Portál AbcLinuxu, 17. května 2024 20:32


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Fluttershy, yay! avatar 22.6.2007 03:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Zbytečné novinky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Netuším, proč je věnován distribucím určeným pro něčí úřady celý odstavec. Myslím, že zase tolik lidí nezajímá, jakou verzi Apache, KDE, nebo jádra má distro používané na španělských školách. Jistě je dobré vědět, že něco takového existuje, ale takhle to rozebírat?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
22.6.2007 06:52 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
A co by te radej zajimalo?
Fluttershy, yay! avatar 22.6.2007 07:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Třeba recenze. Distribucí, nebo software.

Jenom upozorňuji na to, že tady asi nebude mnoho lidí, které zajímá, co přesně používají školy ve Španělsku, protože tím, že je to hlavně (ne-li výhradně) španělsky, je způsobeno, že to nebude mnoho obyvatel střední Evropy, kteří by to hodlali používat. Nicméně je dobré vědět, že ve Španělsku mají na školách GNU/Linux.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
22.6.2007 08:14 Linux.pathfinder | blog: pathfinder
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Proc ne. Informace ze X, Y, Z poskladali dohromady mi zas tak "spatna" neprijde...
Luboš Doležel (Doli) avatar 22.6.2007 08:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Recenze do Distribučních novinek nepatří, na to tu jsou extra články. Důvodem, proč se často snažím vybrat nebo "exotického" je to, aby se lidé dozvěděli, co se děje jinde ve světě, že místní vláda něco podporuje, jak ten výsledek vypadá atp.

Snažím se dávat aspoň polovinu prostoru jiným novinkám než novým verzím distribucí a stejně se najde někdo, komu se to nelíbí. Tak už nevím, co lidé chtějí.
Karel60 avatar 22.6.2007 08:24 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Luboši, Kolibáč nejsou lidi, ale jeden člověk a je to jeho vlastní názor na který má právo. To ovšem neznamená, že s ním ostatní nutně souhlasí. Děláš to dobře a za to Ti patří dík. Nedej se otrávit a hlavně "Vydržať".
22.6.2007 14:35 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
+1. Jinak mi přijde, že jistá viditelná část uživatelů Bubuntu a PCLinuxOS jsou, hmmm, trochu zvláštní. :-)
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 22.6.2007 15:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Zvláštní jsi možná tak ty. Jsem na tebe už taky vysazený. JK nebo podobný pablb vykřikne něco o Ubuntu uřvancích, pak se připokíš ty nebo jiné ucho se svým mocným "+ 1", čímž celý tvůj výplod končí...

Jediný důvod, proč paka tybu Miroslav Cyroň neblokuju, je, že potom špatně funguje tlačítko První nepřečtený komentář. Do bugzilly s tím!
22.6.2007 15:53 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Alespoň všichni vidí, že jsem bouchl do vosího hnízda. Hned jsem schytal pár nadávek. :-)

Mimochodem, nelíbí se mi Váš podpis. Mám se těšit na "Noc dlouhých nožů" ala Topolánek?
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 22.6.2007 16:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Podpis se vám líbit nemusí a těšte se třeba na Godota.
freshmouse avatar 22.6.2007 16:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

vulgarismy

Zobrazit komentář
22.6.2007 16:38 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Je to fakt smutné.
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
Fluttershy, yay! avatar 22.6.2007 16:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Mandriva saje.

K tomu, že ječí Ubuntisté a uživatelé PCLOS: Neznám nikoho jiného (konkrétního), kdo by používal PCLOS. A ječel. Jak tak čtu diskuse u blogů (nic jiného nečtu), tak ale vidím jen "Ubuntu/Mandriva rulez", kde jssou tedy ti PCLOS uřvanci? Někdo si je vymyslel? Nebo nechodí na ABCLinuxu?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
freshmouse avatar 22.6.2007 16:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

vulgarismy, urazky

Zobrazit komentář
22.6.2007 17:06 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Já jsem velice tolerantní, ale pokud nepřestanete s nadávkami, podám na Vás trestní oznámení.
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 22.6.2007 17:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
:-))))))))))))

