Portál AbcLinuxu, 9. srpna 2025 07:48


CFS: vhodnost pro 3D hry a návrh plánovače

Na KernelTrapu vyšly další dva články o novém plánovači CFS. První je o návrhu principů CFS a jednoduchosti kódu, druhý se dotýká obav některých uživatelů o vhodnosti CFS pro 3D hry. Ingo řekl, že existující problémy s hrami byly vyřešeny a že si CFS vede přibližně stejně dobře jako SD.

31.7.2007 16:39 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

31.7.2007 19:51 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: CFS: vhodnost pro 3D hry a návrh plánovače
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Někdy i podstatně líp, http://people.redhat.com/mingo/misc/cfs-vs-sd-wine-quake.jpg
Luboš Doležel (Doli) avatar 31.7.2007 20:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: CFS: vhodnost pro 3D hry a návrh plánovače
To je docela pěkné zlepšení - podobnou situaci, jaká je tam u SD, mám teď na klasickém jádru.
1.8.2007 10:25 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: CFS: vhodnost pro 3D hry a návrh plánovače
Tomu rikam masochismus, poustet hru s nativnim klientem pod wine.

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.