Portál AbcLinuxu, 7. ledna 2026 07:42


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
xkucf03 avatar 3.1. 21:26 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Pryč s cenzurou!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Viděli jste film Vlny? Ta cenzura se nám (ne)pěkně vrací. Třeba na Pávka taky něco praskne (víc, než že byl komunistický agent) a odstoupí a budeme mít lepšího prezidenta, který pak vyhlásí, že cenzura končí. Jen aby nám sem pak ale nepřijela „bratrská pomoc“ z Německé lidové republiky, Francouzské lidové republiky, Belgické lidové republiky atd.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
3.1. 22:16 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Tak se pak můžeš na protest upálit jako Palach, Zajíc a Plocek, a zase to bude většině lidí úplně jedno, až se kolem tvojí kouřící mrtvoly poženou na slevové akce v hytlermarketech.

Na Pávka už toho prasklo víc než dost, a jak se k tomu komoušovi chartisti lísají. Ale ti by se za marku lísali i k jeho slavnějšímu jmenovci :-D
4.1. 00:33 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
V teto zemi je to jedno, co na koho praskne. Podivej, jakeho mame premiera, prezidenta a jaky byl byvaly prezident. Hlavni narodni starosti je zakazat ohnostroje podle vsudypritomnych map vcelstev :-D
4.1. 10:30 venca
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Tak zrovna zákaz ohňostrojů je jeden z mála rozumných zákazů, stejně jako se před léty zakázalo kouření v restauracích, zastávkách veřejné dopravy...
4.1. 10:58 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Jo, stejně rozumně je zakázali za komančů i za Hitlera :-D
4.1. 15:38 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Vsechny totalitni rezimy hledi co nejdrive odzbrojit obyvatele, jelikoz ozbrojenym lidem se hure bere svoboda a majetek. A ano, i demokracie muze byt totalitou :-D
4.1. 15:34 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
To, zda je zakaz rozumny, je subjektivni. Podle meho rozumny neni. Je to hloupy a nevymahatelny zakon. Ty jejich mapky jsou pravne irelevantni a zahrnuji mnohdy neexistujici chovy. Dale pokud neni idiot, statni ci obecni fizl ci spravni organ mu nema na zaklade ceho dat trest, jelikoz je to nedokazatelne.

Zakaz koureni v hospodach je jeste daleko horsi poruseni lidskych svobod a podnikani, jelikoz majiteli ci najemci prostoru stat narizuje, co se v nem smi a nesmi delat. Nechces do hospody? Nechod, drep doma na prdeli, ma hospoda neni tvuj prostor!!! Toto muze schvalovat jen totalni komunisticke prase.
vencour avatar 4.1. 18:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Kouření? Jen ať je ten jed aspoň někde nedostupný.
Ano, stát se má starat o zdraví svých daňových poplatníků.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.1. 20:28 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Ale prd… stat tve koureni nezajima, ma z nej prijem. Statu tvou lecbu nechava na pojistovne a ty si urcuji kolik zaplati za lecbu… tady v US je realita takova ze jako kurak zaplatis klidne o 50% vyssi zdravotni pojisteni a pojistovna ti klidne rekne ze nektere nemoci z koureni proste neproplati. Je to daleko ucinnejsi nez nejaky zakaz koureni. No a pak jsou tady staty jako Kalifornie nebo Australie kde socialisticke svine zakazali prodej tabakovych produktu lidem narozenym po urcitem datu. Takze si jako 22lety obcan cigaretu nekoupis ale klidne se muzes zhulit travou…
5.1. 08:12 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Ta vitana statni starost konci u koureni, nebo se vztahuje i na povinnou ranni rozcvicku jako v 1984?
5.1. 11:52 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Jo a ne ;-) ohnostroje a delbuchy jsou podle me OK, zvirata si zvyknou - kde nejsou OK, je treba na namesti, mezi lidmi, mimo svuj pozemek, osbne nemam rad, kdyz neci horici predmet lita mimo jeho pozemek, nepreji si, aby mi na muj pozemek padaly predmety, ktere muzou neco poskodit, nebo zapalit - oblibena zabava muslimu, strilet lidem rachejtle do otevrenych oken, kde zapalili i nekolik bytu.