"Já jsem velice tolerantní," -- to je príma říct, zejména po tom, co jste asi čtyři sta let psal nesmyslné příspěvky o "Ubuntu uřvancích". Inu, pobavil jste mne. Vy jste prostě bavič (nejupřímnější lichotka).
22.6.2007 17:51 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Můžete sem dát pár linků, kde jsem použil vulgární a urážlivá slova? A dokonce nevyprovokován? Jinak je to kromě veřejné urážky i trestný čin pomluvy. Netvrdím, že je nepoužiji, ale to musím být hodně navztekaný. Prošel jsem teď část svých příspěvků a nic takového jsem neobjevil.
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 22.6.2007 17:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Co s tím mají co dělat vulgární a urážlivá slova? Na co, probůh, reagujete? :-O
22.6.2007 18:00 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Něco jako Váš slovník. Dobře tedy, linky kde jsem bezdůvodně vykřikoval "Ubuntu uřvanci".
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 22.6.2007 18:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
a) Slovník je adekvátní adresátovi.

b) První odkaz (nikoli nějaká linka, nebo o čem to tady mluvíte), který jsem otevřel, požadovaný výplod obsahoval. Zcela v duchu toho, co jsem říkal v první reakci na vás.

c) Tímto končím tuto diskuzi a blokuji si vás. Jste směšný.
22.6.2007 18:11 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Každý si pomyslí své.
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
22.6.2007 20:38 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Nepřijde ti, že si trochu ustřelil?
A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
freshmouse avatar 22.6.2007 23:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Že jsem byl vulgární? Ano. Ale jak jinak reagovat na takové lidi? Kdo mě zná, ví, že abych byl vulgární, to se musí něco opravdu velkého stát. Možná jsem ustřelil, ale byl jsem adekvátní.
22.6.2007 23:20 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
No, já nevim. Když si to před sebou obhájíš...
A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
23.6.2007 01:36 PetrC
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Váš sprostý příspěvek by měl být smazán. Jste primitivní hulvát, vy tomu ale říkáte adekvátnost. S vašimi názory to nemá nic společného, je pouze vidět, že nejste schopen udržet nervy na uzdě.
freshmouse avatar 23.6.2007 13:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Jako hulvát jsem se vyjádřil, avšak popírám, že bych byl hulvátem. Nervy na uzdě kolikrát nejsem schopen udržet, ale tentokrát jsem je měl plně pod kontrolou. Jak mám podle vás jednat s lidmi, kteří se do mě opakovaně naváží (tím myslím bez důvodu)? Nijak, aby jim to jen tak prošlo? Jemně, aby si z toho nic nedělali? Já preferuji jednání upřímné, i když ani to kolikrát nezaručí poučení.

A mimochodem, já jsem pro moderování diskuzí. To by odfiltrovalo bezobsažného Cyroně, mé vulgární příspěvky i dvě stě navazujících komentářů.
23.6.2007 14:06 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Proč mi pořád nadáváte? Jak jsem se do Vás opakovaně navážel? Co proti mně máte? Copak to jde, někomu jen tak nadávat, jen že mám zrovna blbou náladu? Nebo mnou opovrhujete, že jsem na vozíku? Znám namyšleného floutka, studoval VŠ a také si o sobě myslel že mu patří svět. A pak to natankoval do autobusu.
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 23.6.2007 14:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
1. Pořád vám nenadávám, přestal jsem vám nadávat včera v 16:59. Doufám, že v tom nebudu muset pokračovat.

2. Opakovaně se navážíte do uživatelů Ubuntu a tedy i do mě. Opakuji -- bez důvodu.

3. Nenadávám, když mám špatnou náladu (možná někdy jo), ale když mám důvod. Vulgárně nadávám, když usoudím, že slušně dál jednat nelze. Naštěstí to je výjimečně.

4. Proti vám osobně nemám vůbec nic.

5. Neopovrhuji nikým.

6. Prosím, pošlete odkaz na příspěvek, kde jsem opovrhoval nebo jakkoli špatně se vyjádřil o tělesně či duševně postižených a já se půjdu sám udat.

