Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 07:11

Dotaz: Voodoo 4

9.5.2005 00:29 Medic
Voodoo 4
Přečteno: 179×
Odpovědět | Admin
Ahoj, Potřeboval bych pomoct. Hledal jsem voodoo, ale na voodoo 4/5 jsem moc nenarazil. Jsem docela začátečník a potřeboval bych poradit, jak rozběhnout voodoo 4 pod Mandrake 10.2 (Xorg X11 6.8.2). Nainstaloval jsem balíčky ale quake hlásí
 ./quake3-smp: line 4: cd: /usr/local/games/quake3: No such file or directory
Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
/root/.q3a/baseq3
/home/medic/hry/quake3/baseq3/ztn3tourney1.pk3 (6 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/tmpcpl.pk3 (5 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/q3edge.pk3 (8 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/PAK0.PK3 (3539 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm9.pk3 (10 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm8.pk3 (13 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm7.pk3 (15 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm6.pk3 (41 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm5.pk3 (7 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm4.pk3 (7 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm3.pk3 (28 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm2.pk3 (14 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/map_cpm1.pk3 (7 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3/hub3tourney1.pk3 (28 files)
/home/medic/hry/quake3/baseq3
./quake3-smp.x86/baseq3

----------------------
4262 files in pk3 files
execing default.cfg
execing q3config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok

------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
...setting mode 3: 640 480
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
XFree86-VidModeExtension Activated at 640x480
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x25
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x26
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x29
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x2a
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x2d
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x2e
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x31
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x32
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x35
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x36
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x39
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x3a
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x3d
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x3e
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x41
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x42
Using 4/4/4 Color bits, 16 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: Mesa GLX Indirect


***********************************************************
 You are using software Mesa (no hardware acceleration)!
 Driver DLL used: libGL.so.1
 If this is intentional, add
       "+set r_allowSoftwareGL 1"
 to the command line when starting the game.
***********************************************************
...WARNING: could not set the given mode (3)
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Sys_Error: GLimp_Init() - could not load OpenGL subsystem
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

9.5.2005 14:24 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Voodoo 4
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mrkni co nahlasi glxinfo jestli je problem v nerozchozene akceleraci v X nebo ve hre. Jinak pro Voodoo4 potrebujes pouzit pro X ovladac tdfx, potrebujes drm modul v jadre a glide knihovnu pro DRI. Ovladac pro X i modul pro jadro v distribuci asi mas, glide si budes muset najit. Muzes ho stahnout budto z dri.sf.net, nebo napr. z adresare extras distribuce slackware a nebo prolezt ftp Mandraka jestli neni balicek nekde k dispozici. A jeste pripominam, ze potrebujes DRI glide pro Voodoo4. Pro kazdy typ Voodoo karet se musi pouzit jina knihovna i kdyz se jmenuji stejne.
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
9.5.2005 15:37 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Voodoo 4
jsou to evidentně chybně nastavená X-ka (GL_RENDERER: Mesa GLX Indirect) a Glide v Mandrivě je (spíš by byla otázka, jestli není nainstalované, tak proč):
Glide_V2-2.53-7mdk.i586.rpm
Glide_V2-devel-2.53-7mdk.i586.rpm
Glide_V3-2.60.15-7mdk.i586.rpm
Glide_V3-DRI-2002.04.10-1mdk.i586.rpm
Glide_V3-DRI-devel-2002.04.10-1mdk.i586.rpm
Glide_V3-devel-2.60.15-7mdk.i586.rpm
Glide_V5-2002.04.10-1mdk.i586.rpm
Glide_V5-devel-2002.04.10-1mdk.i586.rpm
9.5.2005 17:18 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Voodoo 4
Diky za info! Nicmene je to docela prusvih -- cekal bych neco jako Glide_V5-DRI... Ono tech glide je opravdu vice. Normalni glide verze 1, 2, 3 a navic glide 3 pro DRI. Dale je rozdil Glide pro Voodoo3/Banschee a Voodoo4/5. Proto Glide_V3-DRI fungovat s Voodoo4 nebude a jestli Glide_V5 je normalni glide a ne pro DRI tak s tim akcelerovat karta take nebude. DRI ke sve funkci _vyzaduje_ upravene glide...
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.