Portál AbcLinuxu, 5. května 2024 03:08


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
24.6.2006 00:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co informatika obecná na FI MUNI? A nebo něco úplně jiného? (Fyzika, matematika, ...)
24.6.2006 00:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Teď už se jinam nepřihlásím :-)

Kdybych měl volit něco jiného než informatiku, nevím co by to bylo. Asi bych strávil další tři roky zoufalou snahou dostat se na nějaký praštěný obor na nějaké ještě praštěnější fildě.
Copak toho není dost?
David Ježek avatar 24.6.2006 00:27 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
FAVaku (soucasnych i byvalych) znam docela hodne vcetne par lidi co tam ucili. rozhodne s FAVkou neprohloupis ... koneckoncu tam uci treba i Herout :-)
24.6.2006 00:41 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Přehršel výroků tohoto typu a zejména těch typu ,pojď k nám` je hlavní důvod mého současného zmatení :-)
Copak toho není dost?
24.6.2006 00:45 yennefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jen tak plknu, protože jsem mimo obor, ale můj kamarád kdysi řešil, že ho nepřijali na ČVUT na počítače ale na obor silnoproud, vystudoval s výbornými výsledky první ročník a požádal o přestup na svůj obor, nakonec to vyšlo, dnes přednáší počítačovou grafiku na univerzitě v USA, s doktorátem na ČVUT a už vydal i knihu... takže obecně, asi je obecně vzato jedno, s čím začneš. Držím palce!
Luk avatar 24.6.2006 00:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Nevím jak teď, ale na FEL ČVUT to bývalo tak, že se přijímalo úplně bez rozlišení oborů, po 3 semestrech byl první výběr oboru a po dalších 5 semestrech další. Sice se tehdy tradovalo, že kdo má trochu horší výsledky (třeba něco opakoval), na počítače ho nepustí (leda tak na silnoproud), ale byl to nesmysl. Nebyl snad nikdo, kdo by nemohl jít na vybraný obor.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
24.6.2006 01:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
To bylo asi ještě před strukturovaným studiem, že :-) No, podle toho co jsem se dozvěděl se stále přijímá bez rozlišení oborů s následným výběrem. Výsledky vyhrožovali taky, ale vímjá. Na FEL jsem si dal přihlášku na STM, ale počítal jsem s tím jako nouzovkou (pitomost), nicméně to nevypadá, že bych měl šanci aby mě vzali (nečekaně mnoho zájemců).
Copak toho není dost?
24.6.2006 08:47 Ondřej Čečák | skóre: 33
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
"To bylo asi ještě před strukturovaným studiem, že :-) No, podle toho co jsem se dozvěděl se stále přijímá bez rozlišení oborů s následným výběrem."

Presne tak, letos stacilo udelat v prvnim semestru vsechny zkousky s prumerem tusim lehce nad tri (vcetne zapocitani programovani).

"nicméně to nevypadá, že bych měl šanci aby mě vzali (nečekaně mnoho zájemců)"

