Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 14:46

Ráno jsem se probudil

2.11.2010 23:35 | Přečteno: 1103×

Ráno jsem se dnes probudil v sedm. Včera jsem šel spát na své poměry nezvykle brzy. V jednu. Pokud se probudím sám od sebe a nemusím vstávat, převaluji se mi v hlavě myšlenky. Napadají mě věci, které stejně nikdy nejsem schopný zaznamenat v jejich syrovosti a velmi často se divím jak se při psaní učesávají.

V posteli, kde bylo velmi příjemně, měl jsem zavřené oči a pozoroval jsem myšlenky, a ony si jen tak bloudily. Myslel jsem na včerejšek, kdy se jako obvykle samy od sebe vyřešily některé záležitosti posledních dní. Také jsem se včera rozhodl, co v budoucnu skutečně už nikdy nehodlám dělat. Nehodlám dělat jakési komerční záležitosti typu „Outdoor.” Tyhle modní záležitosti, jež mají probudit umělým způsobem týmového ducha, jsem vyzkoušel a nijak mě neoslovují. Ani účast v nich. Ať jako absolvent nebo lektor. Moc jim nevěřím, už mnohokrát jsem se přesvědčil, že řešení potíží za každou cenu a budování týmového ducha je záležitost kontraproduktivní. Stejně tak jako všechny ty zrychlené metody převýchovy.

Onehdy jsem na chatu napsal na sklo, že čekám na lásku. Druhý den se mě ptala jedna účastnice jestli ona láska přišla. Divila se mému vysvětlení, že nečekám nikoho konkrétního, ale čekám až se zase nějaký vztah dostaví. Jsem přesvědčen, že se dostaví přesně v ten okamžik kdy na něj budu připraven. Už jsem o tom mnohokrát přemýšlel, jak se věci někdy dějí. Problém mnohých lidí je, že věří na nějaké zrychlené metody, jež mají vyřešit jejich potíže. Příručky popisující konkrétní řešení, jsou většinou funkční v konkrétních případech. Ale neplatí obecně. Říkal jsem té dívce, že láska si mě najde. Pro není zas až nutné tolik hledat. Nevěřila mi a pochybovala o tom. Ale moje zkušenost je, že si mě vždy láska našla. Moje osvědčené chování a nemám potřebu na něm cokoliv měnit.

Klidně si cvičím píšu, pracuji a čekám na zázrak. Udržuji se v pořádku. To cítím jako nejdůležitější věc ve svém životě. Nebojím se toho, že budu sám. Ani se nebojím smutku ze samoty. Konečně včera večer jsem takovou chvíli prožíval. Cítil jsem smutek i přesto, že jsem si na chatu šeptal se třemi ženami najednou. Odpovídal jsem jednoslabičně. Ony dámy posléze se věnovaly něčemu jinému a někomu jinému a já jsem šel cvičit. Docvičil jsem šel spát. Ráno mi přišel návrh smlouvy na protidrogovou prevenci, která se mi velmi líbila, potom SMS, od jedné firmy, že mi poukazují peníze co jsou dlužní na můj účet. Samozřejmě jsem jim asi před týdnem napsal, že by bylo záhodno aby zaplatili. Pak jsem to pustil z hlavy. A stalo se. Nepropadl jsem panice, z toho že jsem smutný, klidně jsem tím smutkem prošel a on odešel. Po cvičení a vyspání sám od sebe. Je fuč. Kupodivu se vyřešily i ty výše zmíněné věci. Bez nějakého zvláštního vypětí sil a horečného vymýšlení řešení.

Život, pokud mu dáme šanci a čas si najde stejně jako voda svojí cestu. „Don´t panic.” Říká Stopařův průvodce po Galaxii. A má pravdu. Na smutek se neumírá. Ani netrvá věčně. Jak se ohlížím do minulosti, vidím , že nic netrvalo věčně. Jednoho dne skončil můj smutek a utrpení plynoucí z okolností, protože ty okolnosti se změnily. Většinou bez mého přičinění. Od jisté doby v životě jsem se nemusel tak moc zabývat rozhodnutím druhých lidí, vzhledem k tomu, že jsem s nimi mohl a také nemusel být. Jednoduše jsem od nich odešel. Tak jako jsem odešel v osmnácti letech z domova a tím jsem se dostal z toho opakujícího se kolotoče řevu, hádek, ponižování. Jednoduše jsem odešel. A stalo se mi, že jsem si mohl vybrat, kde a s kým budu. Vždy jsem našel nějakou příležitost k výdělku, který mě poskytl dost velkou míru svobody a nezávislosti na přízni těch druhých.

Už nikdy mě nikdo nepřesvědčil, že jsem odkázán na přízeň druhých lidí. Ne všichni lidé jsou proti mě, ne všechny potřebuji. Některé jednoduše nepotřebuji. Obejdu se bez nich. Na světě je dost lidí se kterými se dá spolupracovat. A dost dlouho. Konečně v blázinci pracuji třináct let. S Irenou spolupracuji víc než deset let. S Juditou také už hodně dlouho. Potřebujeme se navzájem a vyhovuje nám naše spolupráce. A jednoduše se to stalo. Nijak zvlášť jsem je nehledal. Každou z nich jsem jednoho dne potkal. Padli jsme si do oka a spolupracujeme.

Takhle jednoduché to bylo. Měl jsem svou pověst, Ony se přesvědčily a nabídly spolupráci. Nic moc jsme nevymýšleli, nebrali jsme si čas na rozmyšlení. Prostě jsme to zkusili, zjistili, že to jde, za pochodu doladili některé věci. Pořád to držíme na co nejjednodušší bázi. A přitom vůči sobě cítíme závazky, které nepostihne žádná smlouva. Lidské závazky.

Zrovna tak se stane ta očekávaná láska. Přijde a bude. Vždycky to tak bylo. Vzpomínám jak jsem kdysi stál s Petrem Ježkem, s nímž jsem jezdil na MNL 7310 u ČSPLO u baru v Mikulovské vinárně v Ústí n/L. Stáli jsme a chystali se se jít na loď. Najednou přišli dvě dívky. jedna si mě prohlížela s neskrývaným zájmem, tak jsem se ji zeptal jestli mě chce. Ona řekla že ano. A byla z toho láska. Dost dlouhá a dost intenzivní. Bohužel také jedna z těch již jsem nechal odejít. Ale nic jsem neplánoval, nic jsem nehledal. Z legrace jsem se zeptal a ani jsem nečekal odpověď. A odpověď jsem dostal. Zázrak. Jiřina tam mohla a nemusela přijít. Mohla se stydět, ale nestyděla. Líbil jsem se jí, dala to najevo, zachytil jsem její zájem. Takhle by to vysvětlil psycholog.

