Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 11:31
Muj pocit je, ze bezna pojistovna (minimalne v nasi republice) rada dostava penize, ale jak ma neco zaplatit, tak radsi plati pravniky, aby vymysleli, proc to nejde.Tvoj pocit je správny. Praktiky poisťovní by určite uživili samostatnú reláciu v štýle Černých ovcí. Pár mesiacov dozadu som videl reportáž, v ktorej vysvetľovali čo znamená poistenie proti úderu bleskom pri domácom poistení. Poistná udalosť v tomto prípade vzniká, ak je predmet priamo zasiahnutý bleskom a teda obhorený. Pokiaľ vám odišiel spotrebič pretože elektrický výboj blesku sa dostal do elektroinštalácie tak tam zrazu išlo akosi viac než 230V, tak na to sa poistenie proti zásahu bleskom nevzťahuje. Ale môžete si priplatiť samostatné riziko poškodenia elektrospotrebiča prepätím. A tak je to zo všetkým. Zaujímavé je tiež to, že v poisťovni sa napr. pri havarijnej poistke nedozviete koľko by ste dostali pri takej alebo onakej poistnej udalosti, pretože to vie povedať len likvidátor a ten tam zväčša nie je.
V zahraničí udělají operaci zadních a příp. i předních končetin kvalitně, bez endoprotézy a zadara
Dobru/Zlu poistovnu spoznate kratko potom ako nastatane poistne plenie (rozumej dostatocne neskoro)...
There are worse things in life than death. Have you ever spent an evening with an insurance salesman?”
Nemam nic navic a nehodlam na tom cokoliv menit.
I zdravotni pojistovny jsou co se tyce plneni dosti spatne pac nemohou mne platci ani zaplatit 30,- jednou za rok u zubare, ale vyzrat tisice mesicne na platbach to umej a to je asi tak jediny.
Muj pocit je, ze bezna pojistovna (minimalne v nasi republice) rada dostava penizeOd té doby, kdy se ze solidárního spolku pojištěnců stal výdělečný podnik jako každý jiný, je základním úkolem pojišťovny generovat zisk pro své majitele, nikoliv nahrazovat pojištěncům škody způsobené pojistnou událostí. To je jen nutné zlo, aby ten účel podnikání s cizím kapitálem nebyl tak okatý.
Abych to zkrátil, celou záležitost jsme dali k soudu, protože šlo opravdu o dost peněz. Přes eskapády od okresního s odvoláními přes krajský soud až k Nejvyššímu soudu a zase zpátky nakonec padlo až po skoro 6 letech (!!!) pravomocné rozhodnutí v náš prospěch a pojišťovna musela konečně zaplatit včetně úroků a části nákladů řízení. A teď kolik klientů má na takové pře prostředky a výdrž, aby dosáhli svých oprávněných nároků ? Vedle kalkulace pravděpodobnosti rizika je IMHO tohle další princip, na kterém fungují. Ještě doplňuju, že šlo o velkou tradiční pojišťovnu.
Na nadhozenou otázku "K čemu jsou pojišťovny", tak především za účelem dosahování maximálního zisku stejně jako jiné komerční subjekty. Specifikum je, že za peníze klientů nabízejí pocit bezpečí. Bohužel je to opravdu jenom pocit, falešný pocit.
Někdo bude znát osobně případy povodní z let '97, '02 a jak lidem zbyly jenom oči pro pláč, když jim dům vzala voda ze zátopy a ne záplavy nebo s jakými termíny tehdy pojišťovny žonglovaly, aby nemusely platit. Taky znám případ známého, který měl kapitálové životní pojištění a někdy v 35 letech vážně onemocněl a musel ukončit lukrativní prac. poměr. Byl uznán plně invalidním. Rána pro rodinu, manželku a dvě děti. Utěšoval se, že výpadek příjmů bude kompenzovat pojišťovna. Bohužel zbytečně. Dva roky ve sporu, pojišťovna zpochybňuje zdravotní posudek na základě kterého uzavřeli smlouvu. Prý měl nemoc ještě před tím, ale žádný důkaz k tomu nepředložili. Deset let bezproblémově platil pojistné. Navíc ho znám a vím že je to čestný člověk, žádný podvodník. Co k tomu dodat ?
Netvrdím, že takhle to funguje vždycky, sám mám relativně pozitivní zkušenost s havarijním pojištěním, ale člověk by si měl opravdu důkladně rozmyslet než se k něčemu upíše.