7. Nechci být vztahovačný, ale nejsem namyšlený, nejsem floutek a nemyslím si, že mi patří svět.
22.6.2007 17:00 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Ano, to se omlouvám. Totiž teď byl jeden takový pablb na Živě, tak pod tím čerstvým dojmem jsem to připsal. Mimochodem máte dobrý blog.
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
freshmouse avatar 22.6.2007 17:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Jestli nepřestanete s nadávkami, tak ten dotyčný "pablb" z Živě na vás podá trestní oznámení, i když je jistě taky tolerantní, tak pozor pozor. ;-)

(Mimochodem, jak jste zjistil, že na Živě je nějaký pablb? Byl jste se tam podívat a... A najednou tam byl nějaký pablb!)
22.6.2007 18:06 Miroslav Cyroň | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
No dobře, mídto "pablb" spíš "Velmi zarputilý PCLinuxOS-ák, kterého jsem dopoledne dostal (ale neustoupil ani když mu došly argumenty)" :-) .
Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
24.6.2007 18:53 Crusoe
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Dalo sa to povedat aj inak,bez tych nadavok . Nekaz kulturu ,ale inak suhlasim. Linux ako Linux
Fluttershy, yay! avatar 22.6.2007 08:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Recenze do Distribučních novinek nepatří, na to tu jsou extra články.

Souhlasím, ale je jich málo.

Důvodem, proč se často snažím vybrat nebo "exotického" je to, aby se lidé dozvěděli, co se děje jinde ve světě, že místní vláda něco podporuje, jak ten výsledek vypadá atp.

Nejsem proti, jenom si myslím, že nějaký MoLinux si na českém serveru nezaslouží stejně, ne-li víc, místa oproti novému Slackwaru, popřípadě Slaxu.

Snažím se dávat aspoň polovinu prostoru jiným novinkám než novým verzím distribucí a stejně se najde někdo, komu se to nelíbí. Tak už nevím, co lidé chtějí.

Ehm, nejsou Distribuční novinky určeny k tomu, aby přinášely informace o nových verzích distribucí?

Konstruktivní námět: Což takhle upozornění na specializované distribuce?

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
22.6.2007 09:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Recenze do Distribučních novinek nepatří, na to tu jsou extra články.
Souhlasím, ale je jich málo.
Budu velmi rád, když se přihlásí další recenzenti. Námětů na recenze je dost - jen lidí málo.
Petr (DotaZ) Jakubec avatar 22.6.2007 14:28 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky

Nejsem proti, jenom si myslím, že nějaký MoLinux si na českém serveru nezaslouží stejně, ne-li víc, místa oproti novému Slackwaru, popřípadě Slaxu.

A vidis, a to ja si zasem myslim, ze o slaxu apod, si udrzim prehled sam, jiste je rozhodne dobre ho v tomto prehledu zminit (paklize je neco noveho) ale dulezite mi prijde i zminovat opravdu exoticne distra. protoze o tech se bezne (natoz cesky) nedoctu. ve chvili kdy hledas nejakou distro a mas tu smulu, ze hl. distra se nedaji pouzit, jsou takoveto stripky informaci presne to co potrebujes.

navic je to to co abicko vyzdvihuje nad ostatni servery o linuxu/IT apod. kdyz vyjde novy slax tak to ctu klidne i petkrat, pokazde na jinem serveru...

kotyz avatar 23.6.2007 12:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
lidi nevedi co chteji ale neprestanou dokud to nedostanou ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
22.6.2007 09:43 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Já myslím, že je to zajímávé, obzláště, když tento "Lastilla la Mancha" region ani neexistuje :)

Mělo to být spíš Castilla la Mancha :)ta je dokonce i ve španělsku :)
22.6.2007 11:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zbytečné novinky
Opraveno.
22.6.2007 08:43 AW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ono stejne se tady obevujou casto veci ze zpravicek ale vice rozepsane, ale pro nekoho, kdo to tu zas tak casto necte je to dobrej souhrn co je noveho. ja sem celkem z dosavadni formou spokojen. a uprimne je to lepsi nez clanek stylu:

"distro" "verze" - "link na changelog"

:c)

jinak bych taky osobne uvital vic recenzi distribuci. bylo by to pro mnohe zacatecniky snazsim krokem pro vyber linuxu misto MS Windows a urcite dobrym navodem jak ho nainstalovat ci nastavit nakou beznejsi vec.
22.6.2007 08:45 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z licenčních důvodů byly vyřazeny hry True Combat: Elite a Wolfenstein: Enemy Territory.
Vysvetli mi to niekto?
22.6.2007 08:54 AW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
ze hry zrejme nespadaj pod GNU licenci, nebo nektera jejich cast je placena verze. ale spis to prvni
freshmouse avatar 22.6.2007 11:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Parsix má takové objevné logo...
22.6.2007 11:20 Marek`` | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nič si z toho nerob. Ja sa vždy na distribučné novinky teším - také piatkové čítanie. Ak ma nejaký odstavec nebaví, tak ho jednoducho preskočím... Niekto, kto má osobnejší vzťah ku španielsku, tak si to prečíta podrobnejšie.

