Portál AbcLinuxu, 27. dubna 2024 13:39


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
14.8.2006 09:11 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je ten duvod proc kdyz neco kupuju chci platit cash
V podstatě nic nevím
14.8.2006 09:14 Orrorin | blog: orr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Do Czechcomputeru už mě nikdo nikdy nedostane :-D Potřeboval jsem paměť do staršího počítače, tak jsem si u nich jeden modul objednal. Paměť byla vadná, memtest sice chyby nehlásil, ale náhodně restartovala Windows. Když jsem ji nesl na reklamaci, všiml jsem si, že z druhé strany pamětí je zbytek lepidla a nějakého toho sajrajtíčku - jako by tam před tím byla jiná nálepka. Jsem přesvědčen o tom, že tu paměť už jednou někdo reklamoval a oni se pouze neobtěžovali ji otestovat sami, ale reklamaci hned uznali (jak to bylo i v mém případě), nevyřadili ji a s klidným srdcem ji znovu prodali mně, abych ji "otestoval" já.
14.8.2006 10:49 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Reklamovali ji, projeli memtestem a kdyz se ukazala jako OK prodali ji znova. Nepride mi to az tak nejak hrube neseriozni, jen ji mohli otestovat lepe.
V podstatě nic nevím
Heron avatar 14.8.2006 10:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Memtest jsem považoval za seriozní test. Jak lze paměť otestovat ještě lépe?
14.8.2006 11:25 Orrorin | blog: orr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Třeba prime95 intenzivně pracuje s pamětí. Ale opravdu ji stačilo dát do počítače nabootovat windows, chvilku pracovat a buch. Přitom jsem ji vyreklamoval za stejný modul stejného výrobce, takže tím, že by se nesnesla s mým počítačem to být nemohlo.
14.8.2006 11:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Kompilací OO.o :)
14.8.2006 12:39 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
nevim treba ji hodit do do PC s WIN 95 zkratka nasimulovat situaci znova.Taky me blbly pamenit v PC a bylo to deskou nikoli pameti.Jen spatny kontakt.
V podstatě nic nevím
14.8.2006 11:18 Orrorin | blog: orr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Prosím? Pokud tu paměť testovali, testem prošla a oni tomu testu věří, pak by předchozí zákazník neměl mít nárok na reklamaci, ne?

Opravdu nevěřím, že něco testovali, zvlášť když u pamětí jsou ty testy časově dost náročné. Jsem si ale jist, že mi prodali zboží, které jim NĚKDO VRÁTIL. To samotné stačí k tomu, abych jim nevěřil.
14.8.2006 10:52 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V CzechComputeru mají u všech položek kolonku "Dodací lhůta". Včera jsem kamarádovi říkal, ať ty paměti Geil neobjednává, protože lhůta byla "neznámá". Tady je aspoň další důkaz, že jsem mu nekecal a že by je nedostal.
Only Sith deals in absolutes.
14.8.2006 12:05 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Jenže co jiného vzít než tyhle? V dané cenové relaci a kvalitě snad jedině Transcend (před týdnem uvedli na trh paměti setejných parametrů a ceny). Tak nějak jsem doufal, že do týdne budou aspoň vědět... houby. Nevědí nic.
14.8.2006 13:16 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
A jak to mají vědět, copak jsou to jasnovidci? Oni jsou úplně ve stejné situaci ve vztahu k jejich dodavateli, jako koncový zákazník k nim. Když neví, tak prostě neví. Nekorektní by bylo, kdyby se tvářili, že to mají skladem (jako to dělají mnozí prodejci mobilů) a po objednávce teprve vyšlo najevo, že zboží není ještě třeba ani v evropě.

