Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 19:03

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
22.12.2010 13:20 faha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Je to tak, lidi chodi radi, alespon nekteri ... http://www.prvnipesi.cz

22.12.2010 13:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pěkný :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
belisarivs avatar 22.12.2010 13:36 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To nechapu. Jako ze jste se prosel a to melo prospet slecne/pani, ktera s Vama nesla? Jak?
IRC is just multiplayer notepad.
22.12.2010 13:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Tak my katolíci věříme, že když vykonáme pout na nějaký dobrý úmysl, může to tomu dobrému úmyslu pomoc, tak asi tak.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Dalibor Smolík avatar 22.12.2010 17:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
I kdybychom nevěřili na nějaké zázraky, každopádně pouť za nějakým účelem je dobrá propagace akce. A to již mohou uznat i nevěřící. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.12.2010 18:22 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
dobrá propagace akce

Pokrytectví a cynismus.
22.12.2010 18:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pro mme to smysl mělo. Ja jsem skutečně šel s tím, že ona pouť pomuže. Aspoň trochu. Stálo mi to zato, kdyby ne, letěl bych do USA na dovolenou.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 08:52 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pomohla ta pout? Alespon trochu?
23.12.2010 08:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jasně Milado, než se se mnou Markéta rozešla, tvrdila, že má jen dva měsíce života. Pak mi psala, že ji dávají víc jak šedesát procent, že se uzdraví a že když do pěti let nepřijde recidiva, tak bude zdravá. Tak nevím kolik ji to pomohlo, ale šel jsem s tím úmyslem aby ji to pomohlo.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 12:28 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dekuji za nadejnou odpoved.
Darth Phantom avatar 23.12.2010 12:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991

Paní MVR, kdysi jsem po vás chtěl odpověď v diskuzi o náboženství. Vy jste mě na to neodpověděla, poněvadž jste se mnou neuzavřela smlouvu o interview a komunikaci na veřejném fóru. Ta odpověď, kdo jako první vypustil zlého džina z lahve je v mém prvním komentáři. Píše se tam o vybíjení pronárodů, jejich pobíjení a pálení tesaných soch. Takže to je ta odpověď, kdo jako první či spíše co jako první začalo šířit tu nenávist. Ale v pořádku, pokračujte v interview s upírem, diváků stále přibývá.

Chtěl jsem sice navázat diskuzi s panem Smolíkem, ale myslím, že to nebude třeba. Někdo tady trefně napsal, že pan Smolík je jakýsi Šalamoun. Já bych to viděl spíše na Ďáblova advokáta s jemným vystupováním a diplomatickým kufříkem, co jen leští tu Aladinovu lampu do vysokého lesku. Lampu ale není třeba leštit, on ten džin vyskočí zcela sám a vystaví se k obdivu masám.

Co se týče pana Jílka, tak jsem si přečetl ty velmi ubohé lži, které Jílek v nočních hodinách vytvořil. Na to můžu říci pouze toto: Pokud budeš i nadále šířit tyto ničím nepodložené lži, Yenefere, Evelýno, satore a ferdo Jílku, tak se s tebou klidně u toho soudu sejdu. To bude ta příležitost, kdy ti budu moci dát jednu do zubů. Jinak žádnou jinou příležitost vyhledávat nebudu, za to mi rozhodně nestojíš, ferdo Jílku.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
23.12.2010 14:26 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Paní MVR, kdysi jsem po vás chtěl odpověď v diskuzi o náboženství. Vy jste mě na to neodpověděla

Omlouvam se, Vas dotaz jsem zrejme prehledla. V co lide veri je jejich vec. Na rozbor ruznych nabozenstvi se nekvalifikuji. Jsem zena, papezem nikdy zena nebude, takze nemam zadny padny duvod se o ruzna nabozenstvi nejak hluboce zajimat. Vim jen jedno. Kdyz se verici ocitne v zoufale situaci, ma se na koho obratit. Neni sam proti vsemu. Zminena kniha byla mnohokrat prepisovana, puvodni zneni mohlo byt jine, i jeji puvodni zamer. Jakym zpusobem bylo nabozenstvi vyuzito nebo zneuzito je vseobecne zname,
Darth Phantom avatar 23.12.2010 15:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Zminena kniha byla mnohokrat prepisovana, puvodni zneni mohlo byt jine

Ano, to je pravda. Bibli jsem četl, Korán jsem nedočetl, protože mě to přestalo bavit. Ani ta Bible mě moc nebavila, tam než se dočtete kdo koho zplodil, tak u toho dřív usnete. Ona je to taková snůška hovadin a nesmyslů s téměř žádnou historickou hodnotou. V Koránu je ta nenávist a agresivita taky, ale jak říkám, mnohem starší je jiné náboženství.

