Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 22:45

Írán zablokoval přístup ke službám od Google

Írán zablokoval svému obyvatelstvu přístup ke službám od firmy Google. Údajně jde o reakci na to, že právě na YouTube se nachází video, které pobouřilo muslimský svět.

24.9.2012 09:46 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

24.9.2012 10:21 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ať se tam obeženou 8m vysokou zdí, všechno z venku ustřihnou a pak si tam dělají suché vrby. Mohou si tam uctívat koho chtějí, hlavně ať to netahají nikam ven.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
24.9.2012 10:42 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
pokiaľ by niekto dal návrh do parlamentu a do dôvodovej správy napísal pár slov o detskej pornografii, tak niečo podobné platí od nového roka. V mene princípu ak to zachráni čo i len jeden/jedno život/dieťa ...
24.9.2012 10:51 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
a nebo veselá situace EU, kdy se chystá pokuta pro Google ve výši až 10 % globálního zisku, za to, že si Google drze dovoluje ovlivňovat výsledky ve svém vlastním neplaceném vyhledávání.
Jednaokový biu
24.9.2012 14:46 BostX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Vidis a ked sa Microsoft snazi vystvat konkurencne aplikacie zo svojho vlastneho OS tak je zle. Proletari vsetkych krajin spojme sa!
Václav 24.9.2012 15:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Ten je taky neplacený?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
24.9.2012 16:35 me vakérav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Co na tom záleží? To rozhodnutí je kvůli zneužívání monopolního postavení, nezávisle jak drahá ta služba jinak je nebo jestli se za ní vůbec platí.
24.9.2012 16:53 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Z úst EU mi slova o "zneužití monopolního postavení" ale zní spíše jako Košický vládní program.
Jednaokový biu
AsciiWolf avatar 24.9.2012 11:10 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
+1 :-/
David Ježek avatar 24.9.2012 11:29 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
to je názor ignorující většiny, nebo konfliktní menšiny?
24.9.2012 12:29 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Mluvím za sebe, jsem nekonfliktní typ :-).
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
24.9.2012 13:32 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
+1
24.9.2012 17:19 Michal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Osobně si myslím, že tam žijí i lidé, kteří jsou OK akorát jako my trpí nad nadvládou svých politiků. Myslím si, že všichni nelze házet do jednoho pytle.
25.9.2012 14:34 Foo Bar | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Samozřejmě, je to to stejný kec, jako kdyby tenkrát na západě tvrdili, že by se ČSSR mělo obehnat 8m zdí...

Já byl včera s kolegou z Íránu na večeři a je to úplně normální prima člověk. Narozdíl od nenávistného předřečníka.
Zdenek.Z avatar 8.10.2012 12:12 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Asi tak. Z Íránu znám dost lidí a každý z nich je daleko civilizovanější než ti blbci, kteří tady na základě rozhodnutí *vlády* jedné země nebo událostí v zemi úplně jiné prostě hodí do jednoho pytle klidně půl kontinentu. Bohužel čím je člověk omezenější, tím si svoji omezenost uvědomuje míň. Na internetových diskusích je jich plná kupa.
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 01:04 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
+1
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
24.9.2012 12:23 Marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pakistan to same udelal minuly tyden. Kolegove ted museji delat svoji praci z VM na Amazonu.
24.9.2012 14:48 BostX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Ty mas kolegov v Pakistane? Dobre...
24.9.2012 15:27 __dark__
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Nejak na tom nevidim nic spatneho:)
25.9.2012 10:15 Marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Vsude po svete. A ani mi to uz neprijde divny. Delam z domova na zivnostak 40/w a nemenil bych.
24.9.2012 17:07 Rzo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Toto urazi moje naboznestvi, verici ve svobodu internetu. Kde sidli nejblizsi Iranska ambasada, jdu ji vypalit...
Zdenek.Z avatar 8.10.2012 10:34 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Írán zablokoval přístup ke službám od Google
On Írán něco vypálil nebo se jen vyjadřujete k něčemu o čem víte naprosté prd?
24.9.2012 17:21 Franta
Rozbalit Rozbalit vše Prohibice
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No a? Nám zase zakázali prodávat alkohol, protože by mohl některé občany zabít. Princip je v obou případech stejný -- stát se na občana dívá jako na nesvéprávnou ovci a rozhoduje o tom, co smí pít, nebo na co se smí dívat na Internetu.
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 01:07 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Že jo? Stát rozhoduje za občana, jestli se má otrávit jedem o kterým neví (a nemá šanci ho vůbec poznat), nebo ne :)
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
25.9.2012 09:30 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Že jo? Stát rozhoduje za občana, jestli se má otrávit jedem o kterým neví
a stát o něm ví?
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 11:53 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Předpokládám (i když u naší vlády jeden nikdy neví), že kdyby věděl, nebylo by nutné tak drastické opatření.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Václav 25.9.2012 11:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Jo, jasně… Proto je potřeba přijmout protiústavní opatření, kvůli kterému si nemohu ani koupit své oblíbené pití (které je celkem z obliga), připravit státní rozpočet o stovky milionů a skoro položit x poctivých likérek.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 11:52 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Hmm, ... ano, peníze až na prvním místě. Mohl by jsi ještě vyjádřit čísly vyjádřit kolik stojí jeden lidský život? Pak to vynásob 20. A přičti k tomu ještě náklady na léčení těch co přežily.

Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
25.9.2012 12:52 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Ak nie sú peniaze na prvom mieste (prvá veta), prečo chceš od neho vyčíslovať náklady na liečbu preživších (posledná veta)?

Nehovoriac o tom, že podobnou logikou sa dá dospieť k veľmi zaujímavých záverom (ktoré sa žiaľ postupne začínajú presadzovať aj v zákonoch niektorých krajín vo frome fat tax a pod.; ale neboj, ak papáš len zdravé jedlá, určite sa niečo dá vymyslieť aj na ľudí, ktorí sa vystavujú riziku na lyžiach alebo pri svojpomocnej výmene žiarovky)
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:28 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Ak nie sú peniaze na prvom mieste (prvá veta), prečo chceš od neho vyčíslovať náklady na liečbu preživších (posledná veta)?
Protože to všechno jsou následky pančovaného alkoholu.

Ano já vím, že na lyžích si můžeš zpřerážet kosti, nebo rovnou podepsat závěť, ale nenapadlo tě taky, že to jsou věci, které můžeš ovlivnit? Jenže Metanol nemá chuť, barvu ani zápach. Bez laboratorních testů nemáš nejmenší šanci zjistit, zda flaška, kterou držíš v ruce metanol obsahuje nebo ne.

když umíš na lyžích jezdit a jsi opatrný, užiješ si spoustu zábavy a vrátíš se domů z hor se spoustou pěkných zážitků a hlavně celej. Můžeš být skvěle trénovanej v pití alkoholu a opatrnej také, ale pančovanou flašku s metanolem nepoznáš. A pak to jde rychle. A je smutné, že ten závod už nehraješ ty, a hlavně - je velmi pravděpodobné, že nebudeš vítěz.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:32 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
a navíc, když už máš nějakou tu promile, tak mnohdy jde opatrnost do háje a piješ a je ti jedno co.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Václav 25.9.2012 13:42 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Přesně jak řekl anonymator. Mimochodem, souhlasím s tím že opatření bylo nutné. Nesouhlasím s jeho rozsahem. Stažení výrobků z postižených likérek by bohatě stačilo.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:31 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
A jak složité je přelepit etiketu? A vlastně kdo odpočátku věděl, které likérky jsou ty postižené?

Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Jendа avatar 26.9.2012 21:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
A jak složité je přelepit etiketu?
Podle mě to nebude složitější, než ten chlast schovat a až to za půl roku vyšumí, zase ho vytáhnout.
Václav 25.9.2012 13:43 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Mimochodem, nemyslíš že takové opatření naopak nahrává prodeji svinstev pod rukou? On si ten notorik ke své kořalce cestu najde vždycky.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:29 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Ne, jsou potom lépe podchytitelná.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Václav 25.9.2012 14:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Jasně, prohibice v USA a obtížnost sehnání marihuany v čechách jsou podchytitelnosti při takových opatřeních vzorem.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:36 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Myslím, že srovnáváš krapet nesrovnatelné. :) Minimálně prohibici v USA. Tady nejde o trvalý zákaz prodeje alkoholu (a mám pocit, že v USA byl tehdy ten zákaz mnohem přísnější). Tady jde jen o jeho pozastavení.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:37 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Ale vlastně, pořád jsi mi neopověděl na otázku hned ze začátku: Kolik stojí jeden lidský život?
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Václav 25.9.2012 15:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
Neodpověděl, protože jsem ho ani neměl potřebu bilancovat. Značky ve kterých k objevu methylu došlo byly dobře zmapovány, stejně tak, jako značky s dobře dohledatelným původem u kterých k němu dojít rozhodně nemohlo. Celoplošný zákaz tak bylo možné pouze selektivně omezit na prodej určitých značek. Navíc, je vidět že oběti jsou i po zákazu, takže to nepomohlo zas až tak jak bylo možná zamýšleno.

To že to teď pokládá lidi co mají poctivé palírny s licencí a lidi u nich nechávají úrodu roky, to je taky super. Tam rozhodně methyl objevíš po litrech.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 25.9.2012 15:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
viz tohle. Perfektní řešení se spokojeností na všech stranách. Navíc umožní nakupovat alespoň nějaké značky, takže nedojde k situaci „hele, Franto, Pepovi se to už narodilo a ty prej zvládneš sehnat nějakou kořku“
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
D.A.Tiger avatar 25.9.2012 14:48 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prohibice
A mimochodem notor je notor, jo ten si tu flašku prostě sežene. A co lid, kteří nejsou notorici? Lidi, kteří si cinknou na výročí, oslavu, na setkání... kolik jich za jeden den v celé ČR asi bude? to půjde do tisíců, že? možná zapíjí žal... metanolem. No možná ho pak budou zapíjet jiní.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.