Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 04:46

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
17.9.2018 03:00 drnt
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Peklo zmrzlo.
17.9.2018 07:05 decumanus | skóre: 12 | blog: Clusium
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tisíc bodů za odvahu přiznat si to a zkusit se změnit. To udělá málokdo.
17.9.2018 08:38 TrSek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Presne
17.9.2018 09:03 Jozinzbazin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Blíží se konec světa a apokalypsa. Nejvyšší čas dojít do krámu koupit zásoby. Email jsem přečetl a tak nějak čekal, že na konci bude napsáno, že sice není prvního dubna, ale nechtělo se mu s tak skvělým nápadem čekat přes půl roku. A ono nic...
17.9.2018 10:09 Sid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
mozno den dva pocka kto sa chyti na tuto navnadu... aby to bola vacsia sranda
Blaazen avatar 17.9.2018 13:28 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Tak můžem začít uzavírat sázky jak dlouho bude trvat, než zas někoho pošle do p....e.
17.9.2018 09:04 zidak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Aha, takze tedka uchylove, psychicky naruseni lidi a ruzny retardovany feministky zacnou tlacit do jadra backdoory a pokud na to nekdo poukaze, tak ho oznaci za homo/xeno/transfoba... No dobre to (((oni))) vymysleli. Linus je slaboch a blbec, ze kdy odesel ze svobodne vychodni evropy.
17.9.2018 16:31 AlyoSHA
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
O 8.30 si mal brat tabletky zo susenych ziab. Urobil si to?
17.9.2018 19:27 hitler
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Tohle přesně jen ten důvod proč podobné SJW akce vznikají a co jim dodává argumentační sílu.
17.9.2018 09:10 afsdasfdasfd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
takze by to chtelo fork kernelu, aby se tam mohlo vyjadrovat svobodne i brutalne vulgarne :-)

18.9.2018 01:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Něco pod vlajkou Kernel Ultras?
Chytrex avatar 21.9.2018 07:11 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Taky si říkám, že by bedňa moh distribuovat KU Kernel :D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
17.9.2018 09:16 magor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemělo to mít štítek humor?
17.9.2018 10:12 Peter Fodrek | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Žeby sa zľakol bitky Intel vs AMD

AMD Contributes 8.5x More Code To The Linux Kernel Than NVIDIA, But Intel Still Leads on 15 September 2018

AMD developers have contributed 2,168,104 lines of code to the Linux kernel while removing 414,761 lines in the process, or a net gain of 1,753,343 lines of code.

Intel developers have made at least 59,926 commits to the kernel and in total the Intel developers have added 3,510,546 in the process while removing 1,732,245 lines of code... or a net gain of 1,778,301 lines of code link

Otáykou je prečo v Inteli ta aktívyny "mazači"?
17.9.2018 10:50 Níc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co ty jeho chorobní omlouvači, co by mu prominuli i vraždu? Myslel Linux i na ně? :-(

Jinak Linus je borec, zachoval se jako chlap.
17.9.2018 10:58 vaše jméno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To jsou ty důsledky výchovy ve stalinistické rodině.
GeoRW avatar 17.9.2018 11:14 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mozno zisti, ze je lepsie lezat niekde na plazi na lehatku ako sa trapit s kernelom :-)
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
17.9.2018 12:07 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
To Ti ale hypotéku a lízing nesplatí.
17.9.2018 12:46 debain
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Já myslím, že má vyděláno :-)
18.9.2018 14:42 whatever
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Taky to tak vidim, pote co ho donutili zrusit dovolenou mu dosla trpelivost a rozhodl se ze mu to za to uz nestoji.

Neni nahoda, ze zaroven pise omluvu, CoC od ehmke a zaroven si dava "pauzu" od prace na jadre.
19.9.2018 08:06 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
To nedopadne dobře. Pochybuju, že by se Linux najednou změnil a začal se omlouvat. Spíše bych to viděl na externí tlak.

Politická korektnost je cesta do pr..... Když je něco špatně, je lepší říct to přímo a bez vytáček. Snadněji se pak problém napraví. Nikdo pak nemusí složitě přemýšlet, jak bylo vše myšleno, jestli je to opravdu špatně, jak moc špatně atd.
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
19.9.2018 10:19 Nic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Přesně! Málokdo si uvědomuje, že jádro Linuxu i všechny související věci okolo jsou tak dobré právě i díky této vlastnosti. Obvykle sociopaty moc neuznávám, ale právě zde, při práci na něčem tak složitém jako je Linuxové jádro, to bylo přesně na svém místě.