Kdyby se ta víra omezila třeba jenom na to desatero, tak s tím bych souhlasil. On se podle toho ale stejně málokdo chová, jak tady píšete o tom zneužívání náboženství. No to je fuk. Víra není záležitostí rozumu, jak tady někdo níže napsal. A proto prostě v žádného boha nevěřím.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
23.12.2010 17:40 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Napíšem to celkom otvorene. Mám našu vzájomnú korešpondenciu. Keď si ju čítam, a je o všeličom, aj teraz s odstupom času viem, čo ste mysleli úprimne, a v ktorých e-mailoch ste už len kľučkovali a vyjadrovali sa šalamúnsky ako pán Smolík. Rovnako aj keď tu napíšete nejaký komentár(nemyslím len Jílkov blog), je jasne rozoznateľné, kedy je to z Vašej strany len výhybka a objednaná ( žiadaná ) replika z prepísaného scenára, a kedy reagujete z vlastného popudu a záujmu. Napriek tomu trápnemu pokusu s ,,rejpandou" si myslím, že ste mi po celý čas neklamali, v niektorých e-mailoch ste sa v mnohých veciach úplne zhodovali, Vaše postrehy boli trefné a pravdivé. Nepochopila som ten prudký obrat o 180°, ja som k Vám bola otvorená a odpovedala som Vám na mnoho aj osobných otázok.Preto Vaše neskoršie správanie vnímam ako pokrytectvo a podraz.
23.12.2010 18:17 Dlaždič má vánoční volno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
P. S. pani Milada iste pochopila, že to poznámka k nej... ale mohla by to prehliadnuť
23.12.2010 21:33 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Mila pani ze Slovenska. Uz jsem se jednou zminila ze se blog ktery jste si a nepochopitelneho duvodu vztahla na sebe byl o jine osobe. Nikoho jsem nejmenovala. Tim pro me toto neprijemne nedorozumeni skoncilo. Preji Vam prijemne proziti Vanocnich svatku v rodinem kruhu a dobrych pratel.
23.12.2010 23:42 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Mám iný názor, ale ten už som napísala priamo Vám (ešte sme si tykali a oslovovali sa krstným menom) a dodatočne s väčším odstupom som si nad tým zauvažovala v blogu(nikoho som nemenovala).Týmto je celá tá vec uzavretá. Mám dovolenku, a vtedy dávam prednosť magickým kruhom:-).Pekný slnovrat.
24.12.2010 00:27 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Shodou okolnosti mam take nekolik dni placene volno. Z predvanocni generalky doma mam ztuhly krk, take se venuji magickym polokruhum -lednice-PC-podlit krocana-PC-hovory-PC. Destivy slunovrat jsem slavila vcera, Vanoce oslavim zitra.
23.12.2010 16:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Yenefere, Evelýno, satore a ferdo Jílku, tak se s tebou klidně u toho soudu sejdu. To bude ta příležitost, kdy ti budu moci dát jednu do zubů. Jinak žádnou jinou příležitost vyhledávat nebudu, za to mi rozhodně nestojíš, ferdo Jílku.

na to si smrkolo koupím lístek do první řady. :-) Takže si zvykni, že pokud ty o někom jako o mně ja o tobě jako ty o mě. Musíš si zvyknout, že pinčl tvýho kalibru, když už tedy se chceš bavit tímhle způsobem, dostane jen co chce rozdat. :-) Humoristo. Bež strašit lachtany do Zoo, dementní paviáne. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 16:46 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pokud budeš i nadále šířit tyto ničím nepodložené lži, Yenefere, Evelýno, satore a ferdo Jílku, tak se s tebou klidně u toho soudu sejdu.

Zajtra je síce ten kresťanský sviatok, ale pod tento záver sa podpisujem a prídem tiež, pretože aj v mojom prípade toho džina vypustil pán Jílek a jediné, čím sa mu podarilo sa ma hlboko dotknúť, je lož o mojom správaní sa k jeho bývalej známej, a teda o mojej absolútnej bezcharakternosti. To sa odpustiť nedá.
23.12.2010 20:14 Jenda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Připadá mi, že paní MVR mistrovi Jenovi usilovně podkuřuje, podíval jsem se na jeho výtečnou blogovou stránku, a tam komentuje (a pochopitelne pozitivně) jenom ona. Asi mají něco společného ;-)
23.12.2010 22:06 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jendo, pokud jde o pratele, ridim se jednim moudrym prislovim.

"Kdyz neumis rict neco hezkeho, potesit, povzbudit, pobavit, rozesmat, nerikej nic."

Priznavam ze sem tam selzu, perfekni nejsem a nikdy nebudu, neni to muj zivotni cil.
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 23:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Já bych to viděl spíše na Ďáblova advokáta
Nojo, advokáta ďábla - ale kde vlastně je ten ďábel? Já žádného kolem sebe nevidím. Člověk nesmí vidět kolem sebe přízraky, jen lidi z masa a kostí. No a když mi ten člověk v okolí není po chuti, tak jej prostě vynechám nebo si to s ním vyříkám. Nic víc v tom není. Dokud je demokracie, žádný jedinec nevyrostel tolik do nebe, aby ohrožoval ostatní. A doufejme, že tomu tak bude i nadále.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 09:24 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Vy, paní, Jílka moc neznáte a píšete si s ním výhradně na veřejném fóru a všechno tohle jsou pro Vás nové informace, jak vidím. Pokračujte v interview pro vděčné diváky.-).
23.12.2010 13:10 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Respektuji soukromi, osobnim dotazum se obvykle vyhybam. Vedl me k dotazu predesly prispevek, dlouho jsem se k dotazu rozmyslela. Cynismus neni na miste. Zit se zakernou nemoci dokazi jen statecni jedinci.
23.12.2010 16:51 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Ja viem, že to všetko je trochu inak a Vy to viete tiež.
24.12.2010 23:51 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask remains a fool forever.
Darth Phantom avatar 22.12.2010 19:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
každopádně pouť za nějakým účelem je dobrá propagace akce.
Po pravdě řečeno, tak téhle formulaci moc nerozumím. Ale rozumím tomu, že vy zde vystupujete jako jakýsi arbitr. I kdybychom uvěřili nějakému náboženskému nesmyslu, že nemocnou přítelkyni zachrání putování chodce po horách v Itálii, tak ale stěží uvěříme tomu, že autor má svůj nejfrekventovanější výrok a moudro "neuzavřel jsem s tebou smlouvu" ze své hlavy. Neboť je psáno:
Až tě Hospodin, tvůj Bůh, uvede do země, kterou přicházíš obsadit, zažene před tebou početné pronárody, Chetejce, Girgašejce, Emorejce, Kenaance, Perizejce, Chivejce a Jebúsejce, sedm pronárodů početnějších a zdatnějších, než jsi ty. 2Hospodin, tvůj Bůh, ti je předá, abys je pobil. Vyhubíš je jako klaté, neuzavřeš s nimi smlouvu a nesmiluješ se nad nimi, 3nespřízníš se s nimi, svou dceru neprovdáš za syna někoho z nich ani jeho dceru nevezmeš pro svého syna. ...5Proto s nimi naložíte takto: jejich oltáře rozboříte, jejich posvátné sloupy roztříštíte, jejich posvátné kůly pokácíte, jejich tesané sochy spálíte....
Ona jsou ta náboženství veskrze láskyplná a mírumilovná. Slavíme Vánoce protože se narodil Ježíšek v městě Betlémě, který kvůli náboženství a zajímavé politice nebude snad nikdy pod úplnou samosprávou těch, kterým ta země patří. Ale čert to vem - hezký a veselý Slunovrat vám pane Smolíku a všem.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
22.12.2010 19:26 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
dekuji za prani a dovolte abych i Vam podekoval za tu neunavnou a tezkou praci zde, kterou jste snad prispel k tomu, ze ten hajzl snad konecne odsud odtahne.
22.12.2010 20:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Neodtahne :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
22.12.2010 20:56 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dade, ty komsomolce, odejdi radeji ty. Nemam rad Jilka ani tebe, ale pravo zde se projevovat mate bohuzel oba. :-)
23.12.2010 01:58 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
komsomolce

Ty jílkoviny se šíří jako encefalitida, soudruzi.