Vždy sa nádju ľudia, ktorím sa nebude niečo páčiť.

Pokračuj, článok je veľmi dobrý, len tak ďalej!
22.6.2007 11:24 zippy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
OSS nebolo povodne pod GNU/GPL ? tak ako je mozne ze bolo v jadre? A ked teda nebolo pod GPL a bolo v jadre, preco neporusovalo licenciu a binarne ati ovladace ju porusovali?
Jardík avatar 22.6.2007 12:59 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Taky by mě to docela zajímalo ...
Věřím v jednoho Boha.
22.6.2007 13:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
OSS
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
22.6.2007 13:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
V jádře byla (velmi) stará verze OSS, která byla uvolněna pod GPL. Teď byla uvolněna aktuální verze (asi o 10 let novější, nebo tak nějak).
22.6.2007 11:33 komodo | skóre: 27 | blog: komodo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevi nekdo jestli novy Slackware uz bezi v UTF8 ? Protoze to je asi posledni vec co mi vadi a proc chci od Slackware prejit jinam.
22.6.2007 11:37 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Slackware jde v UTF8 používat snad od verze 10.2 (nevím přesně, verze 11 má vše nutné pro UTF8 určitě).
unknown_ avatar 22.6.2007 12:35 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vylepšuje španělský překlad, detekci hardwaru, přenos dat a nastavení z jiných operačních systémů.

Tak toto je vrchol, oni si udělají vlastní distribuci, aby ji mohli vylepšit ale aby z toho Ubuntu nic nemělo? Nebo snad není možné vylepšit přaklad, detekci hardwaru, přenos dat a nastavení z jiných operačních systémů přímo v Ubuntu?
Petr (DotaZ) Jakubec avatar 22.6.2007 14:31 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
a to te prekvapuje? copak to neni ta spravna ubuntu-way? (tedy: kvuli kazdemu prdu delat minimalne fork)
22.6.2007 16:41 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Možná Vás to ani nikdy nenapadlo, ale existují uživatelé Ubuntu, kterým se podobné praktiky také nelíbí. Ale to by se muselo upustit od toho honu na uživatele Ubuntu.

Osobně v tom ale nevidím problém. Zdrojové kódy jsou volně k dispozici a kdokoliv je může vzít a začlenit do svého kódu a to obousměrně. Takže nechápu výkřiky toho "ten a ten z toho pak nic mít nebude".
Pavel Půlpán avatar 22.6.2007 17:44 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
+1

Osobne v tom vidim dokonce vyhodu. Ne vsem vyvojove techniky komunity Ubuntu museji nutne vyhovovat. Neni potom lepsi si udelat fork spis nez nedelat nic?
An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
25.6.2007 21:43 famke
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ahoj lidi,

Tak mám pocit, že něco je v prdeli.

Když si čtu diskusi zde na serveru tak mam pocit že jsem se ocitl na diskusním serveru někde jinde. Nadávky, osočování, skoro flamewar. Internetova anonymita není o tom že se budu chovat jako nekritické hovado, ale o svobodné diskusi. Diskuse != Urážení, tento server je o linuxu, vlajkové lodi svobodných operačních systémů a potažmu celého OSS softwaru. Chovejme se podle toho, na jednu stranu se tváříme jako elita, na druhou stranu některé příspěvky do diskuse píšou jelita! Pod rouškou anonymity internetu je snadné se chovat jako dobytek, pokud se mi názor diskutéra nebo autora článku nelíbí, mohu vždy reagovat slušným a věcným způsobem. Mimochodem, ač uživatel Slackware, vážím si každého uživatele linuxu (kterékoliv distribuce a i dalších svobodných systémů), za odvahu používat svobodný operační systém a software s ohledem na překážky, které mu to přinese s interoperabilitou s majoritnímy systémy. Zachovejme si kolegialitu a kamarádství, a jestli chceme být elitní, tak začněme přístupem sami mezi sebou. Hrozně nerad bych přestal číst diskuze na ABC z toho důvodů, proč nečtu zvratky vydávané za diskuse pod jinýmy, takzvanými zpravodajskýmy portály. Moderovaná diskuse je sice řešení, ale je skutečně třeba? Proč reagovat na hulvátský příspěvek? Ignorujte ho. Řešte věcné problémy. Hromada nováčků zde dostane radu: RTFM. Ta rozšíření určitě nepomůže, buďme vstřícní, každý jsme jednou začínali a ptali se na hovadiny. Já jsem na to nezapomněl. Vzpomeňte si na doby, kdy jste museli říkat svůj názor někomu do očí.

