Portál AbcLinuxu, 20. července 2025 16:55


Počítačová hra Brno Transit

Vývojář Spytihněv, autor počítačové hry Hrot (Wikipedie, ProtonDB), pracuje na nové hře Brno Transit. Jedná se o příběhový psychologický horor o strojvedoucím v zácviku, uvězněném v nejzatuchlejším metru východně od všeho, na čem záleží. Vydání je plánováno na čtvrté čtvrtletí letošního roku.

2.7. 11:55 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Fluttershy, yay! avatar 2.7. 12:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše dopravní horor v Brně
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Dopravní horor v Brně se odehrává dnes a denně nad zemí: v zácpách aut a na chodnících proměněných v parkoviště aut.

Pokud nejste v Brně (ani podobném městě), realistická hororová hra z tohoto prostředí je nějaký simulátor zácpy… nebo možno oprášit Carmageddon.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
AsciiWolf avatar 2.7. 12:16 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Mě spíše mrzí ty haldy odpadků povalující se všude. Ale to je tak nějak standard každého většího města. Bohužel.
Fluttershy, yay! avatar 2.7. 12:22 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně

Auta. Těm tunovým kovovým odpadkům se říká auta.

Tyhle odpadky se občas hýbou, vypouštějí u toho další, malilinkaté jedovaté odpadky, hlučí a někdy u toho i někoho přejedou.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
2.7. 13:00 Jan Pavlík
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Dobrý den, vy máte tu drzost pochybovat o nadřazenosti auta nad člověkem ? Mě se líbí, jak mají lidé pevně dané hranice v hlavě v jakých mohou přemýšlet a málokdo má odvahu jít mimo tyto hranice.

Vajgl na chodníku vadí, ale auto na chodníku nevadí. Takový vajgl člověka může zabít, ale tunové monstrum rozhodně ne.

V republice je milión aut zaparkováno na chodníku, ale nikomu to nevadí. Řidič auta si obvykle zaparkuje auto na chodníku před svůj Happy home. Tam mu nepřekáží, na jeho obrovské zahradě by mu překáželo. A jde psát do diskusí příspěvky typu, že méněcenný chodec vůbec nepatří na silnici, ale jen na chodníky.
2.7. 13:31 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Tunu vazi male mestske vozitko, ktere nedas ani manzelce... Slusni lide jezdi v autech v intervalu 2-5 tun ;-)
2.7. 16:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
A platí 2-5 krát vyšší silniční daň?
2.7. 20:14 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Plati vyssi spotrebni dan a dph z paliva. Proc by majitel mel platit dalsi? Proc 5x vic? Proc by mel vubec z vlasnictvi vozidla koristit ten tvuj stat?
2.7. 23:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Ten stát postavil silnici, kterou ty pětkrát víc zatěžuješ a ničíš.

Postavil jsi ty silnici? Kolik kilometrů?
3.7. 08:24 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Tu silnici nejvic zatezuje narvany autobus - osobaky koleje v asfaltu nevyrobi.
3.7. 11:26 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
No spise nakladaky - delali testy a pry kdyby nejezdily po dalnici nakladaky, tak se skoro nemusi opravovat a osobaky by tak vubec nemusely platit dalnicni znamku, autobusy jsou tez OK, jsou sice tezsi, ale ne tak tezke jako nakladaky a maji vice kol - coz naklady sice taky, ale autobus je lepe rozlozen a mensi - a netaha za sebou dalsi naves a prives.

Rozdil mezi malym autem a 2T SUV neni, nebot to SUV ma vetsi a sirsi pneumatiky ;-) viz tlak na plochu a fyzika zakladni skoly
4.7. 18:30 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Ještě jsem neviděl čtyřicetitunový autobus, ale náklaďák s návěsem ano.
3.7. 12:35 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
1. Stat postavil silnici na pozemku, ktery vlastni nelegitimne, za penize, ktere nasilim ukradl slusnym lidem.