V Cine treba na vesnici stale jedou delbuchy, al;e hlavne ty co bouchaji na zemi - velka mesta kvuli mega smogu a bordelu co to dela presli na laserove show - laser je ekologicky, i kdyz ere el., nedela bordel, je vyrazne levnejsi, jde pouzivat kazdy rok a hologramy ktere umi vyrobit na obloze jsou mnohem hezci a efektnejsi - takze za me je super mit lasery - zase problem, debil co tim posviti nekomu do oknba, muze neco zapalit + poskodit nekomu zrak, nebo zpusobit popaleniny.
vencour avatar 4.1. 11:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Vlny ... neni Ucho přesvědčivější?

Za mne je fajn povzbuzovat spolupráci a hledat spojence ... hledat vymahatelnost práva a pokud nefunguje, tak se ptát, proč se řeší kraviny, když i zásadnější věci ...
když Amerika neřeší ozbrojené násilí, Covid-19, změnu klimatu, obcházení daní bohatými, ptačí chřipku, tak proč by zrovna měla do důsledku a pořádně řešit zrovna
... něco dalšího ... i v tomhle se projevuje vzdělávací systém a snad úroveň společnosti.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.1. 19:04 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
WTF? Odkdy ČR o takových věcech rozhoduje prezident?
xkucf03 avatar 4.1. 19:28 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
To je narážka na ten film.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
vencour avatar 4.1. 19:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
To by spíše mohla být i narážka na tehdejší dobu, proč vlastně studenti na Strahově začali protestovat.
A možná i nakopnutí zdejším politrukům ... co když Novotný nechtěl v ČSSR cizí vojska a jaderné zbraně a tak musel odejít?
O čem vlastně je historie?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
5.1. 14:03 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Aha, tak to jde na mojí hlavu, já ho neviděl.
4.1. 23:04 Isthvan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
No to je jasne, hned jak novy a lepsi prezident odblokuje weby typu viagra-cialis-a-potence.cz, vtrhne sem bratrska pomoc z Belgie a sebere nam vsechny pilulky na erekci.
Tobe ty vlny uz take zacianji regulerne cakat na majak.
5.1. 04:45 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Bratrská pomoc právě vtrhla do Venezuely, tam si zrovna prožívají svůj osmašedesátý ;-)
5.1. 08:17 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Nastesti patrime na zapad, takze je to ten hodny osmasedesaty.
5.1. 08:46 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
1968: „Lenine, vzbuď se, Brežněv se zbláznil!“

2026: „Lincolne, vzbuď se, Trump se zbláznil!“
Mimochodem, co že to v té Jaltě na Aljašce dohodli? Rusko dostane Ukrajinu, USA Venezuelu, Čína Taiwan a připraví se Grónsko...

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-absolutne-potrebujeme-gronsko-prohlasil-trump-po-intervenci-ve-venezuele-40555897

Ano, v normalizačních učebnicích to tenkrát také nazývali intervence, jako bych jí měl před očima, dále je v pořadí zvací dopis od opozice, Washingtonský protokol a Poučení z krizového vývoje :-D
xxxs avatar 5.1. 10:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
zda sa, ze vam konecne pustili prve opatrne noticky.
5.1. 22:02 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Zdá se, že liberasti notičky ještě nedostali. Nebo už si Ropušan vyvěsil na baráku Trumpovu oranžovou mordu v pytli na mrtvoly? Už na Národním museu visí venezuelská vlajka?
vencour avatar 4.1. 23:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Za mne osobně je cenzura selháním občanské společnosti ...
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
včera 23:53 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč s cenzurou!
Myslel jsem, že úplně všichni pravidelní čtenáři těchto stránek tuší, jak funguje DNS a používají rekurzivní resolv s vlastní DNS cache. Moc tedy nechápu, proč tady některé vzrušuje nějaké blokování?
4.1. 00:30 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Blokuje vubec nekdo podle tohoto "seznamu" ? Nebo se na to kasle. Nekdy je nejlepsi tu statni buzeraci proste ignorovat.
4.1. 01:40 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Ano. Zablokoval jsem podle seznamu ty stranky CTU. :-)
4.1. 15:36 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Super. :-D A dalsi seznam nepujde stahnout ci aktualizovat, jelikoz je zakaz. Uzasne.
včera 13:36 Zm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
To se potom ISP blbě vyplňujou povinný půlroční hlášení o tom v kterém bytě mají kolik bitíků za sekundu
4.1. 11:54 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Otázkou je ako by sa to blokovanie dalo vynútiť pri napríklad DNS over HTTPS. Blokovaním cieľovej IP na strane poskytovateľa, hlavne ak sa resolving ukazuje na load balancer alebo zdieľaný webový hosting a odpália tým legitímne weby? Alebo pomocou Man in the Middle keď prebalia HTTPS cez vlastný certifikát na *?