Mam za to, ze berou skoro kazdeho a po prvaku nejaka ta desitka procent skolu opusti.
-- "Ja vim, on vi, ty pico!"
24.6.2006 11:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Berou skoro každého, což ale zdá se letos neplatí pro STM :-)
Copak toho není dost?
24.6.2006 13:55 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
STM je zaveden první rok a čekalo se, že to bude jenom doplňkový obor, o který nebude takový zájem. Pokud se nepletu, je dvakrát tolik zájemců, než je kapacita.
Quando omni flunkus moritati
24.6.2006 13:59 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Asi tak. Ale zase bych řekl, že většina přihlášených to jako doplňkový obor brala taky a skutečně jich tam půjde taky tak ta půlka.
Copak toho není dost?
Luk avatar 24.6.2006 12:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Termín "strukturované studium" mi nic neříká. Byla základní etapa, pak bakalářská a nakonec inženýrská. První dvě byly standardně po 2 letech, inženýrská 1,5 roku. Pak se to nějak měnilo, ale to už nevím. První výběr oboru byl před posledním semestrem základní etapy a tam to už bylo dělené podle oborů.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
24.6.2006 13:57 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Pak se to nějak měnilo je přávě to strukturované studium. Abychom byli víc EU-friendly, tak studium končí po 3 letech získáním titulu Bc. a na inženýrské studium se musíš přihlásit.
Quando omni flunkus moritati
Luk avatar 24.6.2006 20:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Pokud si pamatuji, tak původně bylo, že každý získá nejdřív Bc. (a musí napsat bakalářskou práci a složit zkoušku) a pak jde eventuálně dál. Pak to změnili, že kdo chce jít dál, tu práci a zkoušku vůbec nedělá (a titul Bc. nezíská). A pak se to měnilo znovu, a to už přesně nevím jak (asi do dnešní podoby).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
24.6.2006 01:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
No, jen tak, ono je to asi opravdu jedno. Nevím k čemu povede ta která volba a jakmile si jednu vyberu, ztratím možnost zjistit jak by dopadla ta druhá. Asi by stačilo si hodit kostkou. Ale proč si neužít tu možnost o něčem rozhodnout? (ne mít na něco vliv, jde jenom o to samotné rozhodnutí :-))
Copak toho není dost?
24.6.2006 08:11 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zvažoval jsi i jiné než studijní vlivy, například finanční stránku věci, podmínky pro kulturní a sociální vyžití (ehm), možnost při studiu pracovat, a tak dále?
David Ježek avatar 24.6.2006 10:00 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
jo, vidis, to me nenapadlo. takze, jeden dobry duvod pro FAV: v plzni mame skvely PIVO! :-D
24.6.2006 10:40 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
To by mohl říct každý...

:-D
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
24.6.2006 11:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Ty zvážit můžu, taky jsem to i zkoušel, ale nic moc mi nevychází, těžko to dokážu porovnat. Klidně bych mohl porovnávat třeba podle toho, že Plzeň je odsud hodinu cesty, Brno skoro pět…
Copak toho není dost?
24.6.2006 11:48 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Tak pak je to snad jasné. Jestli ti daj v Plzni kolej, tak jdi tam. Stejně je to jenom informatika, tak jakýpak s tím štráchy :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 11:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Na druhou stranu zase jezdím vlakem rád :-)
Copak toho není dost?
24.6.2006 12:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Mínusem by mohla být třeba jazyková bariéra :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
30.6.2006 11:39 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Ty zvážit můžu, taky jsem to i zkoušel, ale nic moc mi nevychází, těžko to dokážu porovnat. Klidně bych mohl porovnávat třeba podle toho, že Plzeň je odsud hodinu cesty, Brno skoro pět…
To je ovšem velmi důležité kritérium!

Teď si možná říkáš že jezdíš vlakem rád. Ale to tě přejde. Rozhodně pokud budeš jezdit do Brna 5-10 hodin.
Vykook avatar 24.6.2006 10:10 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja jdu na informatiku na pef czu
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
24.6.2006 11:43 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevim co řešíš, jdi na obě :-) Nebo sis snad pořád ještě nepořídil ten teleport?
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 11:45 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Ne, ještě ne. Nevíš kde ho koupit?
Copak toho není dost?
24.6.2006 11:49 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
poptal bych se na vietnamských tržnicích, tam se prej sežene všechno
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Ondrej avatar 24.6.2006 16:55 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co takhle matfyz? Tak hodlam jit pristi rok ja, tak se uvidi...
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
24.6.2006 17:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
šmankote, všichni snad jednou budou informatici, kam se ten svět řítí? každej druhej člověk, kterýho potkám je informatik.

