Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 14:13

DXVK bude podporovat také Direct3D 10

Cílem projektu DXVK bylo vytvořit vrstvu kompatibility mezi Direct3D 11 a Vulkanem a začlenění této vrstvy do Wine. Direct3D 10 nad Vulkanem bylo možné řešit mezikrokem pomocí vrstvy DXUP překládající Direct3D 10 na Direct3D 11. Vývojáři DXVK se rozhodli přímo podporovat Direct3D 10. Podpora byla začleněna do hlavní větve na GitHubu.

13.8.2018 21:00 | Ladislav Hagara | Zajímavý projekt


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

13.8.2018 21:59 sonicpp | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: DXVK bude podporovat také Direct3D 10
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spekuluje se, že vývojáře DXVK sponzoruje nějaká firma (pravděpodobně Valve). Ten maník jede neuvěřitelným tempem a nebere žádné sponzorské příspěvky
Max avatar 14.8.2018 00:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: DXVK bude podporovat také Direct3D 10
Koukám na ten github a fakt jede jak drak.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
14.8.2018 08:55 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
Rozbalit Rozbalit vše Re: DXVK bude podporovat také Direct3D 10
Není to náhodou jeden známý populární génius, který by se měl vyhýbat autobusům...?
http://bandzone.cz/_90972
14.8.2018 14:16 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: DXVK bude podporovat také Direct3D 10
Já bych řek, že už ho asi fakt muselo dost srát, že to ve wine chybí.

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.