2. Poskozeni silnic ma svedomi zejmena autobusova a kamionova doprava spolu s nekvalitnim provedenim zakazky, ktere si neohlidal kdo? Ten tvuj stat. Opet, za nasilne ukradene penize stat cpe lidem nekvalitni sluzbu.

3. Silnice by mely byt soukrome, aby byla zajistena udrzba a realne ceny.
4.7. 12:41 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
1. pokud clovek jezdi v automobilu, neni slusny

2. neslusnym lidem by mel byt zabaven majetek ve prospech statu
6.7. 21:58 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Komu jeste by mel byt zabaven majetek ve prostech Statu? Nestyd se a povidej...
3.7. 08:29 plostenka | blog: plstnk
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Ja s tim souhlasim. Silnice stavet jen z dani pro motoristy a cyklostezky jen z dani pro cyklisty. Samozrejme cim vetsi tlak na kolo, tim vetsi dan.
3.7. 12:36 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Co to nechat na soukromnicich? Silnice i cyklostezky by mely byt privatizovany.
2.7. 13:44 Kate | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Naprostou dokonalost tomu vždy dodává kombinace s nadáváním jak je mladá generace pořád zalezlá doma - většinou těmi samými lidmi, kteří tleskají konverzi veřejného prostoru na parkoviště.
2.7. 14:15 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
ROFL :-D :-D
xkucf03 avatar 2.7. 14:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Sláva motorismu!
Tím myslíš parkování v ulicích nebo dopravní zácpy? Když bude dost parkovacích domů, tak nebude tolik aut stát venku. Pokud jde o zácpy, tak věř, že posouvat se po městě krokem žádného řidiče nebaví a dělá to jen v případě nutnosti. Kdo se chce projet po zábavu, tak ten jezdí někde, kde je volno a kde nebude stát v koloně ;-) Po městě často potřebuješ něco nebo někoho převážet, takže to bez auta moc nejde. Pokud jede člověk sám a bez nákladu, tak by šlo použít MHD. Ale skutečně musí být tak špinavé, smradlavé a plné pochybných individuí? Když si někdo stěžuje, že lidi jezdí radši autem (a trčet v koloně fakt není zábavné, takže pro to musí mít člověk dobrý důvod), tak by se mohl zamyslet nad tímhle. Ještě to tu není tak hrozné jako v Německu, ale bohužel se tomu blížíme.

Než se hádat o volbě dopravního prostředku, tak mi přijde lepší se zamyslet, jestli člověk do toho města vůbec musí jezdit nebo ne. Teď třeba ministr dopravy s velkou slávou oznamoval, že si lidi budou moci nechat poslat řidičák (jen obnovený, ne první) do schránky a nebudou muset čekat dvě hodiny ve frontě. To je moc hezké, ale třeba v Americe tohle měli už před desítkami let. I u nás se to mohlo decentralizovat už dávno. Další věc je práce – já např. poslední roky pracuji z domova a do smradlavé Prahy už každý den nejezdím, tak mně nikdo přeplněnost města vyčítat nemůže. Ale když je někde potřeba moje fyzická přítomnost, tak klidně pojedu autem, nemám s tím morální problém. Hlavně ČR není jen Praha. Čím víc se v ní bude stavět (třeba populistické byty pro mladé), tím to bude horší, přitáhne to sem ještě víc náplav a bude z toho ještě větší žumpa. Pokud už se stát musí nějak angažovat, tak ať železnice, pošta a dálnice nejsou pro smích a pro ostudu a ať to mimo pár velkých měst není všude zabité.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
2.7. 15:19 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Tak nejak, ale ja bych CR pral aby jim to vyslo a zrusili auta i naklady, vlasten i investice do cest, jakozto zakladni infrastruktury, zadne vyrabeni aut a tak - krom toho, ze byt se lidi nedostali dom prace, MHD by vypadala asi jak v Indii, ekonomika by zkolabovala a ze spotrenich dani ma CR balik, dokonce 70% z dani z pohonnych hmot neinvestuji zpet do cet, ale ukradnou do rozpoctu .. to by pak byl hezky stredovek,. stat bez penez, lidi bez prace, prazdne markety a zacal by asi hladomor ;-) ... a CR to preji hlavne ptoto, ze uz tam neziziji ;-) Jen at si tam zeleni vybuduji ten zeleny raj ala zeleni khmerove ;-)

