Portál AbcLinuxu, 8. května 2024 05:43


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
poky74 avatar 9.11.2010 16:08 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

To je vtipný, taky jsem u většiny alespoň na první pohled nevěděl o co jde. Tyhle termíny by se měli udržovat v angličtině.

Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
9.11.2010 16:28 chrono
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Je len jedna vec, ktorú mám ešte menej rád ako podobné preklady: "preklad" kde je polovica slov v inom jazyku.
Fluttershy, yay! avatar 9.11.2010 16:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
+1

Navíc by mě zajímalo, jestli tihle nadávači umý Anglicki stejně "dobře" jak Česky, řekl bych že jo.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
9.11.2010 20:54 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Pokud odpovídající české termíny neexistují nebo nejsou ustálené, tak je lepší nechat původní jazyk, protože podobný "překlad" nadělá více škody, než termín v originále. Originální termín si může uživatel alespoň vygooglit, zatímco se zpotovřeným překladem mu nepomůže ani odborník (Trojí vyrovnávání? Metoda převrácení? Cože?!).

Na druhou stranu, používaní anglických termínů v místě, kde existuje ustálený a jednoznačný český termín, je obludnost maximální. Bohužel se zdá, že oblíbenost takovéto "czenglish" mezi mlamoji a frikulíny roste ...
kotyz avatar 9.11.2010 16:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
triple buffering sem poznal hned, ale co to je asynchronni prevraceni nemam nejmensi tuseni.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
rincewind avatar 9.11.2010 16:33 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
AV sync?
9.11.2010 16:40 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Hodnotami Metody převrácení je Normální a Blit (Blit asi není ve slovníku (: )

Hodnoty pro Asynchronní převrácení jsou Vypnuto, Zapnuto.

To ti budiž nápovědou.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 16:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
me to prevraceni evokuje flipping, ale to nevim jestli tam takova funkce vubec je ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 16:55 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jo. To je ono. Novější ovladače a co anglické termíny znamenají jsou popsány na stránkách Intelu.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
a co ten flip vlastne dela?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.11.2010 22:27 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Je to jako double buffering (tj. do jednohé bufferu se kreslí, zatímco druhý se zobrazuje), ale oba buffery jsou ve videoram a po dokreslení se jenom řekne kartě, aby začla zobrazovat od jiné adresy, nejlépe během zpětného běhu paprsku (resp. vertical blanking intervalu, poněvač dnešní LCD a spol. už nijak nepaprskají), aby se obraz netrhal (tomu se říká tearing). Termín pochází ještě z dob, kdy se celá VRAM nevešla do adresního prostoru, takže se opravdu prohazovalo stránkování paměti, dnes se mění jen ofset, od kterého se paměť zobrazuje.
David Watzke avatar 9.11.2010 16:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z toho si nic nedělej, já si musel zpětně přeložit ten tvůj klínovrch :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
9.11.2010 16:57 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Sestřel obrazovky ti problém nedělal?
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
David Watzke avatar 9.11.2010 17:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To jsem nějak přeskočil, ale ne, tenhle výraz znám :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
9.11.2010 17:07 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To je zajímavé, protože jsem ten výraz docela vymyslel. Ale je dost pravděpodobné, že ho oproti obskurdnímu klínovrchu již někdo použil.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
David Watzke avatar 9.11.2010 17:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Já už jsem takhle vymyslel věcí, který dávno existovaly :-D Třeba jsem začal říkat jedný učitelce na střední "Xena" a pak jsem zjistil, že jí tak říká úplně každej... prostě to napadne kde koho :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
9.11.2010 17:27 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ona po vás házela mezikružím?
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
David Watzke avatar 9.11.2010 18:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Naštěstí ne, jen tak vypadala, částečně to dělal její obličej a částečně líčidla. Navrch ještě extravagantní oblečení...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
kotyz avatar 9.11.2010 18:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
mosazna podprda? ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 20:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
:-D :-D