23.12.2010 08:48 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Prvni priznak encefability je ztuhly krk z odtahovani nabytku od sten pri predvanocnim uklidu, ze jo?
23.12.2010 08:59 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
příznaky encefability neznám, proti infekci z klíšťat a jiných parazitů je očkování
23.12.2010 23:09 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Hahahaaaa, jak je videt, odskakovat od rozepsane vety na pul hodiny se nevyplaci. I kdyz infekci mozku muze kliste take zpusobit. No nic, jdu se venovat dalsimu hovoru, jsou Vanoce, spojeni je zatizene.
Dalibor Smolík avatar 22.12.2010 23:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Čtu tady o bourání oltářů a podobně .. lidé se chovají jako hovada po celou historii lidstva, je jedno, o jaké náboženství nebo -ismus jde. O tom žádná.
Ale přes tu bídu se pár lidí nebo skupin snažilo o nápravu. Samozřejmě, že putování nějakého chodce po horách asi nemocného člověka nevyléčí samo o sobě, ale ten poutník vydá signál do světa: "není mi jedno, jak ten a ten dopadne". To jsou nesmírně důležité věci, leckomu to psychicky pomůže - prostě nejsem v tom problému sám. Psychika dělá hodně nejen pro toho nemocného, ale i pro ostatní lidi. Pocit sounáležitosti je nesmírně pozitivní faktor. Nemluvme o tom, zda nějaký Bůh existuje či nikoliv. Mluvme o tom, zda se najdou lidé, kterým můj osud není lhostejný, pokud se najdou, nesu svůj osud trochu lépe. To je málo?
Lidé technicky založení (myšleno v české kotině) berou život jako matematickou, fyzikální a chemickou laboratoř. Vše musí naprosto do sebe zapadat. Ale není tomu tak. Jsou věci, zdánlivě nelogické a nesystémové, které pomáhají (ale i působí negativně). Život opravdu není vědecký pokus, který za daných podmínek musí dopadnout vždy stejně. A tak slavme slunovrat nebo Ježíška. Patří to právě k těm tzv. iracionálním prkům života, které naštěstí nikdo neodbourá, i když pokusy v minulosti i přítomnosti byly nesčetněkrát.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.12.2010 23:20 Modeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Nemluvme o tom, zda nějaký Bůh existuje či nikoliv.

Já věřím, že existuje, protože to tvrdí Jílek a ten ví všechno. I proč je Země placatá.
23.12.2010 00:04 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
lidé se chovají jako hovada po celou historii lidstva

- to má být omluva chování jednotlivce, který se právě teď a tady chová jak hovado? Člověk s pocitem sounáležitosti se tak nechová.
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 01:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
No, myslím si, že se tady směšují dva různé problémy. Lidově řečeno "já o voze, ty o koze". :-)
Člověk s pocitem sounáležitosti se tak nechová.
Myslím si, že kdyby kdokoliv tady nadnesl nějaký závažný osobní problém, najdou se lidé, kteří rádi pomohou, minimálně radou. Dokud se tady předvádí přesněji blíže neurčené množství sebevědomých a úspěšných mladých mužů, kteří všechno vědí, není nutné takovou věc zatím řešit. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 01:18 Modeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dokud se tady předvádí přesněji blíže neurčené množství sebevědomých a úspěšných mladých mužů

že by hr.Jílek byl mladý muž :-( ......
23.12.2010 01:43 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
ti sebevědomí, úspěšní a mladí muži mu žerou nervy, berou mu přednostní právo na samice :-)
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 11:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jasně, tuhle reakci jsem čekal .. no, všichni tady mladí nejsme. To se holt nedá oddiskutovat. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 01:45 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
vy neste Smolík, ale Šalamoun :-)
23.12.2010 05:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dalibore, dělám věci, kterým věřím. Takže věřím, že pokud vykonám pouť za něčí uzdravení s tím, že požádám patřičného světce o přímluvu, vezme mou ochotu něco pro to vykonat v potaz a pomůže, nebo se přimluví. Chápu, že je to pro mnohé hodno výsměchu a zesměšnění, leč to je celkem jejich problém.

Víra je záležitost rozumu. Bez víry bych se nepustil ani do podnikání, ale ani do toho abych vyšel na ulici. Bez víry je jakákoliv činnost odsouzena k neúspěchu.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 08:24 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dalibore, dělám věci, kterým věřím. Takže věřím, že pokud vykonám pouť za něčí uzdravení s tím, že požádám patřičného světce o přímluvu, vezme mou ochotu něco pro to vykonat v potaz a pomůže, nebo se přimluví. Chápu, že je to pro mnohé hodno výsměchu...

Sám tomu nevěříš. Věřící, který dává na obdiv svou katolickou víru davům mladých ateistů v internetové diskusi o ničem ? Proč, jaký má motiv ? Chce kontroverzní témou vyprovokovat protináboženské reakce, odlišovat se a zaujmout ?