Navíc mám k té "pauze" podezření, že je to jen "vnější důvod" (čti záminka pro ovce) a že ve skutečnosti ví nebo tuší něco víc a pravý důvod je úplně jiný. Uvidíme co všechno a kde (případně komu) se bude nakonec sypat, možností je od nuly po nekonečno.
Gilhad avatar 19.9.2018 15:42 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
No jsem zvedavy, jak to dopadne, klidne je mozne, ze si napise ten fitr na nadavky a zvykne si je prezentovat mene zalovatelnym, ac razantnejsim zpusobem, a ze ta asistence bude spocivat jen v tom, jak se lepe vyjadrovat. Porad jde rikat veci primo a bez vytacek, ale jde to udelat mnoha zpusoby a ten jeho, ac malebny, neni zdaleka jediny mozny ucinny.

Preci jen uz to davno neni uhrovity mladik, ale vazeny muz a ikona a jeho role v tom projektu se docela posunula za tech poslednich 27 let ... prece jen clovek kolem padestky uz zacina vnimat svet kolem sebe trochu jinyma ocima ...

Nicmene pise, ze nehodla odejit, jen si odpocinout a promyslet veci, jako kdyz treba psal GIT ... takze s trochou stesti se zase zanedlouho vrati, odpocinuty a se spoustou novym napadu a myslenek - a treba i aparatem, jak je ucinneji prosadit :)
17.9.2018 11:42 debian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vždy alespoň můžeme nostalgicky zavzpomínat u /r/linusrants/
Of course, I'd also suggest that whoever was the genius who thought it was a good idea to read things ONE F✦CKING BYTE AT A TIME with system calls for each byte should be retroactively aborted. Who the f*ck does idiotic things like that? How did they noty die as babies, considering that they were likely too stupid to find a tit to suck on?"
17.9.2018 12:15 Rezervní Polská Kotace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Skvělé, Linus mel vždy brilantní komentáře :-) a neměl by se menit. Na druhou stranu tuhle chybu lze pochopit - když je někdo zvyklý dělat pořád s buffered streamy, tak mu může uniknout, že tady tu abstrakci nemá. Stane se.
17.9.2018 12:37 debain
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
No jo, tohle je fajn když to čteš o někom jiném, kromě masochistů nemá každý rád komentáře o tom, jak se má zastřelit a že je jeho matka křeček, když někde udělá chybu. Měl by se změnit kvůli odhánění talentů, každý patch se dá zamítnout slušně a je dobře, že mu to konečně došlo.
18.9.2018 12:59 radejianonymkvulisjwkurvam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Od linuse bych to bral, nemysli to osobne, popisuje jak moc velka je to chyba.

Jestli tohle nekomu nedochazi, tak pochybuju, ze je schopny/a/e/o/i do kernelu stejne cimkoliv pozitivne prispet.
17.9.2018 14:58 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Není tohle z cibule z prvního dubna?

17.9.2018 16:31 frr | skóre: 34
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přemejšlím, jestli si vzpomenu na jiného poloboha, že si takhle sympaticky posypal hlavu popelem. Respect. Žeby příznak skutečně osvíceného diktátora?

Jedna věc je, že jeho odsudky často dost sedly - ale nahlíženo z druhé strany, třeba ten jeho prostředníček s NVidií pokud vím nijak nehnul.

Přemejšlím, jestli je lepší Linus zvyklý říkat co si myslí (a často má pravdu), nebo Linus diplomat. Ale jestli jenom otupí nejhorší ad hominem invektivy, tak může být ještě sranda i s "cenzurovanou verzí" :-) Naštvaný Linus okatě sešněrovaný autocenzurou... možná ještě budeme s gustem číst mezi řádky.

A jestli nechtěl jet schůzovat na summit, tak bych to možná vnímal jako vyjádření faktu, že ho tahle stránka vedení projektu opravdu nebaví. Kolik skutečných geeků chodí rádo na schůze?

Z povzdálí mi to připadá, že má ten projekt hezky rozjetý, nejhorší průsery v architektuře i "project managementu" má vyřešené, žádná velká revoluce v dohledu... nebo se pletu? Není nakonec vhodný okamžik, zaučit nějakého nástupce a... ukročit o půlkrok dozadu, nenápadně zvolna vyšumět jednou nohou do důchodu?
[:wq]
17.9.2018 17:00
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jestli sledujete situaci kolem toho přesunu Maintainer's Summit a přijetí Code of Conduct (a výlevů jeho autorky), tohle nezní moc jako zásadní introspekce, jako spíš "firemní politika" a tlaky korporací uvnitř Linux Foundation.
17.9.2018 18:20 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Tak to mi přijde jako mnohem pravděpodobnější varianta. Než že jen tak z ničeho nic změnil názor.
little.owl avatar 17.9.2018 20:18 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Videl bych to podobne. CoC sam o sobe neni problem, pokud se zachova do znacne miry meritokraticky proces rozhodovani.
A former Red Hat freeloader.
18.9.2018 14:37 whatever
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Presne tak. S tim CoC nikdo nema problem (az na jeden vagni lehce zneuzitelny bod), stejne tak linusova omluva je fajn.