Xena ještě tuším měla pokřik nějakej.
kotyz avatar 9.11.2010 20:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Aaaa jajajaja :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 9.11.2010 20:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
xenu davaj na prime cool. nebo aspon jeste nedavno davali. ale uz to neni tak skvely jako v mejch vzpominkach ... :-(
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 20:44 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ano, zní to trochu jako Tarzanův pokřik, tedy Tarzan by tak zněl, kdyby se během svého hopkovázní z větve na větev setkal obkročmo se stromem ...
9.11.2010 17:39 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ja používam zastrelená obrazovka. A nie som sám. :)
kotyz avatar 9.11.2010 18:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
zastreleny obrazovky tu nekdo pouziva bezne, snad s0 ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jan Drábek avatar 9.11.2010 17:13 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co je na tom divnýho? Mě ty překlady přijdou ok, dokonce si pod nimi představuji i ty anglické ;-)
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
9.11.2010 17:32 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
No, ale já jsem si připadal méněcenný, když jsem zprvu nevěděl, která páčka, až do doby, než jsem si to začal překládat zpět.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
Petr Tomášek avatar 9.11.2010 17:14 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
„Anýzotropní“ :-D
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
9.11.2010 17:27 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Tropí to anýzy, no.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 18:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
hlavne ne anyzovej liker. ten nam strasi v lednici uz deset let a to tuhle lednici mame teprve osm ... to je takovej hnus ze to nikdo nechce dopit aby se ta flaska mohla vyhodit.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
David Watzke avatar 9.11.2010 19:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ta flaška se může vyhodit i nedopitá, seš si vědom? :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Fluttershy, yay! avatar 9.11.2010 19:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Přece se to nevyhodí! (Já bych si vyhazování chlastu na triko nevzal.)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
9.11.2010 20:28 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Nj, ale muze se to nenapadne rozlit (Jejda, ja vazne nechtel!! ups.. zase... ;])
Baník pyčo!
9.11.2010 21:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ta flaška se může vyhodit i nedopitá, seš si vědom? :-D
Ne. Vyhazování nedopité lahve není na množině alkoholických nápojů definované.
kotyz avatar 9.11.2010 22:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
odpoved hodna mistra! ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
vlastikroot avatar 10.11.2010 06:22 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Viděl jsi někdy okna ve vlaku? Bývá tam obrázek přísně zakazující házení plných lahví z okna.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Václav 10.11.2010 10:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Vsadím se že ji šetří na nějaký kemp KU, kde ji vítězoslavně vytáhne až budou všichni našrot :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
9.11.2010 17:45 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kamarádce nedávno napsal Excel 2007 v práci hlášku "Došlo k nevýznamné ztrátě věrnosti souboru" :-) no nebylo jí moc příjemné že je jí ten soubor nevěrný a ještě to považuje za nevýznamné :-D
9.11.2010 17:50 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
prostě tohle je normální v situaci kdy překladatelé jsou placeni od slova a přitom často neznají ani kontext toho co překládají - ba rozumět tomu všemu je často nemožné, překladatel není univerzální specialista na sw/hw :-)
9.11.2010 18:45 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
No, zrovna v tomhle případě to vypadá na práci Google Translate :)
Užívej dne – možná je tvůj poslední.
9.11.2010 22:37 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Co myslíš že dneska překladatelé používají? ;-) google translate je IMHO ve správných rukou celkem silný nástroj, směle měřitelný s TRADOSem apod...
Fluttershy, yay! avatar 9.11.2010 23:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Nevím jak ostatní, ale OALD+LDOCE, thesaurus a překladová paměť (nebo open-trans).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
10.11.2010 06:50 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Google Translation toolkit umí taky pracovat s překladovými paměťmi a slovníky. Já sám tyhle vychytávky nepoužívám ale znám lidi co je (mimo jiné) používají a to se překládáním živí..
kotyz avatar 9.11.2010 18:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
kolici a zdirky :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 18:06 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Dala mu kopačky? Jestli ne, tak to fakt bylo celkem nevýznamné (:.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
9.11.2010 19:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hlavně to "komprese textur o síle ..." je úplně blbě, má to být "vynutit kompresi textur ..." (force ... texture compression).
What Big Oil knew about climate change
kotyz avatar 9.11.2010 20:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
may the force be with you :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 21:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
9.11.2010 20:04 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Taky mi to připadá, že tam má být "vynutit", ale je mi trochu podivné, že je možné u obou kompresí nastavit "Zapnuto". Obě dvě komprese naráz se asi nepoužívají, no ne?
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
Jardík avatar 9.11.2010 21:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A proto mám systém v angličtině, aby se mi tam nesraly český slova do různých technických aplikací. Taky je např. super fíčura, co je v Designeru u Qt4 či QtCreatoru - super přeložený český názvy, takže nevíte, co nastavujete. Takovým lidem bych sekal hlavy, co má za smysl překládat vývojářské nástroje, kde každý vývojář zná příslušné termíny a pokud ne, tak není vývojář.