Jenže ten zázrak, kterému říkáme náhoda už by ten psycholog vysvětlil těžko. Stalo se to samo od sebe, bez plánu. A bez příručky a návodu na správné řešení. Nikdy mě nikdo neučil oslovovat dívku. Používal jsem metody, které moji kolegové velmi kritizovali a shledávali je hloupými. Pořád jsem slyšel jak jsem nemožný. Možná jsem nemožný a používám nemožné metody. Jenže ony fungovaly a fungují dodnes při navázání kontaktu. Takže proč číst příručky o správných postupech?

Ztráta času. Dělám co funguje. Ne co je „správné.” I tohle jsem se naučil na ulici a v životě. Ať na lodi nebo v léčebně nebo v kravíně. Protože i ty krávy jsem jeden čas krmil. Hrozná dřina. Zrovna tak to dělám v terapii. Ale nikomu nic správného nevnucuji a svoje metody moc nevyučuji. Jiným by třeba nemusely fungovat.

Tohle vše mi běželo ráno hlavou a teď jsem to sepsal. Za chvíli přijde klientka. Začne běžný den. Možná bude krásný a plný radosti, možná plný starostí, kdo ví? Kipling říká v Knize Džunglí ústy Mauglího. „ Když se zítřka dožijeme budeme zítra lovit.” Tak šťastný lov.

2006        

Hodnocení: 30 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

=^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2010 23:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prvňý! :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
3.11.2010 00:12 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zdravim,

>>Protože i ty krávy jsem jeden čas krmil. Hrozná dřina.

Krmeni krav ani neni drina. Zvyknete si behem par dnu. Delal jsem to jiz asi od 5.-te tridy zakladky.

Neni to spatna prace. Kravy jsou neuveritelne vdecna zvirata a poznaji dobreho a schopneho osetrovatele nebo dojice, uz kdyz prichazi do chleva ci kravina. A dat si chlazene mleko z tanku a k tomu poradne pecivo, take neni od veci. Pak mate sily na rozdavani.

Co je drina u krav ?

Odrodit si svoje prvni zivy tele. Tam se teprve pozna, jakej je chlap drsnak. Mene drsnejsi je prehanet pultunovy bejky mezi vybehy.

Dost casto je to lepsi prace nez s lidma...... Vite na cem jste.

gf
3.11.2010 00:14 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Tak když jich člověk krmí 80, těch krav, tak to dřina je. Odtelil jsem těch krav taky pár.
4.11.2010 11:14 xxxyx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Yenefer je chlap nebo zenska?jednou pise o sobe jako o ni a pak jako o nem. Diskutuje i na forech CT, chvali jilka, jeho talent, nadava jeho kritikum. tak to bude jilek nebo ta jeho kvocna.
4.11.2010 11:34 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Yenefer je žena, ale zdá se, že větší starost vám dělá, co Jílek a Rita. Pořád stejné.
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 00:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Inu, i já mám podobnou zkušenost .. jezdil jsem po teletnících v celé republice a vybíral telata na export. Celý den mezi tou němou tváří. Pak jsem přijel do Prahy a vlezl do tramvaje. Lidé si ode mne odsedali .. tolik jsem smrděl :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2010 00:26 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Já jsem si to krmení zkusila jen na měsíc. A bylo to opravdu hrozné. Poprvé když jsem tahala za traky, tak mi nebylo nejlépe.
3.11.2010 00:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Yen, já krmil skoro dva roky, mimo jiných zemědělských prací. A v noc pro mne chodil hlídač abych mu pomohl telit. Bydlel jsem nejblíž. Zábava.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
3.11.2010 06:37 illusion d'optique
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
????Odtelil jsem těch krav taky pár.....Já jsem si to krmení zkusila .. :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 3.11.2010 00:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Vy juste vůbec jak Emil Hnízdo, až by se člověku zdálo, že jste to všechno ani nemoh stihnout...
3.11.2010 00:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Milý Jene, je mi šedesát, to už ledacos stihneš.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.11.2010 00:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
...koukám, že dokonce i býti Daliborem Smolíkem :-D
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 00:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Proč? Telatům (ale i selatům) jsem se věnoval dva roky, konkrétně v letech 1982 - 84. A vzpomínám na to v dobrém. Poznal jsem i hodně zajímavých lidí.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.11.2010 00:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A jednou, v naší partyzánské skupině... :-D
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 00:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Opakuješ se, Amígo :-D .. ale vtipné to bylo.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2010 00:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Co dělal Dalibor nevím, ale co jsem dělal já vím.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 00:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jo, život je kolotoč. V našem věku se ty zkušenosti nasbírají. Když si uvědomím, že jsem dělal mezi telaty, jindy vyráběl polštáře, jezdil jako obchodní cestující s látkami na Střední východ, vyvážel tvářecí stroje do USA, kotevní řetězy do Norska, pracoval v a žil roky na Balkáně .. ano, to se za jeden život stihnout dá. Rozhodně si na nudu stěžovat nemohu, a ty asi taky ne, jak tak koukám. ;-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2010 00:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Byl jsem klempíř, dlaždič, plavec, vedoucí okrasní kanceláře KD-ČSL, strojník na elektrických kotelnách a výměmíkových stanicích, správce divadla, terapeut, taky toho bylo dost. :-) autor televizních scénářů, herec :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.11.2010 00:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 01:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
No jo. Já jsem Pepa Smolík,
co smůly má tolik,
stojí na mě celá rodina ..
Taky dobrý .. Tohle byl super seriál, kam se na to hrabe dnešní tvorba!!
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2010 01:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ten neznám, ale já nikdy nebyl znalec televizních seriálů.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.11.2010 06:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
No tak to se styďte, tohle je kult :-D
Michal Fecko avatar 3.11.2010 08:07 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
Karle, stydte se... :-D
3.11.2010 13:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
Já všechny kultovní seriály dlabu. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Darth Phantom avatar 3.11.2010 20:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
tohle je kult
Jojo, pamatuju si taky, úvodní písnička začínala "S fata morgánou za obzorem..." :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Michal Fecko avatar 3.11.2010 21:31 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 21:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
Tak dodnes jsem to v originále neslyšel :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil s rukou v nočníku
Já už jednou, někde, tušim, možná že i jo, ale stejně je to mazec :-D
Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 08:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Já i kdybych nebyl, tohle mi uniknout nemohlo :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2010 16:11 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
to je pan jilek a jeho partnerka se svyma detma a psem ze jo

pokud to neni amigova kocka myslim ten pes
=^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil

...a z mojí nový černý kočky se všichni teprv poserete...:-D
kotyz avatar 4.11.2010 01:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
nova cerna kocka? ze ses jeste nikde nepochlubil ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 06:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ještě jí nemam ;-)
Marcela* avatar 4.11.2010 08:53 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Taky bude proskakovat ohnivým kruhem? :-D
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 5.11.2010 00:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
...Nemá to zapotřebí ;-)
(od 13:3:2010 neaktualizováno)
Darth Phantom avatar 3.11.2010 20:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
jak Emil Hnízdo
Igor Hnízdo 2, chlape, Emil si možná ty :-D :-D )))
Tahle patička nemá hlavu ani patu
=^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Dobrý, první :-D
belisarivs avatar 4.11.2010 10:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Rikal mi bracha, jak nejaky borec v kravine uklizel hovna po kravach a kdyz uz to mel skoro hotove, tak mu borci mezi kravy hodili delobuch a vsechny kravy se posraly.