Víra je záležitost rozumu

Tohle scholastické tvrzení je nesmysl, Tomáši Aquinský. Víra je záležitost upřimného citu - nebo chceš vypočítat Boha ? :-)... I když... manželství z rozumu, víra z rozumu... něco na tom bude.
Marcela* avatar 23.12.2010 11:02 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Víra je záležitost upřimného citu

Tak v tom s vámi naprosto souhlasím. Víru, ideály, či lásku, pokládám za nezávislé na rozumu.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
23.12.2010 11:12 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Tak u mňa, Marcela, už tie ideály korigoval rozum, som oveľa väčší skeptik, ako som bola ešte vo Vašom veku.Verím len hypotézam, ktoré sa mi ešte nepodarilo vyvrátiť. K Bohu sa nevyjadrujem. K nemu pristupujem tak, že ho možno má v sebe každý človek, a bu´d ho nájde, alebo nie a ani na jeho mene nezáleží.
Marcela* avatar 23.12.2010 11:25 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
K nemu pristupujem tak, že ho možno má v sebe každý človek, a bu´d ho nájde, alebo nie
Ano. S tím, že ateista není určitě "horší" než tzv. věřící. Kdyby to tak bylo, pak by např. ve státech, kde je většina katolíků, byla menší kriminalita atp. Což se neděje :-). Za úplně nejhorší variantu považuji fanatismus. Zlatí ateisti :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 11:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Za úplně nejhorší variantu považuji fanatismus. Zlatí ateisti
No, tak jednoduché to zase není. Když pomoneme středověk, podíváme se do 20. století. Největší zvěrstva právě vykonali ateisté. Zatímco bolševici byli ateisté otevření, nacisté byli ateisté skrytí. Dali si ale velkou práci s tím, aby si naklonili (korumpovali?) Vatikán, mluvili o "prozřetelnosti", ale ve skutečnosti jediným bohem byl fýrer. Prostě náboženství jen vyměnili za světskou moc. Také se jednalo o fanatismus. Takže bych váš výrok poopravil - "nejhorší varianta je fanatismus, ať už náboženský (jakéhokoliv náboaženství) nebo ateistický."
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 11:52 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
zaujímavý je pohľad niektorých historikov na španielsku inkvizíciu... vraj to vôbec nebolo tak, ako to neskôr bolo prekrútené, svetská moc v tomto smere vyčíňala oveľa bezprávnejšie... ale bolo by sa v tom viac pošprtať a porovnať rôzne názory
23.12.2010 12:02 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Vatikán, mluvili o "prozřetelnosti", ale ve skutečnosti jediným bohem byl fýrer. Prostě náboženství jen vyměnili za světskou moc.

na to tiež existujú rozličné názory.Jedna verzia výkladu vzťahu fuhrera a cirkvi je, že pápež preto otvorene neprotestoval napr. voči genocíde Židov (o ktorej vedel po úteku slovenských Židov z Osvienčinu a mal na to aj rukolapné dôkazy, ktoré nepoužil), lebo sa obával, že potom urobí Hitler čo urobil po protestoch proti zaobchádzaniu so Židnmi v Holandsku. Bál sa, že potom by Hitler obrátil svoju nenávisť ešte viac proti cirkvi, a kňazi a kláštory by potom už vôbec nemohli byť útočiskom prenasledovaných. Tajne vydal vraj pokyny k ich maximálnej možnej ochrane a pomoci týmto ľuďom. Cirkevné inštitúcie poskytovali Židom azyl, schovávali ich v kláštoroch a cirkevných ústavoch, krstili ich... Okrem toho jednoduchí veriaci im pomáhali z vnútorného presvedčenia . Myslím tých , čo ,,mali v sebe Boha".
Marcela* avatar 23.12.2010 13:58 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Největší zvěrstva právě vykonali ateisté. Zatímco bolševici byli ateisté otevření, nacisté byli ateisté skrytí.
...ale ve skutečnosti jediným bohem byl fýrer
Vlastně je v tom i odpověď, jednalo se pouze o jiný druh fanatismu. Vzpomeňme na Stalina, takřka zbožštělá "nadlidská bytost"... Taktéž zde často omílaný Hitler, anebo Kim. Při Kimově narození se prý na obloze rozsvítila hvězda, nad horou se rozprostřela duha a to vše za zpěvu vlaštovek, na znamení narození Vůdce :-).

Já měla na mysli takové ateisty /agnostiky/, kteří nemají potřebu svůj pohled na svět jakkoli, neřkuli násilím, nikomu vnucovat. Být takovou "otevřenou nádobou" nepovažuji vůbec za špatné či nebezpečné.
Dali si ale velkou práci s tím, aby si naklonili (korumpovali?) Vatikán
Zřejmě náboženství přikládali velký význam...

Jinak, je známo, že mnozí z nejvyšších nacistů měli vřelý vztak k buddhismu /To jsou paradoxy, že?:-)/
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
23.12.2010 19:01 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Vzpomeňme na Stalina, takřka zbožštělá "nadlidská bytost"...