Co je ale obrovsky problem je bezprecedenti sikana vyvojaru a maintaineru s tim (contributor covenant CoC) spojena.

A dost lidi se opravnene boji ze to proces rozhodovani velice negativne ovlivni (jak se mockrat stalov minulosti - opal je priklad za vsechny, django, sikana hlavnino vyvojare ruby atd).
18.9.2018 14:53 whatever
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Nakonec jsme to videli minuly tyden, kdy neni problem zamergovat si vlastni zmeny do masteru cpythonu bez jakehokoliv procesu protoze SJW a i guido radeji issue hned zavre, i presto ze v te zmene dokumentace jsou gramaticke chyby na urovni zakladni skoly.
18.9.2018 06:54 frr | skóre: 34
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Jo aha.

Autorka... to je ta s mašlí z USB kabelu ve vlasech? S modrými konektory?
[:wq]
18.9.2018 08:31 PivařPepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
No ona to ve skutečnosti není ani autorka, ale autor s plastickou chirurgií.
18.9.2018 11:08 PivařKamil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Jo jo, potom se nelze divit těm politickým tlakům, když existují takové komentáře
18.9.2018 12:56 radejianonymkvulisjwkurvam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Ano, v cestine by se melo zasadne pouzivat politicky korektni "to" (ani ona ani on).

Tak si to rekneme na rovinu, ve skutecnosti za tim coc stoji neco co se zblaznilo z hormonu potom co se to nechalo presit a napachalo tolik skody v open-source komunitach jako nikdo.

Po vsech techto pres mrtvoly protlacenych CoC bych opravdu nechtel byt lgbt pracujicici na FLOSS - nastesti vetsina dulezitych lidi v komunite je kurva tolerantnich a na lgbt si to vybijet nebudou.

Doporucuji rozsirit outreachy politiku (tzn. muzou prispivat pouze lgbt, zeny a barevny) na vsechny open-source projekty.

Osobne do opensource projektu radeji uz nebudu ani prispivat.

*hugs*

PS: A jsem teda ten povesty "privileged white male" a zazil jsem si na vlastni kuzi v praci mnohem vic sikany nez tohle pomateny stvoreni.
18.9.2018 13:09 Kamil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
PS: A jsem teda ten povesty "privileged white male" a zazil jsem si na vlastni kuzi v praci mnohem vic sikany nez tohle pomateny stvoreni.
Nedivím se.
18.9.2018 14:23 radejianonymkvulisjwkurvam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
takovy osobni utok, mas stesti ze ne proti SJW to uz by sis nezaprogramoval, hledal novou praci

takto za to mas par plusovych bodu
18.9.2018 15:06 Kamil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Křečovitých bodů, ty si klidně nech
19.9.2018 06:07 PivařPepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Jo jo, potom se nelze divit těm politickým tlakům, když existují takové komentáře
Jistě. Protože o nějakou pravdu nejde. Dokonce ani o možnost diskutovat o tom, kde je pravda. Jde o to, aby se někdo necítil uraženě, že ostatní mají na něco, co se ho úzce týká, jiný názor.
19.9.2018 12:03 fucksjw
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
presne tak, to ze se tohle deje po presunuti summitu aby na nej linuse dunutili nemuze byt nahoda.
18.9.2018 01:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to je hodně divná událost o_O.
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房
18.9.2018 20:49 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Jo, nečekal bych, že Linus někdy napíše něco ve stylu:
I am going to take time off and get some assistance on how to understand people’s emotions and respond appropriately.
There is no point in being so cool in a cold world.
xxx avatar 18.9.2018 16:01 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No tak politicky ultrakorektni Linux Foundation poslala Linuse do exilu. Zatim jen do exilu. Ono zrejme sehnat lidi kompetentni po technicke strance pro vedeni takove projektu jako je Linux neni mezi vsema tema oppressed mensinama uplne snadne.

Z CoC zejmena stoji za povsimnuti, ze je tam najednou kapitola Enforcement. A zejmena jeji druhy odstavec, ktery zacina rozdrobovat Linusovu autoritu. Tohle vubec neni dobra zmena, protoze technicke rozhodovani nahrazuje politickym.
Please rise for the Futurama theme song.
18.9.2018 20:46 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Z CoC zejmena stoji za povsimnuti, ze je tam najednou kapitola Enforcement. A zejmena jeji druhy odstavec, ktery zacina rozdrobovat Linusovu autoritu. Tohle vubec neni dobra zmena, protoze technicke rozhodovani nahrazuje politickym.
To jako, že když se nebude někomu líbit, že mu pomlouvají jeho patch a nechtějí ho začlenit, napíše na Technical Advisory Board <tab@lists.linux-foundation.org> a oni toho ošklivého maintainera potrestají a nějak zařídí, že mu ten patch beze všeho vezmou?