A ted vazne, stat ma povinnost zajistit parkoviste a mesto to same, naopka ma jit vice penez ze spotrebni dane z pohonnych hmot na infra, idealne skoro 100% - cesty, opravy i verejna parkoviste zdarma, na sidlistich maji byt parkovaci domy zdarma- tak jak je to ve Finsku napr.

MHD napr. v Praze je silna, X let jsme tam nebyl, prijle jsme tam vlakem, na D1 uz si netroufam, chtel bych nekam i dojet a ne tam 6 hodin stat - Metro je spionave, jsou tam divni fetaci a zlodeji, nemaji tam jezdici schody ani vitahy, jak tam u vas jezdi vozickari netusim, ale ja s kufrem jsme tam musel jak nejaky kokot tahat kufr po schodech ;-) ... jak ja byl rad, kdyz jsme prijel domu k nam do civilizace, kde jsou vsude vitahy a jezdici schody, kde nic tahat nemusis, je to tam cistejsi a spinave fetky tam neoxiduji
2.7. 15:57 Bubak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Nechapu, proc by ti mel stat zajistovat misto na odlozeni nejakeho tveho bordelu? Zajisti si ho sam, kdyz neni, odloz si bordel jinde (tedy kup nebo pronajmi si nekde misto na jeho odlozeni) a domu dojed autobusem... Jak Valgrind je magor, tak zrovna v tomhle s nim dost souhlasim, postavte parkovaci domy, napalte ceny podle nakladu a verejna prostranstvi at jsou cista verejna prostranstvi. A policie at pokutuje kazdy takovy kus srotu na tomto verejnem prostranstvi (pokutami, ktere nasobne prekroci cenu pronajmu ulozneho prostoru k odkladani toho srotu urceneho).

Zrovna v Praze se da MHD dojet kamkoliv skoro kdykoliv. Ja bych do zkurvene Prahy autem nejel.
2.7. 18:35 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Protoze mui za to platim ... dobra, zrusme spotrebni dane, poplatky z pojisteni na fyzlauta, atd. tak at mi nic nezajistuje ;-) ale dokud tohle vsichni ridic plati, tak necht zajistuiji, nebot je to soucast infrastruktury, to je jako bys rekl, ze stat nema na sidliste tahat inzenyrske site a ze je neni treba napojit na kanalizaci ;-) ... tu by nemeli, ale platit by za to museli ... vodne stocen a poplatky - i kdyby nemeli vodu, ani odpady ;-)
2.7. 23:43 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Zrušme silnice! ;-)
3.7. 00:47 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Ne, platim za to, ze se tu pro me udrzuji (v Cechach "udrzuji") silnice, tedy infrastruktura pro to, abych mel moznost se odnekud nekam dostat. Kam si ulozim tu krabici, kterou na ten pohyb pouzivam, kdyz se v ni nepohybuju, to je ciste moje vec a mel bych se o misto pro ni postarat stejne, jako jsem se postaral o to, abych mel kde si odlozit gauc, televizi, postel atd.
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
Gréta avatar 3.7. 01:00 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Ja bych do zkurvene Prahy autem nejel.