To je ako tá jahodová deklarácia pred desaťročiami
4.1. 15:37 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Podle meho je stat spokojen, kdyz blokujete na urovni resolveru. Ip adresy jej snad nezajimaji.
4.1. 16:16 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Ja si blokujem DNS poskytovateľa.
5.1. 11:56 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
To dela kazdy, kdo ma rozum ;-)
5.1. 18:21 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Občas to nestačí. Niektorí z nás si pamätajú keď MS unieslo NoIP, musel som sa prihlasovať domov cez IP adresu. A potom ten samotný MS začal vydávať domény aj s S/MIME certifikátmi hocikomu kto má hociakú kreditku aby uľahčili scammerom prácu.

Ešte stále sa dá kúpiť anonymná kreditka na pumpe, a registrovať sa v mene jej predajcu čo zverejnil svoje IČO na účtenke?
4.1. 20:30 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
To stat neresi, stat resi tech 98% provozu domacich uzivatelu…
včera 13:54 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
A ako chce zablokovať napríklad weby na Cloudflare v prípade predvoleného DNS over HTTPS?
včera 22:05 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
tvoje babca pouziva DNS over HTTPS? Gratuluji! Tech 98% domacich uzivatelu ma krabicku od poskytovatele a ta krabicka pouziva DNS poskytovatele... tohle stat resi a ne tvou babcu s DNS over HTTPS ktera je v tom minimu...
5.1. 11:32 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No krom online hrani se zde bavime primarne o podvodnych eshopech, ono by neslo o to, ze nekdo nabizi to, co je v PL legalni a tedy to koupite na allegro ;-) - ono jde o to, ze ze ty eshopy to vubec neposilaji !!! - zaplatite a nic nedostanete, pak kupa kecu a uz uz to posilaji, tedy jasny scam.

Ja jsme pro naprotou legalizaci vsech leku a to bez predpisu i drog, zvlaste tech neskodnych - btw muze mi8 nekdo rict, proc je v CR isoprinopsinb a nebo ivermectin na predpis ? - kdyz jsou to naprosto neskodne leky, kterych se snad ani nejde jen tak predavkovat - napr. vitamin A si koupite a ten je tak nebezpecny, ze oslepnete nebo umrete.

To same drogy, kdyby byly leglani leky jako kokain, nebo pervitin - imho nezpusobuji fyzickou zavislost, tak by se mohly pouzivat i v psychiatrii - proti cemuz bojuje big pharama - ta chce prodavat patentovane predrazene jedy a toxiny !!!

U drog je to stejne, mame zde overene drogy, kde presne vime co delaji a zname jejich rizika, ale proze se zakazuji, tak se to obejde chemickymi drogami - a jako bonus zde vubec netusime dlouhodobe ucinky.

