Portál AbcLinuxu, 25. listopadu 2025 16:58
Pravda je taky taková že skončili opravdu ty, co na to neměli nebo na to kašlali.Taky myslím. Samozřejmě se může vyskytnout zkoušející, který si libuje ve vyhazování. Ale že by měla škola přímo za úkol prosívat studenty, aby snížila jejich počet, to si nemyslím.
), takže dost z uchazečů, kteří podmínky pro prominutí přijímací zkoušky nesplňovali, měli prostě smůlu.
Ale už je to dávno, tak se možná pletu, navíc když už jsem věděl, že jdu na Matfyz, tak jsem se o to, jak to tam nakonec dopadlo, přestal zajímat.
Spíše mě zaráží kolik toho člověk zapomene za rok z matiky.Já se taky nedávno podivil, kolik jsem toho zapomněl. Jenže pak mi došlo, že spoustu věcí, které jsem "zapomněl", si už dokážu nějak odvodit, když je potřebuju. Nebo ani ne odvodit, spíš jsem získal trochu takový "vhled" a věci, ke kterým nás na gymplu učili vzorečky jsou "kupodivu" nesmírně logické a žádné vzorečky ani tabulky ani nic podobného vlastně nejsou potřeba
Typickým příkladem by byly trivialitky typu např. součet geometrické řady a podobné věci
Je fakt, že třeba ty goniometrické součtové vzorce jsem nikdy pořádně neuměl (ani jsem je tu pořádně nepotřeboval a kdyby už, tak mám tabulky). I když i ty jsou samozřejmě hluboce logické a odvoditelné
), tak bych nechtěl vidět, co by to udělalo v první třídě
Experiment by to byl zajímavý, ale kdo ví, co by z těch na integrálech vyučovaných prvňáčků vyrostlo
Bez úspěchu, stejně skončila někde na evropských studiích. Holt někteří lidé nemají pro krásy matematiky pochopení, nechápu to
Řeš to jako úplně normální kvadratickou rovnici

Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.