Portál AbcLinuxu, 10. května 2024 08:13


Dotaz: KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka

28.3.2004 19:01 marek
KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
Přečteno: 123×
Odpovědět | Admin
Mám SuSE 9.0,kartu NVidia GF2,která má 3D podporu pro 16bitovou a 32bitovou barevnou hloubku.16 bitů je pro některé hry málo a nejvíc mi jde nastavit v SAXu 24bitů,takže bez 3D podpory.Pokud zkusím ručně do XF86Configu zadat 32bitů,ani Xka nespustím.Neví někdo prosím,jak tam těch 32bitů dostat?
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

28.3.2004 21:10 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jednoduše dopsat do konfiguráku X ek :-)

Mě to funguje OK normálně používám 24bitů.
Section "Device"

	# no known options
        #BusID
	Identifier  "RIVA TNT2"
	Driver      "nvidia"
	VendorName  "GeForce4 Ti"
	Option	    "NoLogo"
EndSection

Section "Screen"
	Identifier "Screen0"
	Device     "RIVA TNT2"
	Monitor    "Monitor0"
	DefaultDepth     24
	SubSection "Display"
		Depth     8
		Modes    "1024x768" "800x600" "640x480"
	EndSubSection
	SubSection "Display"
		Depth     16
		Modes    "1024x768" "800x600" "640x480"
	EndSubSection
	SubSection "Display"
		Depth     24
		Modes    "1024x768" "800x600" "640x480"
	EndSubSection
	SubSection "Display"
		Depth     32
		Modes    "1024x768" "800x600" "640x480"
	EndSubSection

EndSection
Karta GeForce4 Ti 4200 :-) 128M ram 8xAGP
28.3.2004 21:59 marek
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
Koukám,máte tam nastaveno 24 bitů,vaše karta 3D při 24bpp možná zvládne,ale u GF2 se mi to nepovedlo ani ve widlows.Pokud do kolonky defaultdepth zadám 32,xka nenaběhnou. Tady je část mýho konfiguráku:

Section "Screen"

DefaultDepth 16

SubSection "Display"

Depth 15

Modes "1280x1024" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"

EndSubSection

SubSection "Display"

Depth 16

Modes "1280x1024" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"

EndSubSection

SubSection "Display"

Depth 24

Modes "1280x1024" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"

EndSubSection

SubSection "Display"

Depth 32

Modes "1280x1024" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"

EndSubSection

SubSection "Display"

Depth 8

Modes "1280x1024" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"

EndSubSection

Device "Device[0]"

Identifier "Screen[0]"

Monitor "Monitor[0]"

EndSection

Section "Device"

BoardName "GeForce2 MX/MX 400"

BusID "1:0:0"

Driver "nvidia"

Identifier "Device[0]"

Screen 0

Option "Rotate" "off"

VendorName "NVidia"

EndSection
28.3.2004 22:23 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
To je zajímavé, že mně GF2 jede v 24bpp už roky. Jak to asi dělám? Nepíšu tam hloubku 32, ale 24...

Navíc 32bitová hloubka je IMHO stejně pitomost, to je jen 32bitový paměťový layout, bitová hloubka je pořád 8 bitů na kanál (3x8=24).
28.3.2004 22:26 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
no vzdyt to rikam ;-)
Urine should only be green if you're Mr. Spock.
29.3.2004 08:13 marek
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
Pokaždý,když sem v SAXu přepnul z 16bpp na 24bpp,tak mi to 3D podporu vyplo a nešla nahodit.Když sem to do konfiguráku zadal ručně,taky na mě ty hry řvaly,že nemám 3D podporu.Kde a v jakým konfiguráku se dá vlastně nastavit,jestli má bejt 3D puštěný,nebo ne? V XF86Configu sem to teda nenašel...
29.3.2004 10:36 Yeti
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
SAX je u mě event-driven XML API... ;-)

Relevantní část mého konfiguráku:
Section "Device"
    Identifier  "GeForce2 MX400"
    Driver      "nvidia"
    VendorName  "NVidia"
    BoardName   "GeForce2 MX/MX 400"
    BusID       "PCI:1:0:0"
EndSection
# Ahoj Leoši, tohle sem píšu proto, aby to do PRE neudělalo P...
Section "Screen"
    Identifier "Screen0"
    Device     "GeForce2 MX400"
    Monitor    "ADI G66"
    DefaultDepth 24
    SubSection "Display"
        Depth     24
        Modes     "1280x1024" "1280x960" "1024x768" "800x600" "640x480" 
        Virtual   1280 1024
    EndSubSection
EndSection
29.3.2004 21:22 marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
Díky,SAX sice pořád píše,že 3D je vypnuto,ale ve skutečnosti funguje.Teď už je to OK :-)
28.3.2004 22:25 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše KDE3.1 a 32bitová barevná hloubka
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mam dojem ze "32 bitova barevna hloubka" ani neexistuje

je to 32bitu na pixel (32bpp), ale to je porad barevna hloubka 24bitu, 8bitu je na "nejake veci okolo"

staci se podivat do /usr/share/doc/NVIDIA_GLX-1.0/README

a dat hledat bpp

libor
Urine should only be green if you're Mr. Spock.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.