Be free.

s úctou, famke
freshmouse avatar 25.6.2007 23:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Jelikož se obávám, že tento příspěvek je v jisté míře reakcí na mě, budu na něj reagovat.

1. Linux není náboženství, je to JEN produkt. Věc. A to ho mohu mít rád sebevíc, ale je to pořád JEN věc.

2. Když si projdete mé (nebo kohokoli jiného) příspěvky, zjistíte, že se vulgární výrazy vyskytují možná ani ne v jednom procentu, takže nemůže být řeč o nějaké plošné vulgarizaci.

3. Já si nevážím uživatelů Linuxu jen proto, že používají Linux. To je asi stejné jako si vážit uživatelů produktů firmy Durex (hmm, to by byl název pro distro...). Lidí si vážím například podle vykonané práce.

4. Ale přesto nechápu, proč někteří (zejména) duševně slabší jedinci mají pořád potřebu vést jakousi svatou válku proti Ubuntu (dříve proti Mandrake atd.). Upřímně, jsou to ve své podstatě ti, kteří Linux považují za něco nadpřirozeného a sebe za elitu oproti tomu zkaženému plebsu s Windows. Tedy dost možná něco jako vy.

5. Jaký je prakticky rozdíl mezi slovy "dobytek" a "jelito" (které jste použil), a slovem "čůrák", kteréžto jsem použil já? Jste tedy hulvát?

6. (Co jsem chtěl napsat pod bod 6, jsem už zapomněl... Jdu raději spát.)

7. Kdyby ke mně v reálném živote přišel Cyroň a začal mi povídat cosi o tom, že Ubuntu uřvanci blablabla, ignoroval bych ho. To jsem nějaký čas dělal i na diskuzi. Kdyby byl otravný delší dobu, poslal bych ho do patřičných mezí. To jsem udělal i tady. A kdyby byl otravný tak, že by mě nějak poškozoval, nejspíše bych se pokusil ho atakovat ručně. To tady bohužel nelze. Takže jednám jako v běžném životě.

8. Nevšiml jsem si, že by někdo dostával bezdůvodně RTFM. Jen v případech dotazů skutečně nemístných (a fčem je teda ten váš Linux lepší než moje ukradený WinXP, co?????????????), nebo miliardkrát zodpovězených -- v diskuzi je na vyhledávání upozoňováno. Dost možná RTFM znamená "rozbiju ti frňák, magore".

9. Anonymita? Milý "famke"...
27.6.2007 08:44 famke
Rozbalit Rozbalit vše Re: Distribuční novinky - 25/2007
Původně jsem na tento příspěvek nechtěl vůbec reagovat ale pak mi to nedalo, takže:

ad1, pro mě linux není jen produkt ale jedna z možných cest a jeho filozofie mě okouzluje.

ad2, i to jedno procento mi v diskusích bohatě stačí.

ad3, souhlas.

ad4, za elitu se nepovažuji, stačí mi používat elitní systém.

ad5, to nechám na posouzení, označil jsem takhle skupinu lidí, kteří se pod rouškou křehké anonymity chovají jinak než by se chovali např. v neanonymním písemném styku.

ad6, spánek neuškodí.

ad7, jak kdy.

ad9, nevystupuji proti anonymitě, upozorňuji na to, že když píšu pod nickem, měl bych se chovat jako bych psal pod svým jménem. Nemyslím si že vystupovat slušně v diskusi je nějaký luxus. Spíš mě mrzí, že už tady mám dva offtopic příspěvky, takže navrhuji zkusit se nad tím co se tady napsalo, trochu zamyslet a další příspěvky psát už jenom k tématu.

s úctou, famke

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.