musíš si dycky připomenout že městcký libtardy to bolí víc než tebe :D :D :D ;D

2.7. 15:29 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Problem s parkovanim by vyresila privatizace toho verejneho prostoru - parkovaci mista by byla vydrazena a byla by dale pronajimana. Diky vzacnosti v dane miste dojde k vyvazeni ceny, coz povede k rozumne distribuci aut.
2.7. 18:39 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
To je blkbost, pozemek je efektivne monopol, koukni jak to dopadlo s vodou, ale i elektrro sjemdy a udajne nezavyslimi obchodniky - el. se jen zdraziula nad rozumnou a unosnou mez diky kartelu - sopuko0me podnikani funguje jen tam, kde neni fyzicky nedostatek a nejksou statni regulace - tedy ze to muse delat jak velka korporace, tak maly podnik ;-) ... u parkovani je to soucasti infrastruktury a statni slusby, kdy ma stat postavit parkovaci domy, staci otevrene a ty maji byut zdarma, stejne jako parkovaci plochy ve mestech, uz samotne zony a zpoiplatneni je svinstvo, videl jsme mesta, ke nebyl zadny problem s parkovanim, jen nekterii breceli, ze musi ujit 200m od vchodu a kriceli ze chteji zony, no tak je dostali ;-) problem maji stjeny, nebot jaki se ukazalo, nikod jiny jim na tom sildisti neparkoval, zato za to ted mastne plati a kazdy rok plati vice a vice a musi hlasit kazdou zmenu SPZ ;-) za poplatek 500kc samozrejme ;-)
3.7. 12:40 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Zrusit regulace a privatizovat. Jiny lek na to neni. Kdo chce, at si pozemek koupi a treba pronajima ci si tam postavi kadibudku.
2.7. 18:41 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Ja mam specilani parkovani, v ramci firmy si to odecistaji z dani a ja doplacim 15 euro / mesic za podzemni parkoviste - firma plati 60 euro, ale dava si to cele do dani prave minus tech 15 euro co musism zaplatit ja, aby si to mohli ciste odecist cele z dani, je to benefit ktery nam dava stat ze to neni jen cisty naklad, ale cisty danovy odpocet - super vec ;-)
2.7. 16:46 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
třeba populistické byty pro mladé
To myslíš ty mikrokrálíkárny se šestnácti metry čtverečními? Komunistické paneláky proti tomu byly hrady :-D
3.7. 07:33 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Když bude dost parkovacích domů, tak nebude tolik aut stát venku.

Že nám ty parkovací domy rostou jako houby po dešti: První otevřený (rok 2005) v inkriminovaném městě se postavil za dotace, pak se napálilo parkovné, aby ho nikdo nepoužíval a po vypršení dotační udržitelnosti jej majitel z půlky přestavěl na kanceláře. A ten se tím vůbec netají. Po dokončení obchodního plánu se parkovné srovnalo s cenou stání na ulici.

3.7. 11:46 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Protoze jstye to dali mafianum ;-) v CR zadna slusna investicni spolecnost stavet nebude, korupce a mafianstvi - slusny developer tam ani nepachne, vim to, nebot jsme se s temito lidmi bavil ve Vidni - jak je mozne, ze ve Vidni, kde jsou 4x vyssi platy to funguje ? - 1 mesic 50 euro ted uz asi 60 a rocni karta 300 euro ... ve Finsku zdarma, nebot to postavi mesto-stat - vedi ze mista jsou potreba a ze tim setri mistem ...

Ale to jsou Finove ze, ne skurveni Prazaci ;-) - funguje to tak, ze vzdy zaparkujes pred dvermi, ale jen docasne, vyndas co potrebujes, deti, kocarky, nakup atd. a pak prijdes k autu a preparkujes jej do toho domu a tetrba 100-300m pak dojdes pesky ... dokazi tohle Prazaci ? ukazka smrdsvi, kde nejaky debilek co si nakradl na SUV tam to autoi pak arogantne necha, aby on parkoval pred svym vschodem a to ze je to docasne misto ho vubec nebude zjimat, nebot podle nej je jednulezitejsi na svete on ;-)