Věřím v jednoho Boha.
9.11.2010 21:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Podobně nemám rád kryptický český pojmenování algoritmů. Například "algoritmus vlny", nad tím jsem hloubal buhvíjak dlouho, a vono je to obyčejné BFS.
Jardík avatar 9.11.2010 22:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Cvičící na jeden předmět, kde se probíraly algoritmy (teď si nevzpomenu na název), vyprávěl, jak u státnic nachytávali studenty - otázka na hashování a potom následovala otázka na rozptylování, taky takový dementní nepoužívaný zkriplený český název.
Věřím v jednoho Boha.
9.11.2010 22:39 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Já jsem z té tvé věty čekal nějakou vtipnou státnicovou rozptylovací otázku a až pak jsem to pochopil (: .
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 22:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
jakoze rozptyl = hashovani?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 22:47 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jo. Pochopil jsem to tak, že někoho se zeptali na rozptylování a někoho na ... hehe hašení.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
9.11.2010 21:29 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
My stařešinové si vzpomínáme na dBASE II (8 bitovou šmejďárnu) s přeloženými příkazy. Byla to myslím práce Kancelářských Strojů a neznám nikoho, kdo by to kdy použil, každý sáhnul po originální verzi.
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
Gilhad avatar 9.11.2010 21:48 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jo, a "hlasitost pevného disku" která šla nastavit na libovolný řetězec
9.11.2010 22:40 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Tak to je perla.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 22:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
jo, to je ve win xp snad porad.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 22:44 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To mi připomíná "Nahrávání analyzátoru lidského rozhraní" , nebo tak nějak, v instalátoru Win XP.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 22:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
to bylo i v 2000 a NT4, tam byl ten prvni "stage" toho instalatoru furt stejnej. krome analyzatoru lidskyho rozhrani (HID) tam byl jeste vycislovac seriovyho portu (to sem nikdy neprisel na to co to bylo) a radice univerzalniho a otevrenyho hostitele (UHCI a OHCI).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.11.2010 00:47 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ten vyčíslovač bych typoval na enumerátor, resp. iterátor, tj. kód, co nadetekuje všechny seriové porty, jak podle předdefinmovaných I/O adres v adresnim prostoru ISA sběrnice (tj. pod 0x3FF), tak podle informací z PnP a PCI. Existují totiž karty, které mají třeba i osm portů na kartu, používaly se hlavně za dnů slávy vytáčeného připojení. V Linuxu je na to dokonce speciální volba při překladu jádra, co zapíná rozšířenou podporu pro víc než čtyři "legacy" porty.
kotyz avatar 10.11.2010 10:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
jj, v anglickejch win to byl serial port enumerator. ale ani to mi nic nerikalo ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 22:51 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jo a ještě taky "Nečinné procesy" z process managera WinXP jsou docela nešťastný překlad.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
kotyz avatar 9.11.2010 22:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
to jo, vzhledem k tomu ze maji po vetsinu casu pres 90% :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.11.2010 23:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
V XBMC to je, afaik, dodnes...
Grunt avatar 10.11.2010 00:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Doporučuju v Němčině. To je teprve ten pravý tvrdojaderník.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 10.11.2010 00:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
pamatuju nemecky windows 98 a byla to fakt lahudka :-D laufwerk, festplate, bildschirm, tastatur, den komputer herunterfahren :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 10.11.2010 00:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Ty jednoslovné jsou ještě v pohodě. Jenže oni mají neuvěřitelnou schopnost slučování slov. Jedno spojené slovo spojené z pěti. Na to občas člověk potřebuje syntaktický analyzátor.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 10.11.2010 10:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
a francouzi sou na tom hur, maji k tomu jeste azerty klavesnici :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.11.2010 21:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To mi připomíná, jak jsme dorazili na jedno turistický místo v Rakousku, a tam byla na parkovišti značka s textem "Omnibusparkplatz" :-D
Jendа avatar 10.11.2010 21:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jsou horší slova (die Krankenversicherungskarte). Nebo (die) Zuckerrübenfabrikdirektorlohnerhöhungskommisionsmitgliedausweissnummer (vygoogleno).
Grunt avatar 10.11.2010 22:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To mi řekni jak to ti magoři rozkládají. Pokaždé, když se mi něco takového povede rozložit na jednotlivé slova a dát si význam dohromady, tak se prostě nemůžu ubránit smíchu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 10.11.2010 22:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Zlatých třistatřicettřistříkaček.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 10.11.2010 22:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
  • Rindfleischetikettierungsüberwachungsangabenübertragungsgesetz
  • Donaudampfschifffahrtskapitänwittwenversicherungsgesellschaftshauptgebäudeseiteneingangstür
:-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.11.2010 23:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jsou i jiný jazyky: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch :-D
Grunt avatar 10.11.2010 23:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To bude nějaká menší sestra Ejafjallajökull, ne? Ale na Hottentottenpotentatentanteattentatentaeter to stejně nemá.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.11.2010 23:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Je to nějaká vesnice.

