Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:44
Pokud si nechces psat vlastni engine (coz je ta nejvetsi blbost)Proč je to největší blbost?
Pak jsou samozrejme spolecnosti, ktere delaji jeden typ her a maji svuj vlastni firemni engine. To je ale dlouhodobe strategicke rozhodnuti, ktere se rozhodne nedela pro jednu hru.otazka je, jake hry chce delat... pamatuju doby (a neni to tak davno), kdy drtiva vetsina her byla one-man-show a clovek se s tim vyblbl do alaluja. s nostalgii vzpominam treba na puvodni wormsy ... vec kterou bez problemu udela jeden clovek... a prislo mi to jako nejhratelnejsi verze. ono pokud chce clovek udelat hru s vlastnim napadem (neco noveho) tak nezbyde, nez se uchylit k psani vlastniho enginu.
Ahoj do konečně slunečného dne
No to teda. První den to bylo fajn, ale teď už mě to nebaví, laptop se přehřívá a já pomalu taky.
Jinak jsem četl knížku Design patterns in * (existují varianty pro X programovacích jazyků), kterou má autor na webu; dokumentaci ke knihovnám máš, znalosti fyziky taky; není špatné projít si na webu zdrojáky, ale záleží k čemu (jazyk, knihovna,...) -- já si prolézám hry z té rychloprogramovací soutěže s PyGame (PyWeek?).
Záleží, co chceš přesně.
Záleží, co chceš přesně.No tak nejvíc bych chtěl dobrý nápad
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.