Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 09:19
Tiskni
Sdílej:
To: ASUS so mnou ukončil spoluprácu.Vsechno zle je pro neco dobre, ja jsem dopadl podobne pri komentovani clanku a Linuxový ERP systém. Resilo se to na mezinarodni urovni > Dodavatel CZ > Dodavatel DE > Matka firmy CH > Nase firma CZ a problémy jsme vyřešili paralelně na osobní úrovni = byl jsem na hodinu "odejit". Priznam se, nebylo to jednoduche - 1 mesic po narozeni syna, 14 dni pred vanoci, ve firme jsem byl 15 let. S odstupem 2.5 roku se na to divam uplne jinak - bylo to nejlepsi co mne potkalo, protoze v byvale firme jsem se posledni rok jen trapil ale nemel jsem silu odejit. Toto mi dodalo dalsi motivaci, zjistil jsem, ze se da pracovat v uplne jine pohode, byt spokojeny a videt za sebou vykonanou praci.
Jake mam z toho ponauceni: - k vecem co se mi nelibi budu kriticky vzdy - jen za kritiku musim nest nekdy nasledky - v internetovych diskuzich neventiluji kazdou blbost ktera mne napadne - snazim se byt vice anonymni - zmrdi jsou vsude (v diskuzi kritizuji jen technickou stranku, ale ta osobni ....)
Nemal som ASUS pred pár rokmi nejako extra v láske, hádzal som ich do jedného vreca s Acerom.Nechápu, Acer je super! Lidi co ho nemaj rádi buď za a) uměj hovno, b) nemaj Mandrivu
ASUS kupujte, je to podľa mňa OK značka za väčšinou rozumné peniaze. Nemal som ASUS pred pár rokmi nejako extra v láske, hádzal som ich do jedného vreca s Acerom. Dnes by som povedal, že spracovaním je to lepšie, najmä rada Zenbookov je slušne spracovaná (kov je kov).To je lepšie ako kava za obedom
veľmi Vás prosím, nakupujte (ak máte minútku) priamo u predajcov, majú na základe toho počítanú výplatu ... Predajcovia sa budú snažiť nahovoriť Vás aj na službyTakže já někomu dopomůžu k většímu platu a on mne za to bude ještě otravovat a cpát mi služby, o které nestojím? Asi jsem příliš staromódní, ale prodavač má podle mého pomáhat zákazníkovi, ne ho obtěžovat - tzn. nechá mne v klidu prohlížet zboží a až když se budu chtít na něco zeptat nebo s něčím poradit, či jinak projevím zájem, aby mi začal něco vyprávět, začne se mi věnovat. Tohle platí pro všechny obchody (i oblečení atd.). Je zajímavé, jaké jsou mezi prodavači obrovské rozdíly - někdo dokáže dělat i takovouhle práci s noblesou a být po ruce přesně ve chvíli, kdy ho zákazník potřebuje - a jiný se chová jako hovado a buď otravuje pořád, nebo tam vůbec není (třeba se vykecává s kolegy nebo si čte), ani když člověk chce třeba jinou velikost nebo potřebuje poradit.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.