BTW by mě zajímalo, jak hrajou němci věci jako bejvalej Kolotoč :-D.
Grunt avatar 11.11.2010 00:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Dobře, oprava: Nemá. “Kostel svaté Marie v roklině bílých lísek poblíž prudkého víru a kostela svatého Tysilia z červené jeskyně” je to na hlavu nejpadlejší určení místa, které jsem kdy měl tu čest vidět. Nic horšího už snad ani chorá lidská mysl vymyslet nemůže.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 11.11.2010 16:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
ale muze, treba tohle: Místo, kde Tamatea, muž s velkými koleny, který se z hor klouzal, na hory se šplhal a hory polykal – známý jako zeměžrout – hrál na svojí flétnu pro svou milovanou ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
11.11.2010 22:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
12.11.2010 10:31 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
to meno je schvalne vymyslene aby bylo srandovni a dlouhe a ta vesnice se stala slavnou
kotyz avatar 10.11.2010 23:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
neni to nahodou ta vesnice s nejdelsim nazvem na svete ve walesu? ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 10.11.2010 23:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
tak je, ale ono to vypada ze to neni nejdelsi, Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu je jeste delsi ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.11.2010 23:54 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Taky to bylo heslo odboje ve filmu Barbarella :-D.
Jendа avatar 10.11.2010 23:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To já to prostě nerozparsuju, pokaždé skončím tak u 3.-4. slova
  • Něco s etiketou na hovězím (?) mase.
  • Něco s lodí na Dunaji.
Ale německy se učím chvíli a na rozdíl od angličtiny němčinu mimo školu skoro nepoužívám, takže nemám trénink.
Grunt avatar 10.11.2010 23:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
To já to prostě nerozparsuju
Že prej se to parsuje podobně jako složitější Céckovské deklarace a definice (doleva, doprava, doleva, … odrážíš se od závorek). Akorát s trochu větším skillem a začíná se odzadu.
  • Něco s etiketou na hovězím (?) mase.
Údajně „Zákon o přenosu údajů o dohledu nad značením hovězího dobytka”.
  • Něco s lodí na Dunaji.
Postranní vchodové dveře hlavní budovy pojišťovací společnosti vdov kapitanů dunajské lodní paroplavby[1]

