Portál AbcLinuxu, 29. července 2025 11:29


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
6.4.2011 13:00 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sice to nedava zmysel, ale openSUSE je uz tradicne bordel :)
gtz avatar 6.4.2011 13:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
proč?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.4.2011 13:35 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Laco se tradičně opírá do OpenSUSE, nekrm ho, třeba pojde hlady
6.4.2011 15:03 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Pokud je o číslování verzí, tak má ovšem pravdu.

Korelace mezi změnou major/minor verze a mírou překopání věcí nebyla víceméně žádná.
6.4.2011 16:40 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
to se pak lidi akorát hádaj, kdo má lepší metr na překopání

čísla major verzí už v dnešním rychlým vývoji IMHO nemají moc smysl, ale musí zůstat, protože marketing
9.4.2011 21:17 m;)
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
nie je pravda. napr vo freebsd znamena rovnaky major istotu ABI, t.j. ABI sa moze zmenit az s novou major verziou. podobne to ma solarko, aj ked tam je podpora ABI este silnejsia. z linuxov typicky debian (ci red hat?).

samozrejme v systemoch / distribuciach, ktore menia API/ABI s kazdym releasom, na skutocnom cislovani naozaj nezalezi. v takom pripade by som sa priklonil k cislovaniu odvodenemu od datumu, prip. k jednoduchej postupnosti typu fedora.
tomboytom-deviant avatar 6.4.2011 13:02 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Sorry, ale jako to je úlet

Keynes & Mimozemnšťané
6.4.2011 15:57 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Tak, prakticky to znamená, že major number už neznamná major verzi (větší major number prostě přijde, když bude na řadě další listopadové vydání) a vůbec, vázat to na měsíce... no, při prvním zpožděném vydání to bude legrace :)

Ubunťáckej systém má jasnou logiku, tohle je troll a ne systém.
7.4.2011 00:53 Kaacz
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Ano, jakoze *buntu fakt nemusim, ale (cervenam se studem) teprve nedavno jsem zjistil, ze ty cisla znamenaji rok a mesic .. Tak slavnostne prohlasuji: ubuntu ma logicke pochopitelne cislovani. Kdyz teda clovek zjisti co to znamena. Ale pak uz to jede samo. :-)
7.4.2011 10:40 Miška | skóre: 31 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Ubuntackej system ma problem kdyz dojde ke zpozdeni - vsechny materialy hlasajici 11.10 se budou muset predelat na 11.11. Tenhle system se zpozdenim prave zadny problemy nema. Kdyz dojde ke zpozdeni, tak holt dojde ke spozdeni, cislo se nemeni.
7.4.2011 14:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Jenze to nemel ani ten predchozi, tak proc ho menit?
The .x shall henceforth reflect the month of release
1 = November
2 = July
3 = March
A kdyz teda bude x.2 az v Augustu tak bude to opravdu x.2? Protoze x.2 musi bejt jedine July... proste magorina. Teda managorina.
6.4.2011 13:07 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ak tomu dobre rozumiem, na zaciatku roku vyjde 12.3, v lete 12.2 a na jesen 12.1 ?
gtz avatar 6.4.2011 13:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
This solution brings a meaningful rationale to the scheme, without completely revising the look.
And thus, our next release in November will be 12.1.  In July 2012, we will ship 12.2 and in 
March 2013, we will ship 12.3.  Then in November 2013, we will ship 13.1.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.4.2011 00:56 Kaacz
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Ano a ted si predstavme, ze zmeni major verzi o jedno kolo pozdeji .. a zacneme 13.3 .. :-)

Pripada mi to dost na hlavu. Proste si vymysleli, ze kazda major bude mit 3 minor verze .. a to musi byt definaovano jako pravidlo .. dost nestastne. Pojmenovani podle roku a mesice by bylo nezavisle na jakekoli zmene ..
Karry avatar 6.4.2011 13:17 Karry | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Já to pochopil jinak. Vydání budou vycházet každých 8 měsíců, takže letos na jaře bude 12.3, na podzim 13.1, v létě 2012 bude 13.2 a na jaře 2013 bude 13.3... Nedávalo by moc smysl kdyby se čísla zmenšovala...
unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
6.4.2011 13:17 majun | skóre: 1 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Nerozumis :-D 11/2011 - 12.1 7/2012 - 12.2 3/2013 - 12.3
6.4.2011 13:19 majun | skóre: 1 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Nerozumis :-D
11/2011 - 12.1
7/2012 - 12.2
3/2013 - 12.3
P.S.: blby formatovani...
gtz avatar 6.4.2011 13:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Ano a v 1/2012 bude 13.1
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.4.2011 13:43 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Jo, teraz uz rozumiem. Myslel som ze kazdy rok budu 3 verzie.
gtz avatar 6.4.2011 13:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
uvedený link nás pošle na rok 2007, takže opravit prosím na news-2011
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
6.4.2011 13:20 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ich vysvetlenie sice zmysel nedava, ale v podstate som to pochopil tak ze iba zrusili .0 releasy, takze nebude 12.0 ale rovno 12.1 a pod.. Prirovnanie stymi mesiacmi nedava ziadny zmysel. Hovada..
6.4.2011 13:40 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí

Ježiš.. Tak si dovolili začít číslovat jako normální lidi od jedničky, ne jako programátoři od nuly... To je toho...

6.4.2011 13:29 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Docela by mě zajímalo, zda z 12.1 vznikne SLE 12 (stejně jako z 10.1 SLE 10 a 11.1 SLE 11)
6.4.2011 15:48 kub
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Zato z OES 2 teď vznikne přímo OES 11 :)
7.4.2011 10:43 Miška | skóre: 31 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
openSUSE ma ted vlastni cislovaci system kompletne nezavislej od SLE. Takze az si Novell usmysli, ze by rad SLE 12, tak si ho udela a openSUSE se na cislovani Novellu ohlizet nebude.
6.4.2011 14:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Coz mi pripomina, ze bych rodicum mohl konecne udelat ten upgrade z 11.2 :-)
6.4.2011 16:41 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
já už dlouho upgraduju z 11.1 ))
6.4.2011 16:55 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Není třeba :)
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
6.4.2011 17:10 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
hmmmm, dík za tip, nebo vlastně ne, už ten upgrade potřebuju, takhle se budu sám před sebou vymlouvat proč to neudělat ))
gtz avatar 6.4.2011 16:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: openSUSE mění číslování verzí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem zvědav kdy někdo opraví ten špatný odkaz ve zprávičce, link je špatný - má být bez těch uvozovek na konci,
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.