Tak to jel nanovo.
IRC is just multiplayer notepad.
3.11.2010 16:08 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jkeste jsem to necet tak to bude asi od veci pane jilku vite ja ted nemam cas na vase blogy nemohl byste psat tak max deset radku vic toho precist najednou nestihnu i ted musim bezet takze jenom malinkatou poznamku

tak jste se rano probudil

ja se nedivim ze se divite v jistem veku je to uz skoro zazrak hlavne kdyz si jeste i uvedomite ze jste vzhuru
3.11.2010 16:22 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
jkeste jsem to necet tak to bude asi od veci pane jilku vite ja ted nemam cas na vase blogy

Všímám si jak jste pečlivý analyzátor. Ale docela obyčejně lžete. Jinde dáváte najevo, že se od pana Jílka ani nehnete a tady zase tvrdíte, že nemáte čas číst. Vy máte dílo pana Jílka do podrobna prostudované. Zcela jistě používáte jeho slovní obraty v konverzaci s přáteli, aby jste se blýsknul svou chytrostí. Ale je to chytrost pana Jílka. Nezapomínejte na tuhle skutečnost.
3.11.2010 17:44 abc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jinde dáváte najevo, že se od pana Jílka ani nehnete a tady zase tvrdíte, že nemáte čas číst

Copak nám to tu kvoká :-)? Yéňa by nejraději všechny úhlavní nepřátele národa (pardon MUDr.Hnílka) spojila do jednoho, a pomocí páníčka nahlásila na STB nebo soudružskou organizaci na boj s třídním nepřítelem. A to ještě může být slípka ráda, že většina si doktůrka všechvěd už dávno zablokovala, takže se jím baví skutečně už jen několik vytrvalců.

Tak jemně napřed začala bránit Honzíka a teď už to tady kropí hlubokými úvahami ze dvorku.
3.11.2010 18:09 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Tak vy nepochybně pana Jílka "obdivujete," stale zde citujete z jeho dila. Fakt je jeden. Víte o všem co řekl a napsal. Útoky na všechny, co jsou kolem pana Jílka. Panu Jílkovi vyhrožujete, jakymsi udaním na ČT, psychiatrickou lečebnu. Na rozdil od vás pan Jílek co napíše je hojně sledováno. Jak na jeho blogu, v televizi i zde. To jsou neddiskutovatelná fakta. Vaše úroveň projevu je velmi nízká. Bez fantazie, nápadu. Zdá se, že z vás mluvi závist. Své komplexy si řešíte urážkami žen.

Kdo se tolik věnuje jednomu člověku, jako vy. Dává najevo, že samotná existence pana Jílka je pro něj zásadní. Čím vic nadáváte, útočíte, tím vic má tvrzení potvrzujete. Čím víc nadáváte, tím vic dáváte najevo svou bezmoc. Každý anonym, který pišete pod cizím jménem svědčí o vašem strachu. Z pana Jílka. A z následků.
3.11.2010 18:25 abc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Yéňo, tos mi to nandala. Opět jsi mne shlukla s několika dalšíma dohromady. Moc to sedí od někoho, kdo sám je anonym a prudí. Jdi se bodnout, už se opakuješ, jako celá ta bolševická generace.
3.11.2010 19:07 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Já vám na rozdíl od vás, vám nic nechci nandat. Jen vás informuji. Vase reakce odpovidá reakci člověka, který se cití dotčen a brání se útokem. V každem odstavci zmǐnujete pana Jílka a tim jen potvrzujete má slova

Vůbec se nebavime o křištalovém charakteru pana Jílka, ale o vaši posedlosti panem Jílkem. O tom, co ve své bezmoci jste ochoten vy a vám podobní udělat. A co vy a vám podobni děláte. To jsou ty neoddiskutovatelná fakta. A co děláte. Můžete chtit abych zde řekla své jméno, ale když vidím co se tu odehrává pak s vámi budu jednat zpovzdálí.
4.11.2010 14:31 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
vy jste ta bezejmenna yenefer s mnoha jmeny co si neopamatuje zda je muz ci zena

u tech kravicek by ji to seklo hezky by zapadla primo k nerozeznani

i kdyz tak nad tim uvazuji kravicka je mile hezke a uzitecne zviratko a nezaslouzi si aby ji nekdo urazel

jednoduse yenefer porusim sve zasady drzte se pana jilka je to vase posledna a jedina sance kvuli tomu se vam ty investice do zradla a benzinu a to sebeponizovani tady oplati

4.11.2010 14:52 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
vy jste ta bezejmenna yenefer s mnoha jmeny co si neopamatuje zda je muz ci zena

Já si velmi dobře pamatuji co jsem. Nevšimla jsem si, že by se tu někdo ponižoval. Jen vidím, že někdo jako vy, ztrací nervy a ujištuje mě, že se nebojí. Ničím jsem se vás nedotkla, nebo ano? VYHROŽOVALA JSME VÁM NĚČÍM? Dáváte najevo, že vás se dotkne a vyvede vás z míry každý, kdo má trochu přátelský vztah s panem Jílkem a paní Ritou. Tu sice neznám, ale začíná mi být sympatická. Vždy jsem si přála dobrou partnerku pro pana Jílka.

Pan Jílek rozhodně není moje šance, a už vůbec ne poslední šance. Vycházíte z mylných premis.
3.11.2010 21:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
nahlásila na STB nebo soudružskou organizaci na boj s třídním nepřítelem.