Vidím, že jsi jeden z mnoha rozumbradů, kteří soudí něco, co neviděli ani z rychlíku.Já jsem tě sice neviděl, ale viděl jsem, co jsi vyprodukoval v písemné formě.
Tím ses hezky zařadil mezi 90 % populace, což není žádná výhra. :)Z lidí, co mě znájí, mě snad nikdo nebere za 90% populace. Někdo mě rád má, někdo ne, ale prakticky nikdo mě nepovažuje za průměr :).
Tak si se mnou dej schůzku a porovnej moje řešení a moje portfolia. :)Je mi líto, ale svým chováním vůči mně (i jiným) jsi už předem ztratil možnost úspěšné obchodní schůzky. Takže nebudeme ztrácet ani tvůj čas, ani můj, schůzkou bez naděje na úspěch, že ne?
Tak buď napříště natolik laskav a nepodceňuj moje řešení, když o nich víš velké kulové, resp. nepiš, že bys něco docela rád chtěl vidět a pak najednou zase nechtěl, zdá se, že jsi nějak duševně dezintegrovaný.O tvých řešeních jsem nic špatného neřekl. Ale obchodní partnery a dodavatele řešení si vybírám podle důvěry, kterou ve mě vyvolávají. Pravda, housku a sýr si koupím ledaskde, ale tady se bavíme o řešení financí. A svým chováním, obzvláště pak tím minulým (leč nedávným), sis důvěru nezískal. Svým současným chováním to sice už víc nepokazíš, ale ani nenapravíš.
že bys něco docela rád chtěl vidětOpravdu ti dělá problém porozumět českému rčení "to bych chtěl vidět"?
zdá se, že jsi nějak duševně dezintegrovaný."Podle sebe soudím tebe", že?
Tím se totiž do většiny populace řadíš.To mě neuráží. Na druhou stranu, ty se tímhle tvrzením řadíš do mizivé menšiny lidí, kteří toto tvrdí, nehledě na to, že se do této menšiny s tebou neřadí nikdo, kdo mě aspoň trochu zná.
Já se k této práci stavím velmi zodpovědně a na rozdíl od drtivé většiny poradců k tomu znám i široký teoreticky kontext z velmi dobré univerzity.Já ti toto tvrzení nijak nevyvracím. Pouze jsem tě upozornil na to, že jsi svým jednáním ztratil mojí důvěru v době, kdy jsem byl nakloněn ti věřit. A co víc, věřím, že nejsem jediný, u koho jsi ztratil důvěru. A ještě horší je, že se to bude pravděpodobně ještě mnohokrát opakovat u dalších lidí, u kterých podobným způsobem ztratíš důvěru. V tom ti sebelepší univerzita nepomůže... K tvému zodpovědnému přístupu... když ty jsi nedokázal ani zodpovědně přistupovat ke komunikaci s ostatními lidmi, pravda, zlepšil ses, ale ne dost na to, abych ti věřil zodpovědný přístup k čemukoli co není k tvému přímému a okamžitému prospěchu. Snad pochopíš, když si za těchhle okolností pro jakoukoli dlouhodobou spolupráci vyberu někoho, kdo naplňuje aspoň mé základní představy a požadavky.
Bohužel jsi stále ještě nepochopil klíčovou věc. Já tě jako klienta nechci a ani nepotřebuju.Já jsem pouze odpovídal na tvoji žádost o schůzku a zdůvodňoval jsem své odmítnutí. Přišlo mi nezdvořilé tě odmítnout bez vysvětlení.
A tím, co tu zde na základě tvé pravděpodobnosti předjímáš o mých úspěších získávání dobudoucna na základě toho, že mně znáš z pár výstupů na internetu je poměrně dost trapné,Ty vstupy jsi mi prostřednictvím celosvětové sítě poskytnul ty sám, nemáš si na co stěžovat.
většího vola jsi ze sebe už udělat nemohl.Aspoň na něčem se shodneme, myslím si o tvém počínání totéž.
Ale tvůj omezený pohled se ti v životě vrátí, protože spravedlnost existuje.Zřejmě víš, o čem mluvíš. Tobě už se vrací :).
sražená srnka nebo favorit
jak psal kvakor, platilo by to jen při názaru do pevné překážyvíš co, pokecej si se záchranářema, ne se mnou
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.