Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 10:03

První veřejné pracovní verze standardů WebGPU a WebGPU Shading Language (WGSL)

Pracovní skupina GPU for the Web mezinárodního konsorcia W3C zveřejnila první veřejné pracovní verze standardů WebGPU a WebGPU Shading Language (WGSL) aneb API pro přístup z webu na GPU.

19.5.2021 15:11 | Ladislav Hagara | IT novinky


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

19.5.2021 21:38 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: První veřejné pracovní verze standardů WebGPU a WebGPU Shading Language (WGSL)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Takze tu budeme mit dalsi zpusob jak jednoznacne identifikovat konkretni stroj, a dalsi hromadu der jak doprdele. Jine vyuziti to mit nebude.

---

Dete s tim guuglem dopice!
Petr Tomášek avatar 20.5.2021 12:57 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: První veřejné pracovní verze standardů WebGPU a WebGPU Shading Language (WGSL)
Doufam, ze ten nesmysl bude noscript umet zakazat...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
24.5.2021 14:03 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
Rozbalit Rozbalit vše Re: První veřejné pracovní verze standardů WebGPU a WebGPU Shading Language (WGSL)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uff. Takže tohle umožní webovým cvokům vytvářet stránky, které budou super-hyper cooool, ale pojedou jen na nadupaném stroji s dedikovanou grafikou. No fajn.

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.