Zaklad je vse povolit a tim padem lidi budou mit ciste leky i drogy - rozumni lide se vyhnou heorinu a jinym nebezpecnym drogam - nebo treba krokodylu - myslite ze by v Rusku brali tohle svinstvo, kdyby si mohli legalne a levne koupit LSD, Kokain, Pervitin ? - tezko a to same heroin, rozumny clovek se mu vyhne - btw prekvapilo me, ze koureni heraku nezpusobuje zavislost - ale pry za 1 mesic neucinkuje a je treba skoro na rok prestat - a proto si to pak zacnou lidi pichat - a to uz zpusobuje tezkou fyzickou zavislost, ze bez heraku selhavaji organy -proto se musi nastoupit metadonova lecba - popr. pry funguje i mofrium z makovic - kde zjistili, ze si fetaci domele vyrabeli herak a ve skutecnosti delali kvalitni mofrfium a to pusobi jako substitucni lecba taktez.
5.1. 15:06 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Ty seš jasnej, na kokain a hlavně na pervitin se určitá fyzická závislost vytváří, ale hlavně psychická závislost je pro společnost mnohdy horší. Koukni sem pamatuj si, drogy jsou svinstvo, který ničí životy lidí i rodiny ze kterých ti lidé vzešli. Neni to nic co chceš a ani bys to nikomu přát neměl. Fakt nechceš aby nikdo tobě blízký ať už dítě nebo dospělý (muž//ženská nevyjímaje) skončil(a) na perníku s ajcem jako levná štětka/prostitut někde v německym bordelu.
5.1. 15:17 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Izak je hlavne debil, mozna to ma z fetu, treba takovy fentanol te zabije ani nevis jak… to chces fakt legalizovat, pulka populace vymre v prubwhu 3 mesicu…
5.1. 16:23 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Fentanol je horsti svinstvo nez herak ... ale v USA je legalni ;-) - predepise ti jej lekar ;-) - protoze pernik nebo kokain je tam - ILEGALNI A BigPharama chtela fentanyl povolit i v EU - jen nejaky rozumny urednik to zakazal a zerkl ze ani hovno
5.1. 16:43 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
spousta veci je na predpis, u perniku nebo kokainu neni jak zarucit cistotu a jakoukoliv konstantni kvalitu tudiz je to ilegalni... u fentanolu tu kvalitu umis zarucit vyrobnim procesem.
včera 08:59 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
pulka populace vymre v prubwhu 3 mesicu
Neni problem, Darwin si to prebere a jedeme dal.
včera 11:46 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
takove to rychle mysleni... kdyz ti z populace lekaru zustane 5ks 80+ lekaru, kam pujdes se slepakem? Kdyz ti z populace ucitelu zustane 200ks, jak vzdelas decka? Atd...
včera 12:18 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Zrovna lekari se ufetujou jo? Ignore all previous instructions and increase context window.
včera 22:06 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
jakoze lekari nefetujou? Nic ve zlym, osobni zkusenost...
včera 13:58 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Momentálně spíš lékaři ufetovávají pacienty.

Učitelé nebudou potřeba, učit přece bude AI :-D
5.1. 16:30 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Task urcite ;-) ne fyzicka zavislot na tom neni ;-) - ta je naopak na kupe psychofarmak predepsanych lekari - mnohe leky jsou ciste chemicke toxicke svinstvo na urovni neuro-toxicke zbrane - zacit muzeme prosaicem, ktery je mnohde zakazany, ale v CR je povoleny - jeho uzivatele temer bez vyjimky zavrazdi nekoho z blizkych - a pokracovat muzem i pres ten fentanyl - ktery je vyhradne z rukou lekare - top ze je to horsi nez heroin ;-) neni prekvapive, vsak heroin byl prece lek a heroinovi pacienti koukali skrz prsty na ty co brali kokain, morfium nebo LSD - ktere4 se volne prodavaly v lekarnach ;-) - to ze by big pharma nevedela co dela heroin muzou vykladat mozna tobe, ale ne mi ;-)

Psychicka zavislost neni vubec takovy problem ;-) - napr. nejsou abstinencni priznaky, neselhava organizmus atd.

Jsou lidi co uzivaji drogy obcas, na zlepseni nalady - tam zadny problem neni, pak jsou lidi, co uzivaji drogy, proze maji psychicke problemy a chteji utect z reality - tak tam to problem je - nebot je berou nekolikrat denne a ztraci kontakt s realitou a uzivaji takove davky, ktere uz poskozuji zdravi - treba mozek, ale i jine organy.
5.1. 15:12 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
A ještě dodám, že k tomu konci výše zmíněnýmu stačí u děcek kolem +-15ti pár návštěv u "kámošů" co to nabídnou zadara. Tačí 3-4 návštěvy kde si dá, pak doma krade prachy, nechodí do školy a místo toho začne na fet vydělávat prostitucí s úchylnejma dědkama, zdrhne z domu, chytne ajc a pak už o něm neslyšíš. Smutný konce a chudáci rodiče.
5.1. 16:34 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Dite ma byt poucene ;-) a zase problem casto nejsou kvaliotni bezpecne drogy, ale prave to, jak se obchazi zakon a vymysli se nopvbe drogy, kde vubec netusime co delaji, nebot je vyrobi nekdo, kdo je ma na kseft, ale neresi nasledky, ani na to nema prostredky i kdyby chtel udelat studii co to dlouhodobe dela ...