dřív se dalo s mobilním telefonem telefonovat a posílat zprávy, protože jsou ale přemnožený informatici, tak vlezou i do mobilů a nastrkaj vám tam operační systémy a javu a telefon přehrává hudbu a umí numericky integrovat, člověk ho musí furt nabíjet a rok co rok abyste si kupovali novej

copak nejsou i jiný obory? fyzika, matematika, chemie, biologie a spousta dalších, kde se dá určitě informaticky vydovádět dosytosti, ale to ne! vy chcete ten linux dostat i do hodinek
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Heron avatar 24.6.2006 17:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
No a kdo říká, že když někdo vystuduje Informatiku, tak bude dělat informatika? Je prakticky jedno jakej máš obor, vysokoškolák dělá cokoliv, co ho baví.
24.6.2006 17:32 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
to je zajímavá myšlenka, ale spíš se bojím, že skutečně zinformatizují svět do takové míry, že nás to jednou bude mrzet

produkty informatiků bývají křehké a náchylné k chybám
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
produkty informatiků bývají křehké a náchylné k chybám
Stejně jako produkty fyziků, nebo matematiků, kteří se pokoušejí programovat ;-). Na vlastní oči jsem viděl fortranovský zdroják v Delphi od někoho, kdo informatiku nestudoval.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
24.6.2006 21:08 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
A jéje. Další oponent s čerstvými silami :-) Zřejmě si se již dost nabažil vítězství v minulé debatě na podobné téma a chceš repete :-D

To jsem si taky všiml, že spousta infoušů fortran tak nějak "nemusí" :-) Asi to není jazyk podle nejnovější informatické teorie :-D Co vlastně teď frčí? Java?
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:17 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
C++ na věčné časy a nikdy jinak! ;-)
24.6.2006 21:25 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
C++ už in určitě nebude. A zrovna od fyzika bych očekával větší přízeň fortranu :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Však já jsem mluvil za sebe. :-) Fortran se mi učit nechce, já mám radši šablonky. :-D
Heron avatar 24.6.2006 21:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Wau další fyzik, nás tu ale je ;-)

Já jako fyzik preferuju Javu :-D
25.6.2006 09:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Jn samý fyzici. Jde to s ábíčkem zkopce. :-)
24.6.2006 21:38 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Nejde o jazyk jako takový. Já osobně Fortran příliš neznám, ale myslím, že jeho novější verze již mají prostředky pro strukturované programování. Ovšem fortranovský kód je jednoduše synonymem pro špagetový kód ([1], [2]). Ten se vyznačuje nepoužíváním pokročilých datových struktur, žádnou modularitou programu a s tím souvisí i kopírování kódu (prasárna největší). A ten se dá napsat bez ohledu na použitý implementační jazyk, třeba v Delphi, PHP, Perlu, Pythonu, Smalltalku, nebo v Javě.

Jazyk by se neměl vybírat podle toho, zda "frčí", ale podle jeho silných a slabých stránek. A možná i podle toho, co vlastně umí programátoři ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
24.6.2006 21:44 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Aha, já jsem myslel, že někdo nalinkoval fortranský kód k nějakého programu v Delphi.

Neříkej, že v programování nejsou žádné módní vlny. Určitě je nějaký jazyk, který je teď v mainstreamovém programování v kurzu.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:44 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Aha, já jsem myslel, že někdo nalinkoval fortranský kód k nějakého programu v Delphi.

Neříkej, že v programování nejsou žádné módní vlny. Určitě je nějaký jazyk, který je teď v mainstreamovém programování v kurzu.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Ve fyzice, matematice, biologii, chemii nebo čemkoliv jiném nejsou modní vlny? Moc bych se divil :-)
Copak toho není dost?
24.6.2006 21:52 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Jistěže jsou, proto se ptám, jak je tomu v informatice :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
No, můj skromný názor je, že informatika v ničem výjimečná není, tedy není důvod aby v ní bylo něco zásadně jinak :-)
Copak toho není dost?
24.6.2006 22:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Informatika je mladá věda a proto bez skrupulí hojně vykrádá jiné obory (viz třeba http://en.wikipedia.org/wiki/Simulated_annealing).
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 22:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Zkoušel jsi už doktora?
Copak toho není dost?
24.6.2006 22:20 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Blázníš? Copak nečteš blogy a nevíš co DRáth udělal se zdravotnictvím? Zas tak šílenej, abych se svěřil českému zdravotnictví ještě nejsem.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 22:26 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Nevím, blogy o DRáthovi jsem nečetl, nemusím taky mít všechno. Dobrá, tak to jsem možná malinko přestřelil. Ale nějaké prášky by třeba taky byly.
Copak toho není dost?
24.6.2006 23:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
A nejhorší jsou trpaslíci, ty potvory vlezou všude :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
25.6.2006 09:42 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Ano, trpaslíci za to můžou! Ale překvapuje mě, že jich stačí tak málo.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 21:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Ne to byl prasácky napsaný zdroják přímo v Delphi a dotyčný nebyl informatik, takže mi to nedalo si rýpnout :-).