Koukám kretenku, že ti stačí jedna ženská, co si jen vede svou, tak už si voláš na pomoc STB. Jinak si se pitomče s tou Babetou a PL plus televize odkopal, jak si zesranej z toho co si o tobě lidi myslej. Jsi nula, anónymní, ale přesto nula. Dej to kam chceš blbe. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 14:58 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
pane jilku ty estebacky metody do vas asi nalili na tom psychoterapeutickem skoleni na PPF a nemuzete za ne co jen to z vas udelali

ja bych si na vasem miste stezoval ze vas spatne vycvicili nenanucili vas za ty prachy nic jenom asi pet otrelych frazi

z dvojice estebaku jse vy ten co je za blbce nebo nektery z kolegu ale ja si spis myslim ze si ty role prubezne vymenujete
4.11.2010 15:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
pane jilku ty estebacky metody do vas asi nalili na tom psychoterapeutickem skoleni na PPF a nemuzete za ne co jen to z vas udelali

O kterých metodách práskači mluvíš, o těch co používáš, když píšeš na web ČT? No to jsou chabý metody, kdybych to dělal já bylo by to mnohem horší. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 15:30 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
aaaaaaaa vase stara znama metoda hazeni vlastnich exkrementu po jinych

kdybych mel chut divat se na televizi a diskutovat o vasich programech to si piste ze bych tam napsal co si myslim otevrene a vubec by se to nelibilo ani vam ani odpovednym pracovnikum televize kteri jsou placeni za poradnou praci a ne za tyhle produkce ale spis by mi to nestalo zato ja totiz nejsem na ty vase programy tak vysazenej jak se mylne domnivate co jsem chtel vidiet a slyset jsem videl a slysel pobavilo me to a obavam se ze uz mi nemate moc co ukazat

budte rad ze sem ze setrvacnosti jeste nahlednu jinak by vam uz zustala jenom ta pomnozena yenefer a mozna ze soucitu zaslepenosti nebo vdecnosti za malou sluzbicku jeden dva

hledte prijit s necim novym a zajimavym nechcete prece prijit jeste i o moji prizen to uz by byl vas konec i zde na abicku

tak ja uz jdu pane jilku hezky pokec preji a dejte tady tem zavislakum pekne do drzky at se z te sve hnusne zavislosti vyleci
4.11.2010 15:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
hledte prijit s necim novym a zajimavym nechcete prece prijit jeste i o moji prizen to uz by byl vas konec i zde na abicku

Schválně, když přestaneš se mnou komunikovat, co se stane?

nebo vdecnosti za malou sluzbicku jeden dva

Židé říkají: Málý kšeft je také kšeft a málá služba je také služba. Neber si to tolik chlapečku. Jinak k té pořádné práci. Zatím jsem žádnou od tebe neviděl a tvůj zpusob argumentace odpovídá úrovni 17 letého fetáka. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 11:16 xxxyx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tak tohle nepsal jilek to buide ta podobana co s nim zije
4.11.2010 12:09 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Vidím, že vás pan Jílek stále eroticky přitahuje. Že si s ním a paní Ritou děláte starosti.
4.11.2010 14:34 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Dědkovi s obstarožní babicí došly argumenty, tak vytáhli anonymní pizdu, aby je obhajovala? Něco jako tisková mluvčí dvou vypatlanců pod anonymem? Trochu slabý, kolik za to bereš, že si za něj a Řitu děláš starosti?
Dalibor Smolík avatar 4.11.2010 14:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
No koukám, tohle byl zase příspěvek :-)
Dědkovi s obstarožní babicí
Nevím, tady mi něco nehraje. Věkový rozdíl páru, o nějž má tolik lidí starosti, je skoro 25 let. Jednak nejsem závistivý a přeju jim to a jednak: kolik vám je let, když tuto dámu nazvete babicí? :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.11.2010 17:01 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Co vám nehraje hr.spravedlivý? Obě osoby důvěrně znáte, takže si dokážete sám spočítat jejich věk. Můj věk vám rád sdělím, pokud budu cítit důvod. Pojmenování babice si vysloužila za její občasné výstupy na chatu, které názorově páchnou starobou. Comprendo :-)?
Dalibor Smolík avatar 4.11.2010 17:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Páchnou starobou .. takové soudy bývají většinou subjektivní. Co je pro někoho staré, pro jiného je to moderní. Ale v čem mohou páchnout starobou? Důrazem na tradiční hodnoty? Těžko říct. Kdysi John Lennon řekl - nevěřte nikomu, komu je nad třicet. To je přesně tenhle pohled .. Mně se zdá krátkozraký, pokud nejde o účelovou "revoltu", na kterou určitě mladí lidé mají nárok.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
5.11.2010 12:45 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
No tak jsem se docela trefil v odhadu autorství těch blábolů.

Pokud šlo o ten obrat - Páchnou starobou - tak pojmenovávám soukromě lidi, který jsou duševně starý. Zdá se mi neuvěřitelné, jak se může Hnílkova kvočna bavit ve svým věku vysedáváním u počítače a nepřetržitým psaním a sledováním všech blbostí, co kde její šmudla napíše. Neříkám, že každého baví aktivně sportovat někde v klubu, nebo hopsat na koncertech (mne to baví), ale v 35 letech se uvázat k bábovce a kastrůlku????

Ono stačí někdy přijít na abiturientský sraz z vejšky, jak některý lidi zestárli duševně. A pak potkám svého bývalého tělocvikáře (75) ze základy - 'už jsem dávno v důchodu, tak dělám brankového rozhodčího na FIS závodech ve Špindlu, a teď jedu na vodu do Norska', prostě kůži scvrklou, ale duši mladou :-)
5.11.2010 12:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jo jo,tobě ta ženská leží v žaludku. Ale co se dá dělat? Ty ji prostě závidíš. Jinak v 35 hopsat po koncertech je zřejmě zastydlá puberta a dětinskost. :-) Mladíku

Jinak si věděl kulový, a ne kdo co psal. Si jen tak hádal a neuhádal. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 13:08 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jinak v 35 hopsat po koncertech je zřejmě zastydlá puberta a dětinskost.