Stalin, aspoň čo som o ňom čítala od tých, ktorí seriózne skúmali jeho éru a jeho osobnosť, žiadne fanatik nebol! Bol predovšetkým manipulátor, ktorý sa dostal k moci a chcel si ju za každú cenu udržať, pretože spôsob, ktorým sa k tej moci predral a ktorým si ju udržiaval, pri jej strate mohol viesť len k jeho smrti : politickej aj fyzickej. Mal smrteľný strach zo straty pozície. On nebol ani presvedčený marxista, ani ateista, ani skutočne úprimne, pravoverne veriaci, aj keď študoval za kňaza a mal mystické sklony. Ak niekoho fanaticky nenávidel, tak svoju konkurenciu, hlavne intelektuálnu - až k smrti ( Trocký, Kirov...)
Marcela* avatar 23.12.2010 23:11 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Stalin byl posedlý či přímo ztělesněný ďábel. To, co po něm zůstávalo, toho bylo důkazem.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
24.12.2010 09:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jak praví stará židovská anekdota: To jednou přišel mladý Izák za rabim a povídá: "Rabi, já jsem ateista." A rabi se ho ptá: "Četl jsi Talmud?" "Ne," opoví Izák. "A Tóru znáš?" "Ne." "Tak já jim něco řeknu, mladý muži," odvětí rabi. "Oni nejsou ateista. Oni jsou ignorant!"
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Marcela* avatar 24.12.2010 10:01 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Njn. Jenže furt stokrát milejší ignorant než zhovadilý fanatik ;-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
26.12.2010 22:14 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Nacez mlady Izak poznamenal: Nevedej, rabi, ze ignorance je pozehnana?
23.12.2010 11:49 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Ateista v zmysle aktívneho odporcu voči Bohu a náboženstvu je tiež svojím spôsobom podobný bigotnému katolíkovi, dogmaticky trvajúcemu na svojej pravde. Mne sa páči ten poetický vzťah k ,,duchom" u prvotných náboženstiev, u prírodných národov.Je v tom veľa životnej múdrosti. Práve som ti niekde na internete čítala o českom ateizme. Na druhej strane u vás oveľa viac ako u nás hľadajú ľudia útechu vo východných a iných exotických vierach a filozofiách. Že by hľadali v tej mestskejšej civilizácii cestu späť?
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Návrat ke starým keltským a jiným pohanským zvykům a myšlenkám (plus východní filozofie) je evidentní v celé západní civilizaci, i když je to jen taková alternativa ke křesťanství, které v této lokalitě přece jen zapustilo dost silné kořeny.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 13:12 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
No. ja to pokladám tak trochu za teatrálnosť, keď sa s tým ľudia producírujú na verejnosti.S duchmi sa má rozprávať každý sám a potichu:-)
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 20:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
To je pravda. Já jsem s jedním rozmlouval (po večeři s fazolemi) tak hlasitě, že si ostatní zacpávali nos. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 23:16 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Neviem či viete, pán Smolík, ako ekonóm a nie chemik či fyzik,že ten plyn horí modrým plamienkom:-)... Ak máte rád experimenty, skúste si to niekedy overiť.
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 23:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Ak máte rád experimenty, skúste si to niekedy overiť.
Jo, to potvrzuji. Už jsme to zkoušeli na vojně. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 23.12.2010 23:33 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Já už jsem to sem někdy dávala, ale nedá mi to nezopakovat, když to tady řešíte. Na experimentu však nevypadá, že hoří modře :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Marcela* avatar 23.12.2010 23:37 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Ale fakt je, že ten prd je tak mocný, že ho asi umocnil nějaký přídavný plyn :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
23.12.2010 23:55 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Tak toto som videla naživo, u spolužiakov v internáte, možno ide o zloženie toho plynu a internátna strava ( slanina, klobásy, cibuľa, horčica...)sú vhodné na vytváranie farebných efektov.
23.12.2010 23:58 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
tiež mi to pripadá symbolicky... lebo ako tak čítam všelijaké tie debaty na rôznych fórach, je to ozaj na prd:-)

Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 23:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
No, možná to bude tím, že jsmě měli tenkrát k večeři modré fazole. :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
24.12.2010 00:01 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
len aby tie modré fazule nemali po nadmernom požití aj vedľajšie účinky ( šikmé oči)
Marcela* avatar 24.12.2010 00:07 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dead man´s fingers, 5 semen za 2 eura, to opravdu ponouká k podobným aktivitám :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
23.12.2010 14:18 temporary
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
<i>Takže věřím, že pokud vykonám pouť za něčí uzdravení s tím, že požádám patřičného světce o přímluvu, vezme mou ochotu něco pro to vykonat v potaz a pomůže, nebo se přimluví. Chápu, že je to pro mnohé hodno výsměchu a zesměšnění, leč to je celkem jejich problém

je mi z tebe na blití pokrytče jílku.doufám,že i ty věříš na boží mlejny co tě semelou. jsi uplně vypatlanej. dodnes si jistě nepochopil,proč se s tebou marketa rozešla.Když někomu zbejvají 2 měsíce života ,tak chce mít toho svýho člověka co nejblíže u sebe aspoň jako psychickou podporu.Ale nemocná marketa ti do poslední chvíle chystala hojnosti,jezdila za tebou z plzně a ty sám si se choval jako ten nemocnej,co potřebuje bejt opečovávanej,co nemůže zvednout prdel od kompu.marketě muselo docvaknout,že od tebe žádnou pomoc nemůže očekávat,že nejsi člověk do nepohody.si sobec,kterej si rozjel kariéru,takovýmu by byla nemocná ženská koulí na noze.a tvoje chůze? je to pro tebe droga.vyměnil si chlast za chůzi.vejšlap do itálie si vznešeně nazval poutí za uzdravení markéty.přeji ti,až ti bude pod psa,aby se tvoje nedošukaná jezinka šla za tebe pomodlit pokecala o tvým neduhu s černoprdelníkem a byla ti tak vzdálená,jako si byl vzdálený ty,markétě.taky ve svým profilu nejmenuje tebe,který ji pomohl ve chvílích nejtěších,ale tvou kamarádku.blbá vizitka pro tebe ,jako věřícího i jako terapeuta.
23.12.2010 16:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
31.3. 21:54 Markéta

Tak jsem si přečetla zdejší komentáře a zpětně i pár blogů včetně diskusí a nevím, zda je mi více zle z chemoterapie nebo z některých místních komentátorů. Domnívala jsem se, že místní komunita Linuxáků a jim podobných lidí, je trošku na jiné úrovni než chatová komunita např. místnosti Absolutně nejlepší pokecík pro 12-20let. Zmýlila jsem se. Vy opravdu nevíte, jaké je to žít se mnou jako s člověkem, kterému v 33-ti letech dávají dva měsíce života. Proto ten Janův blogový postesk, který někteří vzali tak úporně. Přeji Vám, aby život Vás a Vaše partnery/tky nepostavila do takového situace.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 17:00 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pochybujem, že je to pravé. A ak je, tak, vážená Markéta, dlžíte vysvetlenie, dôkaz o Jílkovom tvrdení, presnejšie osočovaní mojej osoby, o ktorý som Vás slušne niekoľko krát žiadala. Vy nemôžete vedieť, či náhodou niekto, koho ste takto urazili netrpí vážnym ochorením. Pokladám celú túto komédiu za obyčajné citové vydieranie nehodné toho, kto o sebe tvrdí, že má psychologické vzdelanie.Žiadna choroba, okrem duševnej, nie je ospravedlnením takého hnusného jednania, akého sa dopustil Jílek za Vašej spolupráce.
23.12.2010 17:03 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
a mimochodom, nie je to od tajemna.dusa a ani od marketa.doubravka
23.12.2010 17:07 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
navyše, pán Jílek písal, že Markéte šťastne absolvovala liečbu, je zdravá, takže informácia o pokračujúcej chemoterapii je nová a nečakaná. Že z Jílkovho vystupovania je každému súdnemu človeku zle, je mi jasné.
23.12.2010 17:40 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
slovy klasika "nasaď brejle a zkus číst" - třeba datum .... Jinak příspěvek je zkopírovaný z diskuse zde, na abíčku.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
23.12.2010 17:52 ta paní ze Slovenska
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Niekto tu písal o pohotovosti:-)... to je jedno, aký to má dátum... je to len ďalšia hlúpa manipulácia. Nie je na mňa dosť sofistikovaná:-)
23.12.2010 19:15 Řiť-Gabriely
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Ty bys vůbec neměla vylejzat děvko, a už vůbec psát o Markétě :-(
23.12.2010 19:22 Jílkovi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
pekne nazývaš svoju družku, ŘIŤ GABRIELY, alebo sa tak sebakriticky nazýva sama?
23.12.2010 19:26 Jílkovi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
a ty by si nemal písať o tom prípade s Markétou, lebo nie si sám, kto vie, ako to bolo, keď ste aj s ňou spolu chatovali a pritom bola ,,akože" niekde celkom inde...

