Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 06:19
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na doporučení nějakého softwarového nástroje pro založení, vedení a řízení projektů pro stavební firmu.
Rád bych místo sdílených složek a excelovských tabulek našel nějaký lepší způsob.
Představuji si to tak, že se založí projekt, přidají spolupracovníci a jejich role, přidají se i potřebné dokumenty,
na časové ose je průběžně vidět v jaké fázi projek je (a kde to vázne),
po dokončení se projekt zaarchivuje
a je možné v něm v případě potřeby zpětně dohledat dokumenty i celý průběh.
Možnosti jsou buď koupit nějaké "hotové řešení",
nebo koupit nějaké řešení a postupně ho přiohnout,
nebo použít nějaký open source základ a upravit ho pro konkréžní potřeby.
Pokud s tím má někdo zkušenosti, budu vděčný za jakékoliv tipy.
Děkuji!
Děkuji moc za tipy, podívám se na to.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.