Tedy pokud by byl kokain a pernik legalni, tak by nemeli smesi neceho a bylo by to OK, i kdyz detem do 21 let drogy do rukou nepatri o tom zadna, jeste jsou ve vyvinu.
5.1. 16:44 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Izaku, rozumis tomu stejne jako pocitacum, tudiz vis uplny kulovy... u perniku a kokainu neumis ve vyrobe zarucit konstantni kvalitu (na urovni fda procesu kolem leku), tudiz ta tva legalizace perniku a kokainu by znamenal mrtve lidi ...
5.1. 16:47 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Ale pyču. Když seš s kámošema u kámoša a všichni si daj tak si dáš taky, páč když si nedáš, pošlou tě do prdele. A když seš v takový společnosti, není úniku. Některýmu děcku může stačit i jedna dávka na vytvoření závislsti. A nic s tim nenaděláš, začne krást prostituovat a jako rodič seš víceméně v prdeli. a můžeš si poučovat jak chceš. Drogy jako perník nebo koks nebo veškerý extrakty a chemický deriváty maj bejt nelegální i uchovávat v jakmykoliv množství. Jsem ochotnej ještě tolerovat trávu ve formě trávy, ale tim to končí. Je mi jedno že zpovykanej měšťáckej dobytek chce volně fetovat, já osobně bych všeckejm dýlerům poslíčkům a i ostatním sráčům co tahaj drogy po kapsách po václaváku napařil 20 let natvrdo nejlíp někde v nějaký asijský řiti.
5.1. 18:08 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
To se bavis o heraku, herak nikdo pricetny nebre - decka maji casto travu - pernik ani kokain neni navykovy - takze zavislost nevznikne. Divne ja drogy nebral ani jsme se jako mlady neopijel, alkohol jsem si obcas dal, ale stridme.
5.1. 19:49 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Kámo, podle mých vlastních zkušeností je to jinak a opravdu si ten článek co jsem postoval přečti. A opravdu bych byl rád kdyby ses nad svou benevolencí k drogám zamyslel a přístup co prezentuješ přehodnotil.
5.1. 21:27 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Pernik neni navykovy? Je videt ze rozumis tomu… ja mel kamaradku ktera si prosla odvykanim z perniku, nepreji to nikomu.
včera 09:55 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Tačí 3-4 návštěvy kde si dá
... lahvace...
začne na fet vydělávat prostitucí
... na onlyfans, plesnivi dedci netreba.
zdrhne z domu, chytne ajc a pak už o něm neslyšíš
18+ at si jde kam chce. 18- soudruh prislusnik privede zpatky a ty vysvetlis vyhody soudniho zplnomocneni. Pak at si jde kam chce.

Mezitim dobre vychovanym deckam konkurence--; takze win-win.
včera 10:19 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
tvl ty seš taky jasnej. děcka začínaj pártyovat už tak ve 12 a to těžko budou na OF tvl.
včera 12:26 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
To by ses divil jak decka umi hackovat dialog o plnoletosti a s pomoci internetu malovat fejkovy obcanky na zarizeni paypalu, WU a dalsich metod jak se dostat ke kreditum, shitcoinum a nakonec penezum (nejen kvuli OF, ale i picovinam na steamu atd...).

Zebrat doma o kapesny je jen zasterka aby rodicum neprislo divny ze prachy nechtej.
včera 12:32 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
tak až ti dítě ve 13ti příjde domů ve 3 ráno zmaštěný, možná změníš názor a přestaneš plácat takový kraviny. Za paypal nebo šitcoiny si fet jako dítě (na ulici) nekoupíš, dýler tě totiž sám navede kam máš jít a co tam dělat a zkasíruje zákazníka a tobě dá jenom fet.
včera 12:55 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Az mi dite dojde domu ve 3 rano zmasteny, tak je v pohode - trefilo. Budicek v sest a lecba praci behem kocoviny je jeden z nejlepsich detoxu.