a ja si tu budem písať kedy chcem, tu ma nezablokuješ:-), aby som si nemohla povedať čo si o tebe a o tvojich kydoch myslím a čo je aj pravda
23.12.2010 20:31 prefrontálny kortex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Někteří soucitní přátelé z chatu, kam chodí teď vést na sklo neúspěšné provokativní rozhovory s ,,kredencí" - Jílkovým poskokem - Rita-Gabriela pod pseudonymem,1.NoNameGirl, byli hodně zmateni odhalením značných rozporů v tvrzeních Jílka a jeho někdejší partnerky o průběhu její nemoci a léčby.

Já osobně pochybuji, že by člověk v takovém ohrožení měl vůbec pomyšlení na chatování s virtuálními známými a měl chuť jim lhát, že je někde úúúúúúúplně jinde a v docela jiné situaci, než ve skutečnosti právě byl. Byla totiž Jílkovi celou dobu za zády a dívala se, co si o ní s ním její známí píší. Neznám motivy chování té ženy.Proč lhala, o co jí šlo, když společně s Jílkem obelhávala lidi, kteří jí věřili a ronili nad ní slzy?

1NoName Girl byla označována jako hyena a k.... ( cituji) a byla jí připsána vina za to, že se Jílek vykašlal na svou nemocnou přítekyni.Jenomže pak si už ti diváci té nechutné frašky nebyli ničím jisti. A teď už vůbec ne, když je z ničeho nic z hyney a k....nejlepší kámoška:-). Už nad tím trapným divadelním představením jenom mávnou rukou.

Drby z chatu...njn.
24.12.2010 02:33 grandpa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
včera 19:15 Řiť-Gabriely Re: Itálie 1991 Ty bys vůbec neměla vylejzat děvko, a už vůbec psát o Markétě

..........................................................................

30 Nevaď sa pre nič za nič s človekom,

ak ti nič zlého nespravil.

31 Nezáviď násilníkovi

a nevoľ ani jednu z jeho ciest,

32 lebo sa hnusí zvrheľ Pánovi,

lež priatelí sa so statočnými.

33 Na dome bezbožného kliatba Pánova,

ale príbytok spravodlivých požehnáva.

34 Posmievačom sa posmieva

a milosť udeľuje pokorným.

35 Múdrym sa podostáva cti

a blázni hanbu ponesú.

(Je) naničhodník, ničomník,

(kto) chodí s falošnými ústami;

13 (kto) žmurká okom, (kto) sa nohou dorozumieva,

(kto) naznačuje prstami,

14 (kto) v srdci svojom (prechováva) prevrátenosti,

(kto) zamýšľa zlo v každý čas, (kto) zvady rozsieva.

15 Preto naň príde náhle záhuba,

zaraz bude zgniavený a pomoci (mu) nebude.

Šestoro vecí nenávidí Pán

a sedmoro je preň ohavnosťou:

17 pyšné oči, jazyk falošný

a ruky, ktoré prelievajú krv nevinnú,

18 srdce, ktoré snuje zlé zámery,

nohy, čo bežkom utekajú za zlom,

19 kto hovorí lož ako svedok falošný

a (ten), kto medzi bratmi zvady rozsieva.

:-) ....................................................................................
24.12.2010 10:48 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991

http://www.youtube.com/watch?v=uv9K33P-fI0

keď už je reč o tých mlynoch(trochu staré, ale stále aktuálne).-)

23.12.2010 07:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pro mého přítele Phantom Aliena, co umí tak krásně s whistleblowerem kopírovat cizí moudra. :-)

Nejistí a nevlídní II
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 08:27 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
dva úhlavní nepřátelé ? :-)
23.12.2010 00:00 linuxák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jílek šlapal za uzdravení Markéty,aby se s ní mohl konečně rozejít.Jako katolík by nemocnou Markétu přece neopustil.

Holt Jílek je charakter.
23.12.2010 00:45 Linuxák se vzděláním
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
JJ dělá jenom prospěšné věci, dyť vo tom furt píše. Prospěšné pro sebe pak zejména. Nemyslím, že by počítal, že si Nemohoucí povolá k sobě nahoru.

A Markétu přeci neopustil, i tady o ní psal dojemné blogy, až mi padaly slzy jako hrachy, a taky jsem chtěl jít na pouť, ale žádná nikde nebyla.
23.12.2010 01:16 Modeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Spolu na věčné časy a nikdy jinak. Slepice Řiťka nenápadně nastartovaná za rohem.

