Portál AbcLinuxu, 9. srpna 2025 00:13


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
unknown_ avatar 8.6.2008 14:53 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Adonthell 0.3.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neví někdo, jestli se k tomu někde dá stáhnout česká lokalizace?
tsLnox avatar 9.6.2008 08:55 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Adonthell 0.3.5
Fungujou ti tam na tý stránce screenshoty? Ted jsem v práci tak nemám možnost to nainstalovat, a chtěl sem se aspoň podívat na screeny...
hikikomori82 avatar 9.6.2008 09:41 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Adonthell 0.3.5
nefunguju ale na google obrazky toho par je
9.6.2008 19:48 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Adonthell 0.3.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
SDL_ttf knihovna mi ale přijde docela pomalá :( Když jsem si s tím někdy v minulosti hrál, tak bylo potřeba pro každé vykreslení textu vytvářet SDL_Surface (přesně řečeno, SDL_ttf vrátila vždy nový surface) což mi přijde docela nevhodné pro hry, kde je potřeba maximální výkon.
oroborus avatar 24.8.2008 20:44 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Adonthell 0.3.5
Vzhladom na architekturu libSDL sa mi to zda celkom normalne. Potrebujem zobrazit text, tak pouzijem funkcie z SDL_ttf a tie mi vytvoria novy SDL_Surface. Ten si ale mozem ponechat a nemusim ho vzdy znovu generovat.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.