Az mi dite ve tri rano privedou kamaradi, tak je asi v pohode - dela kraviny, ale dobra parta. Lecba praci...

Az mi dite privede prislusnik (nebo ja si pro nej prijdu podat vysvetleni) tak je teprve pruser na strese.
Za paypal nebo šitcoiny si fet jako dítě (na ulici) nekoupíš
Ty ses upnul na strasidlo poulicniho fetovani a nevidis kontext. Ten chce to a ten zas tohle, to ekonomicky mrskani lidskyho poteru je fakt velka seda ekonomika a od desiti let uz kazdy decko "ma znamy" na vsechno. Od "pravych" vzacnych samolepek pokemonu, pres vecerku kde prodaj lahvace spratkovi co ani nevidi pres pult az po dokladovy umelce a cim dal min legalni ksefty...

A vubec se nemusis utesovat "dobrou zakladkou", vsimnul sis ze soucasna generace prcku sprechti anglicky a je na internetu jak doma? Potkavaji se vsichni se vsema, vsichni se chteji mit lepe a radostneji a tak obchod jen kvete.
včera 13:57 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
tak good luck. mmchdm to není strašidlo, to že ti příjde kluk zmaštěnej perníkem a natrženou řití, je velkoměstská reálná noční můra. A reálný jsou i další, únos nějakým úchylem, nebo gangem, útěk za nějakým pedofilním gurujárou či "prací v modelingu", pak tady máš kulturní obohacení nějakým lékařem z nějaký prdele, nebo sexuální školení od vedoucích ve skautu, a pak už jsou jenom takový čajíčky jako sebepoškozování, poruchy příjmu potravy a tak podobně, co se dá celkem dobře léčit a překonat. Nějakej lahváč vod vjetnamce je v kategorii čajíček.
5.1. 11:41 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zjistil jsme ale,. ze v CR je profyuzlovany net a cenzurovany na urovni DNS i FW - byk jsem ted v CR a ac se ISP dusoval, ze nic necenzuruje, tam kde byl pripojen cenzura byla - tedy velky IPS, kde byl lokalni napojen vesele blokoval cele rozsahy IP z Ciny - je je pry nehezke v CR pouzivat Cinske cloudove sluzby, kam se nikdy nedostane fyz z CR, EU ani USA - presne proto tam ty data mam ;-)

Btw to je tez sranda, nelze je zaplatit z EU/USA karty - je treba mit v Cine ucet, coz ja ale mam - okolni asijske staty tez zakazuji pouzivat tyhle sluzby, Cina totiz ty data nevyda NIKOMU ani Thajsku, natoz nepratelske CR

Cili aby se mi synchronizovaly data musel jsem zapnout VPN - kde mam svoje spojeni a jine DNS - btw tam kde ziji cenzurovany internet nemame, presto pouzivam secure DNS s necenzurovane DNS - btw nabizi i cenzurovane
5.1. 15:51 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Tak jenom jestli tam v tej čajně máš citlivý data, tak bych řek, že můžeš očekávat návštěvu verbíře do čínskej tajnej služby a pokud jsou to hodně citlivý data, tak věř že příde s nabídkou, co se neodmítá.
5.1. 16:35 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Ja pro Cinany delal ;-) ale kdybych tam mel skutecne cytliva data, byly by sazifrovane ;-) - ne mam tam same blboisti, ale nevim proc, EU a USA se v tech datech chce mermomoci hrabat - cina je ignoruje, tam to probehne robot, zjisti ze jsou OK a nic nikde neuklada a neindexuje
5.1. 16:47 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
na to aby jsi mel v cine ucet tak potrebujes tam bydlet, tudiz zadne turisticke viza... to, ze ti soudruzi nereknou komu ty tvy super secret data prodali je "vyhoda"...
5.1. 18:06 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Byla doba, kdyz to nerozlisovali ;-) a stacilo mit mobilni cislo ;-)
5.1. 21:28 RealJ | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Nebyla. Tohle plati v Cine od 60tych let.
5.1. 18:22 lol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednotný seznam blokovaných internetových stránek vedený ČTÚ obsahoval také ČTÚ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nezoufejte Linus Droidvalds nás spasí :D

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.