Staré fotky (z lepších časů) 2.4. 01:42 | Přečteno: 1542× | poslední úprava: 2.4. 01:53

Markéta dorazila v sobotu ráno. Samo sebou nejela ani autobusem, ani ji nikdo nepřivezl, jak slibovala, ale autem. Prý ji je lépe. Neříkal jsem nic. Musel bych mít dlouhou řeč a výsledek by byl stejný. Takže jsem si ji užil, co tu byla. Vypadala spokojeně. Já také byl spokojený

Rito, to je zbytečné 30.3. 00:22 | Přečteno: 1680×

Rito, Marcelo, to je zbytečné. Ti gentlemani snad nikdy neměli ženskou. Nikdy je žádná nenaháněla a ani si neumějí představit, co to znamená být naháněný starší ženskou. Co to znamená, poprvé, po druhé po patnácté vysvětlovat někomu, že o něj nestojíš, že máš mladou a z toho důvodu nepotřebuješ starou.
23.12.2010 01:37 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jílek si myslí, že se mstí ženám, co ho opustily, odmítaly a nejevily o něj zájem tím, že pořád zdůrazňuje, jak teď už o ně, stařeny, nestojí. Jeho teď co by významnou osobnost uhánějí třicítky a potažmo i dvacítky. Ponechme mu tuto kýčovitou iluzi. Jsou Vánoce.
23.12.2010 09:09 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
nastartovaná za rohem.

s vysavačem na oponentské posudky jílkovin
gtz avatar 23.12.2010 00:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokusím se opět o tom ujistit, v létě příštího roku.

Italské alpy i dolomity jsou nádherné. Doporučuji se podívat také vedle - do Slovinska, Slovinské hory jsou také nádherné a je tam toho opravdu hodně k vidění. Hory a nádherné vodopády mne celkem dostaly.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
23.12.2010 00:54 Linuxák se vzděláním
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
A furt se tam dá najít Old Shatterhand :-)?
gtz avatar 23.12.2010 12:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
To je jinde pane, to je v Chorvatsku - Plitvice. Již nějakou dobu je Slovinsko samostatné :)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
24.12.2010 00:04 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Nedaleko Splitu v Dalmacii, na vodopadech Rjeky, byly natoceny nejkrasnejsi zabery fimu. Puvabne misto stojici za shlednuti, vrele doporucuji.
gtz avatar 24.12.2010 00:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
zde je popis kde se natáčelo, Popis lokalit
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
24.12.2010 10:47 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
gtz: Vrele podekovani za link. Naramne jsme si zavzpominali, i kdyz jsme si spletli jmeno reky. Ono to zni skoro stejne, rjeka Krka a Rijeka. Jojo, zamilovanym tak moc na jmenech asi nezalezi, hlavne ze jsou spolu a je jim spolu hezky. K omylu doslo jednoduse. Na fotkach vodopadu je razitko Split, kde jsme si nechali film vyvolat..
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 01:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jojo, Kranjska gora, jezero Bled .. nádherné zážitky.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
23.12.2010 01:24 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Italské alpy i dolomity jsou nádherné.

Poutník Jílek bude rád, když mu budeš dělat průvodce a nosiče, až se zas za někoho obětuje, aby moh o tom pak napsat sentimentální blog pro naivní čtenáře. Alespoň nebude muset shánět osla v cizině.
23.12.2010 04:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Dík za radu, ono je tolik krásných míst kam se vydat. Zrovna včera jsem viděl fotky z Irska.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 04:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
:-) Moc hezká přehlídka anonymů, pořád stejný, nic nového, dám zase nějaký vševědoucí blog, hezky pojedu za dětmi a naplánuji dovolenou asi v té Itálii.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
23.12.2010 08:51 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jen bloguj. Děláš sám sobě medvědí službu.

Ale hezky se držíš. Dlaždič má vánoční volno. Další ukázka,jak to umíš v jednání s lidmi.-). Jen kdyby ti ta úroveň vydržela.

Proti tvé Itálii a tvým dětem jistě nikdo nic nemá.To jen ty trpíš utkvělou představou, že neustálým psaním o tom, jak o tebe každý stojí a kam všude se ještě podíváš o dovolené, popuzuješ závistivce.Asi budeš velmi přející člověk .-).
23.12.2010 10:49 Modeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Jeníček má asi noční službu na chatu :-).

Je to krásný život, fakovat všechny kolem sebe a nadávat jim do bolševiků. A když k tomu ještě na dvorku našel spřízněnou slepici, tak musí být blahem bez sebe. Na Štědrý den půjdou s Řiťkou do kostele se pomodlit za Markétu a pak hurá k počítačům do aktivního života.
23.12.2010 10:56 ljfbhefg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Prajem Vám všetkým pokoj zbraní:-)

whistleblower
29.12.2010 21:29 jilek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
lyzovacka, co? holt sportovec se nezapre, kazde vanoce s rodinou a detmi na horach
23.12.2010 12:22 MVR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
* * *... * * * ... * * * ... * * *... * * * ... * * * ... * * *... * * * ... * * *... * * *... * * *... * * * ...

V E S E L E *** V A N O C E

Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 12:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Moc díky a taky krásné svátky! :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 23.12.2010 13:59 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Nádhera! :-) Hlavně ten sob je tuze veselý :-)

Miládko, Veselé Vánoce, klidné prožití svátků *
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Darth Phantom avatar 23.12.2010 14:44 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991

Ano, sob je opravdu pěkný. Se soby jezdí Santa Claus, pravý Árijec, tuším z Finska. Předtím to byl Děda Mráz, ten sice soby asi neměl, ale zato měl berlu Mrazilku, na které umrzl i ptáček zpěváček.

Ale jinak samozřejmě taky přeji hezké svátky. Jen dejte pozor, ať na vás při vybalování dárků pod stromečkem nevykoukne Herr Königstiger. Sice nevím, jestli za to mám dát smajlíka, ale asi ne, už je jich tu dost. Vy tu přece jen roztomiloučce laškujete po vlnách internetu :)

Tahle patička nemá hlavu ani patu
Marcela* avatar 23.12.2010 15:53 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Díky za přání, i vy si dopřejte příjemné svátky, třeba na vás vyskočí zpod stromku nějaká přítulná čubička přímo od Ježíška a bude se k vám lísat, až zjihnete ;-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Darth Phantom avatar 23.12.2010 16:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Čubička nevyskočí, protože čubička je venku před domem a hlídá. Je to roztomiloučký labradůrek a je opravdu ňuňuňu :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Marcela* avatar 23.12.2010 16:28 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Tak ji pozdravujte, má jak vidím pozitivní vliv :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Darth Phantom avatar 23.12.2010 16:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pes na mě žádný vliv nemá a slyší jen na jméno. Pak ještě máme fógla a ten umí reprodukovat pár slovíček :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Marcela* avatar 23.12.2010 17:03 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
No to máte šikovného ptáčka. A ta čubka labradorka by měla třeba větší vliv, kdybyste ji nenechával stále mrznout na dvorku. Mějte slitování aspoň o Vánocích soudruhu!

