Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 15:13

Shrnutí vývoje frameworku pro zpracování obrazu G'MIC za poslední rok

David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

24.6.2024 10:44 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

24.6.2024 13:17 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Shrnutí vývoje frameworku pro zpracování obrazu G'MIC za poslední rok
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
TYneto framework, spise pluginy jsou casto genialni, problem je, ze ne vsechny distribuuji, asi linmce, neco jako v linuxu jine repo ... ale hlavne pisi to chytri lide, jenze ukazky co to umi jsou jak pro male decka ... prtiom je to treba jeidny nastroj, co umi odstranit MOARE z fotek, resili jsme to s kamosem, co to dostal za ukol dopsat do nejakeho komercniho SW, nasli jem mat. fci ktera to dela a ejhle, Gmic to mel a mel na to funkcni modul ;-)

Tutorialy treba resi relne veci, ale ukazky a dokumentace fakt ukazuje uplne blbosti, ze clovbek ja ja tusi, ale BFU vubec nevi a ze screenshotu si rekne, ze je to nejaky SW pro male deti na generovani kycu
xkucf03 avatar 24.6.2024 19:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše ShaderShark / GLSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyby chtěl někdo něco mnohem menšího na hraní, tak nedávno jsem si napsal ShaderShark, kde se píší efekty / filtry jako GLSL shadery (OpenGL).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.