To senilni důchodce vychovaný dechovkou nemůže pochopit, ale Řiťka by mohla. Kdybys někdy zvednul prdel od počítače, tak bys asi zíral, že i tvý vrstevníci se tak dokážou, a dobře bavit. Ale to byl jen návrh, tobě je evidentně dobře bez lidí.
Dalibor Smolík avatar 5.11.2010 14:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Člověče, budete se divit, jak to utíká. Když je člověk mladej, myslí si, že je to napořád. Důchodce vychovaný dechovkou? Kde jste na to přišel? ??? Nevím jak J. Jílek, ale já poslouchám kromě klasiky, kterou mám rád od dětství a věnoval jsem se jí, třeba Deep Purple nebo Helloween (právě poslouchám "Seven Sinners" :-) a můj životní styl přibližně stále stejný, zájmy také, koncerty, divadla. Nikdy jsem nebyl aktivní sportovec s výjimkou plavání. To mi zůstalo. Chci jen říct, že to co dělá člověk v mládí, dělá i starší, žádné "přerození" osobnosti se nekoná. Asi tak :-)
Jen ten počítač je mor. A to i v pracovní oblasti, 90 % obchodů probíhá přes net, jednání přes skype konference, nikdo nemá čas se moc scházet (opět myslím pracovně), jen když je nějaký malér .. Před 15 lety jsem jezdil po celé Evropě a do USA .. dnes většinu problémů spraví posílání manuálů on-line .. nojo, v tomhle se člověk musí přizpůsobit době...
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
5.11.2010 14:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
To senilni důchodce vychovaný dechovkou

Víš ty trubko, ty máš pocit, že to co prožíváš je tak něco originálního, co prožíváš jako první na světě. Ty víš zcela hovno o tom jak já se umím bavit a čím a máš pocit, že pokud se lidé nebaví jako ty, tak strádají. Pokud je mi dobře s menším počtem lidí, pak to není nic proti ničemu, pouze to neodpovídá tvým představám. Jinak ty stále sleduješ, co kdo dělá. U počítače. :-)

Co se Rity týče té je evidentně dobře podle jejich představ a má chlapa jaký ji vyhovuje, rozhohodně nepotřebuje shánět. :-) Jestli ti to vadí, tak se tím klidně užírej. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 20:49 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
rozhohodně nepotřebuje shánět

Ty seš takovej uřvanej, ale trošinku zadrhávající kokokokoko............t :-)
5.11.2010 21:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ty seš takovej uřvanej, ale trošinku zadrhávající kokokokoko

nasypu ti zrní, když tu pořád kdákáš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 15:10 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tak vytáhli anonymní pizdu, aby je obhajovala?

Takové výrazy pravděpodobně považujete za vrchol komunikace a máte pocit, že jste nejlepší. Jak zdejší říkaji. "Top." Jestli si dobře pamatuji, podobně se vyjadřovala jedna dáma, která později dostala dva roky za kapsářství a krádeže, kdy okrádala své zákazníky, když provozovala prostituci.
4.11.2010 15:14 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
vy teda damo mate znamosti
4.11.2010 15:29 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
vy teda damo mate znamosti

Ano, mám. Je to součást povolání. Ne všichni lidé se kterými se stýkám jsou kultivovaní a zajímaví. Někteří jsou podobně jako vy, celkem nudní, ničím nevynikají a trpí komplexem dokonalosti.
4.11.2010 17:06 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Zcela vyjímečně nebudu jízlivý jako obvykle na vaše výstupy tady na chatu. Když už tak často všechny poučujete, jací jsou a jak na vás působí, tak vám zdarma sděluji, že vaše profesní úchylka se line každým komentářem. Zcela vážně - nedokážete se od toho oprostit a přestat každého i v diskuzi hodnotit a kádrovat? Nedivte se pak, že se vám dostane docela spontánních odpovědí těch, kteří o to nemají zájem.

I ta vaše poslední poznámka se ve druhé části zvrtla opět na hodnocení někoho, koho znáte jenom ze sranda chatu.

Protože ale nečekám normální odpověď, vyčerpal jsem asi svůj příděl normální komunikace :-)
4.11.2010 19:20 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Já nevím jakou normálni odpoveď čekáte a nevzpominám si, ze bych s vami někde na chatu komunikovala. Zřejmě si mě pletete s páně Jílkovou bývalou laskou. Jen nevím, kterou. Pan Jílek jich měl povícero. Je to muž s pověstí velkého milovnika žen. Nepatřila jsem a nepatřím do okruhu jeho milenek. Takže vaše pádná odpověd miři jinam. Jinak mě skutečn fascinuje zájem lidi o pana Jílka. Ale to nic nevypovidá o jeho charakteru, ale spíše o jeho schopnosti zaujmout. Což v tuhle chvili dokazujete i vy. Jak znám pana Jílka určitě mu takový zájem děla dobře.
4.11.2010 21:13 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Takovy zajimavy nick, co kreje anonymne duchaplnou tvorbu trojice MUDr-R-G, ale uz tech jilkovin vyteklo pod touhle znackou moc. stejne jako na CT, taky takova nenapadna obrana doktora vsechved
4.11.2010 21:35 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Vidím, že si dokonce jméno pana Jílka půjčujete. Zřejmě se stydíte za vlastní a vrtá vám hlavou, kdo jsem. Zkuste hádat. Možná něco uhádnete.
4.11.2010 22:12 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
rodinko, sama schovana za nickem se nestydi?
4.11.2010 22:01 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Zřejmě si mě pletete s páně Jílkovou bývalou laskou. Jen nevím, kterou. Pan Jílek jich měl povícero. Je to muž s pověstí velkého milovnika žen. Nepatřila jsem a nepatřím do okruhu jeho milenek.

Jj,milá "Jení"..........když se lže,tak se zapomíná,cose psalo ještě nedávno! Přečti si tvý příspěvky o něco blogů nazpátek.Tam si vysvětlovala jiný souvislosti s Janem,tak jsi ho tehdy oslovovala a dokonce jsi tam tvrdila,že si s ním 4 roky žila a že ho člověk může buď milovat a nebo nenávidět!!!!
4.11.2010 22:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Nepatřila jsem a nepatřím do okruhu jeho milenek.

Shoda jmen, nic víc, ale vím o koho jde. Já jsem jiná čarodějka ze zaklínače.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 22:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Prostě jste dementi a naletěli jste :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 22:16 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Já jsem jiná čarodějka ze zaklínače.

Tak uz se nam rodinka odkopala definitivne :-). Doktor se zapomnel odhlasit.
4.11.2010 22:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Tak uz se nam rodinka odkopala definitivne :-). Doktor se zapomnel odhlasit.

Vy debilové, měl jsem z vás srandu víc než si myslíte, jen jste potvrdili, co jsem vám říkal, beze mě se ani neuserete. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 22:26 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tohle neni ani lecitelne. Dement se bavi vlastni demenci.

pruhledna hra a slovnik hnilobneho duchodce se nedal nepoznat - jenom pan Smolik nechapal, chudak, asi mu to rodinka mela SMS poslat, aby se tolik netrapil.
4.11.2010 22:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tohle neni ani lecitelne. Dement se bavi vlastni demenci.

hele chlapečku, ty si dáváš práci aby sis ověřil v komentářích kdo co kde psal a chceš někomu vykládat, že si něco věděl? Ty se měsíce zabýváš mou osobou, píšeš kde můžeš, se svými komplici, zkoušíš mě vytočit. Pak přijdu na dva dny z jiným nickem a víš leda hovno.