:-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Darth Phantom avatar 23.12.2010 17:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Vánoce ještě nejsou, soudružko :-). Čubinka má hustou srst a je zvyklá, má i velkou chuť aportovat ve vodě. Má černou srst jako kníže pekelný. Ten Herr Königstiger je v teple v kleci a už je trochu vypelichaný. Ale nechme toho, jděte už sakra upéct tu vánoční bábovku, soudružko! :-) :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Dalibor Smolík avatar 23.12.2010 19:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Tak ta moje čubička (zlatý kokrpaněl) se mnou spí občas v posteli. Na dvorku být nechce :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 23.12.2010 21:30 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Má černou srst jako kníže pekelný.
To je každopádně pochopitelné :-)

Herr Königstiger - já myslela, že mluvíte o Amígovi!. Ten, co jsem slyšela, dělá ve fičáku na střeše i za sněhové kalamity a háro má snad zatím husté.

Vánoční bábovku? To asi máte na mysli vánočku, soudruhu... Tak tu upekla babička, prý se povedla. Já měla teď řešila takové zdravotní potížečky, takže jsem to s přípravou na Vánoce moc nepřeháněla.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
23.12.2010 19:17 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
bneverili by ste, Phantom:-)( musela som tam drbnúť toho smajlíka, kvôli vianočnému podpichovaniu), ale tu u nás nejakých pár desiatok km od poľských hraníc, v jednej záhrade babička uvidela mýtického zvera... skoro s ňou švihlo... SOB! Prešiel vraj z Poľska ilegálne hranice. Tak už nám tu už nielen medvede chodia na jablká.
Marcela* avatar 23.12.2010 21:41 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Zvlášť jestli ten sob vypadal jako od Milady, tak se nedivím, že babička byla hodně překvapená :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
23.12.2010 23:07 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Vyzeral normálne, nie ako keby ušiel z Disneylandu alebo z kolotoča. Nikdy predtým tu nikto nič podobné nevidel. Z Poľska sem doteraz prišli len vlci na výmenný pobyt s našimi medveďmi.
23.12.2010 23:09 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
je možné, že niekde cestou z neho spadol Santa... ak sa predtým zastavil v miestnej krčme
23.12.2010 19:53 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vyzyvam tu celou Jilkovu bandu, vcetne tech zhrzenych i aktualnich pritelkyn:

tahnete uz konecne do hajzlu a vyrizujte si sve osobni problemy tam!!!
23.12.2010 20:42 prefrontálny kortex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
dad

a vy si řešte své problém sám taky :-)..
23.12.2010 20:50 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Milý dad, ak ste to naozaj Vy, kto písal toto tahnete uz konecne do hajzlu a vyrizujte si sve osobni problemy tam!!!, rada by som Vám pripomenula, že Vás nikto nenúti tu striehnuť, kto čo napíše. Je to len na Vás a Vašom rozhodnutí. Až Vám bude patriť abc linuxu a celý virtuálny vesmír, potom budete určovať, kto pôjde do pekla... alebo do hajzľa. Ak ste uverili tým hlúpostiam o zhrzených ženských, potom dosť o Vašom úsudku musím pochybovať. Vy iste tiež nepatríte k obľúbeným účastníkom diskusií na abc ako ja alebo Jílek, takže by ste nás prípadne všetkých mohli nasledovať:-). Prajem Vám krásne vianočné sviatky.
23.12.2010 20:54 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
nemáte důvěru v Slováky:-)... Váš problém
Marcela* avatar 23.12.2010 21:32 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
tahnete uz konecne do hajzlu!!!
Mr.dad zaúpěl vánoční přáníčko. Nezbývá než přání opětovat.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
24.12.2010 07:04 Part Melon Liqueur
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejistí a nevlídní III
24.12.2010 07:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pilný čtenář, díky za odkaz, zvládl bych to sám. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
24.12.2010 11:15 abc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Pičus zůstane kokotem i na Štědrý den, ty chorobnej dědku, manipulace a senilita se u tebe jenom stupňuje. Naštěstí sis obnovil svoje blogy na seznamu, a soudě podle počtu komentářů pod každým se z nich se z nich stal trhák :-)
24.12.2010 13:05 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Niekedy sa mi to asi nielen zdá, ale niektoré z tých re-akcií (vyjmúc tie, ktoré sa vyznačujú i napriek tvrdším výrazom humornou obraznosťou, plnia teda aj estetickú funkciu, čím teraz nemyslím moje vlastné:-)), ako keby písal jeden človek, ktorý sám sebe nadáva.To je šialená predstava. Čo ma však obzvlášť zaujalo už aj pod inými blogmi je slovo pi.us.Ja mám takú veľmi zmyslovo -konkrétnu predstavivosť, ale objekt takto nazvaný si neviem predstaviť. Zaujímavá je aj tá latinská koncovka; a ihneď sa mi vybavil príslušý vzor a deklinácia:-). Ale nakresliť by som si tú anatomickú anomáliu nevedela.-).
24.12.2010 13:14 Jenda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
zřejmě nejste z Prahy - zcela běžný obrat
24.12.2010 13:44 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991

nie, nie som, ale je tam u vás vidieť vplyv východných filozofií :-)

sg.       pl.

nom.

gen.

dat.

acc.

voc.

abl.

 

pi. -us

pi. -ī

pi. -ō

pi.-um

pi.-e!

pi.-ō

 

pi.-ī

pi.- ōrum

pi. -īs

pi.-ōs

pi.-ī!

pi.-īs

 

24.12.2010 08:30 imitace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Itálie 1991
Part Melon Liqueur

vymysli si původní nick, krást se nemá

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.