Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 14:21

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
31.3.2005 18:16 Ondřej Čečák | skóre: 33
Rozbalit Rozbalit vše Neni se cemu divit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rozhodne se neni cemu divit, to je naprosto standardni situace. Vase prosba o technika byla rozhodne na miste, ovsem rovnou jste mel volat spis do CSOB (BTW: PS je jeji dcerou). Nebo zavolat znovu a rovnou o technika pozadat ...

Bankovnictvi CSOB jsem mel tu cest testovat (muzete se mknout na serial o internetovem bankovnictvi na http://www.linuxsoft.cz/article_list.php?id_kategory=173) a muzu zodpovedne prohlasit, ze s Firefoxem NEFUNGOVALO (a nejspis dosud nefunguje, muzu vyzkouset). Pasivni bankovnictvi jede, ovsem pri testovani si prohlizece Mozilla/Firefox vzdy vylamaly zuby na dokonceni autorizace transakce (pres mobil, u PS si typ autorizace AFAIK ani vybrat nemuzete, overovani pres mobil je implicitni).
-- "Ja vim, on vi, ty pico!"
Luk avatar 31.3.2005 19:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neni se cemu divit
Je to bohužel tak, jen hodně málo bank má skutečně univerzálně použitelné (tedy postavené pouze na obecných standardech) internetové bankovnictví. K mé velké nelibosti je na tom špatně např. Komerční banka, kde striktně vyžadují Windows + MSIE. Teď probíhal průzkum na zlepšení bankovnictví KB, takže se možná blýská na lepší časy (i když tomu moc nadějí nedávám). Bohužel jsem zatím nedospěl do fáze, že si budu vybírat banku podle tohoto kritéria (zatím u mě vedou jiné věci).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
31.3.2005 20:15 Ondřej Čečák | skóre: 33
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neni se cemu divit
Je to bohužel tak, jen hodně málo bank má skutečně univerzálně použitelné (tedy postavené pouze na obecných standardech) internetové bankovnictví.
To bych videl az na dalsi fazi. Prozatim bohate staci, pokud to je pouzitelne alespon v rozsirenych prohlizecich (IE, Mozilla, Opera). Kdyz tak patram v pameti, tak validni (dle w3c HTML) bankovnictvi ma u nas mozna jedna, dve banky ...
K mé velké nelibosti je na tom špatně např. Komerční banka, kde striktně vyžadují Windows + MSIE. Teď probíhal průzkum na zlepšení bankovnictví KB, takže se možná blýská na lepší časy (i když tomu moc nadějí nedávám).
Tyto informace od KB je treba brat s obrovskym nadhledem; tohle tvrdili uz tak pred 2-3 lety ...
Bohužel jsem zatím nedospěl do fáze, že si budu vybírat banku podle tohoto kritéria (zatím u mě vedou jiné věci).
Nu, pokud je mi znamo, tak z vetsich bank nejdou pod Linuxem pouze KB a jedna pobocka nemecke banky (nerad bych ji zkomolil nazev), takze i po zapojeni tohoto kriteria je vyber dostatecne siroky ...
-- "Ja vim, on vi, ty pico!"
31.3.2005 20:51 sekyt
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neni se cemu divit
Mám za to, že to je Waldviertler Sparkasse von 1842, ale ta je rakouská a navíc u nás regionální.
Jak jsem si na jejich stránkách přečetl, pro to, aby vám internetové bakovnictví fungovalo, musíte nainstalit nějaký program (samo, že .exe) a používat IE. Teda pokud jsem to dobře pochopil.
31.3.2005 20:55 Ondřej Čečák | skóre: 33
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neni se cemu divit
Mám za to, že to je Waldviertler Sparkasse von 1842, ale ta je rakouská a navíc u nás regionální.
Trefa do cerneho, prave to jsem myslel.

Sveho casu potrebovala nejaky IE-only plugin take Volksbank, ale uz temer pul roku maji nove internetove bankovnictvi, ktere funguje v alternativnich prohlizecich a v Mozille v pohode.
-- "Ja vim, on vi, ty pico!"
31.3.2005 20:59 Ondřej Čečák | skóre: 33
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neni se cemu divit
[...]funguje v alternativnich prohlizecich a v Mozille v pohode.
Oprava: Mozilla je stale "alternativni prohlizec", ukazovacek je rychlejsi nez oci a hlava.
-- "Ja vim, on vi, ty pico!"
1.4.2005 08:34 Michal
Rozbalit Rozbalit vše není nad eBanku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Když jsem od PS přešel k eBance, tak jsem musel řešit problém s mobilním klíčem (nechodily mi na mobil autorizační smsky). Tak jsem absolvoval telefonní maraton po help-linkách T-Mobilu a eBanky... rozdíl více než markantní!

Zatímco u T-Mobilu jsem absolvoval třítýdenní akci "horký brambor", kdy jsem neustále volal a chodil do místních poboček, abych se dozvěděl po křížovém výslechu operátorek na druhé straně, že to "řeší" - kdo to řeší, jak to řeší, kdy to vyřeší - to bych se dozvěděl spíš z křišťálové koule :(

Zato help-linka eBanky, to bylo jiné kafe ... po prvním telefonátu o problému už volali neustále sami, a pokoušeli se zjistit, kde by mohla být chyba, informovali mně o každém kroku, který podnikli atd. Nakonec byla chyba samozřejmě u T-Mobilu -> vadná SIMkarta (která byla podle vyjádření technika na místní pobočce údajně v pořádku?). Po výměně simky jede všechno na 100%.

A nejlepší na závěr - T-Mobile se tvářil jako "mrtvý brouk" a v eBance se mi OMLUVILI za způsobené problémy (byť to nebyla vůbec jejich chyba).

2.4.2005 09:48 Jiri Bajer | skóre: 34 | blog: Sarimuv koutek | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: není nad eBanku
K tomu bych jen pripojil zajimavy postreh: V temer kazdem konkurencnim prostredi existuje nekolik hracu, nabizejicich prakticky shodny produkt (v zakladnich parametrech a funkcnosti), takze rozdilnou cenu musi obhajovat dodatecnymi sluzbami. Proto nutne "levna" firma setri na technicke podpore a celkovem jednani se zakaznikem, zatimco "draha" firma se snazi zejmena o "happy" zakaznika, protoze ten pak bez problemu zkousne prakticky libovolnou cenu.

Nerikam, co z toho je lepsi nebo horsi, jsme zakaznici a muzeme si volit, pokud tu drazsi volbu ufinancujeme (nebo se nam nejak jinak vrati). Skoda jen, ze konkurencni prostredi netlaci "levne" hrace ke zkvalitnovani a "drahe" k zlevnovani svych sluzeb...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.