Já mám z tebe srandu a srandu jsem měl jak jste znejistěli, nevěděli kdo to je. Jen jste si mysleli, že je to někdo z dřívějška. Zjištovali, nadávali Ritě, hledali kde mohli. Jestli je tu někdo za vola jsi to ty a tobě podobní. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 5.11.2010 09:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Nojo, teď z toho nebudu určitě spát. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.11.2010 22:54 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Shoda jmen, nic víc, ale vím o koho jde. Já jsem jiná čarodějka ze zaklínače.

Smííííííích...to se ti teda povedlo! Tomu se říká přehmat!!!!Tohle prostě nevokecáš i když se setsakramensky snažíš!!!!Jdu si honem přečíst všechny Yenýčky! A tobě radím už raději přestaň dědo nebo se dovíme co nevíme !!! :)))))))))))

4.11.2010 23:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tak si přečti ty komentáře k yen trubko, jak sháníte, dumáte, kdo to je? nikdo neřek Jílek to je. Všechny možný úvahy a všechny vedle, musel jsem ti to říct, protože byste do ted dumali jako slepý štěňata. Kdo byla yen? No hádej? protože existuje. Jen jsem si ji vypůjčil :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 4.11.2010 23:08 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A já už myslela, že to byla opravdová Justýna :-). To jste nás teda převez všechny.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Marcela* avatar 4.11.2010 23:13 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ale to "by jste" mi tam bylo od začátku podezřelé ;-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
4.11.2010 23:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
No nebyla Marcelo, bavil jsem se tou ženskou rolí, už mi na ni naletěli i jinde, na chatu "holka s holkou" mi děvčata posílaly fotografie. :-) . Každej říká potom, že mu to bylo jasný, ale jasný to nebylo nikomu. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 23:22 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
pani nebo slecno Marcelo - nevim koho prevezl (snad Smolika, tem veri vsemu), pokud si prectete reakce na Jenifer, tak od zacatku se vsichni shoduji, ze rukopis a styl odpovida praci dementa, s chybama, jenom se nemohli shodnout, zdali to je

- MUDr. - Ritka - oba magori dohromady :-)

Ten posuk je jeste blbejsi, nez jsem si dokazal predstavit, tolik casu travit u pocitace ukazuje hloubku jeho dusevniho zivota
4.11.2010 23:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tolik casu travit u pocitace ukazuje hloubku jeho dusevniho zivota

tak to máme asi společný, jenže já jsem převážnou čásrt života trávil bez počítače a ty celý svůj dosavadní život trávíš u počítače. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 23:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tak od zacatku se vsichni shoduji, ze rukopis a styl odpovida praci dementa,

tak mi ty komentáře ukaž trubko. Velká nejsitota, jestli to psala Rita, o mě ani slovo, prý jen jestli ji nenapovídám. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 23:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A ty Yene asi zase budeš obnošená slípka, co si zkouší vykvokat vztah na chatu. Jenže Hnílka ti obsadila Řiťka a s námi mladými inteligenty si nemáš co slepičit

tady :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 23:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
yen nejsi ty,to je tvoje slípka,která udělala chybku a tím to rozkryla!!!! Teď jsem si čet příspěvky yenifery.Na Řiťku to sedí jako prdel na nočník!to je její styl a některý tvoje výrazy který už má zadřený pod kůží

Bud si slepej ty shodo, nebo nevidíš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 4.11.2010 23:33 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
No jo tak vy vidíte Ritu či JJ za každým. Svého času i Rita byla podezřívaná že je JJ. I já. Já se přiznám, že jsem si myslela, že Yenefer je "bývalka". Každopádně je to úlet parádní. No nic jdu spát.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 5.11.2010 09:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Hele, mě z toho můžeš klidně vynechat. Jestli věřím nebo nevěřím, není podstatné. Mně je to totiž úplně srdečně jedno. :-) Zajímají mě důležitější věci.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
4.11.2010 23:17 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tak si přečti ty komentáře k yen trubko, jak sháníte, dumáte, kdo to je? nikdo neřek Jílek to je.

Ale jdi ty slinto, yen nejsi ty,to je tvoje slípka,která udělala chybku a tím to rozkryla!!!! Teď jsem si čet příspěvky yenifery.Na Řiťku to sedí jako prdel na nočník!to je její styl a některý tvoje výrazy který už má zadřený pod kůží.Tak slintej dál a nešetři se ,třeba tomu uvěříš že si nám to chtěl nandat!!!!!! :-D
4.11.2010 23:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Chlapečku, ty jsi hlupák a hlupákem zůstaneš, to vubec nebyla ženská, ale já, nejsi první kdo naletel. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 23:39 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Chlapečku, ty jsi hlupák a hlupákem zůstaneš, to vubec nebyla ženská, ale já, nejsi první kdo naletel

Naletěl sem? Tak je to fifty fifty.Ty si mi naletěl jako ženský zase U Magora.Věř že sem se taky bavil!!!! Myslím,že pro úspěch zopakuju,dědo! :-)))
4.11.2010 23:46 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ty si mi naletěl jako ženský zase U Magora

Musím upřesnit,že se nás bavilo víc! střídali mě dva kámoši!ale to si asi nepostřehnul!
5.11.2010 00:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
střídali mě dva kámoši!ale to si asi nepostřehnul! to si jen kompenzuješ tady tu blamáž, jistě máš screen, jak jsem ti naletěl. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 00:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ty si mi naletěl jako ženský zase U Magora

zlatý voči, který to uviděli :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 00:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A pokud nemáš screen, jako že nemáš, tak jen tak blábolíš, ale tady si evidentně za vola byl ty. Plus další tví kámoši. Co se na mě střídají. Takže máte se ještě hodně co učit. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 00:48 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A pokud nemáš screen, jako že nemáš, tak jen tak blábolíš, ale tady si evidentně za vola byl ty.

to víš že mám screen ale jen pro vyvolený,dědouši ! ten musí ještě pobavit davy! :-)))nevadí ti to,že né?
5.11.2010 00:51 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
musí ještě pobavit davy! ))

vím,nemám s tebou podepsanou smlouvu na to,že budeš bavit davy,ale s tím se musíš holt smířit :- D
5.11.2010 00:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
vyvolený,dědouši

Jasně budete si ho ukazovat potmě v davu, jo jo :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 01:05 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jasně budete si ho ukazovat potmě v davu, jo jo

Jj budeme ho šířit a tím i tvoji "slávu " perverzo :-))))
5.11.2010 06:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Bezva, jsem narcis a nemůžeš mi udělat větší radost. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 06:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jinak tady je veřejná diskuse, takže nevím čím vyhrožuješ? Tedy vím, že si ji kdokoliv může přečíst a co se týče chatu, no tak to už mi asi pětkrát někdo vyhrožoval, dva šířili, a už je to nuda s těmi vyhrůžkami. Pořád mi někdo vyhrožuje, že někam napíše, něco uveřejní, někdo mi nadává. Nic nového pod sluncem.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 18:27 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Jinak tady je veřejná diskuse, takže nevím čím vyhrožuješ?