Na módní vlivy v programování existuje odpověď (což mi připomíná, abych se naučil Lisp :-D).
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
24.6.2006 17:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Jistě, že jsou i jiné obory, ale i tu informatiku někdo dělat musí :-)

Mobilní telefon mám taky, nevím co dokáže, ale vím, že nedokáže nastavit sám letní čas, načíst seznam do minuty (po spuštění), mít slušné a pochopitelné ovládání, nabít se, když se vybije v nabíječce a spousta dalších věcí, které mě přivádějí k závěru, že s ním dřív nebo pozdějc mrsknu o zeď.

Myslíš tohle vážně nebo se potřebuješ jenom vypovídat?
Copak toho není dost?
24.6.2006 18:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Asi to úplně vážně nemyslím, ale připadá mi škoda, že informatika spolkne tolik chytrých lidí.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 18:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
No já nejsem chytrý člověk, tak tě to mrzet nemusí :-) Co ti ta informatika provedla, traumata z dětství se často dají léčit.
Copak toho není dost?
24.6.2006 18:15 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Skoro tě neznám, to je fakt, ale stejně si myslím, že se dost podceňuješ :-)

Těžko říct, ale možná to bude opravdu už někdy v dětství, pamatuju si ještě takovéty velké diskety (ještě větší než 5 1/4-kové).
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 18:25 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Vidíš, já se bez pár víkendů znám velmi dobře již devatenáct let :-) Dobrá, za blbce se taky nemám, ale nerealistické představy mířící na opačnou stranu mě už snad taky přešly :-)

Já jsem první počítač viděl kolem roku 1993, takže se jako pamětník moc počítat nemůžu :-)
Copak toho není dost?
24.6.2006 17:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Jinak, matematika je fajn, ale matematika pro matematiku samotnou by asi nebylo to pravé. Fyzika je pro mě něco ve stylu ,hm, pěkný` a tím to hasne. Nezaujalo mě to. Chemie a biologie ani nic. A tak dál. Přírodní vědy nic moc.
Copak toho není dost?
24.6.2006 20:04 HS | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Kazdy studuje na co ma. Na humanitni obory nemam a k biologii mam odpor. Fyzika a chemie nejsou me obory a teoreticka matematika me nebavi ( aneb definice veta dukaz porad dokola delat nechci ) a technicke obory jsem postupne vyloucil. Proste informatika je obor ktery me zajima a natolik jsem se pro nej nadchnul, ze jsem ho touzil vystudovat a uplatnit se v nem. Konkurence tu je obrovska a clovek hned odpadne mezi nezadouci. Jestli nakonec budu uspesny nebo zapadnu a budu si muset hledat praci v jinem oboru ukaze cas, ale mam chut se s tim poprat jak jen budu moci a tvde si vybojovat sve misto pod sluncem.

