    GL_OES_texture_npot, GL_OES_vertex_array_object, GL_OES_vertex_half_float, 
    GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 
    GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum

OpenGL version string: 4.2.0 NVIDIA 304.64
OpenGL shading language version string: 4.20 NVIDIA via Cg compiler
OpenGL context flags: (none)
OpenGL profile mask: (none)
OpenGL extensions:
    GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_ARB_ES2_compatibility, 
    GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended, 
    GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compatibility, 
    GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, GL_ARB_conservative_depth, 
    GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_clamp, 
    GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend, 
    GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_draw_indirect, 
    GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_explicit_attrib_location, 
    GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_program, 
    GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, 
    GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB, 
    GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5, 
    GL_ARB_gpu_shader_fp64, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, 
    GL_ARB_imaging, GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query, 
    GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, 
    GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2, 
    GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 
    GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, 
    GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map, 
    GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters, 
    GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store, 
    GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision, GL_ARB_shader_subroutine, 
    GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_100, 
    GL_ARB_shading_language_420pack, GL_ARB_shading_language_include, 
    GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync, 
    GL_ARB_tessellation_shader, GL_ARB_texture_border_clamp, 
    GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, 
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc, 
    GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map, 
    GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add, 
    GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather, 
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_multisample, 
    GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_query_lod, 
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui, 
    GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, 
    GL_ARB_transform_feedback2, GL_ARB_transform_feedback3, 
    GL_ARB_transform_feedback_instanced, GL_ARB_transpose_matrix, 
    GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra, 
    GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_64bit, 
    GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
    GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_ARB_viewport_array, 
    GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, 
    GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_bindable_uniform, 
    GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, 
    GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, 
    GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_depth_bounds_test, 
    GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, 
    GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, 
    GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, 
    GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, 
    GL_EXT_import_sync_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
    GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, 
    GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 
    GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 
    GL_EXT_separate_shader_objects, GL_EXT_separate_specular_color, 
    GL_EXT_shader_image_load_store, GL_EXT_shadow_funcs, 
    GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 
    GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, 
    GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_latc, 
    GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, 
    GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
    GL_EXT_texture_format_BGRA8888, GL_EXT_texture_integer, 
    GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 
    GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode, 
    GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_storage, 
    GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV, 
    GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback2, GL_EXT_vertex_array, 
    GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_EXT_vertex_attrib_64bit, 
    GL_EXT_x11_sync_object, GL_IBM_rasterpos_clip, 
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, 
    GL_NVX_conditional_render, GL_NVX_gpu_memory_info, 
    GL_NV_ES1_1_compatibility, GL_NV_alpha_test, GL_NV_blend_minmax, 
    GL_NV_blend_square, GL_NV_complex_primitives, GL_NV_conditional_render, 
    GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float, 
    GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, 
    GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, 
    GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragdepth, GL_NV_fragment_program, 
    GL_NV_fragment_program2, GL_NV_fragment_program_option, 
    GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, 
    GL_NV_gpu_program4, GL_NV_gpu_program4_1, GL_NV_gpu_program5, 
    GL_NV_gpu_program_fp64, GL_NV_gpu_shader5, GL_NV_half_float, 
    GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, 
    GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, 
    GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, 
    GL_NV_parameter_buffer_object2, GL_NV_path_rendering, 
    GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, 
    GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, 
    GL_NV_shader_atomic_counters, GL_NV_shader_atomic_float, 
    GL_NV_shader_buffer_load, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier, 
    GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 
    GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_lod_clamp, 
    GL_NV_texture_multisample, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, 
    GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, 
    GL_NV_transform_feedback2, GL_NV_vdpau_interop, GL_NV_vertex_array_range, 
    GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit, 
    GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_vertex_program, 
    GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 
    GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 
    GL_OES_compressed_paletted_texture, GL_OES_depth24, GL_OES_depth32, 
    GL_OES_depth_texture, GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap, 
    GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil, 
    GL_OES_point_size_array, GL_OES_point_sprite, GL_OES_read_format, 
    GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_texture_3D, 
    GL_OES_texture_float, GL_OES_texture_float_linear, 
    GL_OES_texture_half_float, GL_OES_texture_half_float_linear, 
    GL_OES_texture_npot, GL_OES_vertex_array_object, GL_OES_vertex_half_float, 
    GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 
    GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum
Pavel Stárek avatar 9.5.2013 14:22 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Podle toho výpisu vypadá všechno v pořádku, tak mi není jasné, proč to funguje pomalu.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
9.5.2013 12:23 alfredix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Stejný výpis pro balík kmod-nvidia:
mod-nvidia.x86_64               1:304.64-7.fc17.9  @rpmfusion-nonfree-updates  
kmod-nvidia-3.8.3-103.fc17.x86_64.x86_64
kmod-nvidia-3.8.4-102.fc17.x86_64.x86_64
Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:29 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
Jo jo, je mi to jasné balík kmod-nvidia sleduje vždy nejnovější verzi kmod-nvidia-x.x.x ale protože v RPMfusion je nejnovější 3.8.8, ale updatovaný kernel je už 3.8.11 tak to nejde.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.