Ty to vnímáš jako výhrůžku? Já se jen bavím se svými přáteli.Prostě si děláme rádi prdel z dědy jílka.Dobrej relax :-D
6.11.2010 18:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ty to vnímáš jako výhrůžku? Já se jen bavím se svými přáteli.Prostě si děláme rádi prdel z dědy jílka.Dobrej relax :-D

zatím si tu za vola, i se svými přáteli, kreténe. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 19:08 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
zatím si tu za vola, i se svými přáteli, kreténe.

Důležitý jsou pocity,dědo.To by si jako psychoterapeut měl vědět.Nepřipadám si tu za vola,ani mi to tu nikdo,kromě tebe nepodsouvá.Myslím,že máš lepší skóre!
6.11.2010 19:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Důležitý jsou pocity,dědo.To by si jako psychoterapeut měl vědět

tak ty máš pořád pocit, že ne ale prokazatelně si tu za vola. Tak si pocit, že nejsi, užij. Pohrál jsem si s tebou a tvými kámoši jako kočka s myši. Tři dny si dumal, kdo je kdo? Pak si komik, jak mi vyhrožuješ. Mě by zajímalo čím, že někam něco napíšeš? Jů už se tu třesu hrůzou. No to je tak asi všecho, píšeš debility a debilem si. Prokazatelně i se svými kámoši. Jo nezapomeň na ten screen a napsat do blázince a na ČT, už se na tebe těší. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 20:44 Mattern
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
napsat do blázince a na ČT, už se na tebe těší.

Beru to jako vlídné pozvání a povolení, tak proč ne? Nebo slovy senila - mám teď písemnou smlouvu na vyžádání. Možná nemají čas v obou institucích číst všechny příspěvky na webu, tak se dá udělat přehled Top 100 intelektuálních projevů pana doktora z PPP kliniky.
6.11.2010 20:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Beru to jako vlídné pozvání a povolení, tak proč ne?

No právě, jeden debil co jim napíše, je stejný jako milion debilů co jim napíšou, doufám, že se podepíšeš a dáš zpáteční adresu. Přijdu tě pak navštívit, probereme to. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 21:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A ukážeš jim také své nové parohy. Na ty nezapomeň, to byla chyba. Slušejí ti.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 21:39 Mattern
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Právě jsi to stbáku povolil písemně. Hodláš přijít s dalšími soudruhy? Smajlíku?
6.11.2010 21:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Právě jsi to stbáku povolil písemně. Hodláš přijít s dalšími soudruhy? Smajlíku?

jako k vůli tobě? Myslím, že ne, jsem zvědavej na tvé vypracované tělo squashem, jistě máš svaly jen se svalit. Pošli mi fotku. Nejlépe v trenkách, teda jestli mášš na trenky a nenosíš bederní roušku. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 7.11.2010 09:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Pošli mi fotku. Nejlépe v trenkách, teda jestli mášš na trenky a nenosíš bederní roušku.
...nebo vuvuzelu, jako ty domorodci :-D
5.11.2010 06:38 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Ale Jane, už ty nicky přestaň střídat, snad si tu nepovídáš sám se sebou?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
5.11.2010 06:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Takhle mě prásknout, že ty jsi z mého fan-clubu? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 12:06 Řiť-Gabriely
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Řiťko, ty's fakt překonala všechny očekávání stupidnosti, od vstupu na linux stále víc a víc kopíruješ toho vola - tvůj rukopis je pochopitelně čitelnej, protože tvůj negramot nebyl dlouhodobě schopen ohlídat ani styl, ani gramatický chyby, a nakonec i správné přihlášení. Docela správně někdo napsal, že takový píčoviny může psát buď Hnílek sám, nebo s tebou, nebo oba dohromady - sám bych tipnul třetí variantu - to nemohl vymyslet jenom jeden blbec :-).

Docela mne zaujalo, že jste na sebe pěkně proflákli, že jste si na diskuzi ČT psali pod tím nickem vlastní pochvaly - to je opravdu hodné charakteru modrých ptáků. Kam se hodláš nechat stáhnout tím blbem - je to v zaslepenosti, naivitě, nebo prostě stejná intelektuální úroveň.

Zklamala's mne Řiťko, v začátcích to mělo šmrnc, který si např. Marcela přes občasné výkyvy drží.
5.11.2010 12:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Docela mne zaujalo, že jste na sebe pěkně proflákli, že jste si na diskuzi ČT psali pod tím nickem vlastní pochvaly - to je opravdu hodné charakteru modrých ptáků

To máš zase halucinace vid, kde a který? Zase blouzníš.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 12:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
protože tvůj negramot nebyl dlouhodobě schopen ohlídat ani styl, ani gramatický chyby,

Já ti řitko přepošlu tvé komentáře, kde ty zcela klidně obviňuješ Ritu, z toho, že neco psala. Tedy ve všech to děláš, holt si za blbýho/blbou a pokoušíš se z toho vymotat. Prostě jsem si s tebou pohrál a ty jsi to zobal/a jak cvičený holub z ruky. Tak to tak neprožívej. :-) prostě tři dni jsem si s tebou hrál. Na zkopírované jméno čarodějky ze zaklínače.

nemohl vymyslet jenom jeden blbec

Prostě se máš za genia, a ten "blbec" tě krmí čím chce a ty to polykáš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 13:04 Řiť-Gabriely
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Já ti řitko přepošlu tvé komentáře

A ty svoje stbácký bolševický výpisky si blonďáku děláš v pracovní době v blázinci nebo během tobě finančně prospěšné činnosti na schůzce s klientem???
5.11.2010 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
během tobě finančně prospěšné činnosti na schůzce s klientem???

Kdy chci a ty se vyptávat :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
5.11.2010 20:14 Řiť-Gabriely
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
S čím máš problém negramote?? Jen tam moc otazníků??? Vždyť neslepíš jedinou větu se správnou interpunkcí, vidláku.
6.11.2010 19:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
S čím máš problém negramote?? Jen tam moc otazníků??? Vždyť neslepíš jedinou větu se správnou interpunkcí, vidláku.

to jo, máš tam moc otazníků, zřejmě se domníváš, že čím víc otazníků, tím je ta otazka chytřejší. Ale není, to ti nikde neřekli vid? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 19:44 Řiť-Gabriely
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
během tobě finančně prospěšné činnosti na schůzce s klientem???