btw : Neni to spise tim , ze jsi se obklopil spolecnosti informatiku , kterou take vyhledavas ( napriklad navstevy serveru jako je abicko ) ? Timto prispevkem jsi mi pripomel jednu moji byvalou, ktera take mela pripominky k mnozstvi informatiku ve skupine lidi, kterou je prave obklopena.
Luk avatar 24.6.2006 20:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
každej druhej člověk, kterýho potkám je informatik.
Informatiků je jako s....., ale kvalitního softwaru nevidět :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
24.6.2006 20:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mimochodem, kteří čtyři lidé mi za tohle dali tři body? Já bych buďto nehodnotil, nebo dal maximálně bod.
Copak toho není dost?
24.6.2006 20:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Tak já mezi těmi čtyřmi nebyl, což jsem zjistil tak, že jsem ti teď dal nulu :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
24.6.2006 20:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Hned mi to zlepšílo náladu ;-)
Copak toho není dost?
Bluebear avatar 25.6.2006 00:05 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nebuď ve stresu a ber to s nadhledem. Podle mých zkušeností není zase takový rozdíl v tom, jakou školu studuješ, stejně se budeš muset spoustu věcí naučit sám, ať už během studia, nebo později. Já například studoval pražskou chemárnu :-)

Libovolná škola v Praze má tu výhodu, že je poblíž všechno, na co si vzpomeneš (děsná spousta divadel, galerií, knihoven, vědeckých ústavů, atd. atp.) a pokud se něco děje, obvykle se to děje v Praze (hm, no, to vlastně není tak jednoznačná výhoda).
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
25.6.2006 11:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neznam soucasnost, ale v Olomouci na UPOL je informatika, kde se uci informatika a nemusi prochazet zadnymi elektrikarskymi kurzy jako treba na VSB.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
Heron avatar 25.6.2006 11:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Potvrzuju. Je to tak.
25.6.2006 17:05 josef | střední čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Obecně jak si vybrat školu
Vyber si školu podle hodnotících kritéri
seřaď si je podle svých priorit a přiděl jim bodíky 0,1,2,3
podle toho co od studia čekáš (kromě úspěšného ukončení):

a/ kde se ti bude líbit prostředí ,
b/ kde mají novou/opravenou menzu ,
c/ mají opravené/nové koleje ?
e/ kde to vypadá, že mužeš mít kolej až do konce studia,
f/ případně kde bydli nějací znamí kde budeš moct bydlet 
    kdyby kolej nebyla - nepříjemný důvod ukončení studia.
g/ děkanovi je 69 a tesi se na dalsich 10 let práce v úřadě ...
h/ podmínky k započtům a ke zkouškám jsou na webu pro skoro všechny
    předměty a všechny semestry celého studia
i/ na webu jsou i osnovy přednášek a cvičení (ne vždy se budeš moci 
   výuky zúčasnit osobně..)
j/ kde je rozumně sestavený rozvrh pro všechny ročniky 
    -nekončí v pátek v 5 odpoledne  ap.
k/ kde máš nějakou šanci (rozuměj znamé), že dostaneš i brigádu aby 
   sis mohl přivydělat při studiu (v prváku s tím ale moc nepočítej).
l/ kde je nutná zkouška v 1. nebo 2. semestru, z předmětu vyžadujícím 
   předchozí studium na sš a o který jsi dosud nezavadil, nebo jsi 
   sním tvrdě bojoval - častý nepříjemný důvod ukončení studia
m/ kde vypisují stipendia na která dosáhneš
n/ kde dělají přidruženou práci, která by tě zajímala, (výzkum UI ap :-)) )
o/ kde tvůj profil znalostí 
    (ne předpochozího studia- ono to často není totéž) odpovídá 
   požadovaným předpokladům  - nepříjemný důvod ukončení studia
p/ platí se za opravné zkoušky? - někdy to leze do peněz...
q/ fungují  na kolejích mobily?
r/ po kolika se bydlí na koleji?
s/ návštěvní režim kolejí - častý důvod ztráty ubytování :-((

další už tě určitě také napadají -  vybavení, kluby, ...

Pokud neumíš odpověď alespoň na dvě třetiny výše uvedených otázek u 
každé školy o které vážně uvažuješ - spíš kde máš přihlášku vzhledem 
ke kalendáři, tak jsi se výběru věnoval málo.

Přeji šťastnou ruku při volbě
Josef 
25.6.2006 17:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
Nicméně i tak se bez odpovědí na tyto otázky dá docela dobře obejít. V době, kdy jsem podával přihlášku, jsem byl schopen odpovědět nanejvýš na a), n), o) a ničemu to nevadilo. :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.