Vzpominam si jak si jedna ceska managerka ve Finsku otevrela hubu ala zmrdsvi v Praze ve smyslu ja jsme buh a zamestnanec je hovno ;-) ... no firma a technik ji rychle vyvedl z omylu, ona je hovno, jen ji to nikdo nerika, ale nahradi ji zistra, zatimco toho senior sap specialsitu nenahradi ani za 1/2 roku ;-) - dokonce ma i 3x vyssi platy nez dana managerka - ktera za ma za ukol koordinovat procesy - tedy takova sekretarka ... tak ji vysvetlili, ze tak jak se chova se nesmi chovat ani k uklizecce, natoz k jejich top seniornim expertum a ze muze byt rada, ze to byl takty cech, co ji poslal dopyce a nehlasil to na HR ... a ze on ataky mela stesti, ze si nesla stezovat na HR, nebot pokud by si stezoval on, tak by sla jen na skoleni, pokud ona - tak by letela z firmy, nebot lidi co se neumi chovat a jeste si stezuji - neopravnene tam nechteji ;-) chteji tam rozumne lidi a ne psychopaticke zmrdy ... takze v tom Finsku se i sef nejakeho odelleni NOKIA s platem 30.000 e / mesic a 2k podrizenymi pod sebou bude chovat slusne, zaparkuje sve VOLVO v topu, vynda veci a jako slusny clovek pak auto preparkuje, aby nezavazelo ;-)

Top poznate i v jinem chovani - napr. kde jaky pojebany color people se v MHD chova jak hovado a pak zasadne blokuje vytah, nebot jejich smardlava prdel se musi za kazdou cenu vozit vytahem a to casto i tehdy, kdyz jsou tam jezdici schody - nebot oni josu prece slechta ;-) zatimco slusny clovek blokuje vytahy jen tehdy, kdyz ma tezky batoh/kufr a nejsou jezdici schody, pokud jsou, tak jede na schody, nebot vi, ze kdyby se jako cerny muslim choval kazdy, tak ten vitah budou blokovat a bude se tam tvorit mega rada a nechteji jej blokovat lidmi s etzkymi kufry, postakum s voziky a lidem s kocarky - vzdy poznate kdo je kdo - vetysinou ciom vetsi hovno, tim vice si o sobe mysli a je arogantne nezohledy a rozciluje se, kdyz mu top nekdo rekne - protoze nahle na zapade uz neni ta spina nizka kasta ... ale relne se tak chova a lidi jejn hledi a vnimaji je jako nevychovane zvirata, co se bylo treba socializovat ;-) ... a ve Finsklu se napr. nevykradaji auta, dokonce ani kdy bude odemcene a nebo treba i otevrene ... porad to pro lidi neni duvod auto vykrast - to taky Prazaci nezvaldaji, tam kdyz vas vidi, ze neco mate v aute, tak do 20 min auta bez dozoru mate rozmlacene zadni okno a veci fuc ;-)
4.7. 09:53 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sláva motorismu!
Jedinou spravnou cestou je privatizace. Bez ni proste nezajistite spravnou alokaci zdroju. Je treba privatizovat pozemky a uvolnit legislativu tak, aby si lide mohli na svem parkovat, jak chteji, a aby si mohli na svem stavet garaze, parkoviste a treba i parkovaci domy. A kdyz nekdo chce nechat pruh pozemku vedle silnice zarust travou, necht si jej koupi stejne jako ten, ktery si tam chce parkovat sve 4 tunove vozidlo.
2.7. 15:53 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Tyhle odpadky se občas hýbou, vypouštějí u toho další, malilinkaté jedovaté odpadky, hlučí a někdy u toho i někoho přejedou.
Iste. Autá si jazdia, robia bordel, vypúšťajú smrad, hoci ich vodiči by radšej išli na bicykli. OMG
4.7. 10:14 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
To vse plati i pro cyklisty - hybou se, vydechuji co2, obcas nekoho srazi, delaji hluk.
2.7. 13:28 Valgrind
Rozbalit Rozbalit vše Re: dopravní horor v Brně
Ty mas snad v brne malo chodniku? :-D Btw ja myslel, ze bydlis v samotiskach? :-D
Gréta avatar 3.7. 00:49 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše hřib to v prahéé mrší steně :P :P
Dopravní horor v Brně se odehrává dnes a denně nad zemí: v zácpách aut a na chodnících proměněných v parkoviště aut.