Jinak Němci se k tomu vyjadřují takhle:

Die Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft war eine Unterorganisation der Donaudampfschiffahrtsgesellschaft in Wien vor dem Ersten Weltkrieg.

Info: Der Name wird im Guinness-Buch der Rekorde als das längste Wort in der deutschen Sprache angegeben.

Takže si aspoň můžeme snadno ověřit jestli si z nás nedělají ti šibalové prdel.
Ale německy se učím chvíli a na rozdíl od angličtiny němčinu mimo školu skoro nepoužívám, takže nemám trénink.
Jo a někteří jsou v tom prej tak cvičení, že to dokonce umí z huby doslova vystřílet. Ale sorry, takové hrůzy by IMHO nedal ani rodilí mluvčí, ne ten jehož to není Muttersprache.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 10.11.2010 23:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
ja si to prelozil jako vchodovy dvere na hlavni budove pro kapitany lodi na dunaji :-D neco v tom smyslu. proste kravina maximalni.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 10.11.2010 23:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
ja si to prelozil
Kecy. Si to vygooglil stejně jako každý normální.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 11.11.2010 00:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
nevygooglil. kdybych to vygooglil tak to budu mit cely a spravne. vis co mi dalo prace propadnout z ty nemciny? nevis! tak ver tomu ze kazdy treti slovo z toho vim co znamena a ten zbytek si tipnu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 11.11.2010 00:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
proste kravina maximalni

No, … I když uzávám, že článek na Wikipedii o Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu vypadá zajímavější. Zvláště ten odkaz na Bangkok.


BTW:Tenhle komentář píšu už potřetí počtvrté.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 10.11.2010 23:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
ja se nemecky nedobrovolne ucil neco pres 10 let a umim furt to samy hovno co na zacatku, mozna jeste min.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.11.2010 21:01 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Že jo, člověk by očekával něco jako "Wollen Sie die Filen auf den Hartdisk saven?". A ono ne...
kotyz avatar 10.11.2010 22:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
harddisk se rekne festplatte a ulozit taky neni saven (navic by se to cestlo safen). matne si vzpominat ze stahnout bylo herunterladen, tak by to mozna slo pouzit i jako ulozit ...

jo a soubor byl datei. takze spis neco jako "Wollen Sie die Datei auf den Festplatte herunterladen?"

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 10.11.2010 22:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
proste silenstvi :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 10.11.2010 22:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Těsně vedle. Uložit je Speichern (nebo aspoň v GNOME) – aby k tomu ladila klávesová zkratka.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 22:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Od špajzky.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 10.11.2010 23:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Jakože „zašpajzkovat“? Ale špajzka je Kellerschacht, ne?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 23:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Die Speise.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 10.11.2010 23:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Aha, takže podle tvojí logiky die Speisekarte asi bude vstupenka do špajzky, ne?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 10.11.2010 23:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Mea culpa, klikal jsem moc rychle. Speisekammer.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 10.11.2010 23:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Aha, takže něco mezi špajzkou a kamrlíkem. :-) To docela sedí.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 10.11.2010 01:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jistě, a ovladač sběrnice zastavil dětem u školy.
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
10.11.2010 08:53 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Lepší, než mít v kleci osobního počítače řidiče busu.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
10.11.2010 14:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
10.11.2010 13:10 Jiří Lisický | skóre: 31 | blog: JIL_blog | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na linuxu bych si přepnul jazyk a zobrazil si to v angličtině. Ale ve windows tohle asi nejde, že?
10.11.2010 14:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
V sedmičkách jo, jmenuje se to "Multilingual User Interface Pack", ale musíš na to mít buď edici Enterprise nebo Ultimate. Ostatní edice (většina na deksotpu/laptopu) maj smůlu. Stejné se týče například i presentation mode.
11.11.2010 16:00 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Odstrašující překlad GUI ovladače Intel 915
MUI pack existuje i pro XP a Visty.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.