Portál AbcLinuxu, 26. července 2025 14:37


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Daniel Kvasnička ml. avatar 10.12.2008 11:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokrok OpenCL je prave ten, ze umi vyuzit nejen GPU, ale treba i DSP na zvukovce, pokud je dostatecne silny a lezi ladem... proste co dum da :-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
David Heidelberg avatar 10.12.2008 13:46 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0
10.12.2008 12:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To se používat nebude, protože Moft si vymyslí svoje nepřenositelné DirectC
Quando omni flunkus moritati
10.12.2008 12:35 Pavel
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0

Tak kdyz si spocita, ze mu to vynese $, tak to prakticky udelat musi, ze....

tmr avatar 10.12.2008 12:43 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0
OpenCL bude integrované v DirectX 11.
10.12.2008 12:43 Ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0

DirectX neni neprenositelne. Akorat neni jinde implementovane. DirectX se sice casto srovnava s OpenGL, protoze se oboji pouziva pro podobne ucely, ale podle me to nema uplne smysl. DirectX ma jinou vnitrni logiku nez OpenGL a je mnohem blize hardwarove architekture dnesnich GPU.

 

 

cezz avatar 10.12.2008 14:40 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0

Ja mam skor pocit, ze dnesny HW sa viac blizi vnutornej logike DirectX :-)

Computers are not intelligent. They only think they are.

Taky mám ten pocit :-) Řekl bych, že OpenGL bude nadčasové, zatímco jakmile (jakože je to málo pravděpodobné) se objeví nějaký výrazný pokrok dnes nečekaným směrem, tak DirectX bude hodně kulhat. Ale dnešní karty se spíše přizpůsobují DirectX, než naopak.

11.12.2008 10:33 Ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenCL 1.0

JJ vlastne mate pravdu. MS to celkem pravidelne strida. Jednu verzi navrhuje MS s NVIDIi a dalsi s ATI - dulezite je ze navrh HW a SW probiha spolecne . Rozdil mezi OpenGL a DirectX je v tom ze u toho prvni zacnete nejdrive vysvetlovat, ze je nekde najeka kostka, do ni se kouka kamera, ze existuje nejaky souradnicovy system a jak se nasobi matice. Zatimco u DirectX zacnete rovnou s obvody na nasobeni matic, shadery, vertexy ...

 

Ivan

 

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.