pochopytelně, však tam roky vládne levice která nebyla s to vytvořit dostatečnou infrastrukturu ani počet parkovacích míst :P :P

....ja vlastně ty městcký zdegenerovaný lidi chápu že vo víkendech houfně z těch svejch zprasenejch měst prchaj na eště furt normální venkov a rači riskujou že v žabkách a kraťasech umrznou v horách hele nebo že sežerou muchomůrku zelenou hele, všecko je pro ně menší riziko než žít pod jhem samosprávy kterou si ty městcký divnolidi sami zvolili a to ze svejch vlastních řad :P :P :D ;D

3.7. 11:55 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: hřib to v prahéé mrší steně :P :P
Tak tak, ale ja z Vidne neprcham, naopak zde zustavam a je to zde super, siroke cesty, kupa parkovacich domu, chodniky, cyklo-stezky - super MHD - lidi tam nesmrdi, je takova cistejsi a neni zatuchla ;-) ... a vubec mi nevadi, ze mam auto 6km od baraku a ze tam jedu 20-30 min metrem - bezne jej nepotrebuji a v garazi parkuji na jakjo ze nejhorsim miste, nebot je nejdale od vseho - to z toho duvodu, ze skoro autem nejzdim a tim padem nechavam ty lepsi mista lidem, co tam jezdi kazdy den a maji to tak blizko k vytahu atd. - hold zde nejsme psychopati a umime se chovat jako lidi ...

A i sefove velkych firem zde jezdi sockou, nebot je to pohodlne, rychle a nemusi resit auto, notebook si daji do kufriku, tasky nebo batohu ;-) - a klidne si sedne vedle cloveka v monterkach a nepohrda jim ;-) - nedela ze sebe neco vice, citi se jako platny clen spolecnosti, kde kazdy co pracuje je uzitecny a vazi si uklizecu metra, nebot on by to nedelal, je to spina prace, neni tak dobre placena - i kdyz dos dobre, aby mel i na dovoelnou a neresil, ze se mu pokazila lednicka - a tak je mu vdewcny, ze udrzuje metro a ulice v cistote a delt praci, kterou on by mozna delat nezvladal ... no a v takovem meste se pak zije dobre, zvlaste kdyz se zde provadi vystavba aby slouzila lidem a ne aby si na tom nekdo namastil kapsu a rozkradal tak spolecny rozpecet, na ktery se skladaji vsichni lide z vysokych dani - plati dane a chteji, aby za to meli kvalitni verejne slusby a dokazi byt velomi nastvani, pokud se rozkradaji - takove strany a lidi totiz lidi fakt znova nezvoli a konci ve vezeni, ne jen ve funkci.
AsciiWolf avatar 2.7. 12:15 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačová hra Brno Transit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
uvězněném v nejzatuchlejším metru východně od všeho, na čem záleží
:-D
2.7. 16:17 Mladík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačová hra Brno Transit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mládeži do 30 let nepřístupno. Seriously? Ne, že by mi tolik nebylo.. Komu to chtějí prodávat? Už i mě to odradí, jestli je to vůbec pro někoho..
2.7. 16:44 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačová hra Brno Transit
Mladší to nepochopí :-D
2.7. 21:48 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačová hra Brno Transit
Badať tam isté zlepšenie v grafike. Kedy vyjde niečo na štýl Q3A aj s CTF a mapou Cejlu?
2.7. 23:10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačová hra Brno Transit
Kedy vyjde niečo na štýl Q3A aj s CTF a mapou Cejlu?
A jedním z NPC nepřátel by byla Black Widow?

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.