Portál AbcLinuxu, 1. listopadu 2025 19:46
sem fandil už v dětství těm šestikolkámMyslel jsi Tyrrel P34 z F1? Tu 6-kolku co nakonec nejezdila ?
)
(a taky měly "šlapadla")
V roce 1988 vyhral Loprais na 4x4, 6X6 ridil Kahanek. loprais.cz
Značku Tatra v tomto ročníku reprezentovaly dva vozy T 815 6x6. V prvním jela trojice Loprais, Stachura, Ing. Krpec (634), ve druhém potom Kahánek, Gumulec, Ing. Kalina (635)....ale z testů na rok 1987 sem našel hustý video
F1 je zajímavější dnes než v dobách, kdy Ferrari vyhrávalo jeden závod za druhým stylem start cílTo rozhodně neni, to teď je to nuda...
kdy Ferrari vyhrávalo jeden závod za druhým stylem start cíl jenom kvůli tomu, že měli nejvíc peněz na vývoj.
Motorsport se bez peněz dělat nedá, ale peníze nejsou automatickou zárukou úspěchu. Toyota měla větší rozpočet než Ferrari, ale výsledky se blížily nule. Honda je podobný případ.
4G13(1) (el.karb), benzín Řadový 4-válec, 1 300 ccm 8-ventil, komprese 9.7 : 1 Vrtání x zdvih: 71 mm x 82 mm Výkon motoru: 55 kW (75 PS) při 6500 ot./min. Točivý moment: 110 Nm při 3000 ot./min.
Ja som mal tri Felície a ľutujem že som si aspoň jednu nenechal. Kámoš ma ukecal a tú poslednú som predal niekde do nemecka
Ale aj preto že tatko k tomu nemal vzťah a stále do mňa jebal prečo platím zbytočne ďalšiu poistku za auto na ktorom sa preveziem raz začas. Kua poteraz to ľutujem.
V-twin, 1063 ccm, Karb. Mikuni BDS37/2 4-stroke SOHC, komprese 8.3:1 Vrtání x zdvih: 95.0 x 75.0 mm Výkon motoru: 62 hp (46 kW) @ 5,750 rpm Točivý moment: 85.00 Nm při 2,500 rpm Chlazeno vzduchemna dvou kolech
Jedna věc je jezdec, druhá věc je technika. A tak i když Kamaz možná nemá ty nejlepší řidiče, dokáže zajet za dané situace nejlépe na světě. Prostě je to jedno s druhým. Kdyby jel Loprais za Kamaz, možná by to byl "nejlepší možný výkon na světe v roce 2011". Stejně tak v rally člověk, který první etapu závodu vyhraje všechny RZ, nemusí nutně vyhrát celý závod, protože ve druhé etapě "s tím někde praští".
Asi jsem se nevyjádřil úplně nejlíp - jsem totiž "ožralej", berte na to proto prosím ohled... Peace
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.