Neřekl bych, že se to tak dá hned interpretovat. Je tam vysloveně napsáno, že se to má vztahovat jen na abusive, harassing, or otherwise unacceptable behavior a že hrozí face temporary or permanent repercussions as determined by other members of the project’s leadership.

Imho se na současném způsobu vedení nic nemění a nějaká změna hrozí jen pokud si to sami správci nechají líbit. Důležitý detail taky je, že linuxfoundation.org vývoj jádra přímo neřídí a hierarchie správců jádra na ní není závyslá. Podobně členové toho Technical Advisory Board jsou volení (all members shall be elected by a vote amongst all invitees of the Linux Kernel Summit).

Na druhé straně je ale fakt, že Linus je zaměstnaný linuxfoundation.org a že ten Technical Advisory Board je přes linuxfoundation.org organizovaný. Ale přímý vliv na technické rozhodnutí linuxfoundation.org imho nemá.
There is no point in being so cool in a cold world.
xxx avatar 18.9.2018 22:31 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
To jako, že když se nebude někomu líbit, že mu pomlouvají jeho patch a nechtějí ho začlenit, napíše na Technical Advisory Board <tab@lists.linux-foundation.org> a oni toho ošklivého maintainera potrestají a nějak zařídí, že mu ten patch beze všeho vezmou?
Ja myslim, ze se to takto interpretovat da. Kdyz nejakej maintainer slapne nekoumu na bebicko, ten se vybreci u TAB, a maintainer uz dal treba nebude maintainerem. Pravda je, ze se to tak asi neda hned interpetovat ale povazuji to za krok timto smerem. Soustredil bych se spis na ten posun, nez na to jaky je soucasny stav.

Na vedeni se meni zasadnim zpusobem to, ze krome hlavni technicke vetve, vznikla (nebo byla posilena) ciste politicka vetev vedeni. Primy vliv nema, jak velky muze byt jeji neprimy vliv zalezi, jak pises, na soucasnych spravcich.
Please rise for the Futurama theme song.
18.9.2018 17:26 whatever
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
takto pristupuje k coc zenska, ktera to ma na starosti v nodejs a ted v rustu ashley williams

https://archive.is/YnGGz
little.owl avatar 18.9.2018 20:57 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Trochu se zacinam bat o kernel. Tohle jsou prispevky Ashley Williams do nodejs. Nektere jeji prispevky jsou skutecne zajimave, treba zde, zde ci zde. Nyni pracuje pro Mozillu jako "Engineer, Organizer, and Manager on the Rust Programming Language/WebAssembly".
A former Red Hat freeloader.
18.9.2018 21:09 martin-ux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
By ma zaujimalo akou CoC sa riadila ked to pisala.
18.9.2018 21:16 fckthisshit
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
https://twitter.com/maybekatz/status/894011806607265793 Kdo je proboha tadle ženská? O důvod víc proč bojovat proti ženám v IT. Akorát si člověk natáhne do týmu agresivní píče.
eagle.metawerzum avatar 18.9.2018 22:53 eagle.metawerzum | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše RE: O důvod víc proč bojovat proti ženám v IT.
řekl sexistický křupan s jazykem jako kanál
Bonvolu alsendi la pordiston. Lausajne estas rano en mia bideo!
18.9.2018 23:34 fckthisshit
Rozbalit Rozbalit vše Re: RE: O důvod víc proč bojovat proti ženám v IT.
Ještě si zapoměl na homofobní, xenofobní, rasistický, islamofobní, fašistický, heterosexuální, bílí á muž.

Jo a ještě nacistický.

Příště to zlepši!
eagle.metawerzum avatar 19.9.2018 01:05 eagle.metawerzum | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: RE: O důvod víc proč bojovat proti ženám v IT.
Jestli jsi muž, jestli jsi bílý a jestli jsi heterosexuální to je otázka. Ale každopádně jsi anonym, který neumí česky.

Není co zlepšovat.
Bonvolu alsendi la pordiston. Lausajne estas rano en mia bideo!
19.9.2018 16:27 fucksjw
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
informovani o osobnich utocich, sikane a sexismus teto pani skoncilo takto https://github.com/nodejs/TSC/issues/325

zavreno jako "intentional targetted trolling"

V te komisi nodejs jsou stejny lidi, stejny commiter covenant coc.

Je mi z toho fakt spatne jaky jsou ty sjw zakerny sexisticky svine.

Fakt by me zajimalo jak linuse zlomili, ale asi uz je mu to proste jedno po tech letech.
18.9.2018 20:51 fckthisshit
Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus Torvalds se omlouvá za své chování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Linus je slaboch. Teď budou mít SJW hody, už se třesou na rozvrtání master/slave terminologie.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.