Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 16:25
Viacero mobilných operačných systémov v súčasnosti používa (alebo plánuje používať) QML pri tvorbe grafického užívateľského rozhrania. Vývojári Plasma Active, Ubuntu Phone a Sailfish OS (telefón Jolla) sa dohodli, že vypracujú spoločné API (resp. navzájom zblížia svoje jednotlivé API tam, kde sa dá) pre komponenty QML (tlačítka, zaškrtávacie políčka, posuvníky a pod.), pretože implementácia u každého z nich sa líšila. So spoločným API je šanca, že zúčastnené platformy sa stanú atraktívnejšími pre vývojárov a tým aj ich aplikácie rozšírenejšími.
Tiskni
Sdílej:
Takze fakt silny nastrojTakže zase všechno od nuly... Že můžeš mastit libovolné ovládací prvky z kreslicích primitivů a handlerů událostí, je v pořádku. Ale že to musíš dělat, je zhovadilost.
WARNING: This repository is closednení nejlepší přesvědčovací metoda ;) Ale k věci. Jsem zmaten. m][sko popisuje různá renderovací jádra. Je zaručeno, že tyto komponenty jsou na všech k disposici? Proč začíná Qt5 QML tutoriál tím, jak naprogramovat tlačítko? Kdyby takhle začínal Gtk+ tutoriál, hned je povyk, že to debilní Gtk+ nemá ani tlačítka...
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.