Kdy chci a ty se vyptávat

Nějak se to snažís zamluvit - tobě se pičusi nikdo nesměje, že si při mluvení šlapeš na jazyk, tak aspoň neprovokuj, když nerozumíš ani obyčejné psané češtině. Kydni si tam smajlík - jenže mne tak napadá, že při svý blbosti a vzdělanosti ho tam máš naprogramovanej a ani ho neumíš odstranit - moc se nepletu, co, butthead?
6.11.2010 19:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Řiť-Gabriely prdelní nick máš a rozumu stejně jako ta prdel, tak se nevytáčej. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 20:38 Řiť-Gabriely
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Nevykrucuj se lopato, česky neumíš psát, verbálně si šlapeš na jazyk, tak by ti to ta tvoje Prdel mohla aspoň opravovat v písemném projevu. Jako typický hnilobný srab utíkáš z odpovědi...
6.11.2010 20:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Nevykrucuj se lopato, česky neumíš psát,

dělám co uznám za vhodné kriple. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 21:37 Mattern
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
během tobě finančně prospěšné činnosti na schůzce s klientem???

Kdy chci a ty se vyptávat

Napadl jsi mou poznámku, tak se ukaž, z jakého důvodu? Nebo jenom budeš nadávat, protože nemáš, lopato, žádné vysvětlení?
6.11.2010 21:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Napadl jsi mou poznámku, tak se ukaž, z jakého důvodu? Nebo jenom budeš nadávat, protože nemáš, lopato, žádné vysvětlení?

nevím ranaři, ještě jsem o tom nepřemýšlel, třeba to ze mě vymlátíš až mě najdeš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 20:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Máš to těžký vid, tolik se mi muset věnovat. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 23:31 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Všechny možný úvahy a všechny vedle, musel jsem ti to říct, protože byste do ted dumali jako slepý štěňata. Kdo byla yen? No hádej? protože existuje. Jen jsem si ji vypůjčil

Babetko pojď se podívat na tu infantilní radost tvýho stvořitele!To ti bude stát za to! A k jéžíšku se nespleteš,když koupíš balík pampers :-)))
4.11.2010 23:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Všechny možný úvahy a všechny vedle, musel jsem ti to říct, protože byste do ted dumali jako slepý štěňata. Kdo byla yen? No hádej? protože existuje. Jen jsem si ji vypůjčil

Chápu, že je ti blbý, že si byl za vola, ale byl, no tak se s tím smiř. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
4.11.2010 14:42 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
vy o sobe mluvite ve treti osobe yenefer

tak to bude asi nejakou psychickou poruchou

hele me je fuk cim trpite ja se o vas nezajimam vy jste jenom papousek na kliku zaseknou se vam kolecka dopapuskujete a pudete do smeti

jestli vys jeste nekdo vystrida to nevim spis ne jako jo ale me vas plechovy bubinek nebere
4.11.2010 14:55 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
jestli vys jeste nekdo vystrida to nevim spis ne jako jo ale me vas plechovy bubinek nebere

Z jakého důvodu mě informujete o svých prioritách? Mě jsou lhostejné. Vašimi slovy, "co vás bere a co vás nebere." Zřejmě máte potřebu informovat své okolí o svých preferencích. Jen jste se zapomněl zeptat, zda je to pro někoho z vašeho okolí zajímavé.
4.11.2010 15:12 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
ja vas o svych preferencich neinformoval ale vzhledem k te vasi poruse identity se nedivim ze vsechno vnimate po svem nebudu vam nic vyvracet jeste dostanete hystericky zachvat

kdyz jinak nedate vy k tomu co ja preferuji mate hoooooooooodne daleko ve vsech ohledech

4.11.2010 15:16 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
kdyz jinak nedate vy k tomu co ja preferuji mate hoooooooooodne daleko ve vsech ohledech

Ale já s vámi nesoutěžím, nemám důvod. Mě moje priority zcela vyhovují. Pan Jílek s vámi také nesoutěží a paní Rita také ne. Zdá se že běžíte závod jednoho muže. Pokud jste muž. Podle způsobu vyjadřování spíš ještě chlapec.
4.11.2010 16:58 Anonymous
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
A ty Yene asi zase budeš obnošená slípka, co si zkouší vykvokat vztah na chatu. Jenže Hnílka ti obsadila Řiťka a s námi mladými inteligenty si nemáš co slepičit :-).

Nemáš trošku pracovní úchylku, jak tady každého hodnotíš - podíval jsem se na poslední 2 dny, a už jsi prokádrovala několik osob, které si troufly mít jiný názor na tvýho trpaslíka. Jsi na chatu, a ne v blázinci, majdýr
4.11.2010 21:36 Yenefer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
mít jiný názor na tvýho trpaslíka.

mého trpaslíka? Hmm, koho máte na mysli?
4.11.2010 23:23 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
myslim, ze te doktore popsal NN docela dobre :-)
3.11.2010 16:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Kecáš práskači, nemáš už na internet, tak tě vykopli a ted se jdeš nabízet do podchodu. Máte tam s matternem a abc svý místo. Vždycky když jdu kolem, tak vás tam vidím. :-) Napiš blog, jak jde živnost.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
xxxs avatar 5.11.2010 03:36 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ked sa tu tak uvolnene diskutuje, rad by som sa opytal na nieco intimne. co to moze znamenat, ked stary chlap zacne sam seba oznacovat zenskym menom?
5.11.2010 06:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
ked stary chlap zacne sam seba oznacovat zenskym menom?

v diskusi některými účastníky pro toho chlapa zábavu, hlavně když odpovídá jako oni nečekají. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
xxxs avatar 6.11.2010 01:45 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
tak potom je to zasluzna cinnost. priviest mysel druhych ludi do uzasu a sam seba odmenovat malou radostou. to je obojstranne vyhodne.
6.11.2010 20:06 jk0man | skóre: 4 | blog: jk0blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pane Jílku, musím říci, že v mnoha věcech s vámi souhlasím. Zkušenosti říkají, že pokud o něco usiluju násilím, zpravidla se to nedaří. Až když to úplně nechám jít, začnou věci fungovat, jak mají a dařit se. Děkuji za hodnotný zápisek, takových myšlenek nikdy není málo :)
6.11.2010 20:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Díky
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
6.11.2010 20:40 Mattern
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Máte kliku, že pan doktor byl zrovna na příjmu. On totiž většinu času věnuje hodnotnějším věcem, než nepřetržitému čatování a fakování ostatních diskutujících.
6.11.2010 20:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ráno jsem se probudil
Máte kliku, že pan doktor byl zrovna na příjmu.

To je pro tebe dost k neunešení vid: :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.