Stejná situace je s reklamacemi. To, že obchodník někomu uzná reklamaci, ještě vůbec neznamená, že jí výrobce uzná obchodníkovi. Navíc, když to zboží leží pár týdnů u obchodníka na skladě a zákazník uplatní nárok na záruku těsně před jejím koncem, tak obchodník v tu dobu už nárok na záruku od výrobce nemá. Prostě celé je to mnohem složitější, než si mnoho lidí myslí.
14.8.2006 14:25 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Prostě celé je to mnohem složitější, než si mnoho lidí myslí.
Což mě, jako zákazníka moc nezajímá. Czechcomputer mi taky nepomáhá ladit Oracle ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
14.8.2006 14:47 Martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Já nakupuju u CC, i když jsou často 5-10 % dražší než konkurence. Nakupuju i nich proto, že nedělají problémy s reklamací. To co jim výrobce neuzná snad zaplatí z těch peněz, které jsem do nich nacpal já a ostatní lidé navíc.
kotyz avatar 14.8.2006 12:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja objednaval na czechcompu lcdcko a do druhyho dne sem ho mel na stole. ale to meli skladem kdyz sem ho objednaval takze nemuzu rict jaky by to bylo kdyby ho skladem nemeli. a zasadne beru na dobirku, zadny prachy predem - tolik jim zas neverim ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
14.8.2006 12:06 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
U peněz předem nejde o důvěru, ale pohodlí. Nemusíte shopu důvěřovat, své peníze dostanete vždy zpět, máte na to doklad - výpis z banky.
14.8.2006 12:40 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Ale ta pruda s tim...
V podstatě nic nevím
Marián Kyral avatar 14.8.2006 14:06 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Pro mě je větší pruda jít do bankomatu, vyzvednou prachy a pak jít na poštu s balíkem peněz v kapse, protože ty potvory pošťácké dobírky radši ani nedoručují, jen dají do schránky lísteček "zamknutý vchod". To že hned vedle je zvonek a mohli by ho použít je asi nenapadlo. To je čerstvá zkušenost, balíky bez dobírky doručují bez problémů.

Takhle si doma v klidu provedu převod, nebo ještě lépe zaplatím kartou, pokud to jde, a nemusím se nikam štvát a platit větší poštovné kvůli dobírce.

Když si člověk dá trochu pozor a neobjednává z kdejakých pochybných stránek, tak je to bez problémů. Zatím jsem si vždy vystačil s emailem a vždy jsme se v pohodě dohodli.
14.8.2006 12:11 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Poslal jsem dotaz na CC:

Dobrý den, paměti mám přes týden objednané a zaplacené. Stále není známo ani kdy budou. Je možné je nějak z objednávky vypustit, že byste mi za ně vrátili peníze na účet a poslali ostatní zboží? Paměti si koupím jiné a jinde, nechce se mi tak dlouho čekat (vždyť ani nevím, jestli vůbec někdy budou).
Later --- Lukáš Zapletal
14.8.2006 13:57 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
To byla rychlost, paměti tedy kupovat u nich nebudu a vrátí mi peníze. Ok.
14.8.2006 14:05 Harm | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevidim nic nekorektniho na jednani toho obchodu. Ja zbozi s dodaci lhutou "Neznámá" zasadne nekupuju protoze to vetsinou znamena ze neni v republice. Nechapu na co si tu stezujete.

Jinak mam vyborne zkusenosti s obchodem cybex.cz. Dodací lhůty dodrzuji, muzete si vybrat ze dvou dopravnich( spolecnosti a pošty, osobní odber v brne(ale byvaji fronty tak na ctvrt hodiny :-( ). Pri nakupu nad 5k je doprava zdarma, lze si nechat zbozi poslat postupne jak jim prichazi na sklad (cena dopravy zustava stejna). Dokud zbozi neni pripravene je mozno objednavku jednoduse zrusit pres internet - ani nemusite psat e-mail nebo volat. Vraceni penez do 15 dni je take bez problemu (ja to nedelal ale videl sem pri osobnim odberu).
15.8.2006 00:47 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Taky netvrdím, že je něco nekorektní. Jen bych zařazoval výrobky, které jsem schopen včas dodat.
vencour avatar 15.8.2006 09:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit

V Alzasoftu třeba píšou "další dodávka nepotvrzena" - to je přesnější, ne?

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
18.8.2006 22:54 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Naši obchodníci se mají co učit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak abych to uzavřel - jen co jsem zrušil objednávku na paměti GEIL, tak se objevilo, že budou do dvou dnů. Znovu objednat už to nešlo - všechny kusy byly ihned rozebrány. Koupil jsem 2x TRANSCEND STANDARD 512 MB v TS Bohemii, měli jen jede kus, takže teďka čekám týden na druhý.

To mám za to, že "držkuju" :-)
Later --- Lukáš Zapletal

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.