Portál AbcLinuxu, 14. května 2024 03:04


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
5.11.2008 21:45 jirkamailto | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Internet s televizi nesouvisi, tak proc bych za internet mel platit nejake spolecnosti poplatek, navic ja se na jejich stranky nedivam, nikdy jsem tam nebyl a ani nikdy na ne nepujdu, prijde mi to velmi spatna myslenka. Tak to je jednoduche, at nevysilaji na netu, kdyz si mysli ze by se na ne nekdo nedival v televizi. Proc kvuli touham nejake organizace vysilat televizni program na internetu maji byt potrestani vsichni uzivatele. A hlavne ja muzu mit pocitac bez X-serveru a co pak? To by bylo jako platit poplatek za auto a auto nemit. Doufam ze to nikdy nikdo neprosadi.
dayvee avatar 5.11.2008 23:38 dayvee | skóre: 4 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu

A hlavne ja muzu mit pocitac bez X-serveru...
ano, vetsina lidi pouziva wokna :-/ zda pouzivas pouze textovy terminal je vsak nezajima, muzes si treba (bez graf. rozhrani) nahravat jejich vysilani na kartu a poustet z kamery :-P oni radi uvazuji ad absurdum
To by bylo jako platit poplatek za auto a auto nemit.
ne, to by bylo jako platit za auto, ktere mas (i kdyz treba neni schopne jizdy nebo jej nepouzivas)


jinak uprimne doufam, ze tento socialisticky hnus neprojde

debian was first announced on my 3rd birthday :)
6.11.2008 07:32 fun
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
To by bylo jako platit poplatek za auto a auto nemit. Doufam ze to nikdy nikdo neprosadi.
Koncesionarsky poplatek za auto platit budes! Mas v nem pocitac a pripojit k siti ho umi v kazdem servisu, tak plat.
6.11.2008 13:07 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Väčšina námietok v tejto diskusii vychádza z mylnej domnienky, že platíme za možnosť sledovať televízne vysielanie. Nie je to tak. Pri klasickom televíznom vysielaní, platíš za používanie "éteru", teda toho prostredia, ktorým sa šíria rádiové vlny a ktoré patrí štátu (rovnako ako vzdušný priestor alebo nerastné bohatstvo). Keďže využívanie "éteru" nie je možné ohraničiť sledovaním len štátnej televízie, alebo len televíznych staníc sídliacich v tom istom štáte, alebo len satelitných televízií, alebo len dátových prenosov, ktoré nejdú káblom, alebo ... prišli naši (resp. v tomto prípade vaši) poslanci s geniálnou myšlienku, že platiť budú všetci. A to jednoducho preto, že štát potrebuje peniaze a dať tomu nálepku "koncesionárske poplatky" je dobrá zámienka.

Takže netreba v tom hľadať nejakú myšlienku či nebodaj logiku. Štát platby vyžadovať bude, pretože môže. Zákonodarná moc môže požadovať platbu za úplne čokoľvek, pretože je zákonodarná. Absolútne nič nebráni prijatiu zákona prikazujúceho, že do práce sa musí doskackať na ľavej nohe. A keby v tom parlament videl možnosť príjmu, tak mu nič nezabráni taký zákon prijať. Vlastne niečo by tomu zabrániť mohlo - zvolenie poslancov, ktorí majú chrbtovú kosť a myslí im to. Ale k tomu dôjde až po vyčerpaní všetkých ostatných možností.

Na druhej strane - keby šlo voľbami niečo zmeniť, tak by ich vyhlásili za nezákonné.
6.11.2008 15:27 VM
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tomuhle se obvykle říká zneužívání moci.
hankey avatar 5.11.2008 21:56 hankey | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ať si zpoplatní cokoliv cíleně, ale já za to paušálně nedám ani korunu. To co vysílají v televizi je tragédie a televizi již nekolik let nemám. Kdykoli se podívám do televizního programu, tak mě to jen utvrdí v tom, že jsem o nic nepřišel.
Nicméně prošly autorské poplatky, projde i toto. Svět se v prdel obrací a zdravý rozum tu začíná chybět čím dál víc.
data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
5.11.2008 22:08 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Nicméně prošly autorské poplatky, projde i toto. Svět se v prdel obrací a zdravý rozum tu začíná chybět čím dál víc.
tak nějak ... bylo jen otázkou času než s tím přijdou :-/
6.11.2008 18:02 jaja
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
ten zdravy rozum chybi treba tbe, takze bohuzel ani to nemuzes pochopit
5.11.2008 21:57 Radovan Garabík
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mplayer nepotrebuje X server....
5.11.2008 23:11 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ani nepotřebuje framebuffer :-D.
6.11.2008 11:12 hlína
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Nepotřebuje, máš přece aa nebo caca :)
robotics avatar 5.11.2008 22:00 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lidi sorry, já si nevšiml, že už je to v blogu :-). Sem hrál turbosliders a pak sem koukl na seznam, tak sem to sem hned rychle přidal, že budu první a ono prd. :-D
Používejte Windows.
xvasek avatar 5.11.2008 22:06 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak ať si ty stránky zaheslují a přístupy dají jenom koncesionářům - tento model se už osvědčil u pornostránek, tak proč by nefungoval u ČT?
5.11.2008 22:27 tomas@macmini
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
bojí se torrentů :o)
dayvee avatar 5.11.2008 23:39 dayvee | skóre: 4 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
at si to uzijou :/
debian was first announced on my 3rd birthday :)
6.11.2008 09:56 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Taky by mohli o svém vysílání rozesílat spam.
6.11.2008 11:09 Roman Vasicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
To by tolik nevydelali, protoze o ne neni zajem. Takhle maji svy jisty a bez toho aby se nejak snazili... :-(
5.11.2008 22:06 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Česká televize se už hodně dlouho chová jako banda, která se snaží narejžovat co může, kde může. Chtěl jsem napsat, že jsou to zloději, ale oni jim to bohužel poslanci podporují zákonem...
Quando omni flunkus moritati
dayvee avatar 5.11.2008 23:40 dayvee | skóre: 4 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
obecne nejsem priznivcem konspiracnich teorii, ale presto se nemohu zbavit pocitu, ze ona podpora se poslancum velice dobre vyplati
debian was first announced on my 3rd birthday :)
6.11.2008 00:24 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tady bych se bál, že je to obráceně, že se jim nevyplatí nepodpora.

Ve tom smyslu, že poslanec, který bude vystupovat proti takovému návrhu, bude mít za chvíli za zadkem reportéry ČT, kteří se na něj budou pokoušet vyhrabat nějakou špínu. A když už nic nenajdou, tak z něj aspoň udělají nekulturního barbara, který chce zničit náš televizní stánek umění.
Quando omni flunkus moritati
dayvee avatar 6.11.2008 12:50 dayvee | skóre: 4 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
i to je mozny =)
debian was first announced on my 3rd birthday :)
5.11.2008 22:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ono nejhorší je, že přes web ani nevysílají všechno, což by IMHO měla být nutná podmínka :) A to jim neprojde kvůli licensím :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Nicky726 avatar 5.11.2008 22:21 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
+1
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
6.11.2008 08:20 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
souhlasím s první částí, ale ne rozdíl od vás se obávám, že to projde.
6.11.2008 18:04 jaja
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
clovece, ty jsi ani nepochopil, na co reagujes :-)
5.11.2008 22:21 zajdee | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Už vidím, jak firmy platí za každý server připojený k internetu, protože přece "jde o zařízení schopné přehrávat online streamy ČT", podobně jako dnes platí za každý televizní přijímač, byť připojený k CCTV...

Tohle jim nesmí projít...
-= Nic není tím, čím se zdá být =-
5.11.2008 22:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
A to je tam IIRC ještě rafinované ustanovení, že i když si to zařízení dodatečně upravíte tak, aby televizi přijímat nemohlo (třeba odstraněním tuneru), stejně máte smůlu a musíte platit.
6.11.2008 07:30 vlanav | skóre: 24 | blog: Dlouhý den
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
To by mě zajímalo, kde? Protože v okamžiku, kdy odstraním tuner bude nezpůsobilé.
11.11.2008 00:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu

Tady je ten zákon. Jde o § 2, čl. 2:

Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání bez ohledu na způsob příjmu (dále jen "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu.
11.11.2008 17:11 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu

Dokáži si představit, co tím chtěl básník říci, a také proč, ale pedantský výklad by takové odvození neumožňoval:

Z výroku poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého… a výroku Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu neplyne, že se „poplatek platí za televizní přijímač.“

11.11.2008 17:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Všimněte fráze `dále jen "televizní přijímač"' v závorce. Tím se zavádí zkratka, aby se nemuselo pořád opakovat to hrozné sousloví z první věty.
hankey avatar 11.11.2008 23:13 hankey | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Jestliže je ale zařízení upraveno, tak, že není způsobilé, není to televizní přijímač.
Mají v té definici trochu nejasno :-)
data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
11.11.2008 23:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Že je ta formulace nešťastná, s tím naprosto souhlasím. Že je celá ta myšlenka nesmyslná, to tvrdím od začátku. Ale takhle to naši ctění zákonodárci odhlasovali.
Shadow avatar 12.11.2008 08:35 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Naši "ctění" zákonodárci odhlasovali leckteré hovadiny. :-)
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
5.11.2008 22:22 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super. To abych na web hodil pár videí a začal na tom státu taky trochu rejžovat.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
5.11.2008 22:57 patok
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
jo neco takovyho me taky napadlo... napriklad za to ze mam nejaky webovy stranky by mi meli vsichni platit, protoze na ne potencialne pres ty internety muzou... ale (ac by to bylo smutny), tak bych se ani moc nedivil, kdyby jim to proslo, kdyz v tomhle state uz napriklad platime autorsky poplatky za kazdy datovy medium. no neni to ubohost? nejdriv at kazdymu individualne dokazou, ze by neco takovyho platit mel. no ale co, i kdyby to proslo, tak furt nemusime jenom sedet a nadavat, ale dala by se podat treba hromadna zaloba na CT... ono by jim pak snad doslo ze trosku prestrelili.
Integral avatar 5.11.2008 23:59 Integral | blog: devnull
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
At radsi nevysilaji pres web vubec, stejne je to k nicemu, protoze dost na dost poradu se pres web proste nejde...
6.11.2008 00:18 martink
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podobný princip by šel skvěle použít jako ultimátní ochrana proti softwarovým pirátům. Prostě dám svůj software volně na web a zkasíruju všechny, kdo mají možnost si ho stáhnout...
6.11.2008 00:23 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
A jak by se detekovalo/zabraňovalo, aby si to stahovali mezi sebou?
6.11.2008 00:25 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Netřeba. Podle logiky ČT stačí, že mají možnost si to stáhnout.

Quando omni flunkus moritati
6.11.2008 00:31 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Myslel jsem třeba i přes úložiště dat (CD, DVD..). Každopádně by to byl pak pěkně vysoký poplatek (Autocad, Photoshop..).
6.11.2008 00:37 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Myslíš jako v případě lidí, kteří nejsou připojeni k inernetu?
Quando omni flunkus moritati
6.11.2008 00:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Jj, pokud dá někdo takhle software na net a zkasíruje stahovače, tak si to od něj pak mohou zkopírovat všichni ostatní třeba přes vypalovačku... Takže by se nakonec museli stejně kasírovat všichni.
6.11.2008 00:53 martink
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tak by platil i každý, kdo si koupí CDčko, vypalovačku, atd. Takže vše při starém :)
6.11.2008 07:44 fun
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Podobný princip by šel skvěle použít jako ultimátní ochrana proti softwarovým pirátům. Prostě dám svůj software volně na web a zkasíruju všechny, kdo mají možnost si ho stáhnout...
A taky pošleme bručet všechny, kdo mají pod palcem nějaký počítač, přes který se připojují děti. Vždyť zprostředkovávají přístup mládeži pod 18 let k pornografii, která se na webu vyskytuje.
6.11.2008 00:37 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Televiní poplatek, Autorský poplatek, Recyklační poplatek.

Jsem opravdu zvědavý, kolik poplatků bude za 5 let. Ono je to logické, protože Internet je mnohem zajímavější než televize a proč by na tom ti naši čeští zloději nemohli nahrabat:( A pochybuju, že kdokoliv z nás by kvůli tomu zrušil připojní k netu.

Je to smutné, že platíme za věci typu "Co když"...
6.11.2008 08:47 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
a proč by na tom ti naši čeští zloději nemohli nahrabat:(
Inspirovali se asi u zahraničních zlodějů, kde už to je zavedené.
6.11.2008 01:12 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to absurdní. Mějme domácnost s televizí a třemi počítači (jeden desktop + dva notebooky například studentů). Budou se platit 4 poplatky? To ať se ČT opravdu zruší ... Nemělo by se náhodou platit i za mobilní telefony s přístupem na internet?
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
6.11.2008 07:18 svatekr | skóre: 18 | blog: Svatekr | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tak takhle to není. Dneska můžeš mít deset přístrojů schopných přehrávat TV (mimochodem už i dnes musíš platit za PC s televizní kartou), ale platíš pořád ten jeden poplatek. Nic se nenásobí. Doporučuji také prostudovat podmínky, za kterých poplatek platit nemusíš. Myslím, že pokud máš příjem do 1,5 násobku životního minima, jsi osvobozen. Já třeba do této skupiny spadám a neplatím nic :-)
Každé zbytečně vyřčené slovo je vyřčeno zbytečně.
6.11.2008 08:35 obludka
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
... coz ovsem neplati pro organizace, ktere plati za kazdy pristroj. Co na tom, ze se koncese za pristroj v penzionu plati 2x (jednou plati host za sebe, a podruhe majitel penzionu za televizi na pronajatem pokoji, coz hostu take nauctuje -- pritom se stale diva jeden koncesionar na jedinou televizi)

A uplne super by byl napad, ze skola bude platit za kazdy pocitac v kabinete, na kterem by kantori mohli o prestavce kantori sledovat TV.
6.11.2008 08:58 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ok, už to není úplný nesmysl, už je to jen nesmysl v tomto státě běžný :)
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
the.max avatar 6.11.2008 01:30 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vedeni ceske televize a rada pro rozhlasove a televizni vysilani by se meli nad sebou zamyslet, protoze tento navrh hranici se zdravym rozumem. Co chteji zpoplatnovat? ct24? vzdyt se da chytit volne ze satelitu a prakticky po cele evrope. budou vyzadovat poplatky od vsech lidi kteri mohou zachytit tento satelitni signal, i kdyz maji parabolu namirenou na jinou druzici? Nebudou. Budou vydirat zase jen nas. Idealni reseni by bylo takove, ze az se dokonci digitalizace TV vysilani, signal verejnopravni TV se zakoduje a kdo bude chtit, koupi si pristupovou kartu (tak jako je to u placenych televizi vysilajicich ze satelitu popripade i u kabelovek. Tim by se jednoznacne vyresily platici/neplatici. Ovsem mozne je to, ze lidi by si ani kartu nekoupili, protoze vetsine z nas by stacili komercni televize, coz by melo za nasledek bud zbtseni poplatku tem, kteri si kartu koupi a nebo by ceska televize zkrachovala. Neni mi jasne, proc jsou ve verejnopravni televizi reklamy, kdyz vybira koncesionarke poplatky. komercni televize nedostava nic, je ziva pouze z reklam a taky funguje. Takze by se bud na verejnopravni televizi meli reklamy prestat vysilat uplne, nebo by se mel zrusit popripade minimalizovat koncesionarsky poplatek. Nekdo namitne, ze z rkmay vysilane na CT se plati digitalizace. too sice je pravda, ale jen z casti.Kdyz uz tedy na digitalizaci chteji vydelat reklamou, at tedy na ni jdoe cely vytezek z reklamy. Ze by se pak mohlo stat e by CT prodavala reklamu za velmi nizke ceny protoze z toho nic nema? na to mue dohlizet jako 'nezavisly kontrolor' RRTV, at taky neco delaji!
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
6.11.2008 01:35 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
RRTV s tím nemá nic společného, poplatky schvaluje vláda.
6.11.2008 05:38 miki.lbc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
+1 Přesně. Mají žít z poplatku tak ať jsou s reklamama někam! A jak píšu níže: proč potřebujeme 4 veřejnoprávní kanály?
6.11.2008 08:37 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Evidentne si CT s penezi z poplatku nevystaci. Nechci tu hodnotit, jak CT hospodari, nicmene porad jeste vytvari porady, ktere se na komercni televizi neobjevi (byl na Nove nekdy nejaky porad zamereny na neslysici?). No a treba vysilaci prava k velkym sportovnim akcim (MS, olympiada,...) by jen z poplatku asi neuhradila.
6.11.2008 14:04 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ale uhradila, kdyby ovšem z ČT neutíkalo tolik peněz do soukromých kapes. Příkladem budiž výjezd do Egypta a natáčení videoklipu kapely syna ředitele. Samozřejmě za peníze ČT.
Quando omni flunkus moritati
7.11.2008 11:50 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ale uhradila, kdyby ovšem z ČT neutíkalo tolik peněz do soukromých kapes.
To je tvrzeni, ktere ty muzes tezko dokazat a ja tezko vyvratit. Nevim presnou vysi zisku CT z reklamy, nicmene pokud je to cca. jedna miliarda korun (zdroj) , tak je jedna o castku, ktera se tezko nahradi z uspor. Koncesionarske poplatky (asi 800 milionu) tak tvori mene nez jednu polovinu rozpoctu CT (zdroj).
Kaacz avatar 6.11.2008 09:23 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu

Mno zapominate co to je "Verejnopravni TV". Je to informacni a vzdelavaci tv kterou je stat povinen "zdarma" zpristupnit vsem. V tom pripade ovsem nechapu proc ma ty kanaly 4 !

At ma CT JEDEN! kanal odpovidajici verejnopravnim podminkam, tzn. pouze zpravodajstvi a vzdelavani, zadne reklamy, zadne filmy, zadny dlouhy sport (jen informace o nem ve zpravach). A ten at je placeny z DANI (tedy zadne pochybne poplatky, ktere lidi resi), proste stat musi vysilat ten JEDEN verejnopravni kanal a provozovat ho muze z dani. Samozrejme s krutym auditem aby neplytvali prachama.

Dalsi kanaly at si CT provozuje a financuje jak chce. Se*e mne, ze prispivam jako koncesionar i na kanaly ktere NECHCI (CT4 Sport, CT24, povetsinou i CT1). Mozna by to chtelo nejakou velkou petici za zruseni zbytecnych 3 kanalu Verejnopravni TV. At je jeden free podle podminek, ostatni at si zakoduji pokud je nekdo bude chtit.

PS: no vidite, men zase vubec neoslovily komercni TV, jedine co je koukatelne jsou dokumenty na CT2. Pokud mam chut na nejaky film, radsi si pujcim DVD z pujcovny, kvalita obrazu (a vetsinou dabingu) je lepsi a bez tech zas..eee..pitomych reklam!

Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
6.11.2008 09:31 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Souhlas, veřejnoprávná TV by měla být placena z daní, žádné nesmyslné koncesionářské poplatky. A měla by být mnohem přísněji regulována (aby plnila svou funkci), bez reklam, atp. Ale omezení na jeden kanál neberu, to je nesmysl.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Kaacz avatar 6.11.2008 09:33 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Nemam ten pocit, ze pro to co je dano v popisu obsahu verejnopravni TV by bylo potreba vic jak 1 kanal :-) Pokud chcete vic nad ramec (treba CT4 Sport, tak si ho platte navic, ja ho platit NECHCI).
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
6.11.2008 11:14 Antonín Slejška | Krásná Lípa
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
ČT4 Sport je opravdu zcela zbytným veřejnoprávním kanálem.
6.11.2008 11:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Všechny veřejnoprávní kanály jsou zbytečné..
6.11.2008 12:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tak s tím nesouhlasím, komerční televize nemohou (a nikdy nebudou) dobře plnit funkce veřejnoprávní TV (už z oné podstaty, že jsou komerční a tedy jde u nich na prvním místě o zisk).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
6.11.2008 14:06 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Problém je v tom, že veřejnoprávní TV zpravidla také neplní funkce veřejnoprávní TV. Novoroční projev prezidenta např. už několik let vysílá Nova.
Quando omni flunkus moritati
6.11.2008 15:05 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
A já někde snad psal, že ČT ty funkce plní dobře? Nikoliv. Naopak jsem psal, že by měla být mnohem přísněji regulována.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
6.11.2008 12:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ne, ČT4 Sport opravdu nepovažuji za něco, co by mělo být placeno z našich daní. Nicméně prostor pro vícero veřejnoprávních kanálů (minimálně 2) vidím.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
6.11.2008 12:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Když se na to budete dívat takhle, dá se úplně stejně zavrhnout úplně všechno. Zpravodajství, dokumenty, kultura... Tohle všechno mohou vysílat (a vysílají) i komerční televize, ale určitých typů pořadů se od nich nedočkáte. A úplně stejné je to s tím sportem.
6.11.2008 13:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Jde o to, že sportovní přenosy neplní žádnou hodnotnou vzdělávací, kulturní či zpravodajsou funkci. Alespoň z mého pohledu ne ;-)

Sport je v dnešní době stejně jen o komerci, tak ať si ho vysílají komerční televize pokud chtějí.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
6.11.2008 14:01 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Sportovní přenosy plní kulturní funkci.
hankey avatar 7.11.2008 17:32 hankey | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Sportovní přenosy plní komerční funkci.
data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
6.11.2008 14:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Alespoň z mého pohledu ne

A tady jste nechtěně vystihl podstatu problému. Pro někoho jiného ji mohou plnit víc než přenos Pražského jara, dokumenty o netopýrech nebo "umělecké" filmy. Jenže zatímco jsem ještě neviděl sportovního fandu, který by rezolutně prohlašoval, že vážná hudba nebo dokumenty nemají v televizi co dělat (nanejvýš řeknou, že je to nebaví a že se na to nedívají), fandové "kulturních" pořadů to o sportu vykřikují každou chvíli.

6.11.2008 15:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
To nebylo nechtěné, dal jsem tím jasně najevo, že můj názor v tomto pohledu nemusí být ten jediný správný.

Vzdělávací funkci sportovní přenosy rozhodně neplní (maximálně nějaký dokument o historii sportu či tak něco). Co se týče kulturní funkce, tak jsou určitá objektivní měřítka, co se za kulturní považuje. Samozřejmě že i to můžete zrelativizovat a dá se o tom diskutovat, nicméně faktem zůstává, že dnešní sportovní přenosy jsou čistě komerční záležitostí a jako takové bych je na veřejnoprávní televizi nechtěl.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
6.11.2008 15:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Co se týče kulturní funkce, tak jsou určitá objektivní měřítka, co se za kulturní považuje.

Vzhledem k tomu, že ta měřítka má každý jiná, těžko je považovat za objektivní.

nicméně faktem zůstává

A stejně tak to, co je pro vás faktem, je pro jiného názorem, se kterým nesouhlasí.

Pavel Stárek avatar 6.11.2008 15:57 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
... fandové "kulturních" pořadů to o sportu vykřikují každou chvíli. ...
No bodejť by né. Včera večer opět ČT2 zapráskaná fotbalem. A samozřejmě ten samý fotbal šel paralelně na speciálním sportovním veřejnoprávním kanále ČT4 sport. To je k zblití.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
6.11.2008 16:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tohle duplikování mi také vadí. K čemu je dobré, že pořad, který jde na ČT2, běží současně i na ČT4? On snad existuje někdo, kdo může přijímat ČT4 a nemůže přijímat ČT2? Totéž platí i pro zprávy, které běží současně na ČT1 a ČT24 a liší se jen tím, že na ČT24 běží dole lišta s textovými zprávičkami.
Prcek avatar 6.11.2008 17:11 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ten sport tam neběží duplicitně - jeden den se hraje několik zápasů. Třeba ta Liga mistrů, která tam včera běžela, má v jeden den asi osm (nevím přesně) zápasů. ČT vybere 2 zápasy, jeden běží na ČT2 a druhý na ČT4.
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
6.11.2008 17:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Zažil jsem i duplicity, kdy na ČT4 opravdu běžel přesně stejný přímý přenos jako na ČT2, třeba při ME v atletice. Ale to se dělo hlavně ze začátku, teď už jsem to dlouho neviděl. Myslel jsem ale, že když kolega Stárek píše, že to tak bylo, tak to tak opravdu bylo. Nenapadlo mne, že jeho odpor ke sportovním přenosům je tak silný, že ani nepozná, že na těch dvou programech běží dva různé zápasy.
6.11.2008 18:30 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
U člověka, který nemá rád fotbal se dá čekat, že to nepozná. :-) Já bych to taky nepoznal. Ze sportu na ČT 4 vyhledávám akorát golf a rugby. Ale i na ten fotbal se někdy podívám, abych se měl o čem bavit s kamarádem (tj. imho ta kulturní funkce :-)).
6.11.2008 18:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
U člověka, který nemá rád fotbal se dá čekat, že to nepozná.

Že mají družstva jiné barvy dresů, by třeba poznat mohl i člověk, který ani neví, že se to hraje s míčem…

Ze sportu na ČT 4 vyhledávám akorát golf a rugby.

To je ale právě dobrý příklad toho, proč je ČT4 užitečná. Kolik rugby odvysílá taková Nova nebo Prima? Nebo třeba i basketu, volejbalu nebo házené? Právě proto nemám vůbec radost z plánovaného vytěsnění sportu z ČT2 - bojím se, že když se na ČT4 přestěhuje veškerý fotbal a hokej, na ostatní sporty tam moc místa nezbyde.

Pavel Stárek avatar 7.11.2008 13:14 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Já nemám odpor ke sportovním přenosům. Jen mi vadí, že z 90% na ČT2 jsou ty přenosy z fotbalu. Například hokej se moc neukazuje ač je (podle mne) na vyšší (sportovní) úrovni než ty naši slavní čutálisti. A to nemluvím o takových věcech jako je kulečník, golf atd. Jinak k tomu paralelnímu vysílání, nevěděl jsem že na obou programech (ČT2 a ČT4) běží jiný zápas ligy mistrů. Prostě jsem se podíval do programu, a u obouch programů bylo napsáno "vybrané utkání ligy mistrů". Za což se tedy zde diskutujícím omlouvám.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
7.11.2008 14:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Jak už jsem psal, právě kvůli dalším sportům jsem rád, že je fotbal na ČT2. Až ho zastánci Velkého Umění vystrnadí na ČT4, těžko tam bude místo na dva přímé přenosy z basketbalové ligy týdně a k tomu dva až tři z evropských pohárů. O opravdu minoritních sportech ani nemluvě. Takže buďte rád, že si zatím ten kulečník nebo golf můžete pustit na ČT4, až se tam nastěhuje fotbal s hokejem, budete mít smůlu.
6.11.2008 19:57 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
On snad existuje někdo, kdo může přijímat ČT4 a nemůže přijímat ČT2?
Jo. ČT2 máme v kabelovce, ČT4 (teda asi je tam digitálně, ale to je mi stejně platné, jako kdyby ji vysílali morseovkou.)

Quando omni flunkus moritati
6.11.2008 19:59 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Ehm, beru zpět, špatně jsem si přečetl, na co reaguju...
Quando omni flunkus moritati
6.11.2008 02:05 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Problemem je, ze stat potrebuje mit medium skrze ktere muze masirovat sve poddane. To medium (konkretni sada nastroju) stoji nejaky peniz. Je tedy velmi vyhodne aby si ovce odpracovaly svuj podil na obnove ci vystavbe vlastni klece. Jak se to ovcim podava je uplne jedno, ale dulezite je aby platily a skutecnou pravdu neznaly. Penize jsou stale drazsi a drazsi (viz dokumenty o fungovani penez) a tak je potreba hledat nova loziska penez. Nevidim jediny duvod (z pohledu statu) proc nevybirat za internet..? Pak je potreba tema natukavat a opatrne zjistovat na co ovce jeste reaguji pozitivne a na co uz reaguji odmitave - proto se to asi zatim jen "zvazuje". Z pohledu ovce samozrejme nevidim jediny ferovy duvod proc si platit takoveto podniky, nebo nejakou asociaci umelcu a jine podvody a zlodejiny.
6.11.2008 05:35 miki.lbc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To snad nemyslí vážně. Ty nesmyslný poplatky platime (za TV) za to "že se můžeme dívat a že to volně šíří (vzduchem)". Prostě ten signál tu je a nejde "zrušit". Dále nechápu pokud potřebujeme veřejnoprávní kanál (tím myslím 1 slovy jeden) a ČT brečí že nemaj prachy a tak jim prodložili období, kdy můžou vysílat reklamu. A najednou máme kanály 4. To je taky pěknej bor***.

Může mě nekdo vysvětlit jak u videa na vyžádání může někoho vůbec napadnout chtít vybírat paušální poplatky? 1) signál tu "není", babička se bez netu dívat nemůže 2) babička se "nemůže dívat" ani když net má (sám od sebe tu signál není) 3) počet sledovatelů je známý, včetně IP

Ať si daj na začátek reklamu (aspoň jim klesne sledovanost), nebo ať si za ty svoje kraviny nechaj platit přes SMS (-to samý-).

No, jak někdo nastínit: hádanka na závěr: kolik je v ČR sevrerů (nečekaně s připojením na net)? ... tak to se nedivím, že lobujou kur**.
6.11.2008 12:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
ČT brečí že nemaj prachy a tak jim prodložili období, kdy můžou vysílat reklamu

Nemáte pravdu. To období neprodloužili kvůli ČT (ta příjmy z reklamy nedostává), ale kvůli ochraně trhu s televizní reklamou, protože pokud by z něj odešla ČT dříve, než začnou vysílat nové pozemní stanice, vznikl by tu monopol Novy s mírným přicmrndáváním Primy.

Drom avatar 18.11.2008 12:16 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
To období neprodloužili kvůli ČT (ta příjmy z reklamy nedostává)...

A kdo ty penize z reklamy na CT tedy dostava?

...vznikl by tu monopol Novy s mírným přicmrndáváním Primy...

To myslite jak? Jako ze by uz nikdo dalsi nemel sanci vysilat reklamu? Monopol na reklamu? To se mi zda hodne pritazeny za vlasy, marne premyslim, jak by to asi nova udelala, ze by nikdo dalsi nemohl prodavat reklamni cas na svem televiznim kanale...
18.11.2008 12:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
A kdo ty penize z reklamy na CT tedy dostava?

Původně to mělo jít na podporu kinematografie, pak to změnili na podporu digitalizace.

To myslite jak? Jako ze by uz nikdo dalsi nemel sanci vysilat reklamu? Monopol na reklamu? To se mi zda hodne pritazeny za vlasy, marne premyslim, jak by to asi nova udelala, ze by nikdo dalsi nemohl prodavat reklamni cas na svem televiznim kanale...

Myslím to tak, že dokud se pořádně nerozšíří DVB-T, nebude moci nikdo další (v nezanedbatelné míře) prodávat televizní reklamu, protože tady žádné další televizní stanice (s nezanedbatelným pokrytím) nejsou. Teď už má sice multiplex 2 kolem 50 procent, ale v něm je zatím jen Nova a Prima, teprve v lednu se v něm objeví TV Barrandov. Multiplex 3 (Z1, Óčko, Public TV) má zatím pokrytí hodně slabé, takže reklama na těchto stanicích Nově ani Primě rozhodně v dohledné době konkurovat nebude.

Drom avatar 18.11.2008 13:06 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
Nicmene porad nechapu, jak by ukonceni reklamy na CT mohlo zpusobit problemy. Az budou mit dalsi stanice vetsi pokryti, tak prodaji i vic reklamy, predpokladam. To, jestli prodava reklamni cas i CT je celkem jedno.

Jak presne by to melo ovlivnit trh s televizni reklamou?
18.11.2008 18:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
Že by něm měla Nova de facto monopol a mohla by šroubovat ceny, jak se jí zlíbí. Proč myslíte, že se Nova tak usilovně snaží zbrzdit přechod na DVB-T?
Drom avatar 18.11.2008 20:07 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
No a? V okamziku, kdy bude mit vetsinove pokryti dalsich par stanic, tak jeji sroubovany ceny nemaji sanci.

Navic proti monopolnimu chovani se samozrejme jiste da branit.

P.S.: Kdyby vterina reklamy stala 1 milion, urcite by ubylo reklam, stejne sou to vsecko desny kraviny, dneska sem sledoval jeden reklamni blok v cekarne v nemocnici (poradne hutnej, mel tak 5-7 minut) a myslel sem, ze padnu (este ze sem sedel).
18.11.2008 21:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: omlovám se, ale tohle me fakt vytočlo!!
No a? V okamziku, kdy bude mit vetsinove pokryti dalsich par stanic, tak jeji sroubovany ceny nemaji sanci.

Jenže to hned tak nebude, zvlášť po tom, co se Prima rozhodla přejít do multiplexu 2 a v trojce zůstali jen "chudí". Takže nezbývá než doufat, že když budou teď mít konečně stejné pokrytí, začne Nově na paty šlapat aspoň Prima.

dneska sem sledoval jeden reklamni blok v cekarne v nemocnici (poradne hutnej, mel tak 5-7 minut) a myslel sem, ze padnu

Můj osobní rekord je 9 minut trvající blok (včetně upoutávek, sebereklam a dalšího odpadu) uprostřed dílu Stargate o čisté délce 45 minut. Naštěstí jsem si ten díl nahrával, protože jsem přes den nebyl doma, takže ten blok šel snadno a rychle přeskočit.

Selmi avatar 6.11.2008 06:50 Selmi | skóre: 17 | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
budte kludni, na slovensku platime koncesionarske poplatky vsetci co mame elektrinu - na tom ci pozeras a vobec vlastnis TV/radio vobec nezalezi. nebudem si kazit karmu nadavanim takze radsej prispevok ukoncim
6.11.2008 07:54 bluemoon
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
pomalu se nam tu ta prevence viny zacina do vseho prozirat. To uz rovnou mohou zmenit ustavu.
6.11.2008 18:18 jaja
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
A je, dalsi bambula, ktery pouziva pravni termin, kteremu nerozumi :-).
Salutis avatar 6.11.2008 08:24 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Presne tak, na Slovensku to zaviedla nedávno Ficova vláda a je to viazané na elektrickú zástrčku. Doma televízor nemáme a ani nič z STV nepozeráme cez Internet. Navyše STV vysiela v propietárnych formátoch a odpísali mi že na nič iné nemajú peniaze. Komunizmus ako sviňa.
Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
6.11.2008 08:57 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
V Cesku uz taky plati vsichni, kdo odebiraji elektrinu - resp. vsem odberatelum elektriny prijde vyzva, aby zaplatili a pokud TV nemas, musis dat cestne prohlaseni a tim se placeni vyhnout, jinak mas povinost platit taky :-(
6.11.2008 14:08 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
resp. vsem odberatelum elektriny prijde vyzva, aby zaplatili
Což je enormní porušení zákona o ochraně osobních údajů a nikdo to neřešil.
Quando omni flunkus moritati
7.11.2008 11:30 Peter H. | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
A čo dostanem za svoj poplatok? Programy, ktoré namiesto o 20:00 začínajú o 20:15 (áno, dovtedy ide reklama), "regionálne" správy trvajúce 5 minút, aj tak polovička príspevkov je z Bratislavy; priblblé šou typu 5 proti 5 s trápnym moderátorom, prednedávnom sa snažili vpašovať reklamu doprostred programu tak, že ho "ukončili" a po reklame šla ďalšia časť, atď, atď... Stručné predstavenie STV1, dvojka je na tom lepšie, ale zas je to viacmenej reprízový program.
Have you tried turning it off and on again?
6.11.2008 08:57 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tak to zas v pomyslném boji o to, kde je větší "Kocourkov" vedete chvíli vy. Ale nebojte, my vás za doženem ...
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
churchyard avatar 6.11.2008 07:14 churchyard | skóre: 13 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hromadná žaloba je sice super věc, ale podal někdo na někoho žalobu kvůli poplatkům u datových médií?

BTW "Na rozdíl od televizního signálu lze ale každou internetovou stránku, tedy i web ČT24 snadno zpoplatnit pro individuální zájemce."
6.11.2008 08:07 sejtys
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Dobrieho dna Neviem ako je to u Vas v CZ ale u nas ako tu kolega podotkol platime koncesionarske vypalne ke mam eel pripojku. A ked som patral zaco to platim ked Sovensku telehovadinu nepozeram tak mi bolo povedane ze preto ze je verejnopravna a z tohoto titulu ma povinnosti v pripade vojny, mimoriadnej udalosti a tak vysielat kde sa co stalo kde su kryty CO a tak. Ma takisto pri takejto situacii posvetene vypnut frekvencie komercnym telkam a vysielat na nich ona. Celkom by ma zaujimalo ako toto ad absurdum chcu dotiahnut dokonca ked ja telku moc nemusim a za poslednych cca 10 rokov som pozeral iba komercne stanice a to nie SK ani CZ.

Celkovomi to pripada ze si platime nieco co nechceme. Ak sa na to pozreme z obchodneho zakona som povinny zaplatiti za sluzbu ktoru realne odoberiem. (Tiez nikoho nenapadne platiti za net ak ma jeho provider poruchu). Takze toto by sa malo uplatnit aj pri vypalnom pre verejnopravne media.

Inak ked to takto sledujem co ked nechcem prejst na digitalny prijem?

Spravne taka moznost neexistuje sak preco by nikto nechcel sledovat NAS verejnopravnych Vydieracov?

Inak co sa tyka autorskych poplatkov. Tak odkedy su zavedene tak si robim zalohy aj copyrightovich veci (sak som si to predplatil). Pred tym som zalohoval iba data ako previdelnu tyzdennu zalohu, 1/4 rocnu, 1/2 rocnu, a rocnu (tiez sa divim ze preco takto ale mam to prikazom zhora).

Je to hnus (fialovej) a nepaci sa mi to vobec
6.11.2008 07:47 bluemoon
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nebylo by toto vybirani poplatku v rozporu s GNU GPL licenci? Protoze pouzivani konqueroru ma byt pro volne uziti. Navic by se tohle dalo obejit. pripojite router do site a k routeru desktop, k siti bude pripojen router a na to se to vztahovat nebude, urcite ten zakon budou delat nekteri debilove, jako vzdy. Taky si dovedu predstavit vsechny urady a firmy, jak budou nadseny.
6.11.2008 08:43 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
nebylo by toto vybirani poplatku v rozporu s GNU GPL licenci?
haha, ze bych ke svym piskvorkam pridal licenci "pouzivani tohoto programu je neslucitelne s placenim dani" a usetril? ikdyz bych na takovou uvahu pristoupil, nebylo by to krapet absurdni?
Shadow avatar 6.11.2008 09:27 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Obávám se, že v rozporu s GPL to není. Poplatek by byl pravděpodobně za _možnost_ k danému streamu přistupovat, a to nejspíše bez ohledu na to, jaký SW používáte. A vzhledem k tomu, jak naši zákonodárci rozumějí IT/ICT, popřípadě operačním systémům, nepředpokládám, že se do příslušného zákona podaří propašovat pasáž o tom, že z poplatku je osvobozen ten, kdo nemá nainstalovaný software nutný k přehrávání daného streamu. Čili, s největší pravděpodobností, i kdybyste používal distribuci jako Gnewsense, kde nenajdete nesvobodné kodeky, které jsou patrně k přehrávání daného streamu nutné (nevím, jen předpokládám), platit budete muset stejně.

Nedělejte si iluze, jde jim jen o prachy, resp. aby na nás vyrejžovali co nejvíc. Vůbec jim nejde o spravedlivé vybírání poplatků od těch, kteří službu reálně využívají, to by z této služby udělali službu placenou a s nepokoušeli se o paušální "zdanění" počítačů připojených na Internet. Svinstvo to je, ale stejně jako řada dalších diskutujících se obávám, že to nakonec projde. Už to tu zaznělo - politikovi, který by byl proti zavedení poplatku, by ČT vyhlásila válku, čemuž se politici snaží zoufale vyhnout. Chtějí být přece zvoleni i v dalším období... a co je jim po nějakém poplatku, který se jich stejně prakticky nedotkne.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
6.11.2008 08:41 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To jsou idioti. Sice by vybírali další poplatek, ale vsadím se, že ani tak by si "nemohli dovolit" zápas Slavie s A. Villou...

A jinak si dovoluji podotknout, že pokud je tato jejich krutá "finanční tíseň" způsobena stažením reklam, tak ať je koukají znova zavést. O tom jsem již někde psal, že reklamní pauza je dobrá taky kvůli tomu, že si člověk může během filmu odskočit. Já nemám močový měchýř nafukovací.

Na ČT se beztak koukám míň a míň. Od těch dob, co si lze na stánku koupit za padesátku i dokumenty... Takže se sem tam kouknu na film nebo sport. přenos (pokud si o mohou dovolit, že...), jinak ani nevím, co vysílají.
6.11.2008 08:46 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Mimochodem, reklamy sice během filmů nevysílají, ale mezi nimi vysílají bloky jakýchsi džinglů typu "Vítejte na jedničce." nebo "Dvojka -- jiný (nový?) prostor." Proč to nenahradí normálními, komerčními reklamami a proč to nedávají uprostřed filmu?
Kaacz avatar 6.11.2008 09:30 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Zacnou to davat uprostred filmu a zabiju te :-D. Cim vetsi hovadina tim je vetsi sance ze se to uchyti. Jeden z duvodu proc se nedivam na filmy na komercnich "free" kanalech je prave ta zasrana reklama kolem a uvnitr. To si radsi pujcim dvd nebo ten film sezenu jinde. Kdyz mi praska mocak, zmacknu PAUSE, staci mit spravne zarizeni na prijem DVBT :-P .
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
6.11.2008 09:33 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Hmm, teď jsme si koupili nějaký ten set top box, ale nevím, jestli to umí udělat pauzu. Ještě jsme to ani nevyzkoušeli spustit... :-)
Kaacz avatar 6.11.2008 09:36 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
no na "time-shift" je vetsinou treba HD (mozna by stacilo vyhrazene 1GB RAM, i tam se vejde nejmin 30 minut vysilani).
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
6.11.2008 09:46 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Myslím, že tohle je jen nějaký základní typ set top boxu...
6.11.2008 09:50 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Záměr České Televize zpoplatnit každé PC s připojením (jakoby to byl TV přijímač) je samozřejmě úlet u kterého člověka napadá, zda byl mozek, který jej vyprodukoval, zdravý.
Je módní tvrdit, že se na televizi nedívám a jistě je nějaký zlomek procenta lidí, kteří TV přijímač skutečně doma z ideologických důvodů nemají - v jejich případě by šlo samozřejmě o buzeraci a drzost ze strany ČT.
Na druhé straně to pro typického domácího uživatele nepředstavuje velký problém - nic se pro něj nemění, protože TV přijímač vysoce pravděpodobně doma má (a už stejně platí) a pokud tvrdí, že ne, nejspíš jen kecá(to píši na základě pár zkušeností s těmito lidmi :-)). A přesně na to bude ČT hrát, připravte se na to...To že by byly naprosto skandálně znevýhodněny třeba firmy, které by musely platit za každé PC se nejspíš taktně pomine.

Určitě se zde objeví nějaký nadšený privatizátor s výkřiky, jak vše vyřeší privatizace ČT. Na to musím říci, že já si tedy ani v nejmenším nepřeji, aby zde místo veřejnoprávní TV byla nějaká další NOVA pro absoloventy pomocných škol. Podobných stanic jsou plné satelity, nechte nám normálním možnost sledovat TV, kde se něco dozvíme a která má alespoň trochu nějakou úroveň. Nikdo vás zatím nenutí mít doma TV přijímač a tedy ČT platit.
6.11.2008 11:27 Roman Vasicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Pokud se dobre pamatuji, tak mi uz pred 1,5 - 2 roky tvrdili, ze musim platit televizni poplatky kdyz mam pocitac s pripojenim k Internetu schopny prijimat streamovane video (nemam televizi a ani TV kartu v pocitaci)...
6.11.2008 11:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příklad. Malá firma, 4 počítače, rádio, 2 iphone + 2 normální mobily + počítač s monitor/TV, 2 služební vozy s s autorádiem. To máte 8 zařízení na sledování TV a 14 zařízení na poslouchání rádia. Právnická osoba platí za každý přijímač. To jest 8 * 135 + 14 * 45 = 1.710,- měsíčně (20.520,- Kč ročně) neboli 420,- Kč měsíčně na jednoho zaměstnance (a každý z nich platí rádio a TV ještě doma). To je byznys co?
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
6.11.2008 12:27 ivdo | skóre: 6 | blog: ivdo | Ostrava 49° 50' 52" N, 18° 17' 01" E
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
A zlatokopové z ČT nám chtějí namluvit, že všichni celý den koukají na ČT a zároveň ještě poslouchají rádio, někteří dvě najednou :-))). Není tohle na nějakou žalobu pro o podvod? A snaha o poplatky z PC na žalobu pro pokus o organizovaný zločín?
6.11.2008 13:46 washeck | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Dopady na firmy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já bych jen chtěl dodat ke zdešjí diskuzi, která už obsahuje veškeré argumenty, proč je to nesmysl z hlediska domácností, ještě důležitější důsledek, a to dopad na firmy. Televize s tímto nesmyslem přišla už před pár lety a tehdy se zjistilo, že firmy musí pravidelně (měsíčně?) hlásit televizi a rozhlasu změny v počtu přijímačů.

Tohle nařízení by v praxi znamenalo, že by firmy musely měsíčně hlásit počty počítačů připojených k internetu. Dovedete si představit kolik administrativy to vyžaduje?
6.11.2008 14:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dopady na firmy
Dovedete si představit kolik administrativy to vyžaduje?

Obávám se, že zrovna tohle úředníci za chybu návrhu považovat nebudou…

6.11.2008 14:51 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dopady na firmy
Navic by mne zajimalo, podle ceho se maji ty pocitace pocitat. V dnesni dobe rackserveru, clusteru a virtualizace je to dost nejednoznacne - ma se brat stroj, obsahujici treba tisice procesoru (a zabitrajici celou mistnost), ale chovajici se jako jediny pocitac, jako jeden pocitac? A co kdyz bezi na serveru virtualizovano nekolik desitek virtualnich stroju? A co treba clustery, sestavene z beznych pocitacu, ale pracujici jako jediny superpocitac? Osobne mne vubec nenapada jak to pocitat a nedokazu si predstavit, ze by o necem takovem dokazali urednici smysluplne rozhdnout.
6.11.2008 15:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dopady na firmy
a nedokazu si predstavit, ze by o necem takovem dokazali urednici smysluplne rozhodnout

Smysluplně ne. Ale rozhodovat o tom budou - pokud výjimečně nezvítězí zdravý rozum. V lepším případě aspoň budou rozhodovat podle jasných zákonem stanovených pravidel. V tom horším podle momentální nálady a toho, jak je posuzovaný subjekt motivuje.

6.11.2008 14:41 ApaXe
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ať mi každý, kdo má v tomhle státě televizi, pošle měsíčně 100,-- Kč! Hromada peněz za tu ubohost, co vysílaj. Jenže naší slavné veřejnoprávní televizi to nestačí, tak chce hrabat víc a jinde. S jídlem roste chuť ...
Salamek avatar 6.11.2008 15:45 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
At si zpoplatní co chtějí já je akorád tak pošlu do prdele , nedám jim ani korunu !!! Postřílet tu bandu kreténu co vládnou v tomto státě... do POSLEDNÍHO !!!
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
6.11.2008 16:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Co takhle zkusit studenou sprchu?
6.11.2008 17:48 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
je neco spatnyho na tom ze se nechce nechat okradat?
6.11.2008 17:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Vám připadá adekvátní forma toho příspěvku? Vám připadá zastřelení jako adekvátní trest za okrádání?
6.11.2008 18:17 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
osobne jsem proti trestu smrti takze ne. Ale myslim se ze to autor predchoziho prispevku myslel s nadsazkou...

na druhou stranu zakonem posveceny okradani je s prominutim svinstvo proti kterymu se normalni clovek nema sanci branit a proto by se organizaci ktera se to snazi prosadit melo pohlizet jako na org usilujici o omezeni lidskych prav a svobod a mela by byt rozpustena...
6.11.2008 18:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Jsou lidé, kteří považují za zákonem posvěcené okrádání i daň z příjmů. Mně třeba nevadí povinnost platit rozumný peníz na provoz ČT a ČRo. Vadí mi jen forma, protože jsem přesvědčen, že celá ta mašinérie vybírání velkého počtu malých částek a zastrašování těch, kdo platit nechtějí, musí stát spoustu peněz. Nemluvě o absurditách, ke kterým snaha dostat poplatek i z lidí, kteří na televizi nekoukají, vede ve firmách. Takže osobně jsem pro financování ČT a ČRo ze státního rozpočtu.
7.11.2008 04:44 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Kdyby jeden padl, tak si třeba ti ostatní budou dávat pozor a nebudou vymýšlet takové kraviny ;-)

PS: Berte to z nadsázkou :-)
6.11.2008 17:05 pet
Rozbalit Rozbalit vše A co poplatky za distribuci TV signálu IT infrastrukturou?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud bude chtít ČT poplatky za počítače připojené k FIREMNÍ síti, bude muset s firmou uzavřít smlouvu o používání její infrastruktury. Jinak je to neoprávněné užívání cizí věci a tudíž v rozporu se zákonem. A už vidím firmu, která jí to umožní zadarmo, jen aby mohla platit ;-)
6.11.2008 18:59 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že můžete být klidní, ČT prohlásila, že nic takového nenavrhovali...
Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
Shadow avatar 6.11.2008 19:31 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
I kdyby to byla pravda, to ještě vůbec nic neznamená. :-) Ale tak či onak, byl by link? Díky.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
7.11.2008 17:55 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
Shadow avatar 7.11.2008 19:21 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Díky moc. V tomto případě jsem nicméně postižen lehkou formou paranoie, o které hovoří pan Kubeček níže.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
7.11.2008 00:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Kdybych byl paranoidní, asi bych podotkl, že to nemusejí navrhnout oni, stačí jim, když to za ně navrhne někdo jiný. Ostatně změnu zákona stejně nemůže oficiálně navrhnout ČT…
mikirc avatar 6.11.2008 22:09 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hmm, a to ze mam internet, pres ktery nejde sledovat internetova televize v realnem case je asi taky nebude zajimat :-/
Byl jednou jeden...
6.11.2008 23:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
mplayer -dumpstream -dumpfile ;-)
elviin avatar 7.11.2008 08:24 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Problem je v tom, ze se televize priblizuji pocitacum a pocitace televizim. Takze Ceska televize uvazuje celkem prirozene, ze by mohli do toho zahrnout vsechna zarizeni (vcetne mobilu s podporou DVB?). Na druhou stranu z toho plyne, ze s takovym zarizenim muzete delat daleko vic veci a ne se jen divat na TV, tj. vyuzivat jednu z mnoha moznych funkci. Uprimne ted me nenapada, za co tedy platit. Napada mne platit pouze na pozadani, tj. jen za prenesena data nebo tak nejak - tezko rict, jak to uhlidat. A to ani neuvazuji jak kvalitni je zazitek ze sledovani TV na ruznych zarizenich.
7.11.2008 16:25 Míra
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já myslím, že je to jasné. ČT je placená z daní. Ta daň se jmenuje "Televizní polatky" a platí se za to, že máte spotřebič jménem "televizní přijímač." Stejně, jako daň z nemovitosti musíte platit za každou nemovitost, kterou vlastníte, bez ohledu na to, zda ji používáte, tak daň za televizi musíte platit bez ohledu na to, zda ji používáte. Je jen otázkou času, kdy budeme platit daň i za ostatní domácí spotřebiče jako je lednička, sporák nebo noční lampička. Bez ohledu na to, zda jsou používány.
7.11.2008 21:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Jenže daň z nemovitosti nemusím platit za stan ani za papírovou krabici, přestože se v nich dá také nouzově bydlet. Problém, který se nyní řeší, spočívá v tom, že je tu snaha rozšířit výklad pojmu "televizní přijímač" ještě dále za meze zdravého rozumu, než už je teď.
hankey avatar 8.11.2008 09:57 hankey | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
To je pravda. A vzhledem k vývoji a současné situaci se domnívám, že to bude už jen horší. A ještě se neplatí daň za vzduch, což nás jistě taky čeká.
data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
8.11.2008 12:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Tiše, nepřítel naslouchá! :-)
9.11.2008 00:50 Kozzi
Rozbalit Rozbalit vše Re: TV poplatky za počítač připojený k Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No je vidět že české televize si uvědomili možnost sbohatnutí přes internet. Nova založila tn.cz. Stream.cz tusim spolupracuje s primou. No a CT to vyresila po svem, kdyz konkurence muze mit prijmy od lidi diky internetu, tak mi taky,ale asi byli neschopni vytvorit nejakej slusbej portal, tak